[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 ... 97 ... 212 Laatste
Acties:
  • 218.945 views

Verwijderd

ik kan morgen misschien wel ff helpen. Hoe laat had je in gedachte?

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Ja inderdaad moet niet te gortig laat worden ;)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-12 12:56

UTADDICT

NERF

Shadow meenemen!

Gerucht is dat Shadow het ook aan de Bungie Dev's heeft geleerd...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:55

tha_crazy

Mafketel

Vanavond gaat het hem niet meer worden.
We merken dat het bij de 2e run even niet meer lekker loopt en lopen aardig uit (eerste ging in 30 minuten)

Donderdagavond 8 uur.

- Tradeog
- <Bezet>
- Eczeem ?
-

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14
Iemand nightfall anders?

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

tha_crazy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:26:
Vanavond gaat het hem niet meer worden.
We merken dat het bij de 2e run even niet meer lekker loopt en lopen aardig uit (eerste ging in 30 minuten)

Donderdagavond 8 uur.

- Tradeog
- <Bezet>
- Eczeem ?
-
Vin ik stiekem niet erg ben best moe ;)

Half uurtje later zou mij beter uitkomen trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Dooiedibbes op 06-01-2015 22:47 ]

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 08:38

Kasai

Legendary

3x Crota en 3x Nightfall gedaan, helaas geen word of crota, wel een red death en monte carlo.

Atlas#22744

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

naar bed naar bed zei duimelot :(

Morgen anders rond 6en?

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
quelake schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:42:
[...]

Ik ga ook graag mee! Daarna ook nog een VoG doen?! :D

NF + weekly 20:00
- Griffx83
- Quelake
- Roystonricky
Thnx guys voor de nightfall, heeft me hunter naar 29 gebracht en de Badger CCL en Payback SOS als eerste legendary weapons opgeleverd.

PC Specs

• tiguan
Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:48:
[...]

naar bed naar bed zei duimelot :(

Morgen anders rond 6en?
Heb 'm al gedaan nu, was best pittig.

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:44
Kasai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:44:
3x Crota en 3x Nightfall gedaan, helaas geen word of crota, wel een red death en monte carlo.
Die krijg je volgende week wel! Was wel een goede avond; 2 helm ( titan & warlock ), Truth, Mida Multitool nieuwe versie & exotic hunter helm die ik al had. En oh ja; de machinegun uit de raid, heb nu alle normal weapons dus : )

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:49
Wie heeft er vandaag overdag zin in een raid? Het liefst wil ik Crota een keer proberen.

Verwijderd

Gisteren kreeg ik bij crota weer alleen maar radiant materials... al 3 weken achter elkaar alleen radiant materials als drop van crota gehad. Zijn er meer mensen met dit probleem? :(

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 08:38

Kasai

Legendary

steffeh schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:19:
[...]

Die krijg je volgende week wel! Was wel een goede avond; 2 helm ( titan & warlock ), Truth, Mida Multitool nieuwe versie & exotic hunter helm die ik al had. En oh ja; de machinegun uit de raid, heb nu alle normal weapons dus : )
Lucker :+

Atlas#22744

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 16:13
Was productief gisteren avond.
VOG op hard met gelijk crota er achter aan.

8 Radiant Shards
5 Radiant Energry
Stapel Acendant Shards
Vision of Confluence
Gjallahorn
Hunger of Crota
2x Chest
Arms

Mag niet klagen :)

Bij Crota kreeg ik:
Vision of Confluence
Gjallahorn
en Radiant Shards
Maar andere mensen ook alleen maar shards.

[ Voor 26% gewijzigd door Qualixo op 07-01-2015 08:35 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:53:
Gisteren kreeg ik bij crota weer alleen maar radiant materials... al 3 weken achter elkaar alleen radiant materials als drop van crota gehad. Zijn er meer mensen met dit probleem? :(
Nee, ken het probleem niet. Bij de VoG was dat bij mij het geval. Als de Dark Below er og niet was geweest, dan zou ik waarschijnlijk nog steeds lvl 29 zijn. Nu inmiddels lvl 32.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49

TiMMieJ

PSN: Orixez

Iedereen is al lekker aan het raiden joh ;). Ik ga me vanavond weer even storten op de bounties voor rep om naar lvl 2 te komen bij de vangaurd en vervolgens aan de bak met strikes. Heb er weer zin in. :)

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:53:
Kreeg 3 shards nadat Crota down ging :(

MAAR...

kreeg raidgloves en raidchest in het eerste deel van de raid, precies de twee die ik nog moest hebben :P

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 10:09

quelake

PSN Quelake

Griffx schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:07:
[...]

