De new moto g ligt al weer even in de winkel maar de 16 gb versie is nog niet verkrijgbaar. Nu vraag ik me af of hij wel in de winkel gaat komen want op de website van motorola staat bij specs alleen acht gigabyte. Maar in de preview van de new moto g op tweakers zeggen ze dat er een 8 en een 16 gigabyte versie uitkomt. Weet iemand hier misschien het antwoord op?
Lijkt mij een aankoopvraag dus -> MAA
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het lijkt er op dit moment niet op. Ik zou kijken of je hem zelf kunt importeren of een winkel vindt die hem al geimporteerd heeft in 16Gb.
Hij bestaat wel in 16 Gb maar ik lees er uit dat de 8 Gb eigenlijk het model is wat ze willen verkopen.
http://www.motorola.com/o...ow?pid=moto-g-we#specs-we
Hij bestaat wel in 16 Gb maar ik lees er uit dat de 8 Gb eigenlijk het model is wat ze willen verkopen.
http://www.motorola.com/o...ow?pid=moto-g-we#specs-we
Verwijderd
Hoi
Mijn new moto g 4 g doet iets raars met de sd card.
Ik heb een spel van 2,5 gb op de sd card staan, maar dat staat in het lijstje geheugengebruik bij het systeemgeheugen? Haal ik het kaartje eruit is het ook weg uit het systeemgeheugen. Wat gebeurt hiet, je stopt programma's op een sd kaart om systeemgeheugen vrij te houden.
Ik heb een spel van 2,5 gb op de sd card staan, maar dat staat in het lijstje geheugengebruik bij het systeemgeheugen? Haal ik het kaartje eruit is het ook weg uit het systeemgeheugen. Wat gebeurt hiet, je stopt programma's op een sd kaart om systeemgeheugen vrij te houden.
ik heb hetzelfde probleem! echt heel vreemd hoe dat nou precies werktVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:18:
Hoi
Dat ligt geloof ik aan Android zelf, niet aan je telefoon. Het is sinds KitKat veranderd. Google wil een beetje af van externe opslag ofzo. Je kunt sinds KitKat ook niet meer je telefoon als mass storage device verbinden (dus net als je USB-stick zeg maar) met je computer.
Saved by the buoyancy of citrus
Pagina: 1