32GB usb stick tbv parrot mki9200

Pagina: 1
Acties:

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-07 16:47
Ik zoek een?
Een 32GB usb stick die wél in de parrot mki9200 werkt

Wat is je budget?
Het is maar een stickje, 25 euro vind ik al veel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de usb stick gebruiken in de parrot mki9200 die in mijn auto zit

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al diverse 32GB usb sticks aangeschaft van diverse merken maar ik krijg geen enkele werkend, ben nu inmiddels al een kleine 50 euro armer en geen resultaat.
pricewatch: Kingston DataTraveler SE9 32GB Aluminium
pricewatch: Kingston DataTraveler 101 G2 32GB Paars
pricewatch: Bestmedia Platinum HighSpeed USB Stick Twister 64GB Blauw (maar dan 32GB versie)
Een 3.0 stickje van 'MediaRange' welke niet meer in de pricewatch te vinden is...

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kom er niet meer uit en ben het zat om geld voor niets uit te geven... met google vind ik wel wat antwoorden maar dat zijn allemaal sticks die niet (meer) te krijgen zijn. Mijn vraag is dus simpel... wie heeft er een Parrot mki9200/9100/9000 en gebruikt daar een 32GB usb stick bij die nog te krijgen is?

Bij voorbaat dank voor de tip...

ps... modjes, ik heb een aantal keer heen en weer gescrolled, dit is volgens mij het best passende subforum... excuus als ik dat verkeerd heb ingeschat, vond deze wat lastig wat dat betreft :)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:45

Umbrah

The Incredible MapMan

Hoe waren die sticks geformateerd? Fat32/ExFAT/NTFS/EXT4? Wat voor partitieindeling? En belangrijker: wat heeft de Parrot graag?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-07 16:47
De parrot heeft het liefst fat32... ik heb die sticks in allerlei formaten geprobeerd en zelfs verschillende clustergroottes maar niets werkt. Het is ook een bekend probleem dat niet alle sticks willen werken in de parrot... ik heb bv ook de 8GB versie van die kleine metalen Kingston stick en die werkt ook niet. Wat dat betreft ben ik genoeg op de hoogte en ben ik ook niet opzoek naar een technische oplossing.

Daarom hou ik de vraag ook simpel, wie heeft er een parrot met een 32GB stick die wel werkt? Dit is het aankoopadvies forum toch? :)

[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 18-09-2014 22:12 ]