Ik heb 18 dagen geleden een ASUS Zenbook UX31LA gekocht. De eerste laptop die ik binnenkreeg was defect. Hij liep vast bij installatie en bleef daarna in het BIOS hangen. Toen heb ik deze terug gestuurd naar mijn leverancier die mij meteen een nieuwe heeft toe gestuurd. Maar deze laptop had precies hetzelfde probleem. In overleg met mijn leverancier heb ik besloten om hem rechtstreeks bij ASUS te laten repareren omdat ik niet weer een kapotte laptop toegestuurd wilde krijgen en ik wilde weten wat het probleem was. Het bleek dat het SSD geheugen en het moederbord stuk was gegaan bij de installatie van updates, iets wat mij zeer bevreemd. Ik heb de klantenservice bij ASUS gevraagd de updates voorafgaand aan de levering te installeren omdat ik er geen vertrouwen in heb dat de derde laptop niet hetzelfde probleem zou hebben. Dit is geweigerd. E.e.a heeft ertoe geleid dat ik 18 dagen na bestelling nog steeds geen werkende laptop heb.
Ik heb toen besloten de bestelling te annuleren. Ik heb namelijk mijn vertrouwen in de laptop en de service volledig verloren. Aangezien ik de computer dringend nodig had wilde ik een andere computer bestellen. Helaas kreeg ik toen ook nog te horen dat de bestelling niet geannuleerd kon worden omdat ik akkoord was gegaan met reparatie.
Ik heb toen besloten de bestelling te annuleren. Ik heb namelijk mijn vertrouwen in de laptop en de service volledig verloren. Aangezien ik de computer dringend nodig had wilde ik een andere computer bestellen. Helaas kreeg ik toen ook nog te horen dat de bestelling niet geannuleerd kon worden omdat ik akkoord was gegaan met reparatie.