maar voor de rest is het wel goed hoe we het doen? maar zou je dat redden ja 1 man in midden met die big guys, hoe kill je die snel dan ?? behalve rockets want ze blijven spawnen
Wij doen het iets anders.Deluge schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:57:
@Vegetto
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me had het erover dat ze altijd beide portals tegelijk in gaan. Daar killen ze alles behalve de gatekeeper. Die maken ze dan bijna dood en dan killen ze 'm nagenoeg tegelijk. Er kunnen dan dus ook mensen mee de portal in om te helpen maar de gatekeeper moet nog blijven leven, dan voorkom je volgens mij dat die minotaurs in het midden al komen.
Daarna kun je beiden met een relic naar buiten lopen en het midden met zijn allen verdedigen. Zou een stuk makkelijker moeten zijn maar heb het zelf ook nog niet kunnen proberen. Misschien anderen hier die het ook zo doen?
1. iedereen linkerportaal, 2 man naar binnen, relic halen.
2. 2 man naar mid, 2 man naar rechts, 1tje blijft links.
3. 1 rechterportal in, solo gatekeeper, relic ophalen en weer naar buiten.
Gaat altijd best wel lekker.
Oke 1 man in de andere waar blijft de 1e relic holder dan? en waarom blijft er 1 achter bij de 1e plate?tha_crazy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
[...]
Wij doen het iets anders.
1. iedereen linkerportaal, 2 man naar binnen, relic halen.
2. 2 man naar mid, 2 man naar rechts, 1tje blijft links.
3. 1 rechterportal in, solo gatekeeper, relic ophalen en weer naar buiten.
Gaat altijd best wel lekker.
Verwijderd
Ja, de rest is prima.vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:01:
maar voor de rest is het wel goed hoe we het doen? maar zou je dat redden ja 1 man in midden met die big guys, hoe kill je die snel dan ?? behalve rockets want ze blijven spawnen
Um Corrective messure, goeie shotgun, maakt niet zoveel uit. Gewoon een wapen die veel damage doet in close range.
Zorg dat iemand een void machine gun/fusion rifle heeft. Shield eraf, en neerknallen. De mino's zijn echt heel zwak. Dan kan er nog iemand de rest van de (hob)goblins killen. Degene die de mino's doet kan links voor die steen gaan staan, zodat hij niet van achter beschoten kan worden.vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:50:
Ja dat is het punt ik denk dat ze nog te onervaren zijn voor 1 midden met die minotours.. .
Relic holder houden we meestal bij de 2e portal ivm pretorian.vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
[...]
Oke 1 man in de andere waar blijft de 1e relic holder dan? en waarom blijft er 1 achter bij de 1e plate?
die 1 die achter blijft killt de adds die je van achter aanvallen, ondersteund rechts en indien het mid problemen heeft helpt die daar.
Beetje vliegende keep.
oke thanks nog maar eens poging wagen vanavond dan moet nog 1 iemand
Jammer. Je had altijd nog zelf de keuze om het legit te doen, niet?steffeh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:41:
En nog een hele bak aan crota updates. Erg goede zaak!
Gun een ander ook wat
Anyway, voorlopig enkel shards farmen en naar lvl 32.
Nog een keer een exotic helm upgraden of kopen en klaar.
[ Voor 17% gewijzigd door C4D op 09-01-2015 09:29 ]
psn: lupusergo
Iemand zin om dit weekend nog 2x Crota te cheesen? Nu het nog kan
Of legit, dat kan natuurlijk ook.
Ik heb vrij veel tijd dit weekend.
Ik heb vrij veel tijd dit weekend.
[ Voor 13% gewijzigd door hatsa op 09-01-2015 09:54 ]
Hoezo gunnen?C4D schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:28:
[...]
Jammer. Je had altijd nog zelf de keuze om het legit te doen, niet?
Gun een ander ook wat
Weet je hoe frusterend het was dat elke pannenkoek met de helm uit vog hard mode liep omdat ze allemaal atheon gingen cheezen?
Ik zag het al gebeuren dat iedereen Crota hard mode checkpoints wil, zodat ze makkelijk loot kunnen halen.
