C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:14:
[...]
Het is allemaal wat genuanceerder.
Ik vond VOG helemaal geweldig. Veel uitdaging en verschillende gameplay mechanieken waardoor je echt goed moet samenwerken. CROTA de eerste keer gelijk zonder problemen doorlopen. Vergeleken met VOG is het echt te simpel en daardoor saai. CROTA 1 keer legit gedaan, toen had ik het wel gezien.
Nu Bungie het vrijwel onmogelijk heeft gemaakt voor casual players om voor de volgende DLC lvl 32 te bereiken (radiant shards, geweldig Bungie!) heb ik weinig zin om er onnodig veel tijd & energie in te stoppen. Het spel met 1 of meer alts doen zorgt in mijn geval alleen maar voor frustratie (nog meer grinden, niet echt mijn ding). Ik koop wel weer nieuwe gear tegen die tijd, of hoop dat je dan radiant shards kan kopen.
Ben het met je eens hoor, Crota's End is een vrij simpele raid met weinig uitdagende mechanismes. Die brug blijft een leuk stukje, maar Crota zelf is op dit moment te makkelijk. Denk dat ik de VOG op dit moment zelfs leuker vindt dan CE.
Het is gewoon erg slordig van Bungie dat je Crota's End in je eentje kan doorlopen. Zoiets zou bij een raid nooit mogen volgens mij, daarvoor is het toch een raid?
Een tweede poppetje met dezelfde class kost je ~10 uren in je eentje om te levelen. Heb nu een paar mensen geholpen vanaf level 10 naar 19 in ongeveer 2 uurtjes tijd. Je rent door de missies heen als je een level +30 bij je hebt.
De radiant shards, tsja... kost gewoon tijd.