Tweakers merchandise verkopen

Pagina: 1
Acties:

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:21
Ik heb een tijdje geleden een Tweakers hoodie gewonnen door middel van de Layar actie. Echter is deze hoodie veel te groot voor mij. Nu weet ik dat het niet mogelijk is om items aan te bieden die niet in één van de V&A categorieën passen. Mijn vraag is alleen: mag ik deze hoodie hier wel verkopen? En in welke categorie kan ik deze dan eventueel neerzetten? ;)

Ik heb geen zin om een advertentie aan te maken die bij direct verwijderd zal worden, vandaar dat ik het eerst even hier vraag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geef je de hoodie niet weg aan een andere Tweaker? Komt op mij een stuk sympathieker over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 04:02:
Waarom geef je de hoodie niet weg aan een andere Tweaker? Komt op mij een stuk sympathieker over :)
Omdat dat zijn vraag niet beantwoord. Ik welke categorie moet 'ie m weggeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 08:52
Ik heb laatst ook enkele goodies geveild via V&A waaronder een Tweakers hoodie. Dit had ik simpelweg onder de category "gaming" gezet daar er ook veel Tweakers express goodies tussen zaten die games gerelateerd waren. Daar al deze goodies, net als jou hoodie, mij gratis zijn toegekomen heb ik het volledig opgebrachte bedrag gedoneerd aan het KWF. Indien je ies soortgelijks doet zal er geen haan zijn die er naar kraait ;)

• oohh
Dank voor de reacties! Ik had ook al bedacht om het (eventueel) aan een goed doel te doneren, mocht het niet mogelijk zijn om te verkopen. Ga ik dat gewoon doen. Eerst eens een goed doel vinden dat mij aanspreekt :P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

oohh schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:33:
Eerst eens een goed doel vinden dat mij aanspreekt :P
Ik zou eerder voor een goed doel gaan dat je niet aanspreekt of bedelbrieven stuurt :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

automatische incasso zal ook wel mogelijk zijn...
En als je het niet verkopen kunt, brengt het ook niets op voor het goede doel..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Ook als je de hoodie wil verkopen is dat geen probleem. Eerlijk gewonnen betekent dat je er ook best iets aan over mag houden. Meedingen met als doel verkopen zijn we minder enthousiast over - maar zelfs dan. Het zou raar zijn als je voor Tweakgear uit moet wijken naar een andere site. Het is wel zo dat we er niet direct een overduidelijke sectie voor hebben (op dit moment).

Je zou hem eventueel ook hier kwijtkunnen voor het moment:
http://tweakers.net/categorie/881/overige-componenten/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
gambieter schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:35:
[...]

Ik zou eerder voor een goed doel gaan dat je niet aanspreekt of bedelbrieven stuurt :+
8)7

Heb de hoodie er inmiddels op staan: V&A aangeboden: Tweakers Hoodie (maat L), mochten er geïnteresseerden zijn. Geld gaat naar UNICEF! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb ook 2 producten, namelijk een nvidia t-shirt en een gelid keycord. Ik ga ze denk ik maar onder overige componenten o.i.d. zetten, hoewel ik hoop dat er een categorie "Merchandise" kan komen.

Is dit mogelijk? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 07-12-2014 19:22 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:38:
Ook als je de hoodie wil verkopen is dat geen probleem. Eerlijk gewonnen betekent dat je er ook best iets aan over mag houden. Meedingen met als doel verkopen zijn we minder enthousiast over - maar zelfs dan. Het zou raar zijn als je voor Tweakgear uit moet wijken naar een andere site. Het is wel zo dat we er niet direct een overduidelijke sectie voor hebben (op dit moment).

Je zou hem eventueel ook hier kwijtkunnen voor het moment:
http://tweakers.net/categorie/881/overige-componenten/
Helaas is dat toch wel een probleem. Ik heb een shirt van nvidia in de v&a gedaan omdat ik AMD draai. Echter is de afvertentie nu verwijderd omdat:" kleding niet in de v&a hoort."

Ik heb het gepost in de categorie overige componenten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1