Super, thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:52:
Voor Crota moeten we ff kijken voor volgende week. kzal het even met de rest overleggen.
Facking nice, Nieuwe gloves van Xur en nieuwe legs uit de raid
met upgrades als meer heavy drops, meer ammo per heavy drop en maximaal 8 raketten voor m'n wapen.
Ik ben tevreden.
Ik ben tevreden.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 02-01-2015 22:20 ]
Ik wil wel mee, hoelaat wil je gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:45:
Nog mensen vanavond mee checkpoint atheon hard?
Ugh.. bezig met alt. Eindelijk level 20... maar nu.. wat is de snelste manier naar level 31? Heb een exotic armor uiteraard.. nu maar gewoon vanguard/crucible points gaan grinden voor de legendary's?
Verwijderd
Ben er denk ik pas laat kwart voor 12. En anders ga ik het morgen afmaken als er geen mensen meer zijn
Is voor mij prima, kijken tegen die tijd wel even.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:03:
Ben er denk ik pas laat kwart voor 12. En anders ga ik het morgen afmaken als er geen mensen meer zijn
Hier zou ik ook wel in geïnteresseerd zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:52:
Voor Crota moeten we ff kijken voor volgende week. kzal het even met de rest overleggen.
PSN: ZogstotenV
Anders ik wel! VoG snap ik nu helemaal, dus tijd voor een nieuwe uitdagingDeluge schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:16:
[...]
Hier zou ik ook wel in geïnteresseerd zijn!
PSN: Houtvlot
Verwijderd
VoG heb ik pas 2x gedaan, dus ook daar wil ik nog wel een paar keer in meelopen als minder ervaren speler. Ben inmiddels level 30 titan met Gjallarhorn en murmer.dinges schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:04:
[...]
Anders ik wel! VoG snap ik nu helemaal, dus tijd voor een nieuwe uitdaging
Jup. Of events farmen, krijg je telkens 4 (vanguard) marks voor (+2 voor de eerste/dag) en kans op shards/energy terwijl het een vierde van de tijd van een strike inneemt, nog niet zelfs. En ondertussen kan je wat resources bijeen rapen. Eens je level hoog genoeg is voor de daily die ook zeker altijd meenemen > 't zijn vooral die shards die je nodig hebt om je legendary en exotic gear hoog genoeg te krijgen.trix0r schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:54:
Ugh.. bezig met alt. Eindelijk level 20... maar nu.. wat is de snelste manier naar level 31? Heb een exotic armor uiteraard.. nu maar gewoon vanguard/crucible points gaan grinden voor de legendary's?
Ik ben voorstander van een exotic helm kopen bij Xur aangezien dat de duurste zijn om bij vanguard of vendors te gaan halen - als je geen geluk hebt wat drops betreft. Legendary gloves kan je later ook nog verkrijgen via de uitbreiding en de bijhorende quests dus ik zou - tenzij je weinig geduld hebt :-p - nu starten met vanguard marks halen en dan boots en helm kopen (wel Vanguard lvl 3 nodig) nu je die chest toch al hebt.
Morgenochtend 11:00 fresh VoG Hard? Anyone? Heb ongeveer 1,5 uur de tijd, dus minimaal lvl 30 met ervaring pls
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ik had al zo'n vermoeden, omdat ik gedurende de rest vd raid gespamd werd met meldingen dat Darkelement een groep had gejoined.DarkElement schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:22:
Ik ga Crota's end doen want ik krijg het niet gefixed, iemand anders mag jullie van mij wel joinen, spijt me zeer.
-edit: de andere party hoort mij nu ook niet en andersom -_- wtf
Jammer dat het niet gelukt is om je mee te nemen. Maar ik zag dat het allemaal goed is gekomen. Aan onze kant ook een zeer geslaagd avondje als je het mij vraagt, oa VoC mee naar huis mogen nemen, en een shotgun én armor uit de raid. Uiteraard even ruggespraak gehouden met de ervaren mensen in de raid of dit spul de moeite waard is... Ik citeer; "Die zijn ook heel goed!.... Om te scrappen" (copyright dinges). Wat we daar mee gaan doen ga ik dus nog even over nadenken 😉
Geslaagd avondje mensen! Was erg gezellig. Wellicht deze week nog EoC proberen... Who's with me?!
Uhm, found verdict is nog streeds een van de betere shotguns voor crucible, hoop niet dat je hem salvaged hebt
(mits je geen crucible doet, dan boeit het idd niet
)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ff vraagje, wat is het nut om een exotic item te upgraden via xur?
Ik heb nu een achlyophage helmet voor m'n hunter die kan tot 447 def.
Wat doet de upgrade met de helm die je bij xur kan kopen..? Of is die upgrade alleen te doen op "oude" exotic item die nog een lager specs hebben..?
Ik heb nu een achlyophage helmet voor m'n hunter die kan tot 447 def.
Wat doet de upgrade met de helm die je bij xur kan kopen..? Of is die upgrade alleen te doen op "oude" exotic item die nog een lager specs hebben..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Kan iemand me helpen met Urzok misschien? Er loopt nog niemand rond op dit tijdstip helaas..
Verwijderd
Klopt. Je hebt waarschijnlijk de helm gekregen toen de dlc al released was, ik had nog een exotic van voor de dlc en die had minder defence. Die heb ik geupgrade via Xur.Nickrsd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:41:
Of is die upgrade alleen te doen op "oude" exotic item die nog een lager specs hebben..?
Het nadeel van die upgrade overigens is dat je weer alle perks opnieuw mag unlocken......
Add me maar dan join ik je zo.clockw1ze schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:06:
Kan iemand me helpen met Urzok misschien? Er loopt nog niemand rond op dit tijdstip helaas..
Ik heb hem nog wel liggen, don't worry. Maar voor crucible gebruik ik vnl invisible hand M7, dat vind ik een heerlijk stukje gereedschap. Ik ga die FV gewoon lekker upgraden, en dan zien we wel!Bokkie schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:11:
Uhm, found verdict is nog streeds een van de betere shotguns voor crucible, hoop niet dat je hem salvaged hebt(mits je geen crucible doet, dan boeit het idd niet
)
Invite me snel ingame want je staat daar nog niet in mijn lijst :x edit: scheelt ook dat Urzok altijd als laatste in de horde komt 
edit: nou gelukt toch? wel instant death maar goed
die ruin wings heeft heerlijke perks.
edit: nou gelukt toch? wel instant death maar goed
Daarom heb ik dus gisteren gewoon lekker een ander armor piece gekocht, wan't m'n Crest of Alpha lupi was nog van voor de patch en had ik al volledig geupgrade. En no regretsVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:06:
[...]
Het nadeel van die upgrade overigens is dat je weer alle perks opnieuw mag unlocken......
[ Voor 103% gewijzigd door DarkElement op 03-01-2015 10:23 ]
Verwijderd
Hi all,
Nootja en ik willen vandaag rond 15u nog wel een keer VOG (evt hard) doen, wie kan er mee? Crota kan ook, maar wij moeten alleen Crota zelf nog. Wat ervaring zou mooi zijn. Wij zijn 30 titan en 31 hunter. Prima gear (max Suros, Gjalla).
1. Oldenbee, lvl31 hunter
2. Nootja, lvl30 titan
3.
4.
5.
6.
Roept u maar!
Nootja en ik willen vandaag rond 15u nog wel een keer VOG (evt hard) doen, wie kan er mee? Crota kan ook, maar wij moeten alleen Crota zelf nog. Wat ervaring zou mooi zijn. Wij zijn 30 titan en 31 hunter. Prima gear (max Suros, Gjalla).
2. Nootja, lvl30 titan
3.
4.
5.
6.
Roept u maar!
Iemand die nog Ritual of Sacrifice moet doen op hard? 5 motes of light
tipje voor de bounty van eris "kill hive from behind" als je een weapon hebt met firefly mod (precision kills cause targets to explode) Preadiths revenge bijv
Wacht op een pack hive, schiet de achterste in zijn hoofd, de explosie killed het pack voor hem en die kills tellen als kills from behind
Wacht op een pack hive, schiet de achterste in zijn hoofd, de explosie killed het pack voor hem en die kills tellen als kills from behind
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 03-01-2015 11:13 ]
Wie heeft uiteindelijk Dragons Breath nog gekocht van xur? En wat zijn jullie ervaringen?
Had em al een keer uit de 1e chest van crota, tis eigenlijk een crapding 
Die solar flare lopen de gasten gewoon uit, alleen thralls zijn dom genoeg om erdoorheen te lopen
Die solar flare lopen de gasten gewoon uit, alleen thralls zijn dom genoeg om erdoorheen te lopen
Verwijderd
Wat je ook kunt doen is Crota's Awakening missie starten. Dan spurt je door naar de kamer met al die exploderende thralls. Schiet de achterste en je hebt de bounty vaak al na de derde wave.Bokkie schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:12:
tipje voor de bounty van eris "kill hive from behind" als je een weapon hebt met firefly mod (precision kills cause targets to explode) Preadiths revenge bijv
Ik niet, heb gehoord/gezien dat ie erg tegenvalt! Op planetdestiny.com reviewen ze alle exotic wapens uitgebreid, erg nuttige website!Biatch schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:29:
Wie heeft uiteindelijk Dragons Breath nog gekocht van xur? En wat zijn jullie ervaringen?
Verwijderd
We moeten dus uitkijken naar iets kleins dat in onze kerstkous past?DarkElement schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:56:
Iemand al info over de holiday gift? (link)
Ga het wel zien... waarschijnlijk dinsdag met de reset.
Verwijderd
Nope. Heb YOLOhornBiatch schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:29:
Als jullie niet genoeg mensen kunnen vinden loop ik wel weer een keertje mee. En ik heb nog iemand gevonden!Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:27:
Hi all,
2. Nootja, lvl30 titan
3.
4.
5.
6.
Roept u maar!
2. Nootja, lvl30 titan
3. femkutje (ik ga een ander account gebruiken omdat ik het al 3 keer heb gedaan
4. TFD-Influence
5. BermudaLockeT-
6. bryanlost
[ Voor 27% gewijzigd door dinges op 03-01-2015 14:46 ]
Ik moet ook nog 2x crota en 1x vog hard:p of weekly en nf dus add me maar
PSN: bryanlost
Verwijderd
Ok. We zijn er klaar voor. Bermuda en Brianlost graag joinen als je zo ver bent.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 15:12 ]
Toch nog wat afhakers. Wie heeft er zin in VoG hard?
2. Nootja, lvl30 titan
3. femkutje
4. TFD-Influence
5.
6. bryanlost? Reageert niet echt
2. Nootja, lvl30 titan
3. femkutje
4. TFD-Influence
5.
6. bryanlost? Reageert niet echt
[ Voor 17% gewijzigd door dinges op 03-01-2015 15:18 ]
Verwijderd
@oldenbee: ik heb je invite gekregen, weet alleen niet of je mijn berichtje hebt ontvangen op psn omdat ik hem wel gestuurd heb maar niet zie staan bij al mijn berichten.
Ik heb de VoG pas 2x gedaan en dat was op normal. Nog nooit op hard gedaan dus. Mochten jullie niemand meer vinden en het niet erg vinden om iemand mee te nemen zonder veel ervaring, dan wil ik wel mee.
Edit: ik zie dat jullie al compleet zijn. Veel succes!
Ik heb de VoG pas 2x gedaan en dat was op normal. Nog nooit op hard gedaan dus. Mochten jullie niemand meer vinden en het niet erg vinden om iemand mee te nemen zonder veel ervaring, dan wil ik wel mee.
Edit: ik zie dat jullie al compleet zijn. Veel succes!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 15:32 ]
Ja sorry ik was helaas al bezig, nu wel beschikbaar voor vog hard en nf:)
Nightfall doen?bryanvan schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:57:
Ja sorry ik was helaas al bezig, nu wel beschikbaar voor vog hard en nf:)
Ik start wel even wat opVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:03:
[...]
Nightfall moet ik ook nog doen overigens. Goed als ik jullie join?
Mag wel.DarkElement schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:05:
Hoe kill ik hive Wizards met mijn shoulder charge? Mag ik er niet bij springen (dus met knietje)? Want anders is die bounty gewoon onmogelijk aangezien ze vliegen.
PSN ID: Beest41
Ik heb die bounty weggegooid, ik heb diverse keren een wizard proberen te killen met shoulder charge maar de teller bleef op 1 staan.
Bij sommige bounties moet je wel verschillende killen, niet respawnende dingen opnieuw killen, dat telt'ie dan niet mee
Ik deed 't op verschillende locaties, hielp niks.
We maken vanavond nog even de VoG hard Atheon CP af, maar ik weet niet wie allemaal nog van de groep van net kunnen.
TFD-Influence is weg, maar ik heb al 1 vervanger gevonden. Moet wel in het engels
1. ik, stiekem als femkutje
2. SPOOK123
3. xM4NICST4TEx
4. GIN22371
5. Oldenbee?
6. Nootja?
Wie wil mee als nummer 5 of 6 niet kunnen? Tijd nog onbekend, maar zal denk ik rond 8 uur worden
TFD-Influence is weg, maar ik heb al 1 vervanger gevonden. Moet wel in het engels
2. SPOOK123
3. xM4NICST4TEx
4. GIN22371
5. Oldenbee?
6. Nootja?
Wie wil mee als nummer 5 of 6 niet kunnen? Tijd nog onbekend, maar zal denk ik rond 8 uur worden
[ Voor 14% gewijzigd door dinges op 03-01-2015 17:58 ]
Ik wil ook wel mee...?dinges schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:57:
We maken vanavond nog even de VoG hard Atheon CP af, maar ik weet niet wie allemaal nog van de groep van net kunnen.
2. SPOOK123
3. xM4NICST4TEx
4. GIN22371
5. Oldenbee?
6. Nootja?
Nog mensen die iemand voor de VOG hard zoeken?
Psn: Fitness82
Level 31 warlock of titan
Psn: Fitness82
Level 31 warlock of titan
Verwijderd
Vanavond ben ik er niet bij. Morgen ben in weer van de partij, zie dan wel even wat de mogelijkheden zijn. Succes!dinges schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:57:
2. SPOOK123
3. xM4NICST4TEx
4. GIN22371
5. Oldenbee?
6. Nootja?
Iemand in voor Crota's End? Beginnen om 21:00.
-Quelake lvl 31hunter
-
-
-
-
-
-Quelake lvl 31hunter
-
-
-
-
-
hier 2 man die wel mee willen.quelake schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:37:
-Quelake lvl 31hunter
-Biacas lvl 31 Warlock/Hunter
-OKKIDREAMS lvl 31 Warlock
-
-
-
PSN Biacas
Ik doe graag meequelake schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:37:
-Quelake lvl 31hunter
-Biacas lvl 31 Warlock/Hunter
-OKKIDREAMS lvl 31 Warlock
-UnrealKazu; 31 titan
PS5 PSN: UnrealKazu
2 spelers gezocht voor VoG hard beginnend bij templar checkpoint. Begin ergens over een half uur. Wie op de ps4? Beetje ervaring met hard is gewenst.
PSN: Popotastic
Ikwil wel mee doen sir popo
Psn fitness82
Psn fitness82
Stuur je zo een friendrequest. We zijn nog niet compleet. Heb je ervaring op hard?
Hebben m eergisteren nog met zn vijven gehaalt, dus ja wel ervaring (klink opschepperig bedenk ik me net maar das niet de bedoeling ;pSir_Popo schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:52:
[...]
Stuur je zo een friendrequest. We zijn nog niet compleet. Heb je ervaring op hard?
[ Voor 10% gewijzigd door fitness82 op 03-01-2015 22:00 ]
Lol. Ik begrijp het. Nog 1 benodigd.
Top! Dan nog 1 voor crota's end. Wie kan er even helpen?
ik wil wel, of zit je vol ondertussen?
PSN: Eczeem
zijn er nog 2 mensen online die even kunnen helpen bij Crota vanaf de Deathsinger?
PSN Biacas
durf ik niet te zeggen, nooit gedaan.
invite is onderweg.Dooiedibbes schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:24:
durf ik niet te zeggen, nooit gedaan.
