[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 ... 95 ... 212 Laatste
Acties:
  • 218.945 views

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:37:
Niet om vervelend te doen maar Crota cheesen is wel een beetje zielig hoor.
Atheon heeft ons denk ik al vaak genoeg gecheesed, dus payback time.
Bovendien heeft Bungie het erg moeilijk gemaakt om de nieuwe raid gear te upgraden (was dat nodig?). Dan maar een beetje compenseren door de raids snel te voltooien.

[ Voor 24% gewijzigd door C4D op 06-01-2015 09:43 ]

psn: lupusergo

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 10:29
C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Atheon heeft ons denk ik al vaak genoeg gecheesed, dus payback time.
Who cares? Bovendien heeft Bungie het erg moeilijk gemaakt om de nieuwe raid gear te upgraden (was dat nodig?). Dan maar een beetje compenseren door de raids snel te voltooien.
Atheon =/= Crota

En moeilijk gemaakt om de raid gear te upgraden? :+
Ik heb in de paar weken dat de DLC is uitgekomen alle raid armor verzameld op 3 accounts, ik heb genoeg shards om 1 char volledig te upgraden. Ik vind dat ze het veeeel te makkelijk hebben gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door jesse111 op 06-01-2015 09:45 ]

• C4D

C4D

Maakt mij niet uit ;)
Ik zie het als Bungie/Destiny cheesen.

[ Voor 48% gewijzigd door C4D op 06-01-2015 09:44 ]

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Illuminati confirmed :P

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• C4D

C4D

jesse111 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:43:
[...]
Ik vind dat ze het veeeel te makkelijk hebben gemaakt.
Misschien omdat jij de tijd hebt om met 3 chars te spelen.
Probeer het eens met 1. Met ascended shards was het geen probleem geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door C4D op 06-01-2015 09:48 ]

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
tha_crazy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:36:
[...]

...

Ik weet niet hoeveel kindergaurdians we hebben tegenwoordig hier, anders wil ik wel weer een keer VoG Sherpa spelen.
Als ik tijd heb ben ik Sherpa 2

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 08:38

Kasai

Legendary

_/-\o_

Atlas#22744

• Raw Kip
C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:46:
[...]

Misschien omdat jij de tijd hebt om met 3 chars te spelen.
Probeer het eens met 1.
5 uurtjes in een second character steken en je kan de raid 2 keer doen =)

Verwijderd

tha_crazy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Ja en Nee.
Soms heb je van die dagen of momenten dat het niet helemaal mee zit, zo hebben wij vanavond 3 runs crota gepland staan.
de 1e gaat sowieso normaal.
de 2e vlug (brug cheese)
en de 3e afgehangen van de tijd, full cheese of alleen brug cheese.

Wij hebben laatst ook een keer bijna een uur op crota zitten kloten omdat het allemaal net even niet lekker ging.

Aan de andere kant, het gevecht zelf is wel erg makkelijk bij crota, zelfs zonder hunter met invis.
Wij gaan hebben elke dinsdag sinds Crota uit is 3x op de avond vanaf 7uur de raid gedaan. Wij hebben niet 1x gecheesed en zijn meestal rond half 10 klaar. De raid is erg makkelijk als je een goed team heb.
Qualixo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Wat is dat niet, voor een grot farmen enz. O-)
Was wel keer grappig om te doen, so what :) dan ben ik maar zielig _/-\o_
Hoe vaak crota je ook niet kaast met die groene bol.. optijd stuk gemaakt en nog met z'n alle dood gaan..
Oversoul komt niet als iedereen een beetje oplet. En als het wel gebeurt gaat hij 9 van de 10 keer wel dood. Dus dat valt wel mee

Ik probeer hier niemand aan te vallen hoor, alleen vind ik cheesen gewoon een achterlijke manier om het spel/raid te winnen.

• C4D

C4D

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:48:
[...]

5 uurtjes in een second character steken en je kan de raid 2 keer doen =)
Lukt het om een char binnen 5 uur naar lvl 20 te trekken?
Dan mis ik overigens nog wat gear ;) (niet veel, maar toch weer genoeg om wat meer strikes te moeten voltooien).

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 16:13
Nee commentaar hebben mag altijd natuurlijk. Ieder zijn mening en ieder die het op zijn manier speelt.
Ook speelt niet iedereen elke week de raid, Heb zelf nog nooit de vog afgemaakt :)
Dus als je mij het de juiste vog manier wilt laten zien zonder kaas bij deze ;)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Verwijderd

C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Dan mis ik overigens nog wat gear ;) (niet veel, maar toch weer genoeg om wat meer strikes te moeten voltooien).
5/6 uurtjes lukt wel maar denk eraan ook alle bountys te doen. En als je hulp nodig heb met bepaalde bountys gewoon een hoog level buddy erbij haalt.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:37:
Niet om vervelend te doen maar Crota cheesen is wel een beetje zielig hoor.
cheese, normal, 2 swords, whatever, in 10 mins ben je klaar, het is niet dat het echt lastig is ofzo

Wij hadden vorige weeks volgens mij dat we bijna 30 mins ofzo bezig waren om voorbij die lampen te komen.. op een of andere manier ging dat gewoon niet lekker :X

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 06-01-2015 09:54 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raw Kip
[...]

in principe moet dat wel lukken ja, dubbele bountys kan je op zaterdag en zondag pakken(als je niet hoeft te werken dan). als je main een hunter is en je maakt een alt die ook hunter klasse is kan je gear overzetten=)

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:53:
[...]

cheese, normal, 2 swords, whatever, in 10 mins ben je klaar, het is niet dat het echt lastig is ofzo
Ja, das mijn punt ook :P

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:44
[...]