Atlas#22744
YESS!!! De kaasplankjes kunnen weer opgeborgen worden mensen!!!steffeh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:41:
Bungie weekly update:
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12483
Met speciaal voor alle crota kaas tweakers;
Bridge EncounterCrota Encounter
- Players will now be required to cross the bridge in order to complete the bridge encounter.
- Players will now be required to wait for the bridge to be completed prior to crossing with the sword.
En nog een hele bak aan crota updates. Erg goede zaak!
- Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter.
- Crota will now recover from his kneeling state after a player quits.
- Fixed a bug that allowed players to remove the “Presence of Crota” using a Radiance Warlock’s * Fireborn ability.
- Fixed a bug that made the Oversoul appear destroyed to some players in a Fireteam when it was actually still active.
Precies dit, je zal wel hele toffee dingen kunnen krijgen uit Crota hard en als je dat dus kan cheesen, tsja....Kasai schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:37:
[...]
Hoezo gunnen?
Weet je hoe frusterend het was dat elke pannenkoek met de helm uit vog hard mode liep omdat ze allemaal atheon gingen cheezen?
Ik zag het al gebeuren dat iedereen Crota hard mode checkpoints wil, zodat ze makkelijk loot kunnen halen.
Dan heb jij het legit gehaald, maar lopen er al ondertussen 100en mensen met dezelfde rewards omdat zij hem gecheesed hebben...
[ Voor 22% gewijzigd door jesse111 op 09-01-2015 09:40 ]
Er zijn meerdere varianten kaas dus komt wel goed 
En legit doen is leuker.
Wat wel mooi zou zijn als je b.v. ergens in de tower naar een ruilboer zou kunnen gaan om dan 5 ascendant shards om te kunnen ruilen voor een radiant shard.
En legit doen is leuker.
Wat wel mooi zou zijn als je b.v. ergens in de tower naar een ruilboer zou kunnen gaan om dan 5 ascendant shards om te kunnen ruilen voor een radiant shard.
[ Voor 64% gewijzigd door Qualixo op 09-01-2015 09:43 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Wist niet dat dit een bug was, dacht dat het hoorde.steffeh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:41:
Bungie weekly update:
Crota Encounter
• Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter.
edit: o, wacht het is een update, het kan dus ook een verandering zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door M0nkeymen op 09-01-2015 09:45 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Iemand vanavond nog Crota of VoG?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
dat kan toch al bij erin?Qualixo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:38:
Er zijn meerdere varianten kaas dus komt wel goed
En legit doen is leuker.
dat is alleen radiant energy voor radiant shards...
[ Voor 3% gewijzigd door M0nkeymen op 09-01-2015 09:50 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Zou inderdaad liever zien op b.v. 5:1 ratio ascendant shards/energie om te ruilen voor radiant
ik heb chest legs en arms van crota veel geluk maar ik heb heel weinig tijd, net een kleine etc. hoe kom ik in hemelsnaam aan al die shards het is wel erg veel 7 voor elk slot moet er geloof ik nog meer dan 60 en die reputatie bij erin is niet te doen
Je kan toch gewoon elke dag die bounties doen? Of om de dag? Je hoeft toch niet alles binnen 1 dag gedaan te hebben?
Atlas#22744
Waarom is dat erg? Neemt toch niet weg dat jij er wel moeite in hebt gestoken? Het boeide mij totaal niet dat er veel mensen met VOG hard raid helm waren. Ik had Atheon legit gedaan, wat maakt het uit wat anderen doen. Bragging rights?jesse111 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:38:
[...]
YESS!!! De kaasplankjes kunnen weer opgeborgen worden mensen!!!
[...]
Precies dit, je zal wel hele toffee dingen kunnen krijgen uit Crota hard en als je dat dus kan cheesen, tsja....
Dan heb jij het legit gehaald, maar lopen er al ondertussen 100en mensen met dezelfde rewards omdat zij hem gecheesed hebben...
[ Voor 12% gewijzigd door C4D op 09-01-2015 10:04 ]
Xur is in de hangar.
An Insurmountable Skullfort
Lucky Raspberry
Starfire Protocol
The Last Word
Lucky Raspberry
Starfire Protocol
The Last Word
[ Voor 45% gewijzigd door tha_crazy op 09-01-2015 10:04 ]
Ja, het laat zien dat je goed kan communiceren en het spelletje begrijpt. Dat is precies hoe de raid bedoeld is.C4D schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:03:
[...]
