Nog 1 plek voor vog. Ps4
Wie wilt weekly heroic doen level 26+ graag
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
ik wil de weekly doen, ben titan level 25. PS4: mark__54
Iemand in voor weekly heroic op X1? wil ff wat strange coins hebben voor een mooie helm
. Hunter level 23.
GT: The Bozzz88
ben ik de enigste die zo machtig vaak uit het spel gekickt word omdat er zogenaamd wat mis is met mijn connectie? Begin er nu wel een beetje zat van te worden, gister avond mijn eerste Tiger strike aan het doen met mensen die niet na 3 minuten leaven, boss bijna dood en ik krijg zwart beeld en de melding dat ik removed from game ben
. Ik probeer het een uurtje later weer en wat denk je? Precies hetzelfde gez**k
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
Had ik eerst last van, nu niet meer nadat ik wat poorten heb open gezet op mijn PS4. Heb je de volgende zaken al geprobeerd:Streepje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:58:
ben ik de enigste die zo machtig vaak uit het spel gekickt word omdat er zogenaamd wat mis is met mijn connectie? Begin er nu wel een beetje zat van te worden, gister avond mijn eerste Tiger strike aan het doen met mensen die niet na 3 minuten leaven, boss bijna dood en ik krijg zwart beeld en de melding dat ik removed from game ben. Ik probeer het een uurtje later weer en wat denk je? Precies hetzelfde gez**k
- Statisch IP aan je PS4 geven
- UPnP aanzetten
- Poorten 80, 443, 1935, 3478-3480 zowel UDP als TCP toestaan.
- Modem/Router Restart
Je moet er wel even voor gaan zitten maar nadat ik dit heb gedaan heb ik in een gehele week geen DC's meer gehad terwijl het daarvoor 3 keer per dag raak was.
goedemorgen
zoek mensen voor de queen missie PS4
id: Jansoe13
andere missies mag ook
zoek mensen voor de queen missie PS4
id: Jansoe13
andere missies mag ook
PSN: jansoe13
Vanmiddag de weekly maar eens doen, wil onderhand wat betere gear verzamelen, De daily's zijn wel erg makkelijk in je eentje vind ik. Weekly is een heel eind te doen in je uppie maar ik zoek iemand die me komt helpen gezien die weekly lvl 22 eisen.Ben lvl 20 hunter. Ongeveer vanaf 16:00 uur. PSN BasFromNL
Iemand straks de daily doen op lvl 24 (PS4), psn @ Sig, over een kwartiertje?
missie is met The Shrine.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 05-10-2014 13:43 ]
Over een 15 mins kom ik wel onlineDarkElement schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:43:
Iemand straks de daily doen op lvl 24 (PS4), psn @ Sig, over een kwartiertje?missie is met The Shrine.
Iemand die mee wil raiden op de X1? We hebben nog 1 man nodig.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Iemand zin om daily of strikes te doen? Voeg me toe op xbox one: pascal767
Krijg ik EINDELIJK eens een exotic bounty, is het weer voor een Hand Cannon, die heb ik al eerder gehad uit een engram en heb m weggepleurt omdat ik het geen fijn wapen vond, dus denk dat ik die bounty weggooi.
Bovendien is een onderdeel van de bounties om 500 kills (oid) te halen en ik vind PVP niks aan en ben er heel slecht in
weinig reden en motivatie dus om deze af te maken.
Bovendien is een onderdeel van de bounties om 500 kills (oid) te halen en ik vind PVP niks aan en ben er heel slecht in
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 05-10-2014 16:57 ]
Als het goed is wordt onder andere de hand cannon (thorn) gebuffed http://news.softpedia.com...g-Buffs-Soon-460338.shtml dus misschien de moeite waard hem te bewaren of alsnog de bounty te doen.DarkElement schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:46:
Krijg ik EINDELIJK eens een exotic bounty, is het weer voor een Hand Cannon, die heb ik al eerder gehad uit een engram en heb m weggepleurt omdat ik het geen fijn wapen vond, dus denk dat ik die bounty weggooi.
