Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 22:27
Ik heb een bevestiging nodig bij het afsluiten van een nieuwe abbo bij KPN mobiel

Huidig:
- een heel duur oud mobiel abbo van bij mijn iPhone 4s en had ik allang moeten veranderen
- een goedkoop simyo maand abbo voor mijn zoon

Wat ik wil:
Maximaal gebruik maken van de kortingsmogelijkheden bij KPN
Familievoordeel

Gewenste abbo's:
- Toestel met Instap Onbeperkt 1000+500 MB = mijn abbo met data verlengingsbonus
- SimOnly Basis Mobiel 300/500 MB = voor mijn zoon, gedurende 2 jaar

Gegeven:
Familievoordeel geldt niet voor de hoofdgebruiker.
Familievoordeel is 5 euro/mnd voor SimOnly
Familievoordeel is 10 euro voor gewone abonnementen

Vraag:
Kan ik de SimOnly abbo van mijn zoon van Simyo over laten zetten naar KPN en deze hoofdgebruiker laten maken. Ik neem dan een gewone abbo met nieuwe telefoon, zodat ik gebruik kan maken van de 10 euro korting per maand. (ipv 5 euro als ik zelf hoofdgebruiker zou zijn)

Kan ik dit in een(1) stap doen of moet ik eerst de een en dan de andere regelen?

Nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:19
Is je zoon minderjarig en zo ja, heb je uitgezocht of die hoofdgebruiker mag zijn? Wel handig om te weten voor je de rest uitzoekt.

• honey
Hij is minderjarig en dat is een goed punt inderdaad.

edit: Nu ik zit te denken, dit maakt niks uit natuurlijk, beide abbo's staan op mijn naam.

Vraag is dus of een KPN Sim Only als hoofdabbo kan dienen en dat de anderen 10 euro/mnd korting krijgen.

Edit: ik heb inmiddels antwoord. Jer krijgt altijd 10 euro korting op een SimOnly abbo, mits daar een databundel bij zit.

Opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door honey op 20-09-2014 19:29 . Reden: toevoeging ]

• Tweakr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 23:25
Dit klopt niet. De 10 euro korting geldt voor abonnementen afgesloten met een nieuw toestel. De 5 euro korting bij Sim Only abonnementen, ongeacht met of zonder databundel.

Dus het is dan verstandig om de Sim Only als hoofdabonnement aan te melden zodat je bij de abonnementen met toestel de maximale korting van 10 euro ontvangt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tweakr op 20-09-2014 23:56 ]

• honey
Tweakr schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:54:
Dit klopt niet. De 10 euro korting geldt voor abonnementen afgesloten met een nieuw toestel. De 5 euro korting bij Sim Only abonnementen, ongeacht met of zonder databundel.

Dus het is dan verstandig om de Sim Only als hoofdabonnement aan te melden zodat je bij de abonnementen met toestel de maximale korting van 10 euro ontvangt.
Ik heb gebeld met KPN.

10 euro korting op ELKE sim only abbo met databundel. Dus bij de budget abbo's krijg je 5 euro korting, bij de anderen 10 euro korting.

Familievoordeel
KPN biedt nieuwe klanten extra korting per maand met Familievoordeel. Deze korting geldt al voor het tweede KPN mobiel abonnement op jouw huisadres. De hoogte van de korting is afhankelijk van het gekozen abonnement en loopt op tot 10 euro extra korting per maand, zolang het abonnement loopt.

Dus in mijn situatie maakt het niet uit wie de hoofd abonnement heeft.

Voor de volledigheid. Ik heb mijn oude abbo verlengt met een nieuwe abbo met toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door honey op 21-09-2014 11:00 ]

Verwijderd

KPN compleet is ook een mooie extra.
Mocht je ook KPN internet thuis hebben krijg je dubbele data belminuten en sms, geen tientje extra korting.
Pagina: 1