Thnx guys voor de nightfall, heeft me hunter naar 29 gebracht en de Badger CCL en Payback SOS als eerste legendary weapons opgeleverd.
No prob, geniet van je nieuwe guns! ;)

Vwb donderdagavond 08-02; ik wil graag een raid opzetten. Liefst allemaal ervaren 30+ zodat we een beetje door kunnen lopen. Wellicht kunnen we er dan zelfs twee doen, ik denk dan aan VoG en Crota op normal.

Wie gaat er mee? :) Donderdag vanaf 20:00. Verzamelen bij het meeting point in de Tower. ;)

Vul zelf ff het lijstje aan met je info, thnx

- Quelake lvl 31 hunter
-
-
-
-
-

• Griffx
quelake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:02:
[...]

Vwb donderdagavond 08-02; ik wil graag een raid opzetten. Liefst allemaal ervaren 30+ zodat we een beetje door kunnen lopen. Wellicht kunnen we er dan zelfs twee doen, ik denk dan aan VoG en Crota op normal.

Wie gaat er mee? :) Donderdag vanaf 20:00. Verzamelen bij het meeting point in de Tower. ;)

- Quelake lvl 31 hunter
-
-
-
-
-
dubbel post.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 07-01-2015 09:45 ]

PC Specs

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
RookieRooster schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:50:
[...]

Kreeg 3 shards nadat Crota down ging :(

MAAR...

kreeg raidgloves en raidchest in het eerste deel van de raid, precies de twee die ik nog moest hebben :P
Lucker!

Ik was gisteren ook weer gelukkig.

Wat ik al had bij de start van Crota:
- Gloves
- Boots

Wat krijg ik als rewards:
- Gloves
- Boots

Damn you RNG :(

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• RookieRooster
EricNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Lucker!

Ik was gisteren ook weer gelukkig.

Wat ik al had bij de start van Crota:
- Gloves
- Boots

Wat krijg ik als rewards:
- Gloves
- Boots

Damn you RNG :(
Wat krijg je eigenlijk voor dismatelen van raid gear? Radiant materials of ascendant?

• EricNL
RookieRooster schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:32:
[...]

Wat krijg je eigenlijk voor dismatelen van raid gear? Radiant materials of ascendant?
Voorheen kreeg je voor het dismantelen van je raid gear ascendant materials, maar dat is kortgeleden gepatched. Tegenwoordig krijg je er ook radiant materials voor :D

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12 12:10
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- RoystonRicky lvl 31 hunter
-
-
-
-
Ik ben game :)

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-11 07:26
Gister ook een productief dagje gehad met destiny:

1x nightfall gedaan en reward was een dragons breath

2x weekly gedaan 18 coins gepakt en 2 legendary engrams

2x crota gedaan waar ik een boel shards kreeg (kan nu eindelijk 32 worden) plus de hunger of crota en voor me titan de helm uit de raid >:) :9

1x Vog gedaan en daaruit een vision of confluence en een berg shards

Iemand trouwens nog zin om een hunter van lvl 28 mee te nemen met de nightfall ik ben rond half 3 online username is gekkethijs voor de ps4.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:55

tha_crazy

Mafketel

Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Vin ik stiekem niet erg ben best moe ;)

Half uurtje later zou mij beter uitkomen trouwens.
Dan doen we gewoon half 9

Donderdagavond 20:30 uur.
Crota.

- Ik zei de gek
- + 1
- + 2
- Tradeog
- Eczeem
-

• Griffx
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- GriffX83 lvl 29 hunter (voor VOG normaal)
-
-
-
Ik wil wel mee.

PC Specs

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Qualixo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:32:
Bij Crota kreeg ik:
Vision of Confluence
Gjallahorn
en Radiant Shards
Maar andere mensen ook alleen maar shards.
Vision of Confluence bij Crota? Das knap :p

• Qualixo
Ereaser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Vision of Confluence bij Crota? Das knap :p
Dan was het bij VOG :)
Was al lekker die prijzen regen. _/-\o_

• Faaz0
Denk dat ie VoG hard en crota wil doen, dan zou het wel lekker zijn als je op lvl 30 zit morgen ;)

• Griffx
Faaz0 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Denk dat ie VoG hard en crota wil doen, dan zou het wel lekker zijn als je op lvl 30 zit morgen ;)
Over donderdag heen gelezen, dat gaat me niet lukken.

