Atlas#22744
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 16:26 ]
Ik ben wel beschikbaarVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:25:
Ik kan vog normaal of hard doen. Lvl 30 titan
iemand nog een raid vanavond?
wil nog wel een vog hard of crota doen.
lvl 31 warlock
ps heb nog een CP op atheon hard
[ Voor 15% gewijzigd door strompel op 14-12-2014 18:21 ]
PSN: jansoe13
Atlas#22744
Heb nu een fireteam van 3 mensen. Lvl 31.
PSN: Kashikaa
Stuur me een msg of friends invite als je mee wilt doen. Wel handig als je 30+ bent natuurlijk
PS4, Crota's End, 21:00 uur:
- UnrealKazu; level 30 warlock
- BaggerSmurf; level 30 titan
- Phixion; level 30 warlock
PS5 PSN: UnrealKazu
Wil wel mee de brug proberen. Lvl 31 Warlock. Stuur je PM met PSN.Kazu schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:08:
Ik zoek voor vanavond nog 3 mensen die mee willen doen met een nieuwelingen Crota raid. Ikzelf en twee vrienden zijn van de week tot de brug gekomen (tot, niet tot en met, helaas), en we willen vanavond verder raiden. Dus we zoeken eigenlijk mensen die zoals ons de raid nog niet (helemaal) voltooid hebben, en dit ook willen doen zonder te Googlen
als er wat meer animo is wil ik welBiatch schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:24:
Alleen Atheon? Half acht kan ik wel een uurtje ongeveer.
Met zn twee is iets te lastig gok ik. Waar is je cp
heb nog een cp bij AtheonBiatch schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:40:
[...]
Met zn twee is iets te lastig gok ik. Waar is je cp
had er 3 aangemaakt omdat ik nog de vex moest krijgen, intussen gehad, maar wil ok nog graag een main met Arc.
Ik ben online iigstrompel schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:43:
[...]
heb nog een cp bij Atheon![]()
had er 3 aangemaakt omdat ik nog de vex moest krijgen, intussen gehad, maar wil ok nog graag een main met Arc.
- trahdeog; level 29 titan
- sum1; level 31 warlock
Nog 1 man nodig, dus.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
42% reduction tegenover een level 31 mob, ben ik me van bewust ja. Maar ik zo te zien heb ik weinig keus tussen de mensen die animo hebben, dus dan waag ik liever een pogingBuizerd__NL schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:15:
Met een level 29 zal het heeeeel moeilijk worden , dat is helaas onmogelijk en doet volgens mij 60% minder damage dan level 30.
En ach, de eerste groep raiders die de world first met Crota hadden waren ook niet allemaal level 30. Het gaat mij er ook niet zozeer om dat we hem vanavond helemaal halen, dat gaat ongetwijfeld ook niet lukken
Succes met die 29. Net wat buizerd zegt: je krijgt uiteindelijk level 32 mobs, daar doe je echt geen damage tegen. 31 mobs zijn al gruwelijk lastig met 29.Kazu schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:49:
Ach, level 30 zou handig zijn, maar 29 is niet geheel onmogelijk
- sum1; level 31 warlock
Nog 1 man nodig, dus.
Gaat ie nog door?Kazu schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:49:
Ach, level 30 zou handig zijn, maar 29 is niet geheel onmogelijk
- sum1; level 31 warlock
Nog 1 man nodig, dus.
Anders nog iemand voor weekly, nightfall, VOG?
Als het goed is wel, we hebben geloof ik een 6e man.tiguan schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:06:
[...]
Gaat ie nog door?
ik wil wel een weekly met je doen of eventueel VOG.tiguan schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:06:
[...]
Gaat ie nog door?
Ben 29 hunter
Snap ikKazu schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:25:
Jongens, ik weet het, Crota met level 29 is erg lastig. Maar als jullie geen vervanging weten is het nutteloze informatie
Bij de volgende raid ga ik jou sowieso opnemen als we de endboss gaan verslaan, geniaal. Voelt echt heerlijk om Crota te verslaan
Heb nu Crota's shotgun en Black Hammer ( sniper rifle ), echt heel gaaf. Nu nog een chest en dan level 32
Kan nu helaas niet meer, morgenavond anders?Innoh schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:14:
[...]
ik wil wel een weekly met je doen of eventueel VOG.
Ben 29 hunter
Sure. Morgenavond ben ik de hele avond beschikbaar vanaf een uurtje of 8.tiguan schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:16:
[...]
Kan nu helaas niet meer, morgenavond anders?
PSN = Innoh
Anyone?
ik wil wel maar heb het nog nooit gedaan. Ben 29 hunter. Weet niet of je me dan kunt gebruiken?Kashika schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:20:
We zoeken nog 1 persoon voor het gevecht bij Crota.
Anyone?
Vond ik gisterenavond wel mee vallen en ik was 28. Goed communiceren, goed wapen en veel springen, dan heb je zeker waarde voor het team. Wij waren tot de missie na de brug met het zwaard gekomen. Was nog verbaast hoeveel damage ik deed. Succes
Ja zeker als de rest van je team op jouw enemy schoot? No offence hoor maar je schiet op level 28 nog geen deuk in een pakje boter. Die mobs zijn 31, daarna zelfs 32 en elite, succes daarmee. Volgens mij doe je geen dan eens damage, want: 3 levels hoger dan jij.Versteegrob schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:57:
[...]
Vond ik gisterenavond wel mee vallen en ik was 28. Goed communiceren, goed wapen en veel springen, dan heb je zeker waarde voor het team. Wij waren tot de missie na de brug met het zwaard gekomen. Was nog verbaast hoeveel damage ik deed. Succes
Een knight one hit je hoe dan ook. Je moet alles ontwijken, wat inhoudt dat je ook amper kan schieten. Als je een beetje van waarde wilt zijn moet je echt minimaal 30 zijn.
Precies, thralls/accolytes zullen je wel in 2/3 schoten dood hebben en knights hebben je sws in 1 klap dood.steffeh schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:18:
[...]
Ja zeker als de rest van je team op jouw enemy schoot? No offence hoor maar je schiet op level 28 nog geen deuk in een pakje boter. Die mobs zijn 31, daarna zelfs 32 en elite, succes daarmee. Volgens mij doe je geen dan eens damage, want: 3 levels hoger dan jij.
Een knight one hit je hoe dan ook. Je moet alles ontwijken, wat inhoudt dat je ook amper kan schieten. Als je een beetje van waarde wilt zijn moet je echt minimaal 30 zijn.
Heerlijk om crota te killen btw, iedereen schreeuwen en gillen
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!Versteegrob schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:57:
[...]
Succes!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Ik moet zeggen ik heb nu 3x het zwaard gebruikt om crota te killen, het voelt zo fking goed om de laatste blow te doen. Thnx boyz, nu maar hopen dat ik volgende week chest krijg want die is fking geil.
I can now say: Crota is our bitch ;D
Ziet er ook goed uit vanaf de trapVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:43:
Haha.
Ik moet zeggen ik heb nu 3x het zwaard gebruikt om crota te killen, het voelt zo fking goed om de laatste blow te doen. Thnx boyz, nu maar hopen dat ik volgende week chest krijg want die is fking geil.
Hahaha heb het al gedaan he. 2 x legenary met +36 light gekregen. Vooral die kleine poppentjes bij de brug kreeg ik goed dood. Gebruikte hiervoor een Murmur fusion met arc/solar damage. Natuurlijk kreeg ik geen wizzard neer. De mission na de brug kreeg ik zelfs de melding immum
Kreeg Deathsingers Grip gaunlets en Deathsinger Herald boots
[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 14-12-2014 23:18 ]
Yup, ik zal je gelijk ff toevoegen voor morgen.Innoh schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:13:
Is er iemand die mij even kan helpen de eerste loot box te vinden in crota's end? En hem te krijgen zeg maar?
Uhm... krijg 252 hits op jouw PSN naam
[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 14-12-2014 23:21 ]
Heet robdegekste op psn
[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 14-12-2014 23:23 ]
Het is me al gelukt btw!tiguan schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:19:
[...]
