Overstap Glasvezel -> Glasvezel anno 2014

Pagina: 1
Acties:

• K3ke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 17:42
Ik heb momenteel een glasvezel verbinding bij XMSNET en ga binnenkort overstappen naar KPN.
De reden dat ik dat doe is dat XMS binnenkort verdwijnt en verder zal gaan als Telfort.

[ Voor 122% gewijzigd door K3ke op 15-04-2015 10:52 ]

Verwijderd

K3ke schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:35:

20 september
Vandaag contact opgenomen met KPN en uitgelegd dat ik dit mailtje heb gehad van XMS, waarbij KPN aangaf dat zij alles ingepland hebben voor 20 oktober en dat ik contact moest opnemen met XMS om mijn abonnement eerder te laten eindigen, er werd mij geadviseerd om een datum af te spreken NA de oplevering van mijn glasvezel verbinding en dus niet daarvoor. 21 oktober zou al prima zijn! Ik gaf aan dat ik eigenlijk niet blij was hiermee omdat ik vanaf begin heb aangegeven dat ik er niet tussen wilde zetten en dat KPN alle contact met mijn provider moest onderhouden.

Toch besloten om contact op te nemen met XMS. XMS gaf aan dat 17 december door KPN was doorgegeven maar een andere datum zou geen probleem zijn. Ik zei dat mijn voorkeur uit ging naar 21 of 22 oktober. Dit was geen probleem en ik zou hier ook een bevestiging van ontvangen.

PostNL komt langs met een grote doos van KPN! Dat is wel erg snel :)

To be continued ....
Inderdaad de datum moet altijd na de migratiedatum liggen. Je kunt beter dat zelf regelen zodat je zelf ook de controle hebt.

Ik ben zelf in juni van KPN glas naar Telfort glas gegaan en KPN stuurde mijn een brief dat de diensten op de migratiedatum zouden worden beeindigd. Ik heb zelf deze dag ook een aantal dagen moeten verplaatsen. Was zeker het afscheidscadeau voor de goede service in de afgelopen 5 jaar van KPN :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd. Ik ga van xms naar xs4all, xms stopt de dienst op 6-10 en xs4all heeft als aansluitdatum 6-10. Vandaag komt het aansluit pakket van xs4all.

Het lijkt mij evident dat xs4all niet kan leveren alvorens xms stopt met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3ke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:17:
Vreemd. Ik ga van xms naar xs4all, xms stopt de dienst op 6-10 en xs4all heeft als aansluitdatum 6-10. Vandaag komt het aansluit pakket van xs4all.

Het lijkt mij evident dat xs4all niet kan leveren alvorens xms stopt met leveren.
Is het goed verlopen?