• spywurm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-01 12:35
Goedemiddag,

Ik heb nu een Zotac Zbox Nano AD12 met windows 8.1 en hierop draait XBMC Gotham.
Ik heb redelijk wat privefilmen er op staan samen met een zelfgemaakte afbeelding in JPEG formaat.

Als ik ze ernaast zet werkt deze perfect maar na de volgende opstart gebruikt XBMC deze niet meer.
De afbeeldingen staan naast de filmen, die zo zijn opgemaakt:

- tuinfeest.mp4
- tuinfeest-poster.jpg

op het XBMC wiki heb ik vernomen dat dit de beste manier is en deze werkt ook tot ik mijn mediaspeler
opnieuw opstart, dan geeft hij helemaal niets weer.

Op de wiki hadden ze ook gezegd dat ja de thumbnailsfolder moet verwijderen als je custom thumbnails
toevoegt en dergelijke. Dit heb ik al meermaals gedaan zonder succes. (/Appdata/Roaming/XBMC/Thumbnails)

Iemand ervaring hiermee of iemand die een oplossing heeft?

Met vriendelijke groeten,
Spywurm

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je NFO bestanden maakt, met bijv. MediaElch en je voegt daar handmatig de afbeeldingen toe, misschien onthoudt hij ze dan wel voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 19-09-2014 17:35 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• spywurm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-01 12:35
Bedankt voor je reactie! Zal ik in het weekend zeker eens uittesten. Een NFO bestand heb ik inderdaag nog niet getest.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
een .nfo zal zeker werken inderdaad. Zelf gooi ik de items in aparte folders, en noem de jpg dan weer folder.jpg en dat werkt ook prima.
Mocht je geen MediaElch hebben, kan je ook de nfo van een ander bestand dat wel goed is over nemen en bewerken.

iRacing Profiel