Yup, ik zal je gelijk ff toevoegen voor morgen.
Uhm... krijg 252 hits op jouw PSN naam
Oh en ik ben level 30 nu. Hoezee.
Stuur me jouw psn naam even, dan add ik je.
Ik wil ook!!jesse111 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:30:
[...]
Precies, thralls/accolytes zullen je wel in 2/3 schoten dood hebben en knights hebben je sws in 1 klap dood.
Heerlijk om crota te killen btw, iedereen schreeuwen en gillenHeb m nu een keer gehaald, ga m mogen weer even afmaken, moet lukken
Nu 2x keer een paar uur erin gestopt, maar nooit de perfecte run gehad.
PSN: Leech1984
Staat in me sig: trahdeogInnoh schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:23:
[...]
Het is me al gelukt btw!
Oh en ik ben level 30 nu. Hoezee.
Stuur me jouw psn naam even, dan add ik je.
And grote dank aan Kazu en de rest van de groep, dat jullie me meegenomen hadden op sleeptouw
[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 15-12-2014 01:06 ]
Dan had je een goed team, want het is natuurlijk wel gewoon een carry. Levelen die gear.Versteegrob schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:17:
[...]
Hahaha heb het al gedaan he. 2 x legenary met +36 light gekregen. Vooral die kleine poppentjes bij de brug kreeg ik goed dood. Gebruikte hiervoor een Murmur fusion met arc/solar damage. Natuurlijk kreeg ik geen wizzard neer. De mission na de brug kreeg ik zelfs de melding immumWas een leuke ervaring.
OT: GD x3 ;-) Crota dropte de machine gun (die veel te stabiel is en er heel vet uitziet). Dat hij nog tijd had om iets te droppen terwijl shadow een enorm zwaard in zijn gezicht duwde is best knap.
En natuurlijk had ik geen ruimte gemaakt voor de Emblem.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Het is echt briljant als we met zijn allen lopen te schreeuwen, shield bijna down, gaan shadow!! En jij hem vervolgens de genadeklap geeftVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:43:
Haha.
UTADDICT schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:46:
OT: GD x3 ;-) Crota dropte de machine gun (die veel te stabiel is en er heel vet uitziet).Dat hij nog tijd had om iets te droppen terwijl shadow een enorm zwaard in zijn gezicht duwde is best knapp.
Atlas#22744
Vanavond weer eens proberen.
En wat doet de 6de persoon dan? Op hoeveel % hadden jullie hem?Scare360 schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:32:
Gisteren een paar goede runs gehad maar net niet gelukt. Met het team één kant werkt het lekkerst. Twee met iceb. op de knights en twee met gallahs voor Crota's shield en iemand die het zwaard neemt. De kunst is de communicatie met elkaar om goed te timen dat je max damage kunt doen en 2x per cycle. Zie deze run vanaf 24:40 http://youtu.be/LCXLqLrimww
Atlas#22744
[ Voor 38% gewijzigd door Scare360 op 15-12-2014 08:29 ]
Wij hadden idd een sniper team van 2 man en de rest is sword bearer en shield dps team
Atlas#22744
Hunter lvl 30,5
Verwijderd
De key van Crota's End is toch echt communicatie. Het lijkt me heel moeilijk om een goede groep op Destinylfg te vinden. En zonder mic is het echt onmogelijk.
Atlas#22744
Afgelopen weekend kon je suros upgradenvegetto1983 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:15:
Vraagje, gister weer online geweest na drukke periode (net een kleine) moet ik nu gewoon wachten tot ik het juiste item zie bij xur voor mijn suros regime? en ik heb voor mijn titan een Crest of Alpha Lupi kan je die ook upgraden of moet je een nieuwe kopen?
armor kan je ook upgraden, natuurlijk pas wanneer Xur de upgrade voor de specifieke item aanbied...
great job Bungie
Ten eerste gefeliciteerd! Je moet nu inderdaad wachten tot Xur weer een upgrade geeft voor je suros. Exotic chest idem. Die kun je dan upgraden bij Xur tot 36 light. Maar ook uit de raid droppen chests die gaan tot 36 light. Het is dus niet noodzakelijk dat je deze via Xur upgradet. Ik had toevallig geluk met mijn hunter helm.vegetto1983 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:15:
Vraagje, gister weer online geweest na drukke periode (net een kleine) moet ik nu gewoon wachten tot ik het juiste item zie bij xur voor mijn suros regime? en ik heb voor mijn titan een Crest of Alpha Lupi kan je die ook upgraden of moet je een nieuwe kopen?