Bovendien is een onderdeel van de bounties om 500 kills (oid) te halen en ik vind PVP niks aan en ben er heel slecht inweinig reden en motivatie dus om deze af te maken.
Eindelijk na 40 uur een exotic bounty 
Keuzes waren matig, ga nu voor bad juju, pulse rifle
Keuzes waren matig, ga nu voor bad juju, pulse rifle
psn: HertogJack
Had dit vandaag ook, eindelijk een exotic bounty, voor pistool, eerst 500 hive kills op maan ( 10 minuten werk ) en toen moest ik 500 man afknallen in Cruciable, instant delete, ga dr niet aan beginnen vind dat gedeelte van de Multiplayer nu werkelijk niet leuk.DarkElement schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:46:
Bovendien is een onderdeel van de bounties om 500 kills (oid) te halen en ik vind PVP niks aan en ben er heel slecht inweinig reden en motivatie dus om deze af te maken.
Denk dat ik met uurtje uiterlijk online ben, misschien tegen die tijd iemand nog beetje klootzakken ?
We zoeken nog mensen voor VoG op de PS4, microfoon geëist en level 26+.
Hoelaat start ? Anders heb ik wel intresse, tevens, wie voeg ik toe voor party Voeg me maar toe, kan met 5 min aanwezig zijn ? Mic uiteraard aanwezig ( level 27 titan defend / attack )Buizerd__NL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:57:
We zoeken nog mensen voor VoG op de PS4, microfoon geëist en level 26+.
[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 05-10-2014 19:02 ]
Ik heb wel interesse voor VOG op mn 26 titan*. Ook voor de daily story mission
[ Voor 6% gewijzigd door Styreta op 05-10-2014 19:08 ]
We zitten helaas al vol.
Zal je wel even toevoegen voor de daily, misschien nog wat queens wrath of andere strikes doen ? 5 min.Styreta schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:07:
Ik heb wel interesse voor VOG op mn 26 hunter. Ook voor de daily story mission
Jammer, maar helaas
Heeft iemand zin om VoG mee te doen, we zoeken nog een iemand? Proberen het nu al een kwartier met 5, maar dat is echt niet te doen 
EDIT: we praten via skype, mijn naam is rgmondu
[ Voor 15% gewijzigd door Mondu op 05-10-2014 19:24 ]
Ik ben denk ik pas over een halfuur online, maar wie weet.. ID Vliango
Speel je op PS4? had ik misschien even bij moeten vermelden...Vliango schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:27:
Ik ben denk ik pas over een halfuur online, maar wie weet.. ID Vliango
Ik zou wel willen, maar via skype is voor mij heel onpraktisch aangezien ik me headset heb voor PS4 en ik niet in de buurt van mijn pc zit.Mondu schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:24:
Heeft iemand zin om VoG mee te doen, we zoeken nog een iemand? Proberen het nu al een kwartier met 5, maar dat is echt niet te doen
Hebben jullie hem al eens eerder gecleared?
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
We hebben hem nog niet eerder gecleared, voornamelijk omdat we geen 6e konden vinden. We gebruiken skype omdat ik chat problemen heb met 1 persoon. Het kan wel via ps4 chat, maar dan gaat communiceren moeilijk.ShadowSaiyan schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:54:
[...]
Ik zou wel willen, maar via skype is voor mij heel onpraktisch aangezien ik me headset heb voor PS4 en ik niet in de buurt van mijn pc zit.
Hebben jullie hem al eens eerder gecleared?
Ah ok, voor mij is het the other way around. Anyway, good luck. Ik ben blijven hangen bij Atheon 2 weken terug.Mondu schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:58:
[...]