Vanavond nog een groepje voor de VOG op normaal?

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 07-01-2015 10:15 ]

PC Specs

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:12
Gisteren ging het aardig goed bij Crota wat betreft gear:
- Willbreaker's Fists
- Willbreaker's Greaves
- Hunger of Crota
- Gjallarhorn
- Radiant shards

Jammer dat ik de Willbreakers al had, heb de chest armour nog nodig :-)

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:38:
https://www.youtube.com/watch?v=UaE1VqjzjEw

is er een. Ik doe hem zelf niet zo, ik spring nog iets hoger dan waar hij staat en ga dan aan het uiteinde met mijn gezicht naar de muur staan. Als je dan gelanceerd wordt ga je linksaf :)
Ik heb het geprobeerd zoals in dat filmpje. Ging een paar keer goed, kom dan bij die lantaarn waar die knight staat nadat je dat stuk hebt gelopen nadat je gelanceerd bent. Die schiet ik stuk, maar dan raak ik toch de weg vaak kwijt. Het is me overigens 1x gelukt helemaal bij het einde te komen, maar toen werd ik neergeknald door die Ogre :9

Hoe doe jij het dan precies als ik vragen mag? Ga jij op die rechtse rots staan?

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Ik hoor echt van veel mensen dat de gjallarhorn is gedropt voor hen. Ligt het aan mij of dropt die gjalla gewoon meer in deze raid?

• steffeh
th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:39:
Ik hoor echt van veel mensen dat de gjallarhorn is gedropt voor hen. Ligt het aan mij of dropt die gjalla gewoon meer in deze raid?
RNG ;)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:12
Yep, puur RNG.
Gisteren viel er voor ons gevoel ook meer in de raid. Maar er waren ook sommigen zonder wapens / armour. En de vorige keer en met een andere character was het weer minder.
Verder reageren mensen die leuke dingen gehad hebben natuurlijk ook eerder dan iemand die niks gehad heeft, dat kleurt de berichtgeving ook een beetje.
Het is gewoon een loterij met wat meer winkans als de jackpot bij de staatsloterij :-)

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:39:
[...]

Ik heb het geprobeerd zoals in dat filmpje. Ging een paar keer goed, kom dan bij die lantaarn waar die knight staat nadat je dat stuk hebt gelopen nadat je gelanceerd bent. Die schiet ik stuk, maar dan raak ik toch de weg vaak kwijt. Het is me overigens 1x gelukt helemaal bij het einde te komen, maar toen werd ik neergeknald door die Ogre :9

Hoe doe jij het dan precies als ik vragen mag? Ga jij op die rechtse rots staan?
Daar is het inderdaad even tricky, maar simpel als je het weet. Bij de pilaar met de knight kom je aanlopen en dan moet je rechts naar boven toe lopen. Ik ga bij de 2e pilaar inderdaad op die rechtse rots helemaal bovenop staan.
Als je bij de brug bent spring ik op de rots rechts naast de brug en dan nog 1 jump omhoog zodat je er helemaal op staat. Daarna moet je zo snel mogelijk de Ogre vinden en snipen met je exotic sniper rifle (als je die hebt). De Ogre is het enige dat van belang is, de rest kun je gewoon laten rondlopen. Zodra de brug gemaakt is, rennen!

Voeg me anders toe, probeer ik het n x samen met je? PS4 = Dolleduukers

Verwijderd

Even een vraagje, gister kreeg ik voor de 2e keer in crota's end raid de gaunlets voor de titan maar dit keer met strength ipv intellect, nu vroeg ik me af welke ik het beste kan upgraden? Mijn body en legs zijn allebei discipline en ik speel vaak in pve defender titan. Ik hoor graag jullie advies. :)

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:50:
Even een vraagje, gister kreeg ik voor de 2e keer in crota's end raid de gaunlets voor de titan maar dit keer met strength ipv intellect, nu vroeg ik me af welke ik het beste kan upgraden? Mijn body en legs zijn allebei discipline en ik speel vaak in pve defender titan. Ik hoor graag jullie advies. :)
100% intellect bonus = sneller je super klaar
100% discipline bonus = sneller je grenade klaar
100% strength bonus = sneller je melee klaar

Wat heb je zelf het liefst? Sneller je melee klaar of sneller je shield klaar?

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:55:
[...]

