Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[video] ioError: Error #2032 door HTTPS-Everywhere

Pagina: 1
Acties:

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 22:04
Als ik HTTPS-Everywhere (Firefox Add-on) aan heb staan op Tweakers, krijg ik een ioError: Error #2032. Nu kan ik HTTPS-Everywhere natuurlijk uitzetten voor *.tweakers.net, maar ik zou eigenlijk liever hebben dat video ook gewoon over https werkt.. Kan dat? Komt deze error door een bugje, moet ik een feature-request doen, of is er een bewuste keuze dat niet te ondersteunen?

I see red pixels.

Verwijderd

Hey wwwhizz, zou je *.tweakers.tv eens toe kunnen voegen aan de whitelist? Dat lost het probleem hopelijk helemaal voor je op en maakt het bezoeken van de site niet minder veilig :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vreemd, aangezien dit eerder volgens mij wel heeft gewerkt...

Intentionally left blank

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-10 22:10
yup, hier hetzelfde probleem. en tweakers.tv is niet toe te voegen, omdat deze verwijst naar tweakers.net/videos met als gevolg dat https everywhere dit ziet als gewoon tweakers.net.
En zover ik kan zien is de xml code waar de addon mee werkt met daarin de info voor iedere site niet zomaar aan te passen.

• RedPixel
crisp schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:41:
Vreemd, aangezien dit eerder volgens mij wel heeft gewerkt...
Volgens mij heb ik het probleem sinds de nieuwste iteratie.. Eerder had ik er iig geen last van.

I see red pixels.

Verwijderd

robobeat schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:23:
yup, hier hetzelfde probleem. en tweakers.tv is niet toe te voegen, omdat deze verwijst naar tweakers.net/videos met als gevolg dat https everywhere dit ziet als gewoon tweakers.net.
En zover ik kan zien is de xml code waar de addon mee werkt met daarin de info voor iedere site niet zomaar aan te passen.
Probeer content.tweakers.tv dan eens? Daar wordt de videocontent vandaan geladen namelijk. Mogelijk ligt het echter niet aan de content zelf, maar aan de locatie waar de playlist vandaan wordt geladen. Zou echter fijn zijn als iemand met de plugin het nu even kan testen :)

Als dit niet werkt, gaan we in de loop van de volgende week samen met Tweakers kijken naar de beste oplossing en gaan we zelf testen met HTTPS Everywhere.

• RedPixel
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:23:
[...]

Probeer content.tweakers.tv dan eens? Daar wordt de videocontent vandaan geladen namelijk. Mogelijk ligt het echter niet aan de content zelf, maar aan de locatie waar de playlist vandaan wordt geladen. Zou echter fijn zijn als iemand met de plugin het nu even kan testen :)

Als dit niet werkt, gaan we in de loop van de volgende week samen met Tweakers kijken naar de beste oplossing en gaan we zelf testen met HTTPS Everywhere.
De plugin heeft helaas niet zoiets als een simpele whitelist. Er is een rule-set ingebouwd voor tweakers.net, die kun je uitzetten, en dan gaat de error weg, maar je kunt daar dus niet eenvoudig url's aan toevoegen of verwijderen. Het enige wat je kunt doen is in de plugin zelf de xml-files van de rule-sets aan passen, op je file-system, maar dat raakt verloren bij elke update :(

I see red pixels.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ah ja, de redirect voor de playlist gaat altijd terug naar http. Dat is wel te fixen :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb zojuist een kleine fix gereleased mbt de redirect voor de playlist; ik hoop dat dat soelaas biedt :)

Intentionally left blank

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 16:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb met de volgende video dezelfde foutmelding maar zonder de plugin:

video: Thermosmart-thermostaat komt volgende maand op de markt

• RedPixel
crisp schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:15:
Ik heb zojuist een kleine fix gereleased mbt de redirect voor de playlist; ik hoop dat dat soelaas biedt :)
Doet het hier nog niet helaas..

I see red pixels.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

en nu? wellicht moet je even je browser afsluiten en opnieuw opstarten aangezien redirects ook gecached worden...

