Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor 3D autocad tekenen en renderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn tekenwerk zit ik al langer te twijfelen mijn huidige laptop te vervangen.
enerzijds kan deze nog mee, anderzijds wordt die te traag voor mijn echte tekenwerk.

De huidige laptop is een dell xps 17 lx702
-I7 3630QM
-12GB DDR3
-90GB SSD ocz vertex 2
-500gb hdd
-Nvidia GT555m
-Full HD 17".

Nu is deze 3,5 jaar oud dus dat is meestal voor mij de tijd om rond te gaan kijken, al moet ik wel zeggen dat deze laptop langer mee gaat dan vorige laptops.

Met eigen zoekwerk kom ik eigenlijk alleen maar uit in de MSI GT70 laptops.. maar er zullen toch nog wel andere laptops mogelijk zijn?? in de pricewatch vind ik ze niet althans.

Ik heb zelf zitten kijken naar de I7 4800 / 4810, en de nvidia GTX870 / 880.
SSD kan ik zelf ook nog wel plaatsen net als geheugen uitbreiding.
Aangezien ik gewoon bij windows 7 wil blijven hoeft er geen besturings systeem op te zitten.

Ook heb ik nog staan kijken naar de hybride laptops / transformers echter in 17" met voldoende power kan ik daar niets in vinden.

Wat ga je met je laptop doen?
-Autocad 2014 3D
-Inventer 2013
-Nxt Render (plug in autocad)
-windows

Wat is je budget?
1000 - 1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, zelden is voornamelijk desktop vervanging.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet specifiek alleen acer en toshiba komen hier niet meer binnen teveel slechte ervaringen mee.

pricewatch: MSI GT70 2PC-2037XNL Dominator

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaring heeft met deze beide laptops?

de processor en videokaart zijn een upgrade ten opzichte van wat ik nu heb.
maar hoe zit het met de scherm kwaliteit? is msi hier beter in dan dell. of is het scherm in mijn huidige dell (3d) toch weer beter?