100% intellect bonus = sneller je super klaar
100% discipline bonus = sneller je grenade klaar
100% strength bonus = sneller je melee klaar

Wat heb je zelf het liefst? Sneller je melee klaar of sneller je shield klaar?
De functie van alle drie kende ik al, maar vroeg me gewoon af wat jullie zouden nemen.

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Ik gebruik zelf niet zo vaak mn grenade als ik aan het pve en ben. Dus als je ervan houdt om te punchen, kies strength. Als je het lekker vind om in je eigengemaakte bubbelblaasbelletje te staan kies intellect!

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Daar is het inderdaad even tricky, maar simpel als je het weet. Bij de pilaar met de knight kom je aanlopen en dan moet je rechts naar boven toe lopen. Ik ga bij de 2e pilaar inderdaad op die rechtse rots helemaal bovenop staan.
Als je bij de brug bent spring ik op de rots rechts naast de brug en dan nog 1 jump omhoog zodat je er helemaal op staat. Daarna moet je zo snel mogelijk de Ogre vinden en snipen met je exotic sniper rifle (als je die hebt). De Ogre is het enige dat van belang is, de rest kun je gewoon laten rondlopen. Zodra de brug gemaakt is, rennen!

Voeg me anders toe, probeer ik het n x samen met je? PS4 = Dolleduukers
Dat zou nice zijn, thanks! :) Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd via de app, ben momenteel wel nog op werk.

Mocht het samen niet lukken (niet goed gelanceerd, dood door de hives etc.), is het misschien ook mogelijk om shareplay te starten zodat ik je gameplay kan zien?

In het filmpje overigens gaat die speler linksaf bij die pilaar met die knight waarbij hij twee gaten in de grond voorbij gaat. Ga jij bij die pilaar rechtaf naar boven of hetzelfde als in het filmpje?

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Dat zou nice zijn, thanks! :) Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd via de app, ben momenteel wel nog op werk.

Mocht het samen niet lukken (niet goed gelanceerd, dood door de hives etc.), is het misschien ook mogelijk om shareplay te starten zodat ik je gameplay kan zien?

In het filmpje overigens gaat die speler linksaf bij die pilaar met die knight waarbij hij twee gaten in de grond voorbij gaat. Ga jij bij die pilaar rechtaf naar boven of hetzelfde als in het filmpje?
Geen idee of we bij dezelfde zitten, maar je moet iig omhoog lopen, pas als je hoger bent zie je de volgende pilaar. Ik heb je request geaccepteerd, ook via de app, ook op werk nu ;)
Wat ook werkt is gewoon doodgaan en dan je camera naar mij toe zetten, dan kun je ook meekijken :)

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Geen idee of we bij dezelfde zitten, maar je moet iig omhoog lopen, pas als je hoger bent zie je de volgende pilaar. Ik heb je request geaccepteerd, ook via de app, ook op werk nu ;)
Wat ook werkt is gewoon doodgaan en dan je camera naar mij toe zetten, dan kun je ook meekijken :)
Met de camera naar jou toe kan natuurlijk ook, nog niet eens aan gedacht haha.
Wat ik doe is als volgt:

Ik ga op de rots staan bij de 2e pilaar, dan word ik gelanceerd. Je komt dan op dat stuk waarbij je linksachter je in de verte hives ziet en voor je het begin waar je terechtkomt in de verte. Dat stuk loop ik helemaal af, dan krijg je een bocht naar rechts. Je komt dan bij die pilaar waar die knight bij staat met die groene ogen. Die schiet ik af, ik activeer de lamp en ga meteen links omhoog tussen de rotsen door (ik loop dus niet naar een volgende lamp, maar ik zie die lamp wel in de verte staan). Je loopt dan een heuvel op en moet 2 gaten vermijden. Dan loop je een kleine rots op aan je linkerkant en vanaf daar zou je omlaag moeten lopen volgens het filmpje, maar vanaf dan raak ik totaal de weg kwijt en is het geheel donker om je heen. Alhoewel het me wel 1x is gelukt, vraag me alleen niet hoe :P

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Raw Kip schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:02:
Ik gebruik zelf niet zo vaak mn grenade als ik aan het pve en ben. Dus als je ervan houdt om te punchen, kies strength. Als je het lekker vind om in je eigengemaakte bubbelblaasbelletje te staan kies intellect!
Als je bijv. relic houder bent bij templer(VoG), zou ik voor intellect gaan en die proberen tot 100% te krijgen. Heb je snel je super vol om op het schild naar beneden te halen. De grenade en melee zijn imho mindere aanvallen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Met de camera naar jou toe kan natuurlijk ook, nog niet eens aan gedacht haha.
Wat ik doe is als volgt:

Ik ga op de rots staan bij de 2e pilaar, dan word ik gelanceerd. Je komt dan op dat stuk waarbij je linksachter je in de verte hives ziet en voor je het begin waar je terechtkomt in de verte. Dat stuk loop ik helemaal af, dan krijg je een bocht naar rechts. Je komt dan bij die pilaar waar die knight bij staat met die groene ogen. Die schiet ik af, ik activeer de lamp en ga meteen links omhoog tussen de rotsen door (ik loop dus niet naar een volgende lamp, maar ik zie die lamp wel in de verte staan). Je loopt dan een heuvel op en moet 2 gaten vermijden. Dan loop je een kleine rots op aan je linkerkant en vanaf daar zou je omlaag moeten lopen volgens het filmpje, maar vanaf dan raak ik totaal de weg kwijt en is het geheel donker om je heen. Alhoewel het me wel 1x is gelukt, vraag me alleen niet hoe :P
Ik doe het idd niet precies zoals in het filmpje. Met mijn manier verdwaal je wat minder snel :p Ik volg op momenten gewoon het pad. Die Knight sneak ik langs (hunter, maar kan ook met andere class) :) Ik laat je dat wel zien als we beiden online zijn :) Dit weekend ben ik veel online, misschien vanavond, sowieso vrijdagavond (laat).

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:25:
[...]

Ik doe het idd niet precies zoals in het filmpje. Met mijn manier verdwaal je wat minder snel :p Ik volg op momenten gewoon het pad. Die Knight sneak ik langs (hunter, maar kan ook met andere class) :) Ik laat je dat wel zien als we beiden online zijn :) Dit weekend ben ik veel online, misschien vanavond, sowieso vrijdagavond (laat).
Bedankt alvast! :)

• quelake

quelake

PSN Quelake

Faaz0 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Klopt. Evt. VoG op normal als de meerderheid vd mensen dat liever heeft.

Donderdagavond 08-02; ik wil graag een raid opzetten. Liefst allemaal ervaren 30+ zodat we een beetje door kunnen lopen. Wellicht kunnen we er dan zelfs twee doen, ik denk dan aan VoG en Crota op normal.

- Quelake lvl 31 hunter
-
-
-
-

[ Voor 1% gewijzigd door quelake op 07-01-2015 11:41 . Reden: opmaak verdwenen ]

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

- Quelake lvl 31 hunter
- Houtvlot lvl ... weet nog niet, maar ik ben erbij!
-
-
-
Ik ben erbij, als je me nog mee wil hebben :P

[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 07-01-2015 11:51 ]

PSN: Houtvlot

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Iemand Nightfall nu?

PSN: Fruitschaaltje

• Griffx
Vanavond nog mensen voor de VOG op normaal?

PC Specs

• quelake

quelake

PSN Quelake

dinges schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
[...]
Ik ben erbij, als je me nog mee wil hebben :P
Tuurlijk man, altijd super gezellig! Je bent meer dan welkom Dinges....err....Hatsa....offuh....?! ;)

• dinges
  • Niet online
quelake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Tuurlijk man, altijd super gezellig! Je bent meer dan welkom Dinges....err....Hatsa....offuh....?! ;)
Gelukkig maar! ;)
Morgen wordt het geen identity theft, dus mag je gewoon dinges blijven zeggen! :P

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:12
Hebben mss 5 man zin om mij vanavond te boosten in rumble ivm met de thorn bounty?

• Qualixo
Kan wel vanavond fruit. ik zelf moet nog weekly en nightfall doen. :*)

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
ik moet ook nog de daily weekly en nightfall doen ben er wat later op de avond dus als iemand mee wil ben lvl 31 titan

psn : libbes1979

PSN: libbes1979

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
quelake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Donderdagavond 08-02; ik wil graag een raid opzetten. Liefst allemaal ervaren 30+ zodat we een beetje door kunnen lopen. Wellicht kunnen we er dan zelfs twee doen, ik denk dan aan VoG en Crota op normal.

- Quelake lvl 31 hunter
- Dinges
- Suzoeki, 30 warlock/titan
-
-
Ik zou ook graag mee gaan als het kan. Heb VoG meerdere keren gedaan op normal, Crota afgelopen zondag voor het eerst.
Liefst met mijn 30 warlock, maar kan ook met 30 titan. Psn is Suzoeki

Na een VoG run heb ik normaal gezien de shards voor level 31 op mijn warlock.

