Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nvidia GTX 980 Review - Dynamic super resolution screenshots

Pagina: 1
Acties:

• Maruten
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
http://tweakers.net/reviews/3717/3/nvidia-gtx980-zuinigheidskampioen-op-28nm-nieuwe-features-nieuwe-aansluitingen.html

De door Tweakers zelf geschoten linker twee screenshots die het verschil tussen full-HD en DSR zouden moeten tonen, lijken allebei full-HD te zijn. Dit is te zien aan de HUD die even groot is en het feit dat er geen verschil te zien is. Jelle geeft ook aan dat hij niet onder de indruk is, maar dat kan dus liggen aan het feit dat het beide full-HD is. Op de rechter twee screenshots, afkomstig van Nvidia zelf, is namelijk wel een duidelijk verschil te zien en is de HUD van de DSR screenshot ook kleiner.

Verwijderd

Ik wil ook kijken of het werkt maar het word niet bij mij weergegeven in GFE. Misschien omdat ik een 21:9 scherm heb?

Edit

Ik heb het gevonden en het werkt hier wel gewoon, kost wel een hoop fps in de zware games.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 18:03 ]

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ik ga maandag even kijken of het de juiste screenshots zijn, maar ook in-game vond ik dat er weinig verschil te zien was. Ik laat het hier maandag iig even weten!

Edit: gecheckt, linker screenshot bleek inderdaad niet te kloppen doordat dsr blijkbaar niet goed tegen alt+tab kan, is nu gefixt! :)

[ Voor 29% gewijzigd door PiweD op 22-09-2014 15:43 ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook