Aangezien mijn fretten het heerlijjk vonden om via het speakerdoek omhoog te klimmen (jaren geleden) zien de fronts er niet meer uit en ben van plan om ze opnieuw te gaan bekleden.
De prijs van nieuwe valt niet eens tegen tot je bij de behandelings en verzendkosten komt... wat een stelletje afzetters... Alsof ze met de goudenkoets die dingen uit het magazijn moeten halen en het een team van 80 mensen kost om de papieren rompslomp klaar te moeten maken. Van service hebben ze dus nog nooit gehoord bij Ce Repair in Mijdrecht...
De reactie die ik via de mail kreeg.
"Naar aanleiding van uw (onderstaande) verzoek, het volgende:
FRONT GRILL E650
bestelnummer: 67041
prijs (per stuk, incl btw/excl verzend- en behandelkosten): € 16,99
verzendkosten (incl btw): € 13,15
(verwachte) Levertijd: twee weken na bestellen.
Let op svp:
Als het totaal van de onderdelen (dus exclusief de verzendkosten) onder de € 35,70 is, berekenen we €7,15 behandelingskosten."
Dat moeten wij bij onze klanten eens proberen.....
De speakers zoals ze er nu uitzien:

Welk speakerdoek kan ik het beste gebruiken (de topics die ik tegenkom zijn vrijwel allemaal zwaar verouderd)?
En nog tips mbt tot het vervangen?
Het huidige doek is gelijmd/ vast gesmolten lijkt wel.
Of voor dat geld mijn trots inslikken en toch maar nieuwe bestellen?
De topics die ik hier tegenkom zijn al zwaar verouderd. En je komt best wat soorten doek tegen en natuurlijk als je de sites moet geloven hebben zij het beste van het beste... of maakt het gewoon niets uit?
De prijs van nieuwe valt niet eens tegen tot je bij de behandelings en verzendkosten komt... wat een stelletje afzetters... Alsof ze met de goudenkoets die dingen uit het magazijn moeten halen en het een team van 80 mensen kost om de papieren rompslomp klaar te moeten maken. Van service hebben ze dus nog nooit gehoord bij Ce Repair in Mijdrecht...
De reactie die ik via de mail kreeg.
"Naar aanleiding van uw (onderstaande) verzoek, het volgende:
FRONT GRILL E650
bestelnummer: 67041
prijs (per stuk, incl btw/excl verzend- en behandelkosten): € 16,99
verzendkosten (incl btw): € 13,15
(verwachte) Levertijd: twee weken na bestellen.
Let op svp:
Als het totaal van de onderdelen (dus exclusief de verzendkosten) onder de € 35,70 is, berekenen we €7,15 behandelingskosten."

Dat moeten wij bij onze klanten eens proberen.....
De speakers zoals ze er nu uitzien:

Welk speakerdoek kan ik het beste gebruiken (de topics die ik tegenkom zijn vrijwel allemaal zwaar verouderd)?
En nog tips mbt tot het vervangen?
Het huidige doek is gelijmd/ vast gesmolten lijkt wel.
Of voor dat geld mijn trots inslikken en toch maar nieuwe bestellen?
De topics die ik hier tegenkom zijn al zwaar verouderd. En je komt best wat soorten doek tegen en natuurlijk als je de sites moet geloven hebben zij het beste van het beste... of maakt het gewoon niets uit?