[ Voor 4% gewijzigd door Millert op 07-01-2015 12:38 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Verwijderd

Moet de weekly / nightfall ook nog doen. Mocht ik vanavond online zijn, dan wil ik ook wel eventueel mee :)

• Qualixo
Weekly en Nightfall vanavond rond 21/22:00?
Tigo_1984
libbes1979
Xenn0X-one

[ Voor 5% gewijzigd door Qualixo op 07-01-2015 12:55 ]

Verwijderd

22:00 uur is ietsje te laat denk ik, donderdag weer vroeg uit de veren.
Mocht het eerder kunnen, dan ben ik er bij. Als iemand anders mijn plaats wilt innemen om 22.00 uur, prima.

• Qualixo
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:54:
22:00 uur is ietsje te laat denk ik, donderdag weer vroeg uit de veren.
Mocht het eerder kunnen, dan ben ik er bij. Als iemand anders mijn plaats wilt innemen om 22.00 uur, prima.
Ik moet even kijken, ben zelf rond 21:00 thuis.

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:13
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- Dinges
- mark__54 lvl 31 titan
-
Ik doe alleen mee met VoG. Als we goede wapens hebben misschien op hard mode?

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik wil vandaag nog een keer de nightfall doen. Het liefst om een uur of 17:45. Nog meer mensen die dan de nightfall willen doen?

PSN is physxx

• Qualixo
Nog nooit VOG af gemaakt en gisteren voor het eerst volledig en gelijk op hard. Was best te doen.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Physx schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:57:
Ik wil vandaag nog een keer de nightfall doen. Het liefst om een uur of 17:45. Nog meer mensen die dan de nightfall willen doen?

PSN is physxx
Dat tijdstip komt mij ook goed uit, heb tot uiterlijk half 8 dus dat moet wel snor zitten

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Physx schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:57:

PSN is physxx
Misschien dat ik t voor t eten nog even red. Als je me online ziet komen rond die tijd kan je me uitnodigen :) Maar als je 2 anderen weet te vinden hoef je geen spot voor me te reserveren ;)

• hatsa
  • Laatst online: 23:44
Ik hobbel ook wel weer eens mee. Als mezelf.
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
-
-
-
-

• quelake

quelake

PSN Quelake

hatsa schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:17:
Ik hobbel ook wel weer eens mee. Als mezelf.

[...]
Ok, dan zijn we in principe compleet voor de donderdagavond, vanaf 20:00. Gaaf!

- Quelake lvl 31 hunter
- Houtvlot lvl 30 warlock / 31 hunter
- mark__54 lvl 31 titan
- Femkutje lvl 30 warlock/hunter

Mark__54, Suzoeki, hebben jullie je wapens een beetje geleveled? Wel graag (bijna) volledig geupgrade wapens meenemen, zodat iedereen genoeg DPS kan doen bij de grote bazen (dus je primary die 300 of meer damage doet). Ik vraag het specifiek aan jullie, omdat ik de rest al ken van vorige raids. ;) Volgens mij zit dat bij de rest wel goed?

• Faaz0
quelake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:27:
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- mark__54 lvl 31 titan

Mark__54, Suzoeki, hebben jullie je wapens een beetje geleveled? Wel graag (bijna) volledig geupgrade wapens meenemen, zodat iedereen genoeg DPS kan doen bij de grote bazen (dus je primary die 300 of meer damage doet). Ik vraag het specifiek aan jullie, omdat ik de rest al ken van vorige raids. ;) Volgens mij zit dat bij de rest wel goed?
Dat denk ik ook wel. Heb gisteren nog een Gjallarhorn op de kop getikt na de NF met jou en Griffx dus dat zal ook wel helpen :D

• quelake

quelake

PSN Quelake

Faaz0 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Dat denk ik ook wel. Heb gisteren nog een Gjallarhorn op de kop getikt na de NF met jou en Griffx dus dat zal ook wel helpen :D
|:( Lucky bastard. Je mag niet meer mee. >:)

• hatsa
Ik zal eind vd vanmiddag en vanavond nog wel wat hoeren om een en ander te kunnen upgraden. De Atheon's Epilogue die houtvlot voor me gescoord heeft bijvoorbeeld :P

En als het moet ik met m'n warlock level 31 worden, dan moet ik ff gear switchen.

