Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop advies MSI Gaming Series GP70 2PE-085NL Leopard

Pagina: 1
Acties:

• Guppie3
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 21:44
Hallo,

ik ben op zoek naar een snelle laptop voor foto en videobewerkings als ook internet en mail met:
17 inch hd scherm
groot geheugen (8 of groter)
snelle processor i7
ac voor de wifi
verlicht toetsenbord
Ik ga de laptop niet overal meenemen
wel is een snelle opstart belangrijk
budget 1000 euro

Ik zag de MSI Gaming Series GP70 2PE-085NL Leopard
pricewatch: MSI Gaming Series GP70 2PE-085NL Leopard

Is dit een goede keuze, of zijn er betere alternatieven?
Ben ik iets belangrijks vergeten?
Ze noemen het een gaming nootbook, is die anders? waar ik rekening mee moet houden?

Mvg

Stefan

[ Voor 32% gewijzigd door Guppie3 op 18-09-2014 23:15 ]

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 14:45
Er zit geen discrete Nvidia gpu in die MSI, en daar zou ik in jouw geval wel voor gaan. Want volgens mij is er nogal wat software op dit gebied die daar gebruik van maakt (correct me if I'm wrong!). Ik vraag me dan ook af wat er zo gaming is aan die laptop. Net boven je budget is een MSI variant te vinden met een redelijke gpu: pricewatch: MSI Gaming Series GP70 2PE-046NL

Helaas is het wifi ac-assortiment in laptops heel erg beperkt. Zonder deze eis zou je heel wat meer keuze hebben met vooral krachtigere gpu's ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JoepD op 19-09-2014 00:21 ]

• T-h-i-j-m-e-n
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 22:19
Er zit een NVIDIA GeForce GT 840M in deze laptop dus zal op zich wel voldoen. Je zou nog de Acer Nitro Black Edition kunnen overwegen, moet je alleen nog heel even geduld hebben tot hij beschikbaar is in NL. Ik geloof volgende maand. Eerste reviews verschijnen inmiddels: http://www.notebookcheck....9Q-Notebook.125664.0.html

Thijmen

• Guppie3
Volgens de website van msi zit er wel een NVIDIA GeForce GT 840M in. Mocht dit het geval zijn is het dan een goede optie?

Als ik het wifi ac zou laten vervallen wat is dan de beste optie?

[ Voor 50% gewijzigd door Guppie3 op 19-09-2014 09:14 ]

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Hieronder staan 3 prima laptops, met 8gb ram, i5/i7 CPU en een goede GTX grafische kaart. Opzich kan je hier prima alle normale taken doen en de meeste games vlot met spelen.
Ik heb alleen niet gekeken naar een verlicht toetsenbord, aangezien ik blind kan tikken, kijk ik niet naar beneden. :-)

Mijn advies, kies een van deze drie, die je het mooist vind. Als je zelf handig bent, vraag aan de Sint een SSD kado en klus die er in.

http://tweakers.net/price...;410381;410651/categorie/

pricewatch: Asus N750JK-T4158H
- meest populaire 17" laptop volgens mij, sterke i7 cpu, usb 3.0, alleen de kleinste HDD, maar dat kan je zelf uitbereiden.

pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a8G1TMakk
- Prima hardware, beetje grote/lompe laptop.

pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PC-475XNL (Apache)
- Let op, freedos versie, dus je moet zelf windows of iets dergelijks hebben.

http://www.mysn.eu/shop/x...ult&___from_store=default
- Full HD IPS scherm, iets oudere GPU, maar presteerd prima, model kan je zelf uitrusten met een in wifi ac en ssd

• Guppie3
Bedankt voor de info ik ga ernaar kijken
Pagina: 1