Hallo allemaal,
Ik heb sinds en tijdje een Sony Xperia Z1 Compact en ik was aan het rondneuzen in de Instellen en hier zag ik onder in het Apps menu dat hier ook de actieve apps te zien zijn. (Instellingen --> Apps-->Actieve Apps)
En ondanks dat ik alle apps heb afgesloten via de multitask tab staan zijn er blijkbaar toch nog actieve apps. Maar het vreemdste is nog dat hier ook apps tussen staan die ik misschien al een paar weken niet heb gebruikt.
Apps die open staan (via multitask heb ik alles uitgezet):
My experia
Whatsapp - dit lijkt me logisch omdat ik anders geen nieuwe appjes kan binnenkrijgen (denk ik?)
Piano tiles - al weken niet meer gebruikt, al een keer afgesloten via dit menu an 30 min later staat hij er weer bij
Acalendar - ik een widget aan staan dus zal daar wel voor zijn
Lux - staat altijd aan voor helderheid te bepalen
Onedrive - terwijl ik geen automatische backup heb aangezet
USB verbinding - al weken geen usb aangesloten
File commander - al zeker 1 week niet meer gebruikt
Xperia home - nog nooit gebruikt
Google play music - nog nooit gebruikt
Xperia toetsenbord - vreemd dat een standaard toetsenbord extra geheugen kost
Xperia - dit zal wel de xperia rom zijn
en dan nog enkele systeem "apps"
Is het normaal dat allemaal deze apps blijven draaien ook al gebruik ik ze niet. En is het normaal dat als ik ze afsluit zoals Piano tiles een simpel spel altijd geheugen naar zich toe blijft trekken?
Ik heb sinds en tijdje een Sony Xperia Z1 Compact en ik was aan het rondneuzen in de Instellen en hier zag ik onder in het Apps menu dat hier ook de actieve apps te zien zijn. (Instellingen --> Apps-->Actieve Apps)
En ondanks dat ik alle apps heb afgesloten via de multitask tab staan zijn er blijkbaar toch nog actieve apps. Maar het vreemdste is nog dat hier ook apps tussen staan die ik misschien al een paar weken niet heb gebruikt.
Apps die open staan (via multitask heb ik alles uitgezet):
My experia
Whatsapp - dit lijkt me logisch omdat ik anders geen nieuwe appjes kan binnenkrijgen (denk ik?)
Piano tiles - al weken niet meer gebruikt, al een keer afgesloten via dit menu an 30 min later staat hij er weer bij
Acalendar - ik een widget aan staan dus zal daar wel voor zijn
Lux - staat altijd aan voor helderheid te bepalen
Onedrive - terwijl ik geen automatische backup heb aangezet
USB verbinding - al weken geen usb aangesloten
File commander - al zeker 1 week niet meer gebruikt
Xperia home - nog nooit gebruikt
Google play music - nog nooit gebruikt
Xperia toetsenbord - vreemd dat een standaard toetsenbord extra geheugen kost
Xperia - dit zal wel de xperia rom zijn
en dan nog enkele systeem "apps"
Is het normaal dat allemaal deze apps blijven draaien ook al gebruik ik ze niet. En is het normaal dat als ik ze afsluit zoals Piano tiles een simpel spel altijd geheugen naar zich toe blijft trekken?