HP LaserJet 3550 strepen

Pagina: 1
Acties:

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 15:07
Ik zoek hulp hoe ik het beste dit probleem kan oplossen.

Mijn HP Color LaserJet 3550 geef sinds kort strepen bij het afdrukken. Ik heb al wat gezocht, maar vind geen eenduidig antwoord hoe dit op te lossen. Moet ik de Toner, Drum, Fuser of Transfer Kit vervangen?

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/538/UD80D2.jpg

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:54

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zit bij dit type de drum niet in de toner? Dan zou ik gokken op de toner.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 15:07
Voor het archief; strandbal had gelijk!

Het vervangen van de zwarte toner loste het probleem inderdaad op, gezien dat de drum inderdaad in de toner verwerkt zit.

Wel zonde, de toner zat nog voor 90% vol.

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 10:47
Is het dan geen gevalletje garantie?
Weet niet hoelang die er al inzat, en of je hem hebt laten vullen?
Maar een nieuwe toner die dat na 10% al doet zou niet moeten kunnen.
Gewoon eventjes hp bellen/mailen als het een origonele toner is

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Obruut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:08:
Voor het archief; strandbal had gelijk!

Het vervangen van de zwarte toner loste het probleem inderdaad op, gezien dat de drum inderdaad in de toner verwerkt zit.

Wel zonde, de toner zat nog voor 90% vol.
Misschien is er vuil op de drum gekomen, kan gebeuren als het papier niet schoon is. Misschien is het wel een lijm randje van een stikker vel geweest ofzoiets.
Het streepje pakt dan steeds toner op en drukt dat op het papier.

Omdat de cartridge toch al is afgeschreven... draai voorzichtig de drum aan het tandwieltje en inspecteer het oppervlak. Misschien zie je daar een streep die je (heel voorzichtig!) schoon kan poetsen. Misschien met een lenzen doekje oid. Ik weet niet of de drum tegen alcohol kan. De drum is erg kwetsbaar, dus geen garantie dat dit lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dat voorzichtig zijn is op een gegeven moment wel op, ze zijn een stuk robuuster dan vroeger. hij is toch vernuekt. gewoon schoonmaakmiddelen pakken. ik kan me herinneren dat het met isopropyl nog wel meeviel

Iperf

Pagina: 1