Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game Laptop (max 1350)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Het is een laptop voor school en gamen. Ik moet op school 3D programma's gebruiken als 3ds Max en photoshop. Ik wil er ook wel aardig op kunnen gamen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Mijn maximale budget is toch echt wel 1350 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Ik wil de laptop wel veel mee nemen voor school maar ik ben nu gewend aan een laptop van 3,4kilo en daar heb ik geen problemen mee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb al een beetje rondgekeken, maar de laptops van BTO durf ik denk ik niet aan door de gemengde meningen. Verdr vraag ik me af wat het verschil is tussen:

pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PC-1084XNL Dominator
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PC-1631NL Dominator
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PC-1633XNL Dominator

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Zie de verschillen in de pricewatch:
http://tweakers.net/price...;385604;398549/categorie/
verschil in generatie cpu en verschillende HDD configuraties

Voor een beetje gamen en 3d studiomax, is een GTX870m redelijk overkill

Voor hetzelfde geld heb je ook een: pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PE(Apache Pro)-252NL
dan heb je een mindere gpu, maar wel meer geheugen en een SSD.
Ik denk dat je dan ook meer het gevoel van snelheid hebt, door een SSD.

Succes