Speakerdoek bestaande zuilen vervangen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:37
Aangezien mijn fretten het heerlijjk vonden om via het speakerdoek omhoog te klimmen (jaren geleden) zien de fronts er niet meer uit en ben van plan om ze opnieuw te gaan bekleden.

De prijs van nieuwe valt niet eens tegen tot je bij de behandelings en verzendkosten komt... wat een stelletje afzetters... Alsof ze met de goudenkoets die dingen uit het magazijn moeten halen en het een team van 80 mensen kost om de papieren rompslomp klaar te moeten maken. Van service hebben ze dus nog nooit gehoord bij Ce Repair in Mijdrecht...

De reactie die ik via de mail kreeg.
"Naar aanleiding van uw (onderstaande) verzoek, het volgende:

FRONT GRILL E650
bestelnummer: 67041
prijs (per stuk, incl btw/excl verzend- en behandelkosten): € 16,99
verzendkosten (incl btw): € 13,15
(verwachte) Levertijd: twee weken na bestellen.

Let op svp:
Als het totaal van de onderdelen (dus exclusief de verzendkosten) onder de € 35,70 is, berekenen we €7,15 behandelingskosten."

8)7 |:(

Dat moeten wij bij onze klanten eens proberen..... :P

De speakers zoals ze er nu uitzien:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-1W5KjDv-y0U/VB6o3vPga7I/AAAAAAACZ6Q/UrKcf-nAZdE/w439-h779-no/IMG_20140921_123040.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Hyg1ekUe2Cg/VB6o8qydL9I/AAAAAAACZ6c/qNSN_7woMtk/w439-h779-no/IMG_20140921_123049.jpg
:'(

Welk speakerdoek kan ik het beste gebruiken (de topics die ik tegenkom zijn vrijwel allemaal zwaar verouderd)?
En nog tips mbt tot het vervangen?
Het huidige doek is gelijmd/ vast gesmolten lijkt wel.
Of voor dat geld mijn trots inslikken en toch maar nieuwe bestellen? :P

De topics die ik hier tegenkom zijn al zwaar verouderd. En je komt best wat soorten doek tegen en natuurlijk als je de sites moet geloven hebben zij het beste van het beste... of maakt het gewoon niets uit?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49

orf

Was het anders geweest als ze gezegd hadden dat twee nieuwe fronts €55,- kosten, inclusief verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
orf schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:12:
Was het anders geweest als ze gezegd hadden dat twee nieuwe fronts €55,- kosten, inclusief verzendkosten?
Goed argument, en gezien mijn situatie de afgelopen jaren zou ik het ook dan niet gedaan hebben. Inmiddels gaat het wat beter en zou het het overwegen waard zijn.

Waar ik persoonlijk moeite mee heb is extra kosten rekenen voor dingen die voor ons gewoon normale dingen zijn en die service zijn. Ik werk al meer dan 30 jaar met klanten/mensen en moet er niet aan denken om voor dit soort handelingen geld te gaan en moeten vragen. Komt op mij niet echt als klantvriendelijk over. In tegendeel het komt op mij over van "sorry wij hebben dit soort bestellingen liever niet dus we proberen je dan maar af te schrikken"

Maar we gaan dan offtopic (al heb je zeker wel een punt) het zelf proberen om het fatsoenlijk te kunnen maken is iets wat ik wel wil proberen maar dan de vraag welk doek is geschikt of maakt het gewoon niets uit?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:13

SkyStreaker

Move on up!

Joh, koop een paar wegwerpscheermesjes en scheer het af :) Probeer het dan iig toonbaarder te maken :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
SkyStreaker schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:33:
Joh, koop een paar wegwerpscheermesjes en scheer het af :) Probeer het dan iig toonbaarder te maken :P
Haha ben al een bezig geweest met een schaar... wil niet weten wat een klote doek/draadjes het zijn.
Krijg ze haast niet geknipt.
Hobbymesje was niet eens scherp genoeg...
Maar idd als ik die foto's zo zie is het echt erg ... :p
Valt zo niet eens zo erg op als op de foto :X :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49

orf

Bij bijvoorbeeld Conrad kun je los speakerdoek kopen. De moeilijkheid lijkt mij vooral in het frame te zitten. Hoe ziet dat eruit? Kun je de achterkant laten zien?

Met lijmspray kun je het doek waarschijnlijk wel goed en strak op een frame krijgen als dat netjes schoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 21:28
Ik heb vroeger gewoon half doorzichtige stof gehaald bij de lokale stoffenboer, oude troep er af en dan het nieuwe er omheen spannen, aan de achterkant van het frame-pje vastzetten met dubbelzijdige tape (ACTION)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ad de Jong schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:36:
[...]

Haha ben al een bezig geweest met een schaar... wil niet weten wat een klote doek/draadjes het zijn.
Krijg ze haast niet geknipt.
Hobbymesje was niet eens scherp genoeg...
Maar idd als ik die foto's zo zie is het echt erg ... :p
Valt zo niet eens zo erg op als op de foto :X :P
Nogmaals: voor 2-3 Euro wegwerp, heb ik ook bij mijn banken gedaan waar de katten ook dol op waren :F :-(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 01:05
Of gewoon die doekjes er af, vind ik zelf ook mooier dan met de doekjes er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 18:32
wat een stomme bedragen trouwens , die 70 cent moeten ze het van hebben ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
SkyStreaker schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:41:
[...]

Nogmaals: voor 2-3 Euro wegwerp, heb ik ook bij mijn banken gedaan waar de katten ook dol op waren :F :-(
Ik had eerst niet door wat je bedoelde maar idd dat werkt voor het beter toonbaar maken super thnx.
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/wftfVFRfD1cVhIw3ZBvpIxWeHo3o9ruLU6yxiFD_salm=w439-h779-no

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-U4HX35y3U64/VB7tjbbOSxI/AAAAAAACZ8A/9ccvviJuabc/w439-h779-no/IMG_20140921_172346.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-6ZlTXdqt_PA/VB7v3LgPkAI/AAAAAAACZ8Q/XbWwYUzlgeQ/w439-h779-no/IMG_20140921_173339.jpg
Speakerfreak95 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:04:
Of gewoon die doekjes er af, vind ik zelf ook mooier dan met de doekjes er voor.
Dat vindt ik juist weer niet, zo staat het een stuk netter en rustiger binnen ;)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 01:05
Wat voor speakers zijn het trouwens?
Lijken een beetje op Sony speakers, of misschien Dali?

Ik kan niet echt een oordeel vormen, al had ik toen ik jonger was Sony speakers met dezelfde frontjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ad de Jong schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:40:
[...]

Ik had eerst niet door wat je bedoelde maar idd dat werkt voor het beter toonbaar maken super thnx.
_/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
No problemo, makker! Blij dat het een mooie en voorlopige tussenoplossing voor jou kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 04:35
Wat voor speakers zijn het trouwens?
Jamo E650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 12:01
waar scheermensjes wel allemaal niet goed voor zijn :-) ziet er weer een stuk beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 11:26

SeatRider

Hips don't lie

Ad de Jong schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:31:
Waar ik persoonlijk moeite mee heb is extra kosten rekenen voor dingen die voor ons gewoon normale dingen zijn en die service zijn.
Gratis service bestaat niet. Je hebt toch mensen nodig hiervoor, en die kosten geld. Dus of je levert goedkope speakers en rekent extra voor dit soort dingen (Jamo), of je levert dure speakers en houdt ruimte over om je klanten na een paar jaar te kunnen matsen ($willekeurig A merk).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 16:40
Of gewoon bij de conrad een paar meter speakerdoek bestellen. Kost ook de wereld niet, en met een beetje handigheid en een niet-pistool zet je m zo op zn plek.

iRacing Profiel

Pagina: 1