Was weer leuk gister.CrackSlet schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:57:
VoG Normal Ps4
Zondag 13:00
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
3. Teddek80
4. SayDa74
5. Yzf1kr (is dat ook je psn?)
6. Vriend yzf1kr (psn?)
Wel te merken dat met volledig geupgrade raidwapens alles een stukje sneller neer gaat.
Een Monte Carlo, een Ice Breaker en een Atheon’s Epilogue (die laatste had ik al), dus een mooie oogst deze keer.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Tijd: rond 8 uur
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.
6.
G2theNo zin om met ons meetedoen?
psn = bjornnl22
Verwijderd
Mij GT is NE0 ID op Xbox one.
Hopelijk is er een groepje bereid om mij te helpen
Die thralls moet je al 5 x vaker raken dan een level 30 of 31, dus ik weet niet wat jouw definitie van 'goed neer krijgen' is, maar schijnbaar had je geluk met je team. Ik blijf bij mijn standpunt; aan een 28 of 29er heb je in Crota's End echt he-le-maal niks. Je zegt het zelf al; je krijgt een wizard niet neer... leuk dan, als jij toevallig daarbij staat en de rest het druk heeft met andere mobs. Dan moeten ze alsnog 95% van zijn health + schild wegknallen omdat jij geen damage doet.Versteegrob schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:17:
[...]
Hahaha heb het al gedaan he. 2 x legenary met +36 light gekregen. Vooral die kleine poppentjes bij de brug kreeg ik goed dood. Gebruikte hiervoor een Murmur fusion met arc/solar damage. Natuurlijk kreeg ik geen wizzard neer. De mission na de brug kreeg ik zelfs de melding immumWas een leuke ervaring.
DUUUDEEEE! Dat is ondertussen 83719 x verteldUTADDICT schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:46:
[...]
En natuurlijk had ik geen ruimte gemaakt voor de Emblem.
Kleine crota guideScare360 schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:32:
Gisteren een paar goede runs gehad maar net niet gelukt. Met het team één kant werkt het lekkerst. Twee met iceb. op de knights en twee met gallahs voor Crota's shield en iemand die het zwaard neemt. De kunst is de communicatie met elkaar om goed te timen dat je max damage kunt doen en 2x per cycle. Zie deze run vanaf 24:40 http://youtu.be/LCXLqLrimww
Zo doen wij hem ook Scare. We hebben altijd twee mensen die links achter op de knights staan te snipen. Het is erg belangrijk dat het sniper team zich alleen focust op de knights linksboven. Dan kan de rest van het team de swordbearer killen ( x 4 mensen ). Als je die neer hebt laat je drie mensen met rockets tegelijk op crota schieten.
De sword carrier gaat linksachter op een blok staan om zo heel snel bij Crota te komen. Het is belangrijk dat 1 persoon uit het rocket team goed communiceert met de sword carrier dat hij moet gaan. Als je rockets onderweg zijn kan je roepen dat 'ie moet gaan > dan is de sword carrier precies op tijd om crota 4 x te hitten. Dan laat je de sword carrier weer terug lopen en herhaal je het trucje totdat je zwaard weg is.
Let heel goed op dat je Crota 4 x kan hitten als je hem perfect timed, anders 3 x en in de slechtste situatie 1 of 2 x. Als z'n schild weg is en jij daar nog staat ben je gewoon dood door zijn zwaard
Ogre's
Als de Ogres komen ga je met 4 man terug naar het middenstuk waar je door het gat komt vallen. Hier kan je de ogres naar toe lokken ( let op; dit kan wel een halve minuut tot minuut duren voordat ze er zijn ). Als je ze op hun hoofd schiet kunnen zij niet schieten. Je sniper team gaat dan naar de rechtertoren ( daar waar de shrieker zat, en achterin gaan staan. Voordat je vanaf links naar rechts gaat moet je sniper team de knights rechtsboven tot ongeveer 40% hebben geschoten.
Als je dan sniper team dan rechts komt kunnen ze de knights snel afmaken. Dan komen vanaf het midden op de brug allemaal thralls naar je toe, die allemaal kapot schieten. Pas wel op de ontploffende thralls
Crota staat dan links, maar gaat na de ogres weer naar het midden. Schiet vanaf rechtsachter zo snel mogelijk de knights neer linksboven ( crossfire, zodat je DPS team geen last heeft van knights als ze terug lopen ).
Rinse & repeat totdat Crota kapot is.
Oh ja er zit een patroon in Crota. 1. Rechts, 2. Mid, 3. Links 4. Mid etc. Als de sword bearer komt en Crota staat niet in het midden, WACHT dan met de sword bearer killen. Als hij hem dropt heb je een bepaalde tijd totdat het zwaard despawnt. Je hebt dan kans dat hij vanaf links of rechts naar het midden loopt en hem dus niet kan slaan. Zorg ervoor dat de sword bearer ongeveer 20% health heeft, zodra Crota naar mid gaat maak je hem af.
Rise & repeat
Ik wil wel crota verslaan! Heb checkpoint bij crota en heb het al 1x gehaald, level 30 titan.sparraps schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:03:
Zijn er nog mensen die vanavond crota willen verslaan?
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.
6.
Verwijderd
Ik moet ook nog de vex!!! Maar ga eerst crota doen.
Hey! Ik heb ook gevoelens hoor!?steffeh schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:05:
[...]
DUUUDEEEE! Dat is ondertussen 83719 x verteldwat zei jij laatst ook alweer over dom of zo?
Ik ben trouwens rond 20:30 online denk ik, geen idee of dat een probleem is? Denk wel dat we m binnen een uurtje dood hebben als iedereen de strategie door heeftVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:06:
Ok je kan meedoen!!! Titan we like!
sparraps schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:03:
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.jesse111
6.
Wij hebben ook crota checkpoint.
Verwijderd
Ik zou wel graag mee willenVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:06:
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.jesse111
6.
lvl 29 Titan
Psn "Dny-C1"
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 10:09 ]
half 9 is geen probleemjesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:07:
[...]
Ik ben trouwens rond 20:30 online denk ik, geen idee of dat een probleem is? Denk wel dat we m binnen een uurtje dood hebben als iedereen de strategie door heeft
sorry lvl 29 is echt telaag minimaal lvl 30Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:08:
[...]
Ik zou wel graag mee willen
lvl 29 Titan
Psn "Dny-C1:
[ Voor 27% gewijzigd door sparraps op 15-12-2014 10:10 ]
psn = bjornnl22
Op level 29 doe je echt bizar weinig damage, het is wel redelijk verstandig om eerst 30/31 te worden door de vanguard gear.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:08:
[...]
Ik zou wel graag mee willen
lvl 29 Titan
Psn "Dny-C1"
Verstandig, en gruwelijk makkelijk met die gear. Gewoon ff doen!jesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:14:
[...]
Op level 29 doe je echt bizar weinig damage, het is wel redelijk verstandig om eerst 30/31 te worden door de vanguard gear.
Atlas#22744
Je kan als het goed is geen titan gear kopen als je een hunter bent.vegetto1983 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:16:
Nog een vraagje, ik heb 28 hunter en titan, kan ik nu bijvoorbeeld met mijn hunter zijn marks een titan shield kopen deze in de kluis zetten en aandoen met mijn titan? of pakt hij dat dan niet
Hell yeah!! als er nog plek is zeker! zou het trouwens ook 20.15 kunnen? moet tot 8u training gevenVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:06:
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.jesse111
6.
[ Voor 6% gewijzigd door GMacD op 15-12-2014 10:25 ]
Atlas#22744
Hoi, ik wil graag meedoen met lvl 31 Titan.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:06:
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.jesse111
6.
PSN: Dutch-Sephiroth
Ik ben ook al een paar uur bezig geweest met Crota, maar niet gelukt.
Ik ga vanaf nu proberen om een granaat achter hem te gooien zodat ie naar voren looptKasai schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:27:
Hoe gaat iedereen trouwens om met de swordbearer? Bij ons was ie nogal een lafaard en duurde het best lang voor ie bij ons was. Soms zo lang dat Crota alweer naar de zijkant loopt
GT Saranbaatar lvl 30 warlockVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:04:
Kan en wil iemand mij helpen om de Vex Mythoclasst te halen? Ik wil deze gun zo graag hebben maar heb zelf niet voldoende personen om de raid op hard aan te gaan.
Mij GT is NE0 ID op Xbox one.
Hopelijk is er een groepje bereid om mij te helpen
Als ik online ben in Destiny ben ik altijd wel in voor een vog.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat heb ik al eens gedaan.jesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:28:
[...]
Ik ga vanaf nu proberen om een granaat achter hem te gooien zodat ie naar voren loopt
Atlas#22744
Jammer dat niemand de post van eerder deze ochtend gelezen heeftBiatch schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:56:
Gaat er vanavond nog iemand die Bitch van een crota omleggen? Wil graag de raid eens doen, deze week niet aan toe gekomen.
Hunter lvl 30,5
Had graag meegeholpen. Of kunnen we er nog een starten
En dat werkte dus niet? ;'(
Ook niet met een DOT grenade?
[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 15-12-2014 10:32 ]
Nee, hij gaat om die stenen en pilaren staan dansen als je op hem schiet.jesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:31:
[...]
En dat werkte dus niet? ;'(
Ook niet met een DOT grenade?
Ik heb het idee dat je hem moet aggro'n zonder hem voor zijn flikker te schieten, anders gaat ie in een pussy modus.
Atlas#22744
Huh?
Dus dan moet iemand op hem af lopen en dan rustig terug naar de trap als die swordbitch achter hem aan komt rennenKasai schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:32:
[...]
Nee, hij gaat om die stenen en pilaren staan dansen als je op hem schiet.
Ik heb het idee dat je hem moet aggro'n zonder hem voor zijn flikker te schieten, anders gaat ie in een pussy modus.
Dat deed shadow op het moment dat hij de Chalise ophaalt, maar toch komt ie niet altijd gelijk mee...jesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]
Dus dan moet iemand op hem af lopen en dan rustig terug naar de trap als die swordbitch achter hem aan komt rennen
Atlas#22744
Ja klopt, maar meestal ging ie gelijk door naar de trap zonder even te wachten tot die swordbearer een lock op m heeft.Kasai schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:36:
[...]
Dat deed shadow op het moment dat hij de Chalise ophaalt, maar toch komt ie niet altijd gelijk mee...
We testen het morgen wel
[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 15-12-2014 10:37 ]
Nee, hij heeft ook gewacht op hemjesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:37:
[...]
Ja klopt, maar meestal ging ie gelijk door naar de trap zonder even te wachten tot die swordbearer een lock op m heeft.
We testen het morgen wel
Atlas#22744
Verwijderd
Ik ben het ff op reddit aant het vragen. Vrij nuttige info gehad.Kasai schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:27:
Hoe gaat iedereen trouwens om met de swordbearer? Bij ons was ie nogal een lafaard en duurde het best lang voor ie bij ons was. Soms zo lang dat Crota alweer naar de zijkant loopt
http://www.reddit.com/r/D...d_bearers_at_crota_fight/
p.s. Mn reddit username is the best
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 10:44 ]
Mooi.steffeh schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:33:
[...]
Huh?Sorry, ik zou de kerstgedachten er in houden
(anders mep ik je met mijn machine gun).
1. bjornnl22
2. ruwi
3. hobyster
4. leech
5.jesse111
6.G2theNO
Dit topic is gesloten.
![]()