nieuwe gaming headset nodig.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 10:45
Hallo allemaal.

Zoals de tital al zegt heb ik een nieuwe headset nodig. Ik heb alleen een vraag aan mensen met een piercing boven in hun oor.

Ik gebruik al een lange tijd de steelseries sibiria. Maar naar een uurtje merk ik dat mijn oor geiriteerd raakt doordat de headset mijn piercing in mijn hoofd drukt. Nou is mijn vraag welke headsets gebruiken jullie? hebben jullie hier ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat heb je zelf al gevonden? Ik denk dat er alleen op dit forum al duizenden posts over headsets te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 10:45
ik heb genoeg gevonden qua headsets, het is alleen ik kan niemand vinden met hetzelfde probleem.Vandaar dat ik het post, anders had ik al heel snel keuzes kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 15:54
Ik heb dan wel geen oor piercing, maar wel een logitech G35. En kan het dus niet bevestigen, maar dat ding zit zo ruim om mijn oren heen dat ik het me niet voor kan stellen dat dit problemen voor je op gaat leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik gebruik een turtle beach px22, hele fijne headset voor een degelijke prijs

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 16:05
Ik denk dat het misschien handig is te vertellen wat het is, of er een soortgelijke foto van te plaatsen.
Is het iets kleins of een deurknop? (Mythbusters)

Ik heb zelf een Roccat Kave 5.1 en die zit om mijn oren heen, misschien dat er dus genoeg ruimte is voor een kleine piercing.
Pagina: 1