Intentionally left blank

• robobeat
helaas, na een browser reboot, geleegde cache en zelfs een geheel nieuwe video geprobeert te laden komt dezelfde foutmelding nog steeds naar boven.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die geeft bij mij de volgende foutmelding, zonder extra dingen of wat dan ook in m'n browser (Opera 12.16 op Linux):
Error
[PlaylistData] supplied XML is empty.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem met de video's met Firefox 32 met Flash plugin, maar niet met IE 11 zonder Flash plugin.

HTTPS Everywhere uitschakelen hielp niet, Ghostery heeft bij mij Tweakers.net op de whitelist staan en als laatste dacht ik aan Flash. Deze staat bij mij standaard uit tenzij ik daar opdracht voor moet geven en voor Tweakers.net staat die wel standaard aan.

Dus eens proberen door Flash weer de vraag te laten stellen voor het activeren, maar dan blijft Flash op de achtergrond actief en wordt HTML5 video niet gebruikt.
En dan maar de Flash plugin helemaal uitschakelen in Firefox en dat hielp bij mij.

Geen idee of je hier wat aan hebt.

Flash geeft dus problemen, maar HTML5 geeft geen problemen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:38:
[...]

Die geeft bij mij de volgende foutmelding, zonder extra dingen of wat dan ook in m'n browser (Opera 12.16 op Linux):

[...]
En in een andere browser?

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:33:
[...]

En in een andere browser?
Zelfde browser, ander systeem gaf doodleuk de bekende security error, wat na het uitschakelen van Ghostery weg was en de video gewoon afspeelde. Stomme is, de instance van Opera op mijn PC is best gaar maar laat dan weer wel de video zien, terwijl mijn HTPC de eerdergenoemde foutmelding gaf. Lekker wazig.

Edit:
Nog leuker: probeer 'm weer af te spelen (nadat ik gisteravond ook nog wat met m'n audio ben wezen stoeien met verschillende reboots) en 't speelt nu wel gewoon af. Misschien een caching probleem geweest?

[ Voor 19% gewijzigd door Hero of Time op 21-09-2014 13:43 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• robobeat
ik heb de error helaas nog steeds, uitschakelen van HTTPS everywhere op tweakers verhelpt het, maar lijkt me niet echt de bedoeling. Ik had gehoopt dat het of tijdelijk was, of aan mijn gecachede data van FF, maar helaas.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb HTTPS Everywhere nu draaien en video's werken bij mij gewoon (Flash Player)

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zonder https everywhere krijg ik alleen bij video: Thermosmart-thermostaat komt volgende maand op de markt een #2032 fout.
Met https everywhere krijg ik bij elke geteste video deze fout... Ik zie dan ook geen requests naar tweakers.tv. Op Ubuntu overigens, maar robobeat draait zo te zien windows, dus dat is het niet.

Verder heb ik nog refcontrol, noscript en requestpolicy draaien, maar ook het uitschakelen van deze 3 lost niets op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• robobeat
crisp schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:01:
Ik heb HTTPS Everywhere nu draaien en video's werken bij mij gewoon (Flash Player)
draai het ook met de flash player, nog steeds error #2032.En inderdaad op windows.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hmm, ik ga eens vragen of Varnish toevallig protocol-onafhankelijk cached...

Intentionally left blank

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Hier ook problemen. Video's blijven zwart. Bij het klikken op het mixed content schildje [Firefox] en kiezen om deze pagina toe te staan verschijnt er een foutmelding: IO error 2032.

Voorheen werkte het wel. JavaScript en Cookies zijn vrijgegeven voor Tweakers.net en TweakImg.net

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We hebben wat dingen aangepast; bij mij werkt het nu, bij jullie ook?

Intentionally left blank

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het even getest en het werkt bij mij nu ook.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• robobeat
het werkt!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Na het legen van mijn cache (ctrl-f5 werkte niet) werken ze hier ook allemaal weer.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

\o/

Intentionally left blank

Pagina: 1