Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromebook aanschaffen? Welke?

Pagina: 1
Acties:

• Milo2013
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Muziek luisteren, films kijken, word / excell / powerpoint, internet en Facebook. Geen games.

Wat is je budget?
Heb momenteel een HP Probook 6550b. De bedoeling is om een kleinere / lichtere laptop aan te schaffen omdat ik deze elke dag mee naar school / stage neem. Max 350€ (ik weet het is niet veel voor een laptop, maar wil graag een Chromebook eens uitproberen ;))

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben altijd een heuse Android fan geweest, heb een Nexus 7, bijna de gehele Galaxy S reeks gehad, nu zou ik wel eens een Chromebook willen proberen. Ik lees allerlei goede dingen hierover. Jullie misschien een idee welke ik het best neem? Mijn oog was persoonlijk gevallen op de nieuwe HP Chromebook 14". Welke raden jullie me aan? Enkel de 16 gb SSD vind ik er weinig.Zal dit wel genoeg zijn? Iemand ervaring met een van de recentere Chromebooks?

• Milo2013
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05-2023
Blijkbaar niet veel mensen ervaring met een Chromebook?

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kijk eens hier http://www.theverge.com/2...17400/the-best-chromebook en hier http://lifehacker.com/chr...find-the-right-1631676920. Over het algemeen gebruiken de bezoekers tweakers.net volgens mij geen chromebooks. Je bent het beste af gewoon te Google'en naar vergelijkingen reviews van de verschillende chromebooks.

• S-tweaker
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2021
Mijn oog was persoonlijk gevallen op de nieuwe HP Chromebook 14". Welke raden jullie me aan? Enkel de 16 gb SSD vind ik er weinig.Zal dit wel genoeg zijn?
geen ervaring, maar centralpoint heeft een HP 14 met 4g geheugen en 32g opslag. Het kost dan wel iets meer, rond de €380. En de HP met simkaart is duurder.