Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Momenteel heb ik een Galaxy S3, maar dit apparaat heeft helaas last van een slechte batterij en ik kom vaak niet eens de dag door. Oplossing? Telefoon verkopen voor ~110 euro of een nieuwe batterij kopen. Op zich vind ik de Galaxy S3 niet slecht en hij voldoet gewoon waarvoor ik hem gebruik. Echter weet ik niet of een nieuwe batterij het probleem zal verhelpen... Is dat die 20 euro waard? (Is wel 10% van de prijs die ik voor een nieuw toestel moet betalen [als ik de galaxy s3 verkoop]).

Ik zoek een?
Telefoon (Android), met een lange accuduur. 4G is niet nodig, omdat ik alleen maar wifi gebruik.

Wat is je budget?
~€325

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
  • Whatsappen
  • Muziek luisteren (Sd kaart of 32gb is een must)
  • Mailen
  • Facebooken
  • Foto's maken (af en toe)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik deze al gevonden: http://tweakers.net/categ...4uz578bDcR1YZyhKl57XSGlHA

Ik moet zeggen dat ik de amoled schermen van Samsung erg mooi vind, maar ik de garantievoorwaarden en kwaliteit van de producten erg laag vind. Android updates komen langzaam door etc.
Een galaxy S4 zal het voor mij dus ook niet worden.

Dan blijven er nog een aantal over zoals de: One Oneplus en de sony xperia z

Zal ik 1 van die kiezen of een nieuwe batterij kopen voor mijn galaxy s3?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als de S3 voldoet zou ik gewoon een nieuwe batterij kopen. Waarom denk je dat dit het probleem niet zou oplossen ? Mijn S3 batterij was na anderhalf jaar ook een stuk minder, een nieuwe heeft het toen opgelost. Ik zie niet waarom je een hoop geld extra zou uitgeven als wat je nu hebt prima is.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
misschien is zoiets iets voor hou een grootere batterij voor de s3 maakt je telefoon wel iets dikker http://www.vandenberg-tel...ng-i9300-galaxy-s3-zwart/

const { signature } = await fetchProfile()

• flashingst
  • Laatst online: 11-10 12:07
Toen ik een Galaxy S2 had en na 2 jaar een nieuwe batterij kocht, hielp dit helemaal niets. Ook niet na meerdere factory resets. Dit hoeft natuurlijk zeker niet zo te zijn met een S3 maar houd er rekening mee dat de (gewone 2100mah) accu van de S3 gewoon niet zo sterk is. Met mijn nieuwe S3 haal ik een dag niet eens en ik gebruik uitsluitend WiFi (geen GPS, geen 3G etc).

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De bovenste optie uit jouw zelf gevonden pricewatch linkje lijkt me gelijk de beste optie: de Nexus 5. Geen amoled, maar verder gewoon veel bang voor buck. Snel, veel updates, kale android.

De One plus one is nog moeilijk aan te komen volgens mij, en de Xperia Z is al ongeveer net zo oud (sep 2012?) als de S3 (ook aan de trage kant).

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Knal er gewoon CM op. Met die van mij haal ik makkelijk elke dag 20 uur.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
lasharor schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:02:
Knal er gewoon CM op. Met die van mij haal ik makkelijk elke dag 20 uur.
Hij laadt ook heel langzaam op, zeg maar 30% over 6 uur. Behalve met de 2A lader van mijn galaxy note 10.1 2014. Dan zit hij binnen 1 uur helemaal vol.
gwystyl schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:55:
De bovenste optie uit jouw zelf gevonden pricewatch linkje lijkt me gelijk de beste optie: de Nexus 5. Geen amoled, maar verder gewoon veel bang voor buck. Snel, veel updates, kale android.

De One plus one is nog moeilijk aan te komen volgens mij, en de Xperia Z is al ongeveer net zo oud (sep 2012?) als de S3 (ook aan de trage kant).
Maar dan kan ik er geen muziek op zetten. Die 16gb zit zo vol, en overigens is die accu van die nexus 5 toch niet zo goed?

[ Voor 45% gewijzigd door Frozen op 20-09-2014 00:05 ]

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 10:24

sHELL

VR "connoisseur"

Galaxy S3 zit momenteel in een end of line fase, dus veel accessories voor de S3 vind je tegenwoordig voor een prikje in aanbiedingen bak bij verschillende winkels. Een batterij vinden lijkt me niet echt moeilijk.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Tweakr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:25
Probeer inderdaad eens een andere ROM of een harde reset. Want het lijkt er op dat het een software issue is.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik kan je dan de LG G2 aanbevelen. Zet daar CM op en je profiteert van stock Android + een lange batterijduur, de LG G2 heeft namelijk een hele grote accu van 3000mAh.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Frozen schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:04:

Maar dan kan ik er geen muziek op zetten. Die 16gb zit zo vol, en overigens is die accu van die nexus 5 toch niet zo goed?
Accuduur van de Nexus is prima, maar de concurrentie is gewoon beter op dat vlak. Ik haal iig makkelijk een dag op de batterij van m'n Nexus 5 en heb dan nog zo'n 50% over. Mijn gebruik is ongeveer hetzelfde als dat van jouw.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

In mijn ervaring haal ik met een Nexus 5 maximaal 3 uur screen time, mijn vriendin haalt 3:30 en daarna is die ook echt op. Een hele dag met het toestel bezig zijn zit er niet in.

Ik heb nu een OnePlus One, ruime accu van 3100mAh en schermtijden van heb ik jou daar. Het einde van de dag haal ik met gemak.
Hetzelfde geldt ook voor een LG G2.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Quad schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:36:
In mijn ervaring haal ik met een Nexus 5 maximaal 3 uur screen time, mijn vriendin haalt 3:30 en daarna is die ook echt op. Een hele dag met het toestel bezig zijn zit er niet in.
Ik gebruik mijn Nexus dan ook niet 3,5 uur op een dag. Ik gebruik 'm meestal 2 uur ongeveer en dan zit 'ie op ~45%.

[ Voor 17% gewijzigd door peakrever op 20-09-2014 11:53 . Reden: quote aangepast ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Quad schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:33:
Ik kan je dan de LG G2 aanbevelen. Zet daar CM op en je profiteert van stock Android + een lange batterijduur, de LG G2 heeft namelijk een hele grote accu van 3000mAh.
Probleem is, dat de G2 en de nexus allebei geen sdkaart slot hebben. Dus dan is 16gb een beetje erg krapjes

Ik heb de Oneplus One besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 21-09-2014 12:20 ]

Pagina: 1