Waarom is dat erg? Neemt toch niet weg dat jij er wel moeite in hebt gestoken? Het boeide mij totaal niet dat er veel mensen met VOG hard raid helm waren. Ik had Atheon legit gedaan, wat maakt het uit wat anderen doen. Bragging rights?
the last word is dat een goede hand cannon?
PSN: libbes1979
Wat je kan doen: iemand met goede wapens helemaal achterin het midden laten staan. Dan heeft die gene geen last van hobogoblins ( dus je wordt niet gesniped ). Dus waar de miniotaurs spawnen, daar doorlopen naar achteren en dan alles kapot maken.vegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:08:
oke thanks nog maar eens poging wagen vanavond dan moet nog 1 iemand
Dan heb je drie man voor de rechterportal - twee om de beiden deuren in de gaten te houden en èèn om de hobogoblins vanuit de andere kant kapot te maken. Als die niks te doen heeft kan ie helpen voor de miniotaurs. Dan moet het echt makkelijk lukken, vooral goed communiceren wanneer er een miniotaur komt : )
Gunnen? Precies wat Kasai en Jesse zeggen; iedereen kon met de dikste loot spelen omdat ze Atheon of Crota hebben gecheezed. Hoe moeilijk is Crota nu echt? In 25 minuten ben je erdoorheen.C4D schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:28:
[...]
Jammer. Je had altijd nog zelf de keuze om het legit te doen, niet?
Gun een ander ook wat
Nu zag je allemaal mensen voorbijkomen die een Crota checkpoint zochten, want blijkbaar is de deathsinger te moeilijk ( serieus; HOE? ) en dan lekker je interkabel eruit trekken bij Crota. GG!
Ik wens je succes bij het zoeken van filmpjes hoe je Crota legit doet en het vervolgens haalt binnen 30 minuten.
Verwijderd
Voor pve niet. Pvp is anders per persoon.elduderino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:09:
the last word is dat een goede hand cannon?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 10:11 ]
Zolang jij het zelf maar weet.jesse111 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:05:
[...]
Ja, het laat zien dat je goed kan communiceren en het spelletje begrijpt. Dat is precies hoe de raid bedoeld is.
Ik zit er echt totaal niet mee met CROTA, aangezien VOG velen malen moeilijker was.
Misschien dat de volgende raid wel weer waardig is.
Deathsinger is (spoedig was) niet te moeilijk, maar je kreeg geen loot voor het verslaan dus iedereen wil na de brug meteen crota veranderen in een cheeseburger.steffeh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Nu zag je allemaal mensen voorbijkomen die een Crota checkpoint zochten, want blijkbaar is de deathsinger te moeilijk ( serieus; HOE? ) en dan lekker je interkabel eruit trekken bij Crota. GG!
TLW alweer? Jemig. Als ze iets voor de tweede keer verkopen waarom niet de IB of Gjalla ... gvd
En toch hebben blijkbaar enorm veel mensen moeite met deze raid, omdat er enorm veel gecheesed wordt.C4D schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Zolang jij het zelf maar weet.
Ik zit er echt totaal niet mee met CROTA, aangezien VOG velen malen moeilijker was.
hoopte op een autorifle verdomme
Misschien wel, maar toch is CE heel leuk, dinsdag avond is voor mij elke keer weer feest. Crota ownenC4D schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Zolang jij het zelf maar weet.
Atlas#22744
Godver!
Een Handcannon en geen Engram bij Xur?
Een Handcannon en geen Engram bij Xur?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Inderdaad. Winterslaap modus = aanVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:16:
Nope, das weer een week wachten -.-
Verkoopt Xur dit weekend een helm of chest voor hunter?
(Kan nog niks vinden op internet)
ik zoek nog een goede autorifle , iemand die wat namen kan noemen?
Heb lvl 32 boots lvl 30 gauntlets en dan vanavond een exotic chest
, 13 strange coints toch :)!
Suros Regimeelduderino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:21:
Up for anything.elduderino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:21:
Vanquisher VIII
Geen. Nja sommige zijn gek op de suros regime maar daar zie je in raids zelden mensen mee spelen.elduderino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:21:
Ga voor een handcannon. Hawkmoon of fatebringer. Of scout rifle zoals VoC
Heb je toevallig ook de Eidolon Ally al getest? Is dat wat?
Nee, die nog niet.EricNL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:23:
[...]
Heb je toevallig ook de Eidolon Ally al getest? Is dat wat?
Ben eerst aan het grinden voor de Vanquisher VIII
handcannon vind ik gwn niks aan qua spelen, liever een autorifle
dan word het met geluk een suros en anders grinden voor the vanquisher
dan word het met geluk een suros en anders grinden voor the vanquisher
[ Voor 36% gewijzigd door libbes1979 op 09-01-2015 10:24 ]
Ja dat is dan wel weer kut, maar ja, zo hebben we wat te doentha_crazy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:57:
[...]
Het levelen is niet zo moeilijk.
Maar die shards.....
Xur's inventory:
Insurmountable Skullfort
Lucky Raspberry
Starfire Protocol
The Last Word
Exotic Shard
Upgrades:
Crest of Alpha Lupi
Young Ahamkaras Spine
Helm of Saint-14
Apotheosis Veil
Heart of Praxic Fire
Hard Light
Suros Regime
MIDA Multi Tool
Thorn
Plan C
Gjallarhorn
Consumables:
Scout Rifle Telemetry
Shotgun Telemetry
Sniper Rifle Telemetry
Plasma Drive (Vehicle Upgrade)
"Emerald Coil" (Vehicle Upgrade)
Heavy ammo synthesis
Insurmountable Skullfort
Lucky Raspberry
Starfire Protocol
The Last Word
Exotic Shard
Upgrades:
Crest of Alpha Lupi
Young Ahamkaras Spine
Helm of Saint-14
Apotheosis Veil
Heart of Praxic Fire
Hard Light
Suros Regime
MIDA Multi Tool
Thorn
Plan C
Gjallarhorn
Consumables:
Scout Rifle Telemetry
Shotgun Telemetry
Sniper Rifle Telemetry
Plasma Drive (Vehicle Upgrade)
"Emerald Coil" (Vehicle Upgrade)
Heavy ammo synthesis
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Damn ga het denk toch niet halen lvl 29
heb nu 100 light points, moet er 109 hebben. Mijn huidige chest is +18 en die exotic chest is +21
..
acjah dan is het even wachten tot Dinsdag en dan ik alles weer overnieuw doen en dan moet het lukken. Dit weekend mar even wat aandacht besteden aan een 2e char
##edit: of is dit nog oude stats? (Als ie uberhoud veranderd is)
acjah dan is het even wachten tot Dinsdag en dan ik alles weer overnieuw doen en dan moet het lukken. Dit weekend mar even wat aandacht besteden aan een 2e char
##edit: of is dit nog oude stats? (Als ie uberhoud veranderd is)
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 09-01-2015 10:31 ]
exotic chest begint op 30 lightCrashhill schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:28:
Damn ga het denk toch niet halen lvl 29heb nu 100 light points, moet er 109 hebben. Mijn huidige chest is +18 en die exotic chest is +21
..
Nieuwe last word kopen, striker helm en upgrade voor mijn Suros.
Jammer dat ie geen Mida verkoopt
Jammer dat ie geen Mida verkoopt
Atlas#22744
Ik volg dit forum nu een tijdje en heb met drie vrienden VoG gedaan tot Atheon waar we vast liepen. We waren met 4 en vanavond gaan we het weer proberen maar dan hopelijk met een volle groep.
Wie willen er meedoen vanavond om 21u VoG normal PSN:
- Timbo852 (level 31 warlock)
- Check938 (level 31 Titan)
- Cuppahthy (level 31 Titan)
- R3dD3stroy3r_852 (level 31 Hunter)
-
-
Ik ga vanavond rond 20:45 iedereen in een party inviten etc.
Als we zin en tijd hebben willen we ook crota's end voor de eerste keer gaan doen.
-
-
Als we zin en tijd hebben willen we ook crota's end voor de eerste keer gaan doen.
