Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website offline toegankelijk voor tablets

Pagina: 1
Acties:

• twtummers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 23:10
Beste Experts,

Voor een website zou ik graag advies / tips krijgen.

Mijn doel is de bezoeker de optie te geven een 'download website' of specifiek 'download aanbod' of dit offline toegankelijk te maken.

Situatie: de website online biedt een aanbod waarmee gebruikers bij consumenten thuis het aanbod tonen. Maar om te voorkomen dat er altijd eerst om WiFi toegang moet worden gevraagd zou ik graag een 'download' aanbod willen opnemen. -> Ook bij updates kunnen gebruikers de nieuwe versie 1x downloaden en dan laten zien, het liefst in een tablet vriendelijk format.

Het ontwikkelen van een App is eventueel ook mogelijk, alleen dat heeft weer andere nadelen.

Veel dank alvast voor jullie adviezen!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Dan zit je toch echt vast aan een app die waar mogelijk nieuwe content inlaadt via wifi. Als er dan geen verbinding is kan de bestaande content getoond worden. Maar een eenvoudige PDF met alle aanbod is niet te doen?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:41

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

3/4G verbinding?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Want 3G is niet online?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 12:53
dus als ik het goed begrijp wil je data op die tablets zetten om te laten zien.

kan je dit afvangen met een MDM oplossing ala airwatch content locker ?
en 3/4g een optie ?

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:10
Als je website API-based is kun je de JSON data vrij makkelijk in localstorage zetten en daaruit ophalen in plaats van direct uit de API, als die niet beschikbaar is.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 10:45
Ik denk dat je dan beter ga voor een soort van Sales Tool :

Link : http://www.showpad.com/
Link : http://www.upsync.com/

Dat zijn presentatie platformen, waar je de sales in kan integreren.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• twtummers
André schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:09:
Dan zit je toch echt vast aan een app die waar mogelijk nieuwe content inlaadt via wifi. Als er dan geen verbinding is kan de bestaande content getoond worden. Maar een eenvoudige PDF met alle aanbod is niet te doen?
Begrijp je punt, de content zal niet frequent wijzigen (verwacht 2x per jaar). PDF zou inderdaad kunnen maar ben wel op zoek naar een meer moderne / strakke wijze van presenteren.

• twtummers
Is zoals MueR zegt ook online, daarnaast beheer ik niet alle devices, schat dat slechts 10% een tablet met 3G heeft.

• twtummers
diehard889 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:42:
dus als ik het goed begrijp wil je data op die tablets zetten om te laten zien.

kan je dit afvangen met een MDM oplossing ala airwatch content locker ?
en 3/4g een optie ?
Precies, data = afbeeldingen met aantal regels tekst.

MDM oplossing ala airwatch ken is niet, ga ik eens naar kijken. Is dat intuïtief voor een echte gebruiker die een iPad al ingewikkeld vindt?

• twtummers
mcDavid schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:20:
Als je website API-based is kun je de JSON data vrij makkelijk in localstorage zetten en daaruit ophalen in plaats van direct uit de API, als die niet beschikbaar is.
Dank voor je bericht, dat gaat mijn kennis te boven. De website is ontwikkeld in Wordpress, een zoektocht naar een plugin die van de site een app maakt heb ik nog niet gevonden. Het is inderdaad ideaal als de data (afbeeldingen + tekst met uitleg) in localstorage gezet kan worden, belangrijk daarbij is dat een gebruiker met zeer weinig digitale kennis dat zelf kan doen. -> 'download hier' en dan ook weer te vinden op de tablet..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
twtummers schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:14:
[...]

Begrijp je punt, de content zal niet frequent wijzigen (verwacht 2x per jaar). PDF zou inderdaad kunnen maar ben wel op zoek naar een meer moderne / strakke wijze van presenteren.
Een PDF is zo strak als dat jij 'm maakt natuurlijk. En waarom zou een PDF niet 'modern' zijn?

The devil is in the details.

• twtummers
tc982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:28:
Ik denk dat je dan beter ga voor een soort van Sales Tool :

Link : http://www.showpad.com/
Link : http://www.upsync.com/

Dat zijn presentatie platformen, waar je de sales in kan integreren.
Super dat is inderdaad het doel, veel uitgebreider weliswaar met in essentie wat ik zoek. Nu nog zoeken naar een optie die geen 25 dollar per maand kost.. Ik vind het overigens niet erg op eenmalig voor software te betalen.

• twtummers
Hahn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:19:
[...]

Een PDF is zo strak als dat jij 'm maakt natuurlijk. En waarom zou een PDF niet 'modern' zijn?
haha, ja kan natuurlijk strak ontworpen worden, ik bedoel meer dat je bijv een overzicht (gallery) hebt, en daar vervolgens dieper in kan gaan en alle keuzes in een soort van slider door kan nemen.

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zou hier gewoon een app voor laten maken die data synct als er wel verbinding is.

• twtummers
Rikkiz0r schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:38:
Ik zou hier gewoon een app voor laten maken die data synct als er wel verbinding is.
Heb je een suggestie?
Basic functionaliteit is eig een portfolio / gallery app.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je kan meerdere berichten in 1 keer quoten. Vier-dubbel posten zijn we geen fan van.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:31

Sorcerer8472

Mens sana?

Bouwen als offline html5-applicatie. Werkt dan in alle devices die het supporten. Op iPad moet je wel "add to home screen" doen dan geloof ik, en bij Chrome moet je hem als app installeren. Verschilt per device.

Meer info: http://diveintohtml5.info/offline.html

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• twtummers
MueR schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:54:
Je kan meerdere berichten in 1 keer quoten. Vier-dubbel posten zijn we geen fan van.
Snap ik, waar kan ik vinden hoe?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Op de eerste post op 'Quote' drukken en dan naar beneden scrollen en bij de andere berichten ook op Quote drukken.

The devil is in the details.

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
twtummers schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:48:
[...]

Heb je een suggestie?
Basic functionaliteit is eig een portfolio / gallery app.
Ik zou zeggen, ga naar een app ontwikkelaar toe, leg je probleem daar voor en laat ze een offerte maken.
Pagina: 1