PSN Biacas
wordt zo maar me psn uitgegooid... ff opnieuw opstarten
Sorry. We hadden idd een 6e gevonden.Dooiedibbes schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:55:
ik wil wel, of zit je vol ondertussen?
weer gewoonDooiedibbes schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:42:
wordt zo maar me psn uitgegooid... ff opnieuw opstarten
Mocht iemand nog VoG gaan doen op de PS4 dan hou ik me aanbevolen. Ik heb de hard raid nog niet eerder gedaan.
Warlock lvl 31
Hunter lvl 29
Titan lvl 27
Warlock lvl 31
Hunter lvl 29
Titan lvl 27
Nog een poging.
Lvl 30.8 titan zoekt vog en crota.
Psn: Xenn0X-one
Lvl 30.8 titan zoekt vog en crota.
Psn: Xenn0X-one
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Waar is Xur? Ik las lounge tower hangar maar zie hem niet. Is hij al weg?
Ja, hij staat er alleen op vrijdag en zaterdag
Om precies te zijn, van vrijdag 10.00u tot zondag 10.00u.
Yep, XUR is er van vrijdagochtend 10:00 uur tot zondagochtend 10:00 uur Nederlandse tijd..brambest schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:48:
Waar is Xur? Ik las lounge tower hangar maar zie hem niet. Is hij al weg?
http://isxuratthetower.com/
Damn... wou dat ik al een raid kon doen.. Zit net op lvl 26
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 9070XT | Apple IPhone 15 Pro
Sinds gisteren avond last van disconnects, soms alleen destiny maar soms ook psn. Hebben meer mensen hier last van toevallig?
Heel random, soms na enkele uren dan weer een paar keer na enkele minuten. Nu is het zo erg dat ik het einde van crucible potje er niet mee haal...
Heel random, soms na enkele uren dan weer een paar keer na enkele minuten. Nu is het zo erg dat ik het einde van crucible potje er niet mee haal...
Oh, dus vrijdag staat Xur er al. Nouja, moet ik maar week wachten met quest. Net via strike een suros regime gehad
Als ik met mn PS4 op wifi zit heb ik daar ook last van idd, en sinds een week ofzo.Dooiedibbes schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:01:
Sinds gisteren avond last van disconnects, soms alleen destiny maar soms ook psn. Hebben meer mensen hier last van toevallig?
Als ik hem via ethernet kabel aansluit heb ik echter nergens meer last van.
CROTA PS4
LVL 31 Sunslinger met wat ervaring (crota inmiddels 1 keer met cheese, vog meerdere keren).
Voeg maar toe
LVL 31 Sunslinger met wat ervaring (crota inmiddels 1 keer met cheese, vog meerdere keren).
Voeg maar toe
psn: lupusergo
Zo'n vermoeden had ik alFaaz0 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:12:
[...]
Als ik met mn PS4 op wifi zit heb ik daar ook last van idd, en sinds een week ofzo.
Als ik hem via ethernet kabel aansluit heb ik echter nergens meer last van.
Ik wil vanavond nog wel ff een vog hard ff snel doen; wie nog meer? Stuur me maar invite!
Verwijderd
Nice!
Ik kreeg deze week 8 ascendant energy uit de nightfall....
Welke strike had je gedaan?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 19:36 ]
Iemand die de Nightfall nog moet doen en hier vanavond tijd voor heeft? Ps4: Suzoeki
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Zijn er nog mensen die VoG op hard willen doen? Ben Hunter Lvl 30 en wil hem nog graag even halen.
PSN: Innohh
PSN: Innohh
Wie komt me ff helpen met de daily? PSN quelake, thnx!
Iemand rond 22:00 Crota's End? Ik heb een checkpoint bij de brug.. Nog 4 man nodig
PSN: Fruitschaaltje
Ik wil wel mee, 30 titan of warlock. Crota niet eerder gedaan, wel vaker VoG. Psn: Suzoeki
[ Voor 7% gewijzigd door Millert op 04-01-2015 21:34 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Fruit ik wil ook wel! Sta al in je lijst Xenn0X-one
[ Voor 12% gewijzigd door Qualixo op 04-01-2015 21:32 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Dit topic is gesloten.
![]()