Ja graag, ik zou graag mee gaan.timbo852 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
Ik volg dit forum nu een tijdje en heb met drie vrienden VoG gedaan tot Atheon waar we vast liepen. We waren met 4 en vanavond gaan we het weer proberen maar dan hopelijk met een volle groep.
-
-
Heb niet veel VoG ervaring behalve 1 volledige run op hard.
Hunter level 29, maar ik denk zo level 30.
-GriffX83
Zijn er nog meer geïnteresseerden?michel2412 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:34:
Wie heeft er zin om morgen middag (vrijdag) rond 14:00 - 14:30 de vog raid op normal te doen
-psn:Tollenaar24 titan 30
-psn: sanderlissenberg titan 31
- Suzoeki warlock 3
-
-
-
Na de upgrade vind ik thorn ook wel fijn knallen, maar ben nog wel op zoek naar een fatsoenlijke legendary pistool.
PSN: jansoe13
Ik ga denk ik vanmiddag ook Last Word kopen. Met mijn geluk krijg ik Hawkmoon ongeveer als de nieuwe DLC uitkomt en er weer een toffer wapen beschikbaar is. Ik speel normaal vooral met scouts, maar ik wil ook wel eens een knap pistooltje proberen.
Vanavond rond 19-1930 mensen online voor VoG of Crota? Deze week door ziek zijn niet aan toe gekomen om af te maken. Heb nog CP op CE bij de heksen. VoG moet ik nog helemaal
Waar kunnen xur vinden dit weekend? Zie hem niet
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
is er nog iemand rond 20:30 die mee wil helpen VoG normal checkpoint gatekeeper
Als je morgenmiddag een crota raid clinic organiseert heb ik ook wel interesse. Ben level 30 hunter en heb 'm nog nooit gedaan.
PSN: ZogstotenV
Verwijderd
Kzal het ff in de clanchat vragen.Deluge schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Als je morgenmiddag een crota raid clinic organiseert heb ik ook wel interesse. Ben level 30 hunter en heb 'm nog nooit gedaan.
is prima, dan hebben we dus nu:Griffx schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
[...]
Ja graag, ik zou graag mee gaan.
Heb niet veel VoG ervaring behalve 1 volledige run op hard.
Hunter level 29, maar ik denk zo level 30.
-GriffX83
vanavond om 21u VoG normal PSN:
- GriffX83 (level 29/30)
-
Welja, ik ben erbij!Biatch schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:27:
Vanavond rond 19-1930 mensen online voor VoG of Crota? Deze week door ziek zijn niet aan toe gekomen om af te maken. Heb nog CP op CE bij de heksen. VoG moet ik nog helemaal
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Ik wil ook wel even mee op een normal run, PSN: TFD-Influence, lvl 29 Titan (misschien dan al lvl 30 omdat ik nog gauntlets kan halen van de crota bounties)michel2412 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:34:
Wie heeft er zin om morgen middag (vrijdag) rond 14:00 - 14:30 de vog raid op normal te doen
- Suzoeki warlock 3
-
-
-
Als jullie eerst ff Crota af wil maken rond 19u wil ik wel mee, die moet ik nog doen maar moet op tijd weg vanavond.
wat is het verschil tussen een normal raid en die op hard?
Is er nog een plekje voor mij bij de VoG?
Moet jij niet werken?Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:01:
[...]
Ik wil ook wel even mee op een normal run, PSN: TFD-Influence, lvl 29 Titan (misschien dan al lvl 30 omdat ik nog gauntlets kan halen van de crota bounties)
Ik ga ook wel weer vermomd mee! Stiekem als femkutje
rond 14:00 - 14:30 de vog raid op normal:
- Suzoeki warlock 3
- TFD-Influence titan 29
- femkutje titan 27
-
[ Voor 19% gewijzigd door dinges op 09-01-2015 12:19 ]
Ik kan ook niet de hele avond. Dus crota eerst primaFaaz0 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Als jullie eerst ff Crota af wil maken rond 19u wil ik wel mee, die moet ik nog doen maar moet op tijd weg vanavond.
- Ik
- Royston
- Houtvlot
-
-
-
bah xur verkoopt weer niet de Suros Regime.
Gewoon voor de heb wil ik die nog...