Je kan toch gewoon een tweede poppetje maken met dezelfde class als je eerste? Dan hoef je alleen gear over te gooien. En ja; binnen 5 à 6 uur heb je een level 20 erbij mits je wordt geholpen door anderen.

Hoezo zou je Crota moeten cheesen omdat Atheon zo nu en dan glitchte? Geeft het je een beter gevoel wanneer je Crota neerhaalt met een disconnect? De raid is echt zo simpel als wat, laatst in 25 minuten doorlopen. Waarschijnlijk is dat niet veel langer dan jouw kaasmethode, al helemaal wanneer iemand moet reconnecten bij Crota wat ook weer ~ vijf minuten duurt.

Je moet het verder helemaal zelf weten, ook wat Shadow zegt, maar wat is de lol van cheezzzzz?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja als je de dps niet hebt (lees geen jellyhorn) dan is 2 swords al wat lastiger, en normal is ook meer een dps uitdaging dan een skilltest, dus als je hem dan net zo snel kan cheesen, waarom niet.

Verwijderd

Qualixo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:52:
Nee commentaar hebben mag altijd natuurlijk. Ieder zijn mening en ieder die het op zijn manier speelt.
Ook speelt niet iedereen elke week de raid, Heb zelf nog nooit de vog afgemaakt :)
Dus als je mij het de juiste vog manier wilt laten zien zonder kaas bij deze ;)
Wij doen wel raid clinics, kijk ff in mn signature. Wordt dan member en maak even een post op de forum daar. Dan kunnen we je altijd een keer meenemen :3

• Raw Kip
steffeh schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Je kan toch gewoon een tweede poppetje maken met dezelfde class als je eerste? Dan hoef je alleen gear over te gooien. En ja; binnen 5 à 6 uur heb je een level 20 erbij mits je wordt geholpen door anderen.

Hoezo zou je Crota moeten cheesen omdat Atheon zo nu en dan glitchte? Geeft het je een beter gevoel wanneer je Crota neerhaalt met een disconnect? De raid is echt zo simpel als wat, laatst in 25 minuten doorlopen. Waarschijnlijk is dat niet veel langer dan jouw kaasmethode, al helemaal wanneer iemand moet reconnecten bij Crota wat ook weer ~ vijf minuten duurt.

Je moet het verder helemaal zelf weten, ook wat Shadow zegt, maar wat is de lol van cheezzzzz?
vind maar is een team of destiny lfg of waar dan ook die m legit wil doen....

• th4k1ck3r
Ieder zijn ding toch. Dat is het mooie van Destiny, het biedt meerdere mogelijkheden tot een bepaald resultaat.

• Kasai

Kasai

Legendary

Bokkie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Mja als je de dps niet hebt (lees geen jellyhorn) dan is 2 swords al wat lastiger, en normal is ook meer een dps uitdaging dan een skilltest, dus als je hem dan net zo snel kan cheesen, waarom niet.
Wij doen niet 2 swords.

Gewoon goede rocket launcher met tracking is al voldoende.

Atlas#22744

Verwijderd

[...]

Gjallarhorn is echt geen vereiste om crota normaal te doen. Pak machine guns ofzo, alleen heel belangrijk is de communicatie van dps team en zwaardbeer.
En op zn knieen laten is geen cheese maar een cheat. Want het is geen machanic als solar granades ofzo.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-12 12:56

UTADDICT

NERF

[...]

Omdat je dan de encounter niet haalt zoals hij is bedoeld. Lijkt me toch duidelijk. We noemen het cheesen, maar het is eigenlijk het spel glitchen. Tuurlijk hadden ze dat goed moeten testen, maar je speelt nog steeds vals, ondanks alle (gekke) redenen om dat te verantwoorden hierboven.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• steffeh
Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:56:
[...]

vind maar is een team of destiny lfg of waar dan ook die m legit wil doen....
Las gister zoiets op Reddit. Iemand wilde een team / clan beginnen met mensen die niet wilde cheaten, schijnbaar wilde niemand dat :|

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:49
Wie heeft zin in Nightfall en de Weekly?

• Kasai

Kasai

Legendary

Nightfall is Mars zonder burn.

