PSN: jansoe13
Hoever waren juliever gisteren gekomen, evt vanavond afmaken?
[ Voor 6% gewijzigd door zekerpixels op 04-12-2014 12:47 ]
gehaald en ik heb eindelijk de VEX Yipeeeeeeeeeeeeeeeeeeezekerpixels schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:46:
@ ruwi, freak, hobo, ea
en een helm en een schip en de hazen vengeance maar die had ik al
Templar ging nu in ronde 2 neer met 4 man vanaf boven ik was weer dood zoals gewoonlijk
PSN: FreakGIB
Mag ik op de reserve lijst? Heb de raid nog nooit gedaan. Level 27 warlock.jesse111 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:28:
1. MS1984
2. Heman? (als je mee wilt doen)
3. Jesse111
4. Kasai
5. Shadow
6. Houtvlot
En we zitten vol
Moeten wel ff kijken naar de datum en tijd inderdaad
Helemaal sinterklaas vergeten hahaha
PSN: Ky66881
Kan ik er aan meedoen?
Lvl 29 (en een half) hunter.
Psn Popotastic.
PSN: Popotastic
Verwijderd
Ben er zelf alleen pas wat later. rond 10 uur.
En freak heeft een vex ja haha.
Zullen we 9 uur afspreken?
Hoe we dat hebben gedaan is nog steeds een raadsel...
Vanavond ben ik er ook weer hoelaat zullen we beginnen?zekerpixels schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:46:
@ ruwi, freak, hobo, ea
psn = bjornnl22
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Bij ons 5/6 niet dood maar ja. It only takes one... Maar was we gezellig!jesse111 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:38:
Gister hadden wij in onze legendarische Guardian Down raid de Jump Puzzle gehaald zonder dat er iemand dood ging
Hoe we dat hebben gedaan is nog steeds een raadsel...
dat moet lukken. nu leg ik mijn telefoon wel afPhysx schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:36:
Gaan wij vanavond nog verder met Hard Mode van gisteren? Atheon moet te doen zijn (vorige week 2 ports en het was klaar). Helaas was het al laat. Toch te lang blijven hanger op de jump puzzle.... ;-) Nieuwe strategie op Templar ging wel goed!
PSN - ps4 : sir_kowlier
Dinsdagmiddag en -avond vanaf 13:00 (tot diep in de nacht
Woensdagmiddag en -avond vanaf 13:00
Indien nodig ook zondagmiddag en/of -avond.
- cssfir3 (lvl 30 titan + lvl 30 warlock met maxed IB, Vex en andere raid wapens)
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Normal Raid!
Xbox one
Zet je naam(gamertag hieronder als je mee wil doen=)
----------------------------------------------------------
-Blastoise NL(29 titan)
-Van Zanten(29 warlock/titan)
-Raw Kip(29 hunter/ 27 Titan)
-Saranbaatar(29 warlock)
-Greyfox1987 ( 26 Titan)
-
Kom er nu eentje tekort!
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik zou best mee willen, maar ben helaas 29.5 Laat maar weten of er alsnog iets te regelen valt. Heb de raid al een keer of 10 gedaan op normal.steffeh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:04:
Iemand rond 19:00 hard raid op PS4? ( level 30 aub : ) )
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik ben er rond 21:00 weer. Kan met een nieuw character vanaf het begin of, als iemand dat checkpoint nog heeft, met mijn main vanaf Templar.sparraps schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:39:
[...]
Vanavond ben ik er ook weer hoelaat zullen we beginnen?
PSN: Leech1984
Mogelijk hebben we nog plaatsen beschikbaar, dus laat even weten of je eventueel mee kan.
We beginnen rond een uur of 8, wellicht iets eerder op de PS4
YES YES, maar ik kan niet garanderen dat ik 20:00 al online ben.tha_crazy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:00:
Wij gaan vanavond nog een hard raid doen, full run.
Mogelijk hebben we nog plaatsen beschikbaar, dus laat even weten of je eventueel mee kan.
misschien op de reservebank dan maar?
PSN: Popotastic
Ik houd em ff open, sowieso even kijken want er waren er nog een paar die het aan de vrouw moesten vragenSir_Popo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:07:
[...]
YES YES, maar ik kan niet garanderen dat ik 20:00 al online ben.
misschien op de reservebank dan maar?
We zijn al met 2 x 29, dus 30 is wel iets handiger ( vooral bij gatekeepers ), maar hebben nu een 30-er gevonden : )Denko schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:28:
[...]
Ik zou best mee willen, maar ben helaas 29.5 Laat maar weten of er alsnog iets te regelen valt. Heb de raid al een keer of 10 gedaan op normal.
Next time!