En mensen scoren wel leuk spul met jou erbij :P heb je Red Death nou al?
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- mark__54 lvl 31 titan

[ Voor 3% gewijzigd door hatsa op 07-01-2015 13:39 ]

• Qualixo
upgraded Gjallarhorn schiet 3 kwart van crota schild eraf met 1 knal..
gisteren ook uit een raid gevist :)

• quelake

quelake

PSN Quelake

Qualixo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:38:
upgraded Gjallarhorn schiet 3 kwart van crota schild eraf met 1 knal..
gisteren ook uit een raid gevist :)
Oh.

RoystonRicky, ik hoor net dat je weer mee mag. Begin je Gjallarhorn te upgraden! :P

@Hatsa; NEE NATUURLIJK NIET. :( RNGesus is mij niet goed gezind. Misschien komt het door mijn streng atheistische opvoeding, ik weet het niet.

Heb Dragon's Breath inmiddels uit een random drop, Don't Touch Me Gauntlets, de hunter gauntlets van Crota en VoG, Crota capeje (YEAH!) en wat meer crap. Enige zaken waar ik echt blij van ben geworden zijn de VoC en m'n Black Hammer. Vooral die laatste is heerlijk bij sommige grote units (landwalker, siege tank). Heb nog wel drie legendary's liggen om te testen (Found Verdict, Up For Anything & Time on Target), geen idee of dat wat is.

[ Voor 47% gewijzigd door quelake op 07-01-2015 13:45 ]

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
[...]

- Quelake lvl 31 hunter
- mark__54 lvl 31 titan

Alle wapens doen 300 of meer. Primary The Calling 331, Epilogue 300 en Suros/Mida/Last Word ergens in de 300. Corrective Measure en Steel Oracle 300, patience and time 307, plan C 302 en murmur 294. Is het zo'n beetje.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• quelake

quelake

PSN Quelake

Millert schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:50:
[...]

Alle wapens doen 300 of meer. Primary The Calling 331, Epilogue 300 en Suros/Mida/Last Word ergens in de 300. Corrective Measure en Steel Oracle 300, patience and time 307, plan C 302 en murmur 294. Is het zo'n beetje.
Lijkt mij meer dan voldoende! :) Bedankt voor je -uitgebreide- respons!

• Faaz0
quelake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:40:
[...]

Oh.

RoystonRicky, ik hoor net dat je weer mee mag. Begin je Gjallarhorn te upgraden! :P

@Hatsa; NEE NATUURLIJK NIET. :( RNGesus is mij niet goed gezind. Misschien komt het door mijn streng atheistische opvoeding, ik weet het niet.

Heb Dragon's Breath inmiddels uit een random drop, Don't Touch Me Gauntlets, de hunter gauntlets van Crota en VoG, Crota capeje (YEAH!) en wat meer crap. Enige zaken waar ik echt blij van ben geworden zijn de VoC en m'n Black Hammer. Vooral die laatste is heerlijk bij sommige grote units (landwalker, siege tank). Heb nog wel drie legendary's liggen om te testen (Found Verdict, Up For Anything & Time on Target), geen idee of dat wat is.
Haha dan ga ik maar als Hatsa ff sletten vanavond om dat ding te upgraden :+

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:13
[...]
Heb geen Gjallarhorn (meh!) maar wel 307 Hawkmoon, 300 Epilogue, 300 Swordbreaker, 307 Truth, 300 Jolder's Hammer, en nog wat spul rond de 290.

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 23:00
Iemand die nog rond 17:00 NF en Weekly wil doen met me?

PSN: bryanlost

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:34
Dooiedibbes schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Dat tijdstip komt mij ook goed uit, heb tot uiterlijk half 8 dus dat moet wel snor zitten
bryanvan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:48:
Iemand die nog rond 17:00 NF en Weekly wil doen met me?
Kwart voor 6 met zijn 3en?

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 23:00
Is goed, moet beide nog wel 2x doen dus als dat ook gelijk kan :P haha

PSN: bryanlost

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Physx schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:02:
[...]

[...]

Kwart voor 6 met zijn 3en?
Coolio

• MKoole
  • Laatst online: 02-12 09:19
Tijd dat ik ook maar eens een reactie plaats in deze slowchat topic!

Ik speel al een tijdje Destiny op de Xbox One. Ik ben in het bezit van een lvl 31 Titan en ben sinds kort met een tweede karakter bezig (momenteel lvl 27 Hunter).

Ik vroeg me af of hier andere xbox one bezitters zijn die ook weekelijks de Raid spelen? Normaal zoek ik teams via destinylfg.net, maar lijkt me leuker om met Nederlanders te Raiden :D

Gamertag: Reece5

Verwijderd

add me maar :) Speel vaak genoeg met een vaste groep tweakers... join in zou ik zeggen ;)

• tiguan
Gaan er nog meer mensen vanavond VoG doen?

• RookieRooster
MKoole schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:23:

Ik speel al een tijdje Destiny op de Xbox One. Ik ben in het bezit van een lvl 31 Titan en ben sinds kort met een tweede karakter bezig (momenteel lvl 27 Hunter).

Ik vroeg me af of hier andere xbox one bezitters zijn die ook weekelijks de Raid spelen? Normaal zoek ik teams via destinylfg.net, maar lijkt me leuker om met Nederlanders te Raiden :D

Add mij ook maar, GT: fatalex NL. Speel iedere week minimaal 2x Nightfall, 2x Weekly lvl 30, 2x Crota en 2x VoG hard.

• Griffx
tiguan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:57:
Gaan er nog meer mensen vanavond VoG doen?
Als het kan wil ik vanavond de VoG doen, heb alleen 0,0 ervaring.

PC Specs

• tiguan
Nou dan begin ik wel met een lijstje. Uurtje of 20:30u? VoG (normal of hard nog niet bepaald)

- trahdeog
- GriffX83

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 07-01-2015 16:06 ]

• Griffx
tiguan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:02:
Nou dan begin ik wel met een lijstje. Uurtje of 20:30u?

- trahdeog
- GriffX83
Prima, dan boost ik daarvoor nog even mijn weapon damage.

PC Specs

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
MKoole schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:23:

voeg mij ook maar toe: Raw kip

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• steffeh
tiguan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:02:
Nou dan begin ik wel met een lijstje. Uurtje of 20:30u? VoG (normal of hard nog niet bepaald)

- trahdeog
- GriffX83
Wij zoeken mss nog 2 voor hard?

• tiguan
steffeh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:44:
[...]

Ik ben geïnteresseerd :)

• Qualixo
Bungie ‏@Bungie 7 minutes ago
Packages are being deployed by the millions throughout the day. Check your emails and the Postmaster for confirmation.

dus wat is de verassing? :)
Volgens twitter een random legendary wapen.

[ Voor 10% gewijzigd door Qualixo op 07-01-2015 16:54 ]

• EricNL
http://www.reddit.com/r/D...small_but_legendary_gift/

Jup, random legendaries. 1 per account, niet per character.

• hatsa
De postmaster had zojuist Time on Target voor me. RNGesus vindt het leuk om mij ladingen pulse-rifles te geven, terwijl ik die waardeloos vind :')
Qualixo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:47:
Bungie ‏@Bungie 7 minutes ago
Packages are being deployed by the millions throughout the day. Check your emails and the Postmaster for confirmation.

dus wat is de verassing? :)
Volgens twitter een random legendary wapen.

• EricNL
hatsa schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:12:
De postmaster had zojuist Time on Target voor me. RNGesus vindt het leuk om mij ladingen pulse-rifles te geven, terwijl ik die waardeloos vind :')

[...]
Hahaha, RNG is voor mij ook een bitch. Ik weet nu ook al zeker dat ik van dit pakketje weer een Heavy machine gun of een Rocket Launcher ga krijgen, i.p.v. de zeer gewenste Scout of Sniper Rifle.

• Griffx
[...]

Als je te kort komt wil ik wel aanvullen, hoe laat willen jullie beginnen?
Weet niet of er nog een groep de vog op normaal gaat doen vanavond?

[ Voor 61% gewijzigd door Griffx op 07-01-2015 17:28 ]

PC Specs

• dinges
  • Niet online
[...]

Wil ik mss wel aan meedoen!

• Qualixo
Oe plug one.1 legendary fusion rifle met void damage. Ideaal voor thorn bounty :)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Nice, Devil you don't gekregen.

Heeft iemand idee wat de status is van destinypublicevents.com? Loopt ie voor of achter want ik loop de hele tijd mn events mis ook al ben ik minuten van tevoren daar.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:36:
Nice, Devil you don't gekregen.

Heeft iemand idee wat de status is van destinypublicevents.com? Loopt ie voor of achter want ik loop de hele tijd mn events mis ook al ben ik minuten van tevoren daar.
Ik gebruik daar een Android app voor, genaamd destinytimers. Die klopt echt 8 van de 10 keer bij mij. Zal zo even kijken of ik een linkje heb

Edit: gevonden:
https://play.google.com/s...xpressmedia.destinytimers

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 18:51 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.