Ik zoek een?
Een 32GB usb stick die wél in de parrot mki9200 werkt
Wat is je budget?
Het is maar een stickje, 25 euro vind ik al veel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de usb stick gebruiken in de parrot mki9200 die in mijn auto zit
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al diverse 32GB usb sticks aangeschaft van diverse merken maar ik krijg geen enkele werkend, ben nu inmiddels al een kleine 50 euro armer en geen resultaat.
pricewatch: Kingston DataTraveler SE9 32GB Aluminium
pricewatch: Kingston DataTraveler 101 G2 32GB Paars
pricewatch: Bestmedia Platinum HighSpeed USB Stick Twister 64GB Blauw (maar dan 32GB versie)
Een 3.0 stickje van 'MediaRange' welke niet meer in de pricewatch te vinden is...
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kom er niet meer uit en ben het zat om geld voor niets uit te geven... met google vind ik wel wat antwoorden maar dat zijn allemaal sticks die niet (meer) te krijgen zijn. Mijn vraag is dus simpel... wie heeft er een Parrot mki9200/9100/9000 en gebruikt daar een 32GB usb stick bij die nog te krijgen is?
Bij voorbaat dank voor de tip...
ps... modjes, ik heb een aantal keer heen en weer gescrolled, dit is volgens mij het best passende subforum... excuus als ik dat verkeerd heb ingeschat, vond deze wat lastig wat dat betreft
Een 32GB usb stick die wél in de parrot mki9200 werkt
Wat is je budget?
Het is maar een stickje, 25 euro vind ik al veel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de usb stick gebruiken in de parrot mki9200 die in mijn auto zit
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al diverse 32GB usb sticks aangeschaft van diverse merken maar ik krijg geen enkele werkend, ben nu inmiddels al een kleine 50 euro armer en geen resultaat.
pricewatch: Kingston DataTraveler SE9 32GB Aluminium
pricewatch: Kingston DataTraveler 101 G2 32GB Paars
pricewatch: Bestmedia Platinum HighSpeed USB Stick Twister 64GB Blauw (maar dan 32GB versie)
Een 3.0 stickje van 'MediaRange' welke niet meer in de pricewatch te vinden is...
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kom er niet meer uit en ben het zat om geld voor niets uit te geven... met google vind ik wel wat antwoorden maar dat zijn allemaal sticks die niet (meer) te krijgen zijn. Mijn vraag is dus simpel... wie heeft er een Parrot mki9200/9100/9000 en gebruikt daar een 32GB usb stick bij die nog te krijgen is?
Bij voorbaat dank voor de tip...
ps... modjes, ik heb een aantal keer heen en weer gescrolled, dit is volgens mij het best passende subforum... excuus als ik dat verkeerd heb ingeschat, vond deze wat lastig wat dat betreft