Ik mag niet mee met de andere group, jullie nog ruimte?tha_crazy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:00:
PSN & XBL: Denkoyugo
Misschien dat ik wel mee kan, moet alleen even kijken of ik 20.00u ga halen (LvL30 Warlock)tha_crazy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:00:
Gisteren nog gehaaldzekerpixels schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:46:
@ ruwi, freak, hobo, ea
Sommige mensen moeten ook alleen echt ff gorgonmaze gaan leren, raak af en toe me geduld kwijt
In ieder geval ging de Templar soepel, gatekeepers gaat meestal stroefjes, en Atheon moet je gewoon buiten bij de harpies niet doodgaan, dan is er niks aan de hand..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Denk dat het ook wel een probleem was dqt er niet als en groep doorheen werd gelopenOnly schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:03:
[...]
Sommige mensen moeten ook alleen echt ff gorgonmaze gaan leren, raak af en toe me geduld kwijt
In ieder geval ging de Templar soepel, gatekeepers gaat meestal stroefjes, en Atheon moet je gewoon buiten bij de harpies niet doodgaan, dan is er niks aan de hand..
Prima!Physx schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:36:
Gaan wij vanavond nog verder met Hard Mode van gisteren? Atheon moet te doen zijn (vorige week 2 ports en het was klaar). Helaas was het al laat. Toch te lang blijven hanger op de jump puzzle.... ;-) Nieuwe strategie op Templar ging wel goed!
Achja, Templar was gewoon frustrerend en dat werkte nog een beetje door gister.zekerpixels schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:06:
[...]
Denk dat het ook wel een probleem was dqt er niet als en groep doorheen werd gelopen
Van de week lopen we weer lachend door de Vault!
of als er een groep is die nog 2 man zoekt.....
ben nu online
[ Voor 9% gewijzigd door strompel op 04-12-2014 19:06 ]
Atlas#22744
hoe laat?Kasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:14:
We zoeken 1 lvl 30 voor hm.
Ben online en ingame, maar nog ff afkRaw Kip schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:00:
Vanavond rond 8 uur
Normal Raid!
Xbox one
Zet je naam(gamertag hieronder als je mee wil doen=)
----------------------------------------------------------
-Blastoise NL(29 titan)
-Van Zanten(29 warlock/titan)
-Raw Kip(29 hunter/ 27 Titan)
-Saranbaatar(29 warlock)
-Greyfox1987 ( 26 Titan)
-
Kom er nu eentje tekort!
19:50 ben ik 100% achter de box ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ben level 29 en zou graag invallen als jullie nog iemand nodig hebben. Heb geen ervaring met hm dus misschien toch niet zo'n goed ideeKasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:14:
We zoeken 1 lvl 30 voor hm.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 19:39 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
Ik wil ook wel weer mee doenPhysx schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:36:
Wij vinden het goed VortexSphere/Muite3Physx schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:36:
ik meld me aan.tha_crazy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:10:
Oke, wij hebben definitief nog 1 plek vrij voor een level 30 voor HM full run
PSN: Maiky1001
Atlas#22744
Wij gaan nu nog een normal run doen, net nog ff hard afgemaak als je mee gaat zoeken we nog 1 meer en dan kunnen we gaan.Maiky1001 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:27:
Level 28 nog op zoek naar een normail raid voor vanavond. Is er nog een groep die gaat?
PSN: VortexSphere
Enkel shards/energy en de speeder helaas
Kasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:19:
Sorry ik had al iemand Boys. Ben nu eindelijk lvl 30, helm en mythoclast!
Ik ook een helm voor m'n warlock, nu 2 x 30 :-)
[ Voor 10% gewijzigd door steffeh op 04-12-2014 22:32 ]
Ik wou vragen of er misschien mensen zijn die een raid of strike willen doen of crucible mijn gamertag is ArrestingRaoul.
Ik word wel een beetje die rng zat... 20 raids en niet 1 keer een chest gehad. Toevallig wel het scootertje nu gehad.
Ik. Wil. De. Jolohorn!!!!!!
steffeh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:31:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook een helm voor m'n warlock, nu 2 x 30 :-)
Nu nog mijn huntard
Atlas#22744
Verwijderd
nice man, ben nu zelf ook de helm aan het levelen :-)Kasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:19:
Sorry ik had al iemand Boys. Ben nu eindelijk lvl 30, helm en mythoclast!
Maaarr, er moet bij gezegd worden, het liep rete-soepeltjes gisteren!!leech1984 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:49:
Pfff morgen laatste keer de Vault lopen.
Ik word wel een beetje die rng zat... 20 raids en niet 1 keer een chest gehad. Toevallig wel het scootertje nu gehad.
Ik. Wil. De. Jolohorn!!!!!!
