Al enige tijd zit ik met het probleem dat ik met meerdere spellen geen stabiele fps heb waardoor ik constant haperingen heb tijdens het spelen. Enkele spellen (allen legaal) waar het probleem zich voordoet:
Battlefield 4
CoD: Modern Warfare
Payday 2
Age of Mythology: Extended Edition
World of Tanks
Bijvoorbeeld Bioshock kan ik probleemloos met de settings op zijn allerhoogste draaien.
Momenteel draai ik een schone installatie van Windows 8 Pro 64bit met alleen de nodige drivers geinstallerd. Updaten naar Win 8.1 heeft niet geholpen.
De specs van mijn pc:
CPU - AMD X6 II 1090T 3200 Black Edition
RAM - 4 x 2 GB 1333 MHz
Vid. Kaart - MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC (850MHz core, 2GB GDDR5 5200MHz)
Graphics driver: AMD Catalyst 14.4 (ik heb al meerdere oude versies geprobeerd)
Er zijn twee schermen aangekoppeld: 23" Medion scherm op HDMI en een 23" Acer V233h op VGA.
Iemand anders die hier ook last van heeft en/of een oplossing weet?
Battlefield 4
CoD: Modern Warfare
Payday 2
Age of Mythology: Extended Edition
World of Tanks
Bijvoorbeeld Bioshock kan ik probleemloos met de settings op zijn allerhoogste draaien.
Momenteel draai ik een schone installatie van Windows 8 Pro 64bit met alleen de nodige drivers geinstallerd. Updaten naar Win 8.1 heeft niet geholpen.
De specs van mijn pc:
CPU - AMD X6 II 1090T 3200 Black Edition
RAM - 4 x 2 GB 1333 MHz
Vid. Kaart - MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC (850MHz core, 2GB GDDR5 5200MHz)
Graphics driver: AMD Catalyst 14.4 (ik heb al meerdere oude versies geprobeerd)
Er zijn twee schermen aangekoppeld: 23" Medion scherm op HDMI en een 23" Acer V233h op VGA.
Iemand anders die hier ook last van heeft en/of een oplossing weet?