We hebben hem nog niet eerder gecleared, voornamelijk omdat we geen 6e konden vinden. We gebruiken skype omdat ik chat problemen heb met 1 persoon. Het kan wel via ps4 chat, maar dan gaat communiceren moeilijk.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ik wordt ook helemaal gek, wel 10x er uit gegooid vandaag. Veel settings aangepast maar weinig helpt... Sinds die nieuwe patch is het constant raak. Nergens last mee, alleen met Destiny.Streepje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:58:
ben ik de enigste die zo machtig vaak uit het spel gekickt word omdat er zogenaamd wat mis is met mijn connectie? Begin er nu wel een beetje zat van te worden, gister avond mijn eerste Tiger strike aan het doen met mensen die niet na 3 minuten leaven, boss bijna dood en ik krijg zwart beeld en de melding dat ik removed from game ben. Ik probeer het een uurtje later weer en wat denk je? Precies hetzelfde gez**k
heb de poorten opengezet, kabels veranderd en noem het allemaal maar op maar het spel blijft mij eruit gooien :\ gelukkig wel mijn eerste tiger strike kunnen voltooien vandaag
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik ben van de week wel in voor een VoG, als dat mogelijk is met een lvl 25 Hunter
XBOX ONE: xGenesiisx
[ Voor 18% gewijzigd door Decennia op 06-10-2014 00:10 ]
Gegroet!
Minimaal moet je lvl 26 zijn.Decennia schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:10:
Ik ben van de week wel in voor een VoG, als dat mogelijk is met een lvl 25 HunterXBOX ONE: xGenesiisx
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Is het misschien een idee on een soort van lijst te maken voor VOG, wie er wanneer kan spelen.
Zodat je gewoon die gene kan toevoegen. Want zaterdag hadden we moeite met een 6e persoon vinden.
Zodat je gewoon die gene kan toevoegen. Want zaterdag hadden we moeite met een 6e persoon vinden.
iemand een weekly heroic strike? (of is dat solo te doen voor lvl 26 titan defender?) nick: binterman@PS4, titan defender lvl 26
Memories of yesterday, will grow, but never die
Bedoel je zoals DestinyLFG?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:51:
Is het misschien een idee on een soort van lijst te maken voor VOG, wie er wanneer kan spelen.
Hmm, het is wel pittig in je eentje op lvl 26 ;PBint schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:03:
iemand een weekly heroic strike? (of is dat solo te doen voor lvl 26 titan defender?) nick: binterman@PS4, titan defender lvl 26
Als je warlock was had je het mss gered, maar het gedeelte met die tank is toch wel echt pittig.
Succes ^^
Verwijderd
Ik wil wel maar zit nog op werk tot 14:30, doe wel mee mocht je rond 15:00 nog online zijn en hem nog niet gedaan hebbenBint schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:03:
Sure, voeg me maar toe: crash4allBint schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:03:
Mij kan je dr ook voor toevoegen, al gedaan van deze week, maar wil nog wel keerjte doorlopenBint schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:03:
Iemand beetje viper stikes doen? Of andere ideeen?
Lvl 29 titan
Lvl 29 titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Viper strikes? Wat is dat?R-utger schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:14:
Iemand beetje viper stikes doen? Of andere ideeen?
Lvl 29 titan
Een stike van de vanguard
Maar bedoelde de lvl 24 tiger stikes

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ooooh hahaha, dat zijn die strikes die in die playlist staan ;p Op die fietsR-utger schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
Een stike van de vanguard![]()
Maar bedoelde de lvl 24 tiger stikes
Gisteren eindelijk rank 2 Vanguard. Phew dat was me een pot grinden van strikes en bounties. Deze week nog rank 2 Crucible en dan kan ik wekelijks 4 legendaries kopen en dismantelen voor shards. Want ondertussen ook al mijn legendary gear verzameld 
Herkenbaar of iemand nog tips om van 26/27 naar 30 door te stomen?
Herkenbaar of iemand nog tips om van 26/27 naar 30 door te stomen?
Ik vond Vanguard redelijk snel gaan.. Maar die crucible rep.. Ondertussen al 200 van die marks die ik nog steeds niet kan uitgeven..
Verwijderd
Duurt lang idd. Iets wat sneller gaat is een faction levelen. Dan krijg je zowel rank voor vanguard dingen als voor crucible dingen op 1 hoop. Veel sneller naar lvl 3 voor de vendor op die manier.Vliango schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:11:
Ik vond Vanguard redelijk snel gaan.. Maar die crucible rep.. Ondertussen al 200 van die marks die ik nog steeds niet kan uitgeven..
ben vanavond online : PS4
Jansoe13 lvl26
daily /weekly :-)
Jansoe13 lvl26
daily /weekly :-)
PSN: jansoe13
Verwijderd
Wilt er iemand meedoen met Daily en weekly strikes? Liefst 27+ zodat we lvl 28 kunnen proberen.
Psn xShad0w15x. PS4
Psn xShad0w15x. PS4
Iemand zin om beetje tiger stikes te doen en hopen op de legendary?
Lvl 29 titan
Lvl 29 titan
Als rewardVliango schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:19:
Welke legendary?
Ow maar omdat je zei: DE legendary dacht ik misschien is er een speciale ofzo..
Ps4Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:34:
Rutger waarop speel je? Anders doe ik wel mee.
Psn R-utger
Zoek nog 2 mensen voor raid. We gaan om 20:30 beginnen
Sjeeeefke @ PS4.jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:47:
Zoek nog 2 mensen voor raid. We gaan om 20:30 beginnen
Edit: found one
[ Voor 77% gewijzigd door WillieWuks op 06-10-2014 19:42 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Heeft er nog iemand interesse om de Raid missie te doen op de xbox one?
Datum en tijd zijn bespreekbaar.
Zijn inmiddels met 3 man.
Stuur maar een pm of voeg me toe
Gamertag: Kromestar88
Datum en tijd zijn bespreekbaar.
Zijn inmiddels met 3 man.
Stuur maar een pm of voeg me toe
Gamertag: Kromestar88
Iemand zin in de daily
Ik wel, heb je party invite gestuurd!
[ Voor 9% gewijzigd door Freeman op 06-10-2014 20:19 ]
@ met welk psn, of heb je al accepteerd of het is weer zo traag
Ik had je al in mijn lijst staan, maar ik ga eerst eff snel Queen missie doen, heb jij er ook nog 1?
Iemand beschikbaar die weekly heroic op lvl 28 met ons wil clearen? 
Zijn al bij eindbaas, maar de 3e persoon quit net
Lvl 27 Hunter en lvl 25,5 warlock. Titan met shield is denk ik handigst, maar alle hulp is welkom
Psn is Crash4all
Lvl 27 Hunter en lvl 25,5 warlock. Titan met shield is denk ik handigst, maar alle hulp is welkom
Psn is Crash4all
Ik kom wel even helpenCrash schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:24:
Iemand beschikbaar die weekly heroic op lvl 28 met ons wil clearen?
Psn is Crash4all
Pff na veel gevloek en getier eindelijk VoG gecleared. Maar man man man wat een achtbaan is dat. Vind het echt heel tof.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hahaha hier precies hetzelfde! We waren even gefrustreerd, maar we kwamen er uiteindelijk welMichaelg schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:38:
Pff na veel gevloek en getier eindelijk VoG gecleared. Maar man man man wat een achtbaan is dat. Vind het echt heel tof.
Verwijderd
Wilt iemand morgen middag/avond VOG doen? Ik heb tot de Gorgons gedaan en wil hem een keer helemaal doen.
PS4.
PS4.
hmm, exotic bounty. Ik kan kiezen tussen de bounty voor super good advice of voor pocket infinity. Can't choose 
FYI: heb al een legendary fusion rifle (light/beware), en nog geen legendary machine gun. Maar ik lees op sommige fora dat pocket infinity een erg sterk wapen is. Iemand (super goed) advies voor me?
FYI: heb al een legendary fusion rifle (light/beware), en nog geen legendary machine gun. Maar ik lees op sommige fora dat pocket infinity een erg sterk wapen is. Iemand (super goed) advies voor me?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ik vond supergood advice wel aardig klinken, bijna al je ammo zal iemand raken!
Iron Banner, jammer pvp oriented. Ben niet zo een PVP freak, maar ik kan eigenlijk de marks wel gebruiken.
Iron Banner, jammer pvp oriented. Ben niet zo een PVP freak, maar ik kan eigenlijk de marks wel gebruiken.
[ Voor 41% gewijzigd door LOTG op 07-10-2014 12:18 ]
iemand zin om de weekly nightfall te proberen? schijnt makkelijk te zijn doormiddel van dit:
http://www.reddit.com/r/D...attempting_archon_priest/
ben zelf al wel 28 maar wil 't graag vanmiddag proberen
http://www.reddit.com/r/D...attempting_archon_priest/
ben zelf al wel 28 maar wil 't graag vanmiddag proberen
Mits je PS4 user bent, wil ik mee doen (Y)
Level 27 titan
mRFreeman-nl
Level 27 titan
mRFreeman-nl
[ Voor 12% gewijzigd door Freeman op 07-10-2014 14:40 ]
Vanavond rond half 9 heb ik ook wel zin in VOG. Kan ik bij iemand joinen?
Ps4 bob078nl
Lvl29 warlock
Ps4 bob078nl
Lvl29 warlock
Half 9 kan ik mijzelf en een vriend van mij leveren. Weet niet uit me hoofd hoeveel nodig is ?DrBob078 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:14:
Ps4 bob078nl
Lvl29 warlock
[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 07-10-2014 16:01 ]
Uhhh, wat bedoel je precies?Fatal Mind schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Weet niet uit me hoofd hoeveel nodig is ?
6 mensen en level 26 minimaal aanbevolenFatal Mind schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Half 9 kan ik mijzelf en een vriend van mij leveren. Weet niet uit me hoofd hoeveel nodig is ?
Dat bedoel ik,
als er nog 3 mensen willen kunnen wij wel.
Heb hier ook wel zin in VoG rond half 9. Lvl 29 titan.
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Hey Guardians, ben op zoek naar wat mensen om een fireteam te vormen.
Ik heb een level 21 (praktisch 22) hunter, zit op Xbox One met dezelfde naam als m'n Tweakers account.
Als iemand in is voor een paar strike missions, of wat PvP, of whatever, kun je me adden.
Ik heb een level 21 (praktisch 22) hunter, zit op Xbox One met dezelfde naam als m'n Tweakers account.
Als iemand in is voor een paar strike missions, of wat PvP, of whatever, kun je me adden.
Ik zal je even toevoegen,GSlayer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:34:
Heb hier ook wel zin in VoG rond half 9. Lvl 29 titan.
Zal jouw ook even toevoegen.DrBob078 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:14:
Ps4 bob078nl
Lvl29 warlock
Voor wie vanavond wil, voeg me toe, gaan we wel kijken hoever we komen qua mensen.
Wel godnondeju
Pardon our dust! We are pushing a patch live today (October 7th).Players will receive error code STINKBUG after installing the patch while the update takes place. See http://www.bungie.net/7_H...14/en/News/News?aid=12255 for more info.
Onderhoud, duurt een paar uur, ffs
[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 07-10-2014 18:50 ]
Krijg nu de melding dat de server offline is
Eerst kreeg ik een error...
It's something
It's something
xbone 1 GT: justin2k5. voor wat strike s en Queens wrath etc.
26 hunter
26 hunter
[ Voor 8% gewijzigd door Justin2000 op 07-10-2014 20:30 ]
update klaar trouwens!R-utger schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:27:
Krijg nu de melding dat de server offline is
It's something
Update is klaar, iemand zo nightfall+weekly+daily doen??
ben er over 10 minsjesse111 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:59:
Update is klaar, iemand zo nightfall+weekly+daily doen??
Ja is goed, voeg leech1984 op psn toe. 
Psn doet raar, is erg traag.
Psn doet raar, is erg traag.
[ Voor 28% gewijzigd door leech1984 op 07-10-2014 20:23 ]
PSN: Leech1984
Als mensen nog vault of glass of weekly of nightfall doen mogen ze mij inviten, ID = Vliango op de PS4
Mensen zin in een serieus potje RAID? Ik ben bij de ene laatste baas (Atheon)
Of de nightfall strike..
PSN: mRFreeman-nl
Of de nightfall strike..
PSN: mRFreeman-nl
[ Voor 11% gewijzigd door Freeman op 07-10-2014 22:04 ]
Pff kom ik aan met mijn bijna level 11
Iets met tijdgebrek. Maar als iemand eens zin heeft op PS4, voeg me gerust toe. PSN staat in signature
Dit topic is gesloten.