na ja gewoon volhouden hij valt echt wel een x. Ik ga deze week ook weer voor de helm of gauntlets. Heb er een paar exotics bij nu om de kansen te spreiden. Ik blijf hopen op een helm !!!steffeh schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:41:
[...]
Ben een beetje klaar met dit spel. Wacht al een aantal raids op een chest. Twee anderen uit ons groepje hebben hetzelfde probleem.
Net de hard raid gedaan, iets van 16 shards en evenveel energy met als klapper op de vuurpijl dat oerlelijkeke schip. De 30ers krijgen alle gear, wtf.
Prima, dan zet ik je erbij.
+/- half 8
PS4
- Biatch
-
-
-
Nog meer mensen voor VoG?
Verwijderd
Weet niet of het nuttig was om hierop te reageren maar ik verveel me een beetjeUTADDICT schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:20:
Vrijdagavond (uiteindelijk diep nacht) de normal raid gedaan op mijn nieuwe 26 hunter. Wat een enorm drama. Al vanaf het begin was er de tweede (en laatste) lvl 26 die zonder ervaring, en microfoon, gewoon overal een beetje rondhuppelde. Liet daarom tijdens het openen van de deur (begin) al de hele tijd zijn partner op de rechterkant in de steek waardoor het hele gebeuren lang duurde, en ook nog een buggede... (was een hint over wat er zou komen)
Als mensen geen ervaring hebben en geen mic waarom neem je ze dan mee? Ik zou ze niet eens meenemen. Geen ervaring vindt ik prima maar geen mic vind ik sowieso een nogo
Mr. andere lvl 26 ging al dood op het kleine spring-stukje voor de eerste chest.. Ahum.. twee keer... Confluxes gingen daarna redelijk, templar duurde lang wegens het hebben van 4 hunters en een titan die het bestaan van de pulse grenade niet kende en ook vocaal betwistte.. Tja.
Waar bedoel je? Weg naar de templar toe? Daar valt iedereen wel is
En uhh als je maar 1 heb die kan cheesen, waarom niet gewoon legit doen. Gaat dan misschien nog sneller ook. En zo moeilijk is hij niet.
Jump puzzel. Constante fail van 3 man. Duurde eeuwen. Samen met de 2 mensen die het wel haalden zelfs meerdere keren de puzzle gedaan, daar was tijd voor.
Gatekeeper, bug central. Alleen maar infinite health bugs op de pretorian, relicdragers die naar dezelfde wereld, maar dan anders werden geteleport. Mensen die niet terug konden. Een level 26 die steeds over het middenste platform heen sprong en dood ging (geen bug, maar leek er verdacht veel op omdat hij zo constant was). Mensen die eerder op Gatekeeper shoten, waardoor hij uit beeld verdween. mensen die naar Gatekeeper toeliepen. Urgh.. 20+ tries, was ie down.
Over mensen die niet terug kunnen. Als de relicdrager eruit gaat met de relic van die plek, gaat hij dicht.
Dus de gene zonder relic of de relic van de andere gate moet er als eerste uit.
En ja, health regen pretorians komen we allemaal tegen
Atheon. De level 26 (zonder chat) ging dood omdat hij bleef staan. Jammer. Vervolgens wederom bug na bug. Alle voorgaande + spash damage + alles wat je kan verzinnen. Uiteindelijk iemand die echt niets kon uit de party verwijderd. Kon gewoon niet anders. Daarna direct een kill, omdat we toen meer mensen hadden die het wel snapten dan niet (4 om 2).
Leuk hoor!
Verwijderd
serieus maar een beetje, wat ga je dan doen als je je heeeeeel erg verveelt :-)Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:19:
[...]
Weet niet of het nuttig was om hierop te reageren maar ik verveel me een beetje
Haha man dat doolhof duurde lang zeg.Biatch schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:07:
Gisteren beetje hetzelfde als UTADDICT. Paar Polen en Duitsers die echt niet snapten hoe het werkte zeg, een ongecontroleerde bende. Wel gezellig met RoystonRicky die de weg in het doolhof wel wist
Daar we Atheon niet hebben kunnen afmaken zou ik graag vanavond met een groep mee gaan. Ik ben ervaren maar door armor wisseling moet ik mijn raid armor nog upgraden en ben daarom slechts 27,5 ... maar wel met een sterk exotic wapen. Liefst normal. Bij wie kan/mag ik mee of heeft zin om vanavond een ronde mee te doen? Rond 1930-2000 beginnen.
Ik heb gisteren avond Atheon nog gedaan met een andere groep, echt binnen tien minuten gehaald, dus die groep was niet echt ideaal nee
Het was echt om te janken. Een van die gasten de pakte paar keer de relic en deed he-le-maal niets. Liep beetje verdwaald rond tussen de Minotaurs. Gek werd ik ervan.Faaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:23:
[...]
Haha man dat doolhof duurde lang zeg.
Ik heb gisteren avond Atheon nog gedaan met een andere groep, echt binnen tien minuten gehaald, dus die groep was niet echt ideaal nee
Vanavond nieuwe poging
Hehe, helemaal eens hoor. Het was mijn party niet, heb me daar niet echt mee bemoeid. Lichte frustratie-post, we begonnen om 11 en waren pas klaar om half 3, normaal loop ik dat ding in 50 min tot een uur. Daarom dus ;-)Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:19:
[...]
Weet niet of het nuttig was om hierop te reageren maar ik verveel me een beetje
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
RNG is een bitch.
Tijd voor wat goed nieuws, de nightfall morgen is the Nexus, lekker snel dus
Nu hopen dat ie eindelijk weer eens Solar is, al zal het wel gewoon gewoon Arc worden
Tijd voor wat goed nieuws, de nightfall morgen is the Nexus, lekker snel dus
Nu hopen dat ie eindelijk weer eens Solar is, al zal het wel gewoon gewoon Arc worden
Atlas#22744
nog 8 dagen wachten =), nog bedankt voor diegene die zