Toon posts:

geheugen onder windows 95,98,2000

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik had een vraagje is het waar dat als je windows 95,98,2000 heb geinstalleerd met 128 mb en je breid je system uit met 256 Mb of hoger is het dan zo dat je dan windows beter op nu kan installeren ivm met het gebruik van het nieuwe geheugen ???? want ik heb het al getest en het lijk dat het sneller gaat als je windows dan opnieuw installeert
maar hoe kan dat dan ???

Gr born2die

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:12
Ik heb er nog NOOIT van gehoord dat zoiets nodig is, zeker met Windows2000 niet.

Ik had eerst 128, daarna 384, en daarna tijdelijk ineens 1024, daarna terug naar 640, daarna terug naar 512 wat het nu is.....

NOOIT enig probleem gehad...........

en ik draai, ehh.... Windows 98 SE :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Duh!!! Geen wonder dat je systeem sneller draait na een nieuwe installatie van Windows.... |:(

Maar dat verhaal is dus onzin. Kijk, als je je mobo gaat vervangen of je stapt over naar een andere CPU, dan zou ik het zeker doen. Maar in andere situaties is het echt niet nodig hoor.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

nieuwe windows install maakt de boel sowieso sneller! Het geheugen heeft DAAR niets mee te meken.

(natuurlijk wordt de boel met meer geheugen sneller, deze winst in onafhankelijk van een wel/niet schone install).