Hoi,
Mijn ethernet doet het sinds een week niet meer. Ik had hem overdag laten aanstaan om een spel te downloaden en ben toen naar school gegaan. Toen ik thuis kwam deed ethernet het niet meer. Dit probleem is al eerder voorgekomen en de ethernet poort werd vanzelf weer ''wakker''..
Deze keer niet. Telkens maakt hij geen verbinding met internet en tussen alle apparaten staat de ethernet controller niet meer. Ik krijg telkens deze error;

Ik heb letterlijk alle oplossingen die op internet staan geprobeerd, niets helpt. En nee, de poort is niet stuk. Het is al eerder gebeurd en vanzelf opgelost..
Onder andere geprobeerd;
Ram verwijderen, terug erin doen
Loskoppelen van stroom meerdere uren
Videokaart verwijderen
HDD's loskoppelen en weer aansluiten
Ik krijg alsmaar diezelfde error als boven. Ik heb ook echt 5 verschillende versies van die driver geprobeerd en geen van allen werkt, krijg steeds t zelfde. Nu kan er volgende zaterdag een reperateur komen voor 30 euro 1 uur, en als het niet werkt moet ik hem alsnog betalen. Ik probeer het al een week op te lossen en het lukt maar niet..
Mijn laatste hoop vóór die reperateur is om nog een netwerk kaart te kopen voor ethernet, kan dat?
Zo ja, welke is de beste en goedkoopste voor mijn pc? Dit is mijn lijstje;
Welke netwerk kaart zou probleemloos werken op mijn mobo?
Mijn ethernet doet het sinds een week niet meer. Ik had hem overdag laten aanstaan om een spel te downloaden en ben toen naar school gegaan. Toen ik thuis kwam deed ethernet het niet meer. Dit probleem is al eerder voorgekomen en de ethernet poort werd vanzelf weer ''wakker''..
Deze keer niet. Telkens maakt hij geen verbinding met internet en tussen alle apparaten staat de ethernet controller niet meer. Ik krijg telkens deze error;

Ik heb letterlijk alle oplossingen die op internet staan geprobeerd, niets helpt. En nee, de poort is niet stuk. Het is al eerder gebeurd en vanzelf opgelost..
Onder andere geprobeerd;
Ram verwijderen, terug erin doen
Loskoppelen van stroom meerdere uren
Videokaart verwijderen
HDD's loskoppelen en weer aansluiten
Ik krijg alsmaar diezelfde error als boven. Ik heb ook echt 5 verschillende versies van die driver geprobeerd en geen van allen werkt, krijg steeds t zelfde. Nu kan er volgende zaterdag een reperateur komen voor 30 euro 1 uur, en als het niet werkt moet ik hem alsnog betalen. Ik probeer het al een week op te lossen en het lukt maar niet..
Mijn laatste hoop vóór die reperateur is om nog een netwerk kaart te kopen voor ethernet, kan dat?
Zo ja, welke is de beste en goedkoopste voor mijn pc? Dit is mijn lijstje;
Welke netwerk kaart zou probleemloos werken op mijn mobo?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 47,90 | € 47,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.B 7K1000.B, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda ES ST3500630NS, 500GB | € 55,84 | € 55,84 |
| 1 | Aerocool XPredator Evil Black Edition (EN56472) | € 113,90 | € 113,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 17,50 | € 17,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C8 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston KHX1600C8D3T1K2/4X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |