Ik heb een paar weken geleden een GigaByte bluetooth muis gekocht, namelijk de pricewatch: Gigabyte M7700B
Nou wilde ik verbinding maken met een Lego Mindstorm EV3 van school, maar de verbinding viel steeds weg.
Daarom heb ik een bluetooth dongle geleend, eentje van konig.
Hier kon ik de Bluesoleil driver voor downloaden.
Na het terugbrengen hiervan heb ik Bluesoleil er weer van mijn laptop afgeknikkerd.
Na dit gedaan te hebben werkt mijn muis niet meer goed (volgensmij ook andere apparaten niet).
In apparaatbeheer is de muis nog zichtbaar, maar werkt niet.
In de hoop hem weer werkend te krijgen, heb ik hem proberen te verwijderen.
Zodat ik daarna weer opnieuw kon verbinden, alsof het een nieuw apparaat was.
Na het verwijderen in apparaatbeheer (onder bluetooth en HID devices), komt de muis gewoon terug in het menu na een restart. (niet werkend)
En in het menu apparaten en printers is de muis zelfs helemaal niet te verwijderen.
In het PC-instellingen menu is de muis weg, na flink wat gedoe.
Zelf heb ik al een paar uur rondgezocht, maar nog niks werkends gevonden.
Nou wilde ik verbinding maken met een Lego Mindstorm EV3 van school, maar de verbinding viel steeds weg.
Daarom heb ik een bluetooth dongle geleend, eentje van konig.
Hier kon ik de Bluesoleil driver voor downloaden.
Na het terugbrengen hiervan heb ik Bluesoleil er weer van mijn laptop afgeknikkerd.
Na dit gedaan te hebben werkt mijn muis niet meer goed (volgensmij ook andere apparaten niet).
In apparaatbeheer is de muis nog zichtbaar, maar werkt niet.
In de hoop hem weer werkend te krijgen, heb ik hem proberen te verwijderen.
Zodat ik daarna weer opnieuw kon verbinden, alsof het een nieuw apparaat was.
Na het verwijderen in apparaatbeheer (onder bluetooth en HID devices), komt de muis gewoon terug in het menu na een restart. (niet werkend)
En in het menu apparaten en printers is de muis zelfs helemaal niet te verwijderen.
In het PC-instellingen menu is de muis weg, na flink wat gedoe.
Zelf heb ik al een paar uur rondgezocht, maar nog niks werkends gevonden.