Beste Tweakers,
Ik ben al 3 weken bezig met allerhande reviews enzo te checken..
Uiteindelijk had ik mijn zinnen gezet op de Acer Aspire V5-573G .
Nu is het grote probleem dat ik de configuratie die ik eigenlijk wil nergens terug vind.
Ik vind ook precies dat de meeste sites precies in't zak proberen te zetten door een oudere GPU aan te bieden. Zo vind ik bijvoorbeeld overal de GT 720M in terug terwijl ik wel minimum de 750M wil voor dat geld.
Zo zie je dat bol.com een i7 aanbiedt met een 720M en ook een i5 met GTX 850M
i5 4210U 1.7ghz GeForce GTX 850M 4GB aan 809 euro
i7 4500U 1.8 ghz GeForce GT 720M 2GB aan 909 euro
en dan heb je nog laptopshop:
dat is dan een combinatie van de twee
i7 4500U 1.8 ghz GeForce GTX 850M 4GB met 1TB aan 999 euro
de foto op laptopshop ziet er ook anders uit dan de foto op bol.com, betreft dit dan een totaal andere versie ofzo?
en dan heb ik al de slechtere er al uitgefilterd..
Ik wil eigenlijk deze: Acer Aspire V5-573G-54218G1Taii Notebook Review Update - NotebookCheck.net Reviews
Ik vind het dus zeer naar dat er overal andere modellen worden aangeboden en vraag mij dan ook af wat de beste optie is, of de i7 met mindere GPU maar 100 euro meer kost beter is dan de i5 met betere gpu etc. etc. etc. ...
onlangs dit gevonden:
Acer Aspire V5-573G-745081Taii (15,6'' / Core i7-4510U / 8GB / 1TB+8GB) GeForce GTX 850M
dit lijkt mij dan een veel beter alternatief dan die van laptopshop, heb hen gemaild met de vraag of er een mSATA slot vrij is, dit bleek dan niet zo te zijn... Ik snap het echt niet meer. Ik zou namelijk graag de optie hebben uit te breiden met SSD. Op mijn vraag of de RAM uitbreidbaar is hebben ze nog niet geantwoord
Ik zie door de bomen het bos niet meer, suggestions?
vriendelijke groet,
Mush
Gemakkelijkheidshalve zal ik volgende ook aanvullen voor diegene die mij willen overtuigen een andere laptop te kiezen.
Wat ga je met je laptop doen?
Studeren, Occasioneel games spelen, occasioneel mss wel wat muziekprogramma's runnen, HD film bekijken in bed. yada yada yada een goede all-around dus.
Wat is je budget?
Oorspronkelijk 700 a 800 euro, maar heb het maar opgedreven naar 1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. School.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaald, Stond vroeger sceptisch tov Acer en Dell maar recent blijken die toch redelijk goede modellen op de markt te brengen als ik reviews mag geloven. (Oh en geen Apple)
Ik ben al 3 weken bezig met allerhande reviews enzo te checken..
Uiteindelijk had ik mijn zinnen gezet op de Acer Aspire V5-573G .
Nu is het grote probleem dat ik de configuratie die ik eigenlijk wil nergens terug vind.
Ik vind ook precies dat de meeste sites precies in't zak proberen te zetten door een oudere GPU aan te bieden. Zo vind ik bijvoorbeeld overal de GT 720M in terug terwijl ik wel minimum de 750M wil voor dat geld.
Zo zie je dat bol.com een i7 aanbiedt met een 720M en ook een i5 met GTX 850M
i5 4210U 1.7ghz GeForce GTX 850M 4GB aan 809 euro
i7 4500U 1.8 ghz GeForce GT 720M 2GB aan 909 euro
en dan heb je nog laptopshop:
dat is dan een combinatie van de twee
i7 4500U 1.8 ghz GeForce GTX 850M 4GB met 1TB aan 999 euro
de foto op laptopshop ziet er ook anders uit dan de foto op bol.com, betreft dit dan een totaal andere versie ofzo?
en dan heb ik al de slechtere er al uitgefilterd..
Ik wil eigenlijk deze: Acer Aspire V5-573G-54218G1Taii Notebook Review Update - NotebookCheck.net Reviews
Ik vind het dus zeer naar dat er overal andere modellen worden aangeboden en vraag mij dan ook af wat de beste optie is, of de i7 met mindere GPU maar 100 euro meer kost beter is dan de i5 met betere gpu etc. etc. etc. ...
onlangs dit gevonden:
Acer Aspire V5-573G-745081Taii (15,6'' / Core i7-4510U / 8GB / 1TB+8GB) GeForce GTX 850M
dit lijkt mij dan een veel beter alternatief dan die van laptopshop, heb hen gemaild met de vraag of er een mSATA slot vrij is, dit bleek dan niet zo te zijn... Ik snap het echt niet meer. Ik zou namelijk graag de optie hebben uit te breiden met SSD. Op mijn vraag of de RAM uitbreidbaar is hebben ze nog niet geantwoord
Ik zie door de bomen het bos niet meer, suggestions?
vriendelijke groet,
Mush
Gemakkelijkheidshalve zal ik volgende ook aanvullen voor diegene die mij willen overtuigen een andere laptop te kiezen.
Wat ga je met je laptop doen?
Studeren, Occasioneel games spelen, occasioneel mss wel wat muziekprogramma's runnen, HD film bekijken in bed. yada yada yada een goede all-around dus.
Wat is je budget?
Oorspronkelijk 700 a 800 euro, maar heb het maar opgedreven naar 1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. School.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaald, Stond vroeger sceptisch tov Acer en Dell maar recent blijken die toch redelijk goede modellen op de markt te brengen als ik reviews mag geloven. (Oh en geen Apple)