[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 09-01-2015 13:16 ]
Verwijderd
neh, middagje alleen doen alsof. Iets met een grote opdracht later deze maand waarvoor de baas wil dat ik dan meer werk dus nu wat minder.dinges schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:17:
[...]
Moet jij niet werken?
- Suzoeki warlock 3
- TFD-Influence titan 29
- femkutje titan 27
-
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 12:34 ]
Hoger level, bij bepaalde stukken een barrière om je heen en dood is doodelduderino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:03:
wat is het verschil tussen een normal raid en die op hard?
PSN: jansoe13
Ik wil ook wel aanhaken bij de VoG op normal! Heb wel maar tot 16.00 de tijd dus weet niet of ik 'm helemaal mee kan doen.
dinges schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:17:
[...]
Moet jij niet werken?
- Suzoeki warlock 3
- TFD-Influence titan 29
- femkutje titan 27
- ZogstotenV Hunter 30
PSN: ZogstotenV
Hij verkoopt de upgrade, niet het wapen zelfQualixo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:32:
bah xur verkoop weer eens de Suros Regime.
Als we om 2 uur beginnen moet het lukken! En anders is er tegen die tijd vast nog wel een nieuwe vrijwilligerDeluge schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:47:
Ik wil ook wel aanhaken bij de VoG op normal! Heb wel maar tot 16.00 de tijd dus weet niet of ik 'm helemaal mee kan doen.
[...]
Ik ben vanavond de hele avond beschikbaar.
Yzf1kr L31 Titan
Yzf1kr L31 Titan
Als er nog plek is wil ik ook wel mee naar Crota.Biatch schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Ik kan ook niet de hele avond. Dus crota eerst prima
- Ik
- Royston
- Houtvlot
-
-
-
Met Crota wil ik ook wel even mee! Heb tot 8 uur denk ik, maar dat moet wel lukken.Biatch schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Ik kan ook niet de hele avond. Dus crota eerst prima
- Ik
- Royston
- Houtvlot
- femkutje
-
-
nog planning voor zondag avond crota of vog? need shards 
lvl 31+ titan.
lvl 31+ titan.
[ Voor 11% gewijzigd door Qualixo op 09-01-2015 13:19 ]
Welke run bedoel je? die van vanmiddag of vanavond met ons?yzf1kr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:06:
Is er nog een plekje voor mij bij de VoG?
Gaat dat met mijn level 5 Warlock? Mocht je echt niemand vinden, help ik je wel met m'n Titan..L490 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:40:
Nog mensen die nu de Nightfall willen doen?
PSN: Fruitschaaltje
Rond 15.00 wil ik ook de nf en weekly doen. Als je kan wachten of als er andere mensen zijn die de nf rond die tijd willen doen, add me
Psn. TheKrish
Lvl 31 warlock
Psn. TheKrish
Lvl 31 warlock
[ Voor 5% gewijzigd door Krishhh op 09-01-2015 13:46 ]
PSN: TheKrish
vanavond 20.30 raid vog checkpoint gatekeeper heb 1 persoon nodig
Ik hen wel ikteresse, als het nog kan. Heb een lvl 29 hunter, geen ervaring. Psn name is brambesttimbo852 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:58:
[...]
is prima, dan hebben we dus nu:
- GriffX83 (level 29/30)
-
Als ik tegen die tijd klaar ben met de andere raid ben ik ook daar bij! Drukke dag vandaagvegetto1983 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:54:
vanavond 20.30 raid vog checkpoint gatekeeper heb 1 persoon nodig
Hophop, volplannen die destiny agendadinges schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Als ik tegen die tijd klaar ben met de andere raid ben ik ook daar bij! Drukke dag vandaag
Add me anders alvast Vegetto zou relax zijndinges schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Als ik tegen die tijd klaar ben met de andere raid ben ik ook daar bij! Drukke dag vandaag
Helemaal goed, dan zijn wij compleet. overzicht:brambest schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Ik hen wel ikteresse, als het nog kan. Heb een lvl 29 hunter, geen ervaring. Psn name is brambest
- GriffX83 (level 29/30)
- Brambest (lvl 29 hunter)
Ik voeg jullie vast toe op psn
Top gezelligPhysx schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:08:
Crota wil ik ook wel mee. PSN is physxx
- Ik
- Royston