Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
Dag,

Heb een paar dagen geleden een PSU cover/case gezien op het internet.
Iets zoals dit, en dit. Ik neem aan dat dit plexiglas/acrylaat melkglas is. Aangezien metaal best wel warm kan worden in je kast. Iemand die hier mij meer over kan vertellen? En zijn die vormpjes in die cover met een laser gesneden of is dat gewoon een sticker erop geplakt? Moet ik naar een metaal bewerker gaan hiervoor, of een bedrijfje dat met kunststof werkt? Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Metaal best warm worden in je kast?
Misschien dat van je heatsink op je CPU, maar metaal in mijn kast wordt niet bijzonder warm hoor dat 't fout zou gaan met plexiglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Beide voorbeelden zijn van acrylaat en met een laser gemaakt, de tekeningen zijn geverfd/gespoten (De inlays op de 1e foto zijn ook gelaserd) Ze zijn beide gemaakt door White light laser;

Voor de 2e pic;

'This is made from clear frosted acrylic, so the lighting color is whatever is set behind it.'
'Laser time was about an hour and a half. Hand fabrication was another hour total including paint and bending.

De wamte is geen probleem zolang de voeding maar wat ruimte heeft om te ademen. De voeding zit meestal met de fan naar de bodem van de kast als je zo'n cover gebruikt.

[ Voor 59% gewijzigd door Meelobee op 19-09-2014 20:19 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
Meelobee schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:11:
Beide voorbeelden zijn van acrylaat en met een laser gemaakt, de tekeningen zijn geverfd/gespoten (De inlays op de 1e foto zijn ook gelaserd) Ze zijn beide gemaakt door White light laser;

Voor de 2e pic;

'This is made from clear frosted acrylic, so the lighting color is whatever is set behind it.'
'Laser time was about an hour and a half. Hand fabrication was another hour total including paint and bending.
Ik zag net deze psu cover op Zd mods facebook, maak jij die zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja ik maak ze zelf, deze die je laat zien is dan niet door mij, maar door Falqoon (ook ZdMods) gemaakt.

Je kan ze van alles maken, hout, plexi, alu, staal, papier maché.., etc :+ (ok papier maché mss niet..)

[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 19-09-2014 20:24 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
Ik heb je een PB gestuurd.

• Ricofizz
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 13:23
Zit ingebouwd in een NZXT H440, je kan daar naar kijken?
Pagina: 1