Beste tweakers,
Ik heb er een tijdje over gedaan maar met hulp van mede tweakers denk ik dat ik een mooie budget game pc heb samengesteld.
Alleen heb ik er niet veel feedback over gehad en hoop dat jullie wat op en/of aanmerkingen kunnen geven.
Ik wil de pc gebruiken om een beetje te gamen (vooral LOL) en gewoon weer een hele tijd mee te kunnen met huis tuin en keuken gebruik.
de pc:
Hierbij wil ik nog een club 3d HD 7950 2e hands videokaart op de kop tikken voor ronde de 100 euro.
De processor wil ik ook 2e hands voor rond de 100 euro op de kop tikken.
Dit werd me aangeraden door mede tweakers.
Een harde schijf heb ik zelf thuis nog wel voor gewoon films bestanden en video's op te slaan.
De totaalkosten zijn dus ongeveer €500.
Wat vinden jullie ervan?
Groet Netnietniks
Ik heb er een tijdje over gedaan maar met hulp van mede tweakers denk ik dat ik een mooie budget game pc heb samengesteld.
Alleen heb ik er niet veel feedback over gehad en hoop dat jullie wat op en/of aanmerkingen kunnen geven.
Ik wil de pc gebruiken om een beetje te gamen (vooral LOL) en gewoon weer een hele tijd mee te kunnen met huis tuin en keuken gebruik.
de pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 289,46 | |
Hierbij wil ik nog een club 3d HD 7950 2e hands videokaart op de kop tikken voor ronde de 100 euro.
De processor wil ik ook 2e hands voor rond de 100 euro op de kop tikken.
Dit werd me aangeraden door mede tweakers.
Een harde schijf heb ik zelf thuis nog wel voor gewoon films bestanden en video's op te slaan.
De totaalkosten zijn dus ongeveer €500.
Wat vinden jullie ervan?
Groet Netnietniks