Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een laptop voor me studie.
Ik wil dat deze wel wat kan en het liefst een grafische kaart erin heeft voor renderen van bestanden in cinema4d, en lichte games. ook zou het handig zijn als de laptop niet zo zwaar is.
Er werd mij geadviseerd een laptop met een ssd schijf erin.
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro.
Het zou mooi zijn als jullie wat adviesen voor mij hebben.
ik heb al een paar laptops bekeken:
msi cr61 refurbished, i5 6gb ram voor 650 euro geen video kaart helaas.
ook geen link want het was er 1 die refurbished is.
toshiba satilite s-50 b136 deze heeft echter geen ssd.
http://www.toshiba.nl/lap...50-b/satellite-s50-b-136/
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
videos bewerken, school, redelijk lichte games, word etc.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ongeveer 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.ja veel naar school voor studie dus wil dat die niet te zwaar is, en dat accu wel tijdje volhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
sta open voor meeste merken, had alleen gehoord van lokale pc winkel dat asus niet zon goed merk is en vaak binnen jaar kapot is.
Hartstikke bedankt alvast voor jullie hulp.
groetjes,
Glen
Ik ben opzoek naar een laptop voor me studie.
Ik wil dat deze wel wat kan en het liefst een grafische kaart erin heeft voor renderen van bestanden in cinema4d, en lichte games. ook zou het handig zijn als de laptop niet zo zwaar is.
Er werd mij geadviseerd een laptop met een ssd schijf erin.
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro.
Het zou mooi zijn als jullie wat adviesen voor mij hebben.
ik heb al een paar laptops bekeken:
msi cr61 refurbished, i5 6gb ram voor 650 euro geen video kaart helaas.
ook geen link want het was er 1 die refurbished is.
toshiba satilite s-50 b136 deze heeft echter geen ssd.
http://www.toshiba.nl/lap...50-b/satellite-s50-b-136/
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
videos bewerken, school, redelijk lichte games, word etc.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ongeveer 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.ja veel naar school voor studie dus wil dat die niet te zwaar is, en dat accu wel tijdje volhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
sta open voor meeste merken, had alleen gehoord van lokale pc winkel dat asus niet zon goed merk is en vaak binnen jaar kapot is.
Hartstikke bedankt alvast voor jullie hulp.
groetjes,
Glen