Toon posts:

Razer naga hex & S&S steelpad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn razer naga hex verspringt soms ineens op een andere plaats dan waar ik de muispijl wil naartoe slepen. Soms gewoon helemaal rechts of boven of onder dat die eigenlijk ineens niet meer zichtbaar is op het scherm. Ik snap niet goed hoe dat komt. Zelf denk ik dat het aan mijn muismat ligt s&s steelpad. Kan het daaraan liggen? Zoja, wat is dan de geschikte muismat voor de razer.

Ik heb al geprobeerd gewoon op de bureau, maar het slepen is erg vervelend dan op de muismat. Ik hoop dat er een goedkope fix hiervoor is. De muis is nog 5 maanden binnen garantie. Maarja, wie zegt er dat de muis stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Heb je dus, naast je bureau, al geprobeerd op andere ondergronden? Als de muis dan wel goed werkt ligt het zeker aan je muismat. Simpel :)

Ik heb zelf een stoffen muismat en daar werkt mijn optische Razer DeathAdder 2013 niet op, terwijl die perfect werkt op mijn, van kunststoffen, Steelseries 4HD muismat. Heel normaal dus.

Echter heeft jouw muis wel een laser sensor. Laser sensors zouden in principe op alle ondergronden moeten werken. Maar het verschilt per sensor. Een ondergrond die perfect egaal en/of weerspiegelt en/of zwart is kunnen toch problemen opleveren bij sommige laser sensors.

Op de website van SteelSeries staat dan wel weer dat de muismat voor optische en laser sensors gebruikt kan worden: http://steelseries.com/products/surfaces/steelseries-ss

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ander logo op de muismat, hij komt nog van het jaar 2005 geloof ik. Zoals ik al zei heb ik deze gewoon getest op m'n bureau en dat was veel slechter. Gisteren heb ik wel mijn muismat eens extra goed afgekuist met vochtige reinigingsdoekjes. Ik geloof dat dit probleem het heel wat heeft oplost. Muismat moet echt proper zijn voor een laser muis denk ik. Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen, tot nu toe gaat het beter.

Ik zou zonde vinden dat die muis stuk is, hij is echt 10x beter dan de Logitech g502 die ik vorige week had gekocht als vervanger voor deze razer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 09:43 ]