Atlas#22744

• Raw Kip
Kasai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:02:
Nightfall is Mars zonder burn.
nee..... naja peeps. dan maar deze kaas....

gorgonzola!
http://www.reddit.com/r/D...for_the_much_loved_valus/

• Qualixo
Ben er weer trots op dat ik een volle pagina kaas haat veroorzaak :) Wijze woorden: Don't hate the player, Hate the game..

[ Voor 13% gewijzigd door Qualixo op 06-01-2015 10:06 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ga deze week alleen 3x nightfall doen denk ik :+

Atlas#22744

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Kasai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:06:
Ik ga deze week alleen 3x nightfall doen denk ik :+
Die kun je ook kazen LOL

http://www.reddit.com/r/D...for_the_much_loved_valus/

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Omdat je dan de encounter niet haalt zoals hij is bedoeld. Lijkt me toch duidelijk. We noemen het cheesen, maar het is eigenlijk het spel glitchen. Tuurlijk hadden ze dat goed moeten testen, maar je speelt nog steeds vals, ondanks alle (gekke) redenen om dat te verantwoorden hierboven.
En het boeit jouw hoe andere mensen het spel spelen?

Ik gebruik lfg en wordt ook wel eens door inmiddels bekende uitgenodigd voor voor crota, ik kan hem op alle manieren doen, dus ook de legit way, maar als ik lfg gebruik maakt het mij geen reet uit hoe die gedaan wordt, ik kom daar voor mijn shards en black hammer, voor de rest zal het mij worst wezen, :+

Meeste lol heb ik als ik met mijn clan gewoon lekker loop te kutten in een raid/fireteam

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:41
Dat doe ik al een altijd weken.. :P

PS: sssssttt :F

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Raw Kip

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
wat is de nightfall? en burn? weet iemand dat

• Kasai

Kasai

Legendary

Scroll eens naar boven :P

Atlas#22744

• Vegetto
die is lastig dan denk of?

• C4D

C4D

steffeh schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Hoezo zou je Crota moeten cheesen omdat Atheon zo nu en dan glitchte? Geeft het je een beter gevoel wanneer je Crota neerhaalt met een disconnect?

Het is allemaal wat genuanceerder.

Ik vond VOG helemaal geweldig. Veel uitdaging en verschillende gameplay mechanieken waardoor je echt goed moet samenwerken. CROTA de eerste keer gelijk zonder problemen doorlopen. Vergeleken met VOG is het echt te simpel en daardoor saai. CROTA 1 keer legit gedaan, toen had ik het wel gezien.

Nu Bungie het vrijwel onmogelijk heeft gemaakt voor casual players om voor de volgende DLC lvl 32 te bereiken (radiant shards, geweldig Bungie!) heb ik weinig zin om er onnodig veel tijd & energie in te stoppen. Het spel met 1 of meer alts doen zorgt in mijn geval alleen maar voor frustratie (nog meer grinden, niet echt mijn ding). Ik koop wel weer nieuwe gear tegen die tijd, of hoop dat je dan radiant shards kan kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door C4D op 06-01-2015 10:17 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:55

tha_crazy

Mafketel

Nah, is zo te doen.
Je bent er wel ff een half uurtje zoet mee, maar toch.

• Vegetto
is toch die met die tank enzo?

• Kasai

Kasai

Legendary

C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Ik vond VOG helemaal geweldig. Veel uitdaging en verschillende gameplay mechanieken waardoor je echt goed moet samenwerken. CROTA de eerste keer gelijk zonder problemen doorlopen. Vergeleken met VOG is het echt te simpel en daardoor saai. CROTA 1 keer legit gedaan, toen had ik het wel gezien.

Nu Bungie het vrijwel onmogelijk heeft gemaakt voor casual players om voor de volgende DLC lvl 32 te bereiken (radiant shards, geweldig Bungie!) heb ik weinig zin om er onnodig veel tijd & energie in te stoppen. Het spel met 2 of meer alts doen zorgt in mijn geval alleen maar voor frustratie (nog meer grinden, niet echt mijn ding). Ik koop wel weer nieuwe gear tegen die tijd, of hoop dat je dan radiant shards kan kopen.
Huh? De volgende DLC duurt nog even hoor :P Dat het lastig wordt om voor dat hard mode uitkomt level 32 te zijn ben ik met je eens. Maar voor de volgende expansion level 32 worden is een eitje, ja het duurt wat langer, maar liever dit dan dat je tot op heden nog wacht op een chest drop uit VoG.

Atlas#22744

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-12 12:56

UTADDICT

NERF

Bokkie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:07:
[...]

En het boeit jouw hoe andere mensen het spel spelen?

