Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 22:34
Ik heb hier een HP G62 laptop die bij het opstarten een bios melding geeft dat de FAN kapot is.
Opstarten lukt maar de laptop valt later uit omdat deze te warm wordt.

Probleem is dat er op deze laptop nog enkele bestanden staan die mijn vriendin nodig heeft voor haar afstudeerscriptie.

Wat zijn mogelijke oplossingen?

...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 09:22
Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken? Haal de schijf eruit en sluit 'm op een andere pc of laptop aan, eventueel via een SATA naar USB adapter.

Verwijderd

Externe behuizing kopen die geschikt is voor 2,5" inch schijven: http://tweakers.net/categ...I4kbGhhaAQ02czY2AQoXVsLAA

• Haleluja_nl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-07 23:17
Op eBay zoeken naar een vervangende koelmodule kan ook helpen. Afhankelijk van de versie kun je ze al voor tussen de 18 en 36 euro kopen. Dan kun je de laptop weer gewoon gebruiken

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 22:34
Behuizing is inmiddels gekocht. Data is veiliggesteld en kan nog worden gebruikt voor de scriptie.

Had bij de mycom gevraagd wat het zou kosten (indicatie was 150 euro) dus nu laptop maar te koop aangeboden in v&a.

Het gedeelte van de externe behuizing was ik al van plan. Vroeg me meer af wat de mogelijkheden zijn om de laptop weer werkend te krijgen...

[ Voor 24% gewijzigd door koentjuh1987 op 21-09-2014 19:56 ]

...

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Opties om de laptop weer werkend te krijgen lijken me toch vrij logisch? Nieuwe fan er in zetten...
Pagina: 1