Toon posts:

audio combineren??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist even niet waar ik deze vraag moest stellen bij tv of audio...

Ik ben benieuwd of ik op mijn Samsung 40" led tv van ongeveer 5 jaar oud mijn audio kan combineren.

Ik heb nu namelijk een 2.1 setje via 3.5 mm jack aangesloten op m'n tv, maar wil nu via de tulp audio stekkers een headset aan willen sluiten voor m'n playstation.

Dan nu de vraag: kan je dit zo combineren dat als je tv kijkt je het geluid via de speakers hoort en de headset als ik naar hdmi schakel? Gaat dit automatisch of is dit in te stellen? Ik wil namelijk niet snoertjes wisselen uiteraard!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

5 jaar oude led tv? :9

Heeft dat 2.1 setje geen headphones uitgang? Dan hoef je hem alleen maar in te prikken als je gaat gamen
Anders zal je de PlayStation aan een receiver moeten hangen die dit kan regelen

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 14:37
Nog twee andere mogelijkheden:
- Elke keer kabels wisselen. Als je de headset wilt gebruiken tulp stekkers erin, tulp stekker eruit. En visa versa.
- Geluid switch, weet zo uit mijn hoofd niet of het specifiek hiervoor bestaat maar zou het eerlijk gezegd apart vinden als het niet zo is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja Flans tegenwoordig heb je van alles inderdaad dus dat vast ook.

En Mikayu misschien een lcd geen idee :p

Ik heb nu een headset die via m'n usn gaat van de ps4, dus dit probleem is wat ze noemen een luxe probleem, en iedereen weet als je wilt game heb je geen zin om kabels te wisselen, dan is het zo gestrekt mogelijk op de bank liggen en vragen aan je vriendin of ze wat drinken willen pakken :)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Led is ook lcd :p

Mijn xbox is veel luier. Prik de headset in de controller en gamen maar... als het vrouwtje er niet is dan