Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen op een hoog fps (60+) en het liefst streamen op twitch (kan dan met minder fps)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn doel is rond de 450 euro uit te komen, maximaal 500 euro. (het liefst rond de 450)
Er hoeft geen monitor, muis, headset etc. alleen de computer
de verzendprijs bij inbegrepen het liefst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet niet wat normaal is voor een game pc/stream pc
ik denk dat het handig is dat ik 2 videokaarten heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Mij maakt het niet uit wat voor merk het is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de groote van de pc maakt mij opzich niet uit
Ga je overklokken?
wat ik heb gelezen is overklokken niet nodig bij gamen
als iemand mij zou kunnen helpen/antwoord geven zou ik dat zeer op prijs stellen
zijn er vragen/ben ik dingen vergeten die je moet weten voor het samenstellen hiervoor?
zeg het gerust, dit is de eerste keer dat ik hier mee bezig ga dus daarom zal niet alles compleet zijn.
gr tjerk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen op een hoog fps (60+) en het liefst streamen op twitch (kan dan met minder fps)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn doel is rond de 450 euro uit te komen, maximaal 500 euro. (het liefst rond de 450)
Er hoeft geen monitor, muis, headset etc. alleen de computer
de verzendprijs bij inbegrepen het liefst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet niet wat normaal is voor een game pc/stream pc
ik denk dat het handig is dat ik 2 videokaarten heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Mij maakt het niet uit wat voor merk het is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de groote van de pc maakt mij opzich niet uit
Ga je overklokken?
wat ik heb gelezen is overklokken niet nodig bij gamen
als iemand mij zou kunnen helpen/antwoord geven zou ik dat zeer op prijs stellen
zijn er vragen/ben ik dingen vergeten die je moet weten voor het samenstellen hiervoor?
zeg het gerust, dit is de eerste keer dat ik hier mee bezig ga dus daarom zal niet alles compleet zijn.
gr tjerk