Ik gebruik lfg en wordt ook wel eens door inmiddels bekende uitgenodigd voor voor crota, ik kan hem op alle manieren doen, dus ook de legit way, maar als ik lfg gebruik maakt het mij geen reet uit hoe die gedaan wordt, ik kom daar voor mijn shards en black hammer, voor de rest zal het mij worst wezen, :+

Meeste lol heb ik als ik met mijn clan gewoon lekker loop te kutten in een raid/fireteam
Nee. Maar wel als alle pagina's op internet volstaan met berichten van dezelfde mensen die het allemaal zo makkelijk vinden, al 32 zijn, etc maar wel de helft hebben gecheesed.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

moet redelijk te doen zijn lvl 32 worden voor de volgende dlc idd. Alleen is het ergens wel frustrerend dat we hard ons best hebben gedaan om 30 te worden, komt de DLC is iedereen 31 want.. te koop :|

om Lvl 32 te worden is het vooral vaak de raid te doen met zo veel mogelijk chars...

• C4D

C4D

Kasai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Huh? De volgende DLC duurt nog even hoor :P Dat het lastig wordt om voor dat hard mode uitkomt level 32 te zijn ben ik met je eens. Maar voor de volgende expansion level 32 worden is een eitje, ja het duurt wat langer, maar liever dit dan dat je tot op heden nog wacht op een chest drop uit VoG.
Ik blijf CROTA wel spelen en zie wel hoe ver ik kom.
Momenteel ook geen tijd om het 1 keer per week te doen. Door kerst alweer 2 keer gemist.
Zit ook vaak weekenden in het buitenland ivm werk.

• Raw Kip
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:20:
moet redelijk te doen zijn lvl 32 worden voor de volgende dlc idd. Alleen is het ergens wel frustrerend dat we hard ons best hebben gedaan om 30 te worden, komt de DLC is iedereen 31 want.. te koop :|

om Lvl 32 te worden is het vooral vaak de raid te doen met zo veel mogelijk chars...
denk dat ze die fout nu niet meer gaan maken. je gear kan je tot 31 kopen. 32 moet je raiden en bij de nieuwe raid zal je lvl 32 moeten zijn om te beginnen om zo lvl 34? te worden :P

• Kasai

Kasai

Legendary

C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:21:
[...]

Ik blijf CROTA wel spelen en zie wel hoe ver ik kom.
Momenteel ook geen tijd om het 1 keer per week te doen. Door kerst alweer 2 keer gemist.
Zit ook vaak weekenden in het buitenland ivm werk.
Je hebt nog tot maart :P

Atlas#22744

• C4D

C4D

Ik doe mijn best. Gear is het probleem niet (heb er nu 2), shards echter...
Misschien dan toch maar een alt beginnen :S...zucht...zal mijn vriendin blij mee zijn -.-

[ Voor 4% gewijzigd door C4D op 06-01-2015 10:25 ]

Verwijderd

C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Ik doe mijn best. Gear is het probleem niet (heb er nu 2), shards zal een probleem worden.
Misschien dan toch maar een alt beginnen :S...zucht...zal mijn vriendin blij mee zijn -.-
Radiant Shards is ook HET probleem... grinden als een muthaf***a

Maar... lvl 4 worden bij Eris.. kan je tenminste al je radiant energy omruilen voor shards ;)

@Raw:
Haha laten we dat hopen... want dat was me toch een potje balen! Maar ben sowieso benieuwd hoe ze dat dan willen doen.... ben je 31 en kan je lvl 34 gear vinden ofzo? Of gaat het zo'n dingetje worden dat de nieuwe raid niet te doen is onder lvl 33? 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 10:29 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik was met door met 3 chars de raid te doen na 3 weken level 32, dus in theorie moet je met 1 char na 9 weken level 32 kunnen zijn :P

Atlas#22744

• Qualixo
Radiant Shards zijn een doorn in het oog.. en crota level op 4 krijgen met al die bounty's gaat ook tergend langzaam :) ben pas net 2 en lam gebountiet...

heb er nog 35 nodig om mijn schoenen en handschoenen volledig upgraded te krijgen..
en 18 Radiant energy voor swordbreaker upgrades..

[ Voor 31% gewijzigd door Qualixo op 06-01-2015 10:39 ]

• C4D

C4D

Kasai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:28:
Ik was met door met 3 chars de raid te doen na 3 weken level 32, dus in theorie moet je met 1 char na 9 weken level 32 kunnen zijn :P
haha...zoals al eerder aangegeven kan ik niet elke week de raid doen. Real life interference.
Ga overigens altijd met een random groep raiden, omdat ik zelf niet op vaste tijden kan. Vaak halen wij dan de 2de kist niet. Al met al geen geweldige manier om dit spel te spelen.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik vind het prima zoals het nu is, ze zijn alleen wat te scheutig met ascendent materials, dat had ook langzamer moeten gaan.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Verwijderd

C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:42:
[...]

haha...zoals al eerder aangegeven kan ik niet elke week de raid doen. Real life interference.
Ga overigens altijd met een random groep raiden, omdat ik zelf niet op vaste tijden kan. Vaak halen wij dan de 2de kist niet. Al met al geen geweldige manier om dit spel te spelen.
Lees overal dat je de raid redelijk kan cheesen in je eentje... maar je kan anders toch ook gewoon via LFG mensen vinden met een crota checkpoint? Tenminste kans op gear ;)

• C4D

C4D

Die gear krijg ik wel.
Ik ga eens kijken hoe die cheese werkt. 1ste kist krijgen zal het probleem niet zijn denk ik.

• steffeh
C4D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Nu Bungie het vrijwel onmogelijk heeft gemaakt voor casual players om voor de volgende DLC lvl 32 te bereiken (radiant shards, geweldig Bungie!) heb ik weinig zin om er onnodig veel tijd & energie in te stoppen. Het spel met 1 of meer alts doen zorgt in mijn geval alleen maar voor frustratie (nog meer grinden, niet echt mijn ding). Ik koop wel weer nieuwe gear tegen die tijd, of hoop dat je dan radiant shards kan kopen.
Ben het met je eens hoor, Crota's End is een vrij simpele raid met weinig uitdagende mechanismes. Die brug blijft een leuk stukje, maar Crota zelf is op dit moment te makkelijk. Denk dat ik de VOG op dit moment zelfs leuker vindt dan CE.

Het is gewoon erg slordig van Bungie dat je Crota's End in je eentje kan doorlopen. Zoiets zou bij een raid nooit mogen volgens mij, daarvoor is het toch een raid?

Een tweede poppetje met dezelfde class kost je ~10 uren in je eentje om te levelen. Heb nu een paar mensen geholpen vanaf level 10 naar 19 in ongeveer 2 uurtjes tijd. Je rent door de missies heen als je een level +30 bij je hebt.

De radiant shards, tsja... kost gewoon tijd.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:49:
[...]
Lees overal dat je de raid redelijk kan cheesen in je eentje... maar je kan anders toch ook gewoon via LFG mensen vinden met een crota checkpoint? Tenminste kans op gear ;)
Wil vanavond de nightfall en weekly lvl 30 doen op 2 chars, ben vanaf half tien/tien uur online. Solo is mogelijk maar duurt vermoedelijk nog langer? Crota en VoG hard staan ook nog op het programma na de reset, misschien zijn er meer XBOX ers en kunnen we (net als de PS ers) hier een keer een raid organiseren?

En shards.. tja, uitgaande van 1 char en 6 shards per Crota run. Je hebt er 63 nodig (3 x raid gear + 1 exotic) om lvl 32 te worden dus duurt 10 weken in het beste scenario.

[ Voor 27% gewijzigd door RookieRooster op 06-01-2015 11:29 ]

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Mikey, Titan, hunter of warlock, tot shreekers is makkelijk te doen alleen. Vanavond FF na nf :D

PV opbrengst

Verwijderd

Justin2000 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Mikey, Titan, hunter of warlock, tot shreekers is makkelijk te doen alleen. Vanavond FF na nf :D
Ik heb toch een paar keer geprobeerd met een titan, maar loop steeds tegen die weight of darkness aan |:(

Die krijg je er weer af door de hives te killen toch? Misschien maar eens wat synthesis meenemen voor mijn gjallarhorn :9

Heb zelf Crota nog nooit gedaan, is er nog een groepje wat een dezer dagen een clinic geeft of wat onervaren spelers wilt meenemen eventueel?

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
[...]

Ik heb toch een paar keer geprobeerd met een titan, maar loop steeds tegen die weight of darkness aan |:(
....
Zorg dat je iig tot lamp 2 komt. Daar spring je op een van de 2 stenen links van de lamp als je komt aanlopen. Oefen daar even met jezelf lanceren zodra de lamp kapot gaat. Je vliegt dan naar lamp 11 en vanaf daar is het vrij easy :)

Overigens krijg je die weight of darkness alleen eraf als je bij een lamp staat die aan is. In het licht dus :)

Je kunt mij toevoegen op ps4: Dolleduukers, als ik online ben stuur je maar een berichtje

[ Voor 17% gewijzigd door th4k1ck3r op 06-01-2015 11:30 ]

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Zorg dat je iig tot lamp 2 komt. Daar spring je op een van de 2 stenen links van de lamp als je komt aanlopen. Oefen daar even met jezelf lanceren zodra de lamp kapot gaat. Je vliegt dan naar lamp 11 en vanaf daar is het vrij easy :)

Overigens krijg je die weight of darkness alleen eraf als je bij een lamp staat die aan is. In het licht dus :)
Thanks voor de info! Heb je hier toevallig een linkje naar een filmpje van hoe je dat lanceren precies doet? :)

• Faaz0
  • Laatst online: 02-12 12:10
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
[...]

Die krijg je er weer af door de hives te killen toch? Misschien maar eens wat synthesis meenemen voor mijn gjallarhorn :9

Heb zelf Crota nog nooit gedaan, is er nog een groepje wat een dezer dagen een clinic geeft of wat onervaren spelers wilt meenemen eventueel?
Loop gewoon een keer met een groep mee hier, geen ervaring is bij CE niet echt een probleem hoor.
Je mag best met mij mee, maar heb nog geen idee wanneer ik de raid ga doen :-)

• th4k1ck3r
https://www.youtube.com/watch?v=UaE1VqjzjEw

is er een. Ik doe hem zelf niet zo, ik spring nog iets hoger dan waar hij staat en ga dan aan het uiteinde met mijn gezicht naar de muur staan. Als je dan gelanceerd wordt ga je linksaf :)

Verwijderd

Faaz0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:36:
[...]

Loop gewoon een keer met een groep mee hier, geen ervaring is bij CE niet echt een probleem hoor.
Je mag best met mij mee, maar heb nog geen idee wanneer ik de raid ga doen :-)
Ik hoor het graag van je wanneer je CE raid gaat doen en onervaren mensen eventueel wilt mee nemen :)
th4k1ck3r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:38:
https://www.youtube.com/watch?v=UaE1VqjzjEw

is er een. Ik doe hem zelf niet zo, ik spring nog iets hoger dan waar hij staat en ga dan aan het uiteinde met mijn gezicht naar de muur staan. Als je dan gelanceerd wordt ga je linksaf :)
Dat ziet er inderdaad heel simpel uit om te doen, zal het toch eens gaan proberen. Thanks!

Verwijderd

RookieRooster schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:57:
[...]

Wil vanavond de nightfall en weekly lvl 30 doen op 2 chars, ben vanaf half tien/tien uur online. Solo is mogelijk maar duurt vermoedelijk nog langer? Crota en VoG hard staan ook nog op het programma na de reset, misschien zijn er meer XBOX ers en kunnen we (net als de PS ers) hier een keer een raid organiseren?

En shards.. tja, uitgaande van 1 char en 6 shards per Crota run. Je hebt er 63 nodig (3 x raid gear + 1 exotic) om lvl 32 te worden dus duurt 10 weken in het beste scenario.
Ben er vanavond, dus join me maar... wil Crota doen, maar eerst de NF op beide chars ff snel doen ;)
Justin2000 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Ja zekers, Crota wil ik vanavond ook echt ff doen >:)

• Faaz0
  • Laatst online: 02-12 12:10
haha np, zal hier ff een bericht op gooien als ik tijd heb voor crota.
Ga vanavond eerst de weeklies afwerken.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bryanvan schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:09:
Jawel we hadden het nog wel nodig :) uiteindelijk fruitschaaltje die geholpen heeft maar lukte gwn niet. Hadden 3 man die het voor het eerst deden en eigenlijk maar 2 goeie ervaring met relic.. Helaas niet gehaald deze week.

Voor morgenavond wil ik me wel weer inschrijven voor crota en vog hard:)

20:00 VoG Hard/Crota

- bryanlost (31,5 warlock)
- Biacas (31+ Titan)
-
-
-
-

Reserve: Houtvlot (31 hunter)
Ik zet mezelf even reserve. Misschien dat ik met een andere groep ga, maar anders wil ik graag met jullie mee

PSN: Houtvlot

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:52
jimmeh22 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 00:11:
[...]

Dinsdagavond 21:00

Crota's End (quick run, twee keer achter elkaar, ook met alt :P)

Lvl 31+
Ervaren

- cssfir3 (31 titan/titan)
- delossie7 (31 lock/lock)
- physx (31 hunter/lock)
- ...
- ...
- ...

Jansoe? Vortex? Muite? Monkeymen? Che? Vliango?

Iemand anders?
Ik wil wel mee. 31 titan en als het een beetje mee zit is m'n alt ook 31 tegen die tijd. Zo niet, doe ik hem nog een keer op m'n titan om jullie te helpen. Zo liev O+

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 10:09

quelake

PSN Quelake

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Gjallarhorn is echt geen vereiste om crota normaal te doen. Pak machine guns ofzo, alleen heel belangrijk is de communicatie van dps team en zwaardbeer.
En op zn knieen laten is geen cheese maar een cheat. Want het is geen machanic als solar granades ofzo.
Ik lees hier met veel interesse de meningen over het cheesen/cheaten van Crota. Ondanks dat ik zelfs ook aardig tegen dit soort zaken ben, is er wel wat voor te zeggen in bepaalde situaties. Ik heb hem zelf ook een keer gecheesed. Waarom? Omdat de omstandigheden daar af en toe om vragen;
  1. Zoals bijna altijd, ga ik op pad met een aantal mensen die ik enkel ken van Tweakers/Destiny fora, etc. Deze club is dus vrijwel altijd niet op elkaar ingespeeld, en bijna altijd wordt het erg stil als er gevraagd wordt naar Swordbearer vrijwilligers (i.e. weinig mensen kunnen dit goed, of willen de verantwoordelijkheid dragen --> ik ben daar zelf 1 van, gezien de beperkte ervaring. het is niet leuk om 5 man keer op keer teleur te stellen).
  2. Veel lvl 30/31 characters die rondrennen met een wapen dat niet geleveled is en dus een te lage DPS heeft. En je dan maar afvragen waarom het niet wil vlotten.
  3. Weinig mensen hebben de raid 10+ keren doorlopen en zijn dus op sommige stukken erg aan het orienteren...
  4. Velen van ons hebben maar beperkt de tijd; dit door een baan (volgende morgen om 6:00 opstaan |:( ), vrouw/vriendin (jaja, man/vriend kan ook ;) ), kids, etc.
Dan wordt het uitspelen van Crota al een stuk lastiger. Op een gegeven moment komt dan de onvermijdelijke melding dat er spelers moeten gaan tukken. Of het gewoon zat zijn. Het is wel fijn om dan wat terug te zien voor al die uren werk die je erin hebt zitten. Ik denk dat er daarom, als een 'last-resort' af en toe een Crota'tje met kaas wordt geserveerd. En ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat ik dat niemand kwalijk neem.

Just my two cents. :)

Verwijderd

quelake schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:29:
[...]

Ik lees hier met veel interesse de meningen over het cheesen/cheaten van Crota. Ondanks dat ik zelfs ook aardig tegen dit soort zaken ben, is er wel wat voor te zeggen in bepaalde situaties. Ik heb hem zelf ook een keer gecheesed. Waarom? Omdat de omstandigheden daar af en toe om vragen;
  1. Zoals bijna altijd, ga ik op pad met een aantal mensen die ik enkel ken van Tweakers/Destiny fora, etc. Deze club is dus vrijwel altijd niet op elkaar ingespeeld, en bijna altijd wordt het erg stil als er gevraagd wordt naar Swordbearer vrijwilligers (i.e. weinig mensen kunnen dit goed, of willen de verantwoordelijkheid dragen --> ik ben daar zelf 1 van, gezien de beperkte ervaring. het is niet leuk om 5 man keer op keer teleur te stellen).
  2. Veel lvl 30/31 characters die rondrennen met een wapen dat niet geleveled is en dus een te lage DPS heeft. En je dan maar afvragen waarom het niet wil vlotten.
  3. Weinig mensen hebben de raid 10+ keren doorlopen en zijn dus op sommige stukken erg aan het orienteren...
  4. Velen van ons hebben maar beperkt de tijd; dit door een baan (volgende morgen om 6:00 opstaan |:( ), vrouw/vriendin (jaja, man/vriend kan ook ;) ), kids, etc.
Dan wordt het uitspelen van Crota al een stuk lastiger. Op een gegeven moment komt dan de onvermijdelijke melding dat er spelers moeten gaan tukken. Of het gewoon zat zijn. Het is wel fijn om dan wat terug te zien voor al die uren werk die je erin hebt zitten. Ik denk dat er daarom, als een 'last-resort' af en toe een Crota'tje met kaas wordt geserveerd. En ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat ik dat niemand kwalijk neem.

Just my two cents. :)
Doe het gewoon omdat het kan, lekker makkelijk en snel.. Ondanks dat we altijd met een vaste groep spelen (ook niet raid spelen we samen), op zich is het niet zo erg als je in 5min Crota neer hebt ipv een tijdje aan het kloten bent :)

• steffeh
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Doe het gewoon omdat het kan, lekker makkelijk en snel.. Ondanks dat we altijd met een vaste groep spelen (ook niet raid spelen we samen), op zich is het niet zo erg als je in 5min Crota neer hebt ipv een tijdje aan het kloten bent :)
Maar Crota op normal is ook <5 minuten? :*) helemaal met een vaste, op elkaar ingespeelde groep.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
5 min een RAID lol. Dat is voor mij nog dromen _O_

Verwijderd

Nej alleen crota :P
En het is een Raid die horen lang te duren. Als je vind dat het te lang duurt kan je hem ook nog een dag later ofzo afmaken in plaats van vals te spelen

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Iemand NF nu of binnen een half uur?

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

• Crashhill
Ik ben pas lvl25, 100 vanguard marks (Vandaag gereset jeej ga ik weer strikes doen) dan heb ik vandaag als het goed is mijn 1e legendary gear. 1960 vanguard dus nog 40 en dan lvl 2 vanguard :)!

Ik ben een Hunter en speel graag met autorifle, welke goedkope legendary kan ik dan het beste kopen? Of maakt het niet zoveel uit? (Heb al wel een legendary cloak, fusion, shotgun, vehicle en ding dat ik helemaal wit ben)

• Raw Kip
Crashhill schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:22:
Ik ben pas lvl25, 100 vanguard marks (Vandaag gereset jeej ga ik weer strikes doen) dan heb ik vandaag als het goed is mijn 1e legendary gear. 1960 vanguard dus nog 40 en dan lvl 2 vanguard :)!

Ik ben een Hunter en speel graag met autorifle, welke goedkope legendary kan ik dan het beste kopen? Of maakt het niet zoveel uit? (Heb al wel een legendary cloak, fusion, shotgun, vehicle en ding dat ik helemaal wit ben)
als je level 27 ben kan je de crota raid starten en het eerste kistje openen. kans op exotic!

• Vegetto
nou ik heb het geprobeerrd maar zag geen kistje en die andere kom ik niet bij dan ben ik allang dood lvl 31 titan

Verwijderd

Gewoon wipen tot dat hij in de eerste deur spawnd

Verwijderd

vegetto1983 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:24:
nou ik heb het geprobeerrd maar zag geen kistje en die andere kom ik niet bij dan ben ik allang dood lvl 31 titan
Kistje komt ook niet iedere keer, dus dood gaan en opnieuw proberen.. komt vanzelf op die plek :)

• Crashhill
Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:24:
[...]

als je level 27 ben kan je de crota raid starten en het eerste kistje openen. kans op exotic!
Moet ik eerst lvl 27 worden haha! heb wel een legendary helmet gekregen maar dat ding was voor een titan lol.. ikke balen als een gek. Wl namelijk z.s.m. level 30 of hoger zijn zo dat ik zelf ook een beetje mee kan schieten. Laatst in VoG kon ik de monsters geen damage doen als lvl 24 haha

Verwijderd

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Dat kistje is toch meteen in het begin als je bent neergekomen? Met dat lampje boven de deur? Ik dacht dat daar namelijk alleen maar Radiant shards / energy in zat? (Tot nu toe ook alleen maar uit dat kistje gekregen).

• Crashhill
Kun je dat kistje 20x per dag openen of hoe moet ik het zien?

• Vegetto
en die zit gelijk links toch?

Verwijderd

Yup
Crashhill schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:27:
Kun je dat kistje 20x per dag openen of hoe moet ik het zien?
1x maar het kistje verplaatst. Dus hij moet doodgaan zodat je de checkpoint restart en dan hopen dat hij in de eerste deur zit.

• C4D

C4D

Er zijn meerdere deuren. De eerste twee zijn makkelijk solo te bereiken.
Lampje boven de deur = kistje, anders niet.
Geen kistje bij de eerste twee deuren? Gewoon wipen en opnieuw proberen. De locatie is random.
Raid kistjes kan je slechts 1 keer per week per char openen (na elke reset dus weer opnieuw).

• Raw Kip
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Dat kistje is toch meteen in het begin als je bent neergekomen? Met dat lampje boven de deur? Ik dacht dat daar namelijk alleen maar Radiant shards / energy in zat? (Tot nu toe ook alleen maar uit dat kistje gekregen).
kistje nu 8 keer geopend geloof ik. verschillende chars. 2 x dragonsbreath.....

Verwijderd

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
[...]

Het bekende verhaal van de RNG dus..... :9 ;)

Verwijderd

jimmeh22 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:22:
Iemand NF nu of binnen een half uur?
Joe!

• Arn0uDz

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Over 10 min doen? Voeg me vast toe :)

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

• Arn0uDz
jimmeh22 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:41:
[...]

Over 10 min doen? Voeg me vast toe :)
Is goed, ik speel ik em wel met een Lvl 29. Heb m al gehaald met me andere 2.

Verwijderd

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
[...]

Haha ja jij wel ja... en ik kreeg maar shards en energy :( oh en een warlock bond |:(

• Crashhill
Kan er uit dat kistje ook exotic armor komen?

Verwijderd

Crashhill schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:47:
Kan er uit dat kistje ook exotic armor komen?
Nog niet meegemaakt eigenlijk.

• Raw Kip
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Haha ja jij wel ja... en ik kreeg maar shards en energy :( oh en een warlock bond |:(
vandaag krijg ik daar de gjallahorn

Verwijderd

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:48:
[...]

vandaag krijg ik daar de gjallahorn
Hoop echt dat ik die vandaag uit de NF krijg... heb 2 kansen ;)
Is een van de laatste wapens (op de VEX na) die ik nog steeds echt graag wil hebben maar steeds maar niet krijg.... ;w

• Raw Kip
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:50:
[...]

Hoop echt dat ik die vandaag uit de NF krijg... heb 2 kansen ;)
Is een van de laatste wapens (op de VEX na) die ik nog steeds echt graag wil hebben maar steeds maar niet krijg.... ;w
hoe laat ben jij online?=)

Verwijderd

Raw Kip schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:51:
[...]

hoe laat ben jij online?=)
Vanaf 19.30-20.00... dan zijn ook de meeste van onze vaste groep online... dus kom er bij?! Dan rennen we overal doorheen vanavond... >:)

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:11
Nog mensen zin in de NF/Weekly nu?

• sum1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-10 11:58
Nog iemand belangstelling voor NF? Nog 1 plaatsje vrij. Ronald (psn = ronald19782) en ik zijn alvast begonnen.

PM me voor mijn psn of join Ronald.

edit: BermudaLocket is al gejoined.

[ Voor 11% gewijzigd door sum1 op 06-01-2015 14:01 ]

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
sum1 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:56:
Nog iemand belangstelling voor NF? Nog 1 plaatsje vrij. Ronald (psn = ronald19782) en ik zijn alvast begonnen.

PM me voor mijn psn of join Ronald.
maar.... je psn staat al in je post :/

Battle.net tag

Pagina: 1 ... 95 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.