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
@leech haha ik weet het!!! wij wachten nog steeds op de vex zoals jij op je chest/yolohorn haha.
Ik ga van het weekend toch maar een 3e alt aanmaken warlock. Heb gisteren weer alles dubbel gehad. inclusief helm.
Denk ik niet. Red Death eerder of zo. Er zijn teveel mensen die nu op de yolohorn wachten, jij denkt dat Bungie dat nu gaat geven? Het is BungieRaw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:19:
xursday, yolohorn!
Atlas#22744
Ik zou de Yolohorn niet eens willen.. Liever een hawkmoon ofzo.steffeh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:24:
[...]
Denk ik niet. Red Death eerder of zo. Er zijn teveel mensen die nu op de yolohorn wachten, jij denkt dat Bungie dat nu gaat geven? Het is Bungie
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Helm of inmost light, Spine of Ahamkara, Light beyond Nemysis and Plan C. No Exotic Engram, just the shard
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
psn = bjornnl22
voor een tumbler springen...... of stik in je eigen exotic shard.....jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:13:
Xur, ga is even heel snel van de tower afspringen ofzo?
Verwijderd
Level 30 nerdBuizerd__NL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:21:
Sssstt ik heb nog een sociale leven, nerd!
Atlas#22744
zou graag meedoen, maar ik kan niet, tenzij je rond half 6 wil beginnenVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:22:
iemand die vanavond op de XBO een raid run doet? heb een warlock die tegen de avond lvl 28/29 is....
Wil graag een keer mee (zou de eerste keer worden), ben vanaf 22:00 online.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:22:
iemand die vanavond op de XBO een raid run doet? heb een warlock die tegen de avond lvl 28/29 is....
GT: fatalex NL, lvl 28 sunsinger
Weinig meer te doen..Raw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:25:
meerdere mensen met een destiny-loos weekend voor zich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VoG hard mode - check
Weekly HC - check
Weekly NF - check
Xur - Niets interessants
Moeite doen om wapens te levelen - nope, volgende week is alles anders en kan je weer opnieuw beginnen
Misschien even de daily en voor dinsdag 10 quests completen die ik dinsdag gelijk in kan leveren
Wel gisteren een scooter, VOC, Vex Mtythoclast en shards van Ethion geloot
Atlas#22744
Nee hoor, ik ga ff glimmer farmen naar de Cap.Raw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:25:
meerdere mensen met een destiny-loos weekend voor zich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
exotic helm kopen voor m;n titan.
Nog een nightfall & heroic doen.
Gear klaarmaken voor The Dark Below
Hopen op een hard raid voor m'n warlock (level 29) waarbij een chest of helm dropt.
Zat te doen
Ga je zondagmiddag eigenlijk? graag niet om 13:00 want ik lig dan nog te slapen denk ik.
Vanavond 7 uur ff Nightfall & heroic doen?tiguan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:36:
Ik moet nog weekly heroic en nightfall, dus ik heb gelukkig nog wel wat te doen. Nu nog mensen vinden die ook mee willen
We gaan zaterdagBuizerd__NL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:40:
[...]
Ga je zondagmiddag eigenlijk? graag niet om 13:00 want ik lig dan nog te slapen denk ik.
Atlas#22744
Dan begin ik wel vast, wacht ik wel bij de nexustiguan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:41:
7 uur ga ik niet redden, 8 uur net aan
Kan je zo joinen
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 05-12-2014 11:41 ]
Ok toptha_crazy schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:41:
[...]
Dan begin ik wel vast, wacht ik wel bij de nexus
Kan je zo joinen
Volgens mij heb ik jou al op PSN.
Zo niet, CrazyVin987
De koffie en thee staat klaar om ongeveer 20:30
1. MS1984
2. Heman (hangt van sinterklaas/gourmetten af)
3. Jesse111
4. Kasai
5. Shadow
6. Houtvlot
Reserve: Ky66881
Kom ik gezellig het eerste stuk mee lopen. Moet NF nog doen. Ben er ongeveer half 8.tha_crazy schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:42:
[...]
Volgens mij heb ik jou al op PSN.
Zo niet, CrazyVin987
Hoelaat precies?
Nog iemand?
[ Voor 17% gewijzigd door CrackSlet op 05-12-2014 13:45 ]
Verwijderd
ik wil wel helpenCrackSlet schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:45:
Ok, voeg me tegen die tijd maar toe!
Nog iemand?
Geen enkel probleemBiatch schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:55:
[...]
Kom ik gezellig het eerste stuk mee lopen. Moet NF nog doen. Ben er ongeveer half 8.
Heb je toegevoegde, doe graag mee. Heet robdegeksteCrackSlet schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:22:
Nog mensen zin om nu even de NF te doen op de ps4?
Dit topic is gesloten.
![]()