Als ik dus geheugen wil kopen, wil ik 256 MB SD-Ram (PC133) Infineon kopen voor F175,-. Is dat een beetje goed geheugen, Infineon? Wat is Infineon trouwens, het merk of de techniek?
Alvast bedankt,
Jeroen.
Alvast bedankt,
Jeroen.
Verwijderd
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Dane elc, is gewoon een verzamel naam voor geheugen!!!!! Dit is een dimm bakker die verschillende merken chips opkoopt, en dan onder de naam Dane -elec verkoopt. Dit kan dus alles zijn, ook infinion,samsum, hyundai etc etc. Meestal betaal je nog teveel voor dit geheugen ook!!!Op dinsdag 12 juni 2001 12:58 schreef drLiter het volgende:
Het merk ... is prima spul.... ikzelf heb alleen maar Dane Elec, maar infineon is ook een a-merk
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
www.kuiphuis.nl
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Hyundai is ook chipbakker volgens mij hoor"..Op dinsdag 12 juni 2001 16:50 schreef Wampie het volgende:
Infineon is de geeugendivisie van Siemens, niet Hyundai, das een auto
Verwijderd
Inderdaad. Ik heb nog ergens een oude PC staan met SIMM geheugen, en daar zitten Hyundai stickers opOp dinsdag 12 juni 2001 17:40 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Hyundai is ook chipbakker volgens mij hoor"..
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Freelance tweaker
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad. Hyundai is een mega concern uit ZuidOost Azië dat veel meer prodceert dan alleen maar auto's. Ze maken namelijk ook witgoed, schepen, etc..Op dinsdag 12 juni 2001 17:40 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Hyundai is ook chipbakker volgens mij hoor"..
heb ook overal infineon inzitten thuis, van de week ff bij CTW 2x PC133 256 erbij halenOp dinsdag 12 juni 2001 23:44 schreef Kaj. het volgende:
Ik heb op dit moment twee reepjes 128MB PC133 Infineon erin zitten, en heb vandaag bij CTW een reepje van 256MB (Infineon )bijbesteld.
Zoals ookal hierboven aangegeven; 't is prima geheugen, nergens problemen mee.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |