Ik heb een bevestiging nodig bij het afsluiten van een nieuwe abbo bij KPN mobiel
Huidig:
- een heel duur oud mobiel abbo van bij mijn iPhone 4s en had ik allang moeten veranderen
- een goedkoop simyo maand abbo voor mijn zoon
Wat ik wil:
Maximaal gebruik maken van de kortingsmogelijkheden bij KPN
Familievoordeel
Gewenste abbo's:
- Toestel met Instap Onbeperkt 1000+500 MB = mijn abbo met data verlengingsbonus
- SimOnly Basis Mobiel 300/500 MB = voor mijn zoon, gedurende 2 jaar
Gegeven:
Familievoordeel geldt niet voor de hoofdgebruiker.
Familievoordeel is 5 euro/mnd voor SimOnly
Familievoordeel is 10 euro voor gewone abonnementen
Vraag:
Kan ik de SimOnly abbo van mijn zoon van Simyo over laten zetten naar KPN en deze hoofdgebruiker laten maken. Ik neem dan een gewone abbo met nieuwe telefoon, zodat ik gebruik kan maken van de 10 euro korting per maand. (ipv 5 euro als ik zelf hoofdgebruiker zou zijn)
Kan ik dit in een(1) stap doen of moet ik eerst de een en dan de andere regelen?
Nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Huidig:
- een heel duur oud mobiel abbo van bij mijn iPhone 4s en had ik allang moeten veranderen
- een goedkoop simyo maand abbo voor mijn zoon
Wat ik wil:
Maximaal gebruik maken van de kortingsmogelijkheden bij KPN
Familievoordeel
Gewenste abbo's:
- Toestel met Instap Onbeperkt 1000+500 MB = mijn abbo met data verlengingsbonus
- SimOnly Basis Mobiel 300/500 MB = voor mijn zoon, gedurende 2 jaar
Gegeven:
Familievoordeel geldt niet voor de hoofdgebruiker.
Familievoordeel is 5 euro/mnd voor SimOnly
Familievoordeel is 10 euro voor gewone abonnementen
Vraag:
Kan ik de SimOnly abbo van mijn zoon van Simyo over laten zetten naar KPN en deze hoofdgebruiker laten maken. Ik neem dan een gewone abbo met nieuwe telefoon, zodat ik gebruik kan maken van de 10 euro korting per maand. (ipv 5 euro als ik zelf hoofdgebruiker zou zijn)
Kan ik dit in een(1) stap doen of moet ik eerst de een en dan de andere regelen?
Nog dingen waar ik rekening mee moet houden?