Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop kiezen rond de 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen op internet, films bekijken, papers schrijven, foto's bewerken en misschien op low settings soms een spelletje spelen. Het liefst wel een dedicated videokaart dus

Wat is je budget?
Rond de 600 euro, liefst niet te ver erover heen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar moet wel kunnen dus het liefst wel 15"

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Misschien de http://tweakers.net/price...p-pavilion-15-p032nd.html of de http://tweakers.net/price...-satellite-l50-b-15u.html? Bij de HP lijkt me alleen de 12gb ram een beetje overkill en aangezien ik gewoon nog ethernet gebruik is een gigabit aansluiting niet mis en die heeft de HP ook niet. Hebben jullie nog adviezen?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH) is in mijn ogen de beste laptop rond de 600.

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Heb je dit gezien? reviews: Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Op basis daarvan heb ik laatst zelf een Lenovo E540 gekocht, weliswaar toevallig een tweedehandse met iets betere specs dan wat je voor 600 euro nieuw krijgt. Vooral omdat ik veel programmeer en dus een goed toetsenbord voor mij heel zwaar weegt.

De Pavilion 15 heeft een mooie resolutie wat een voordeel is voor het werken met bijvoorbeeld Photoshop en het kijken van films. "De processor is echter erg traag en zorgt ervoor dat je niet het maximale uit de overige hardware kan halen." Dat hoeft natuurlijk geen doorslaggevend nadeel te zijn. Gigabit is alleen een gemis als je veel grote bestanden heen en weer over je lokale netwerk sleept, anders merk je dat in de praktijk niet.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Verwijderd

spam

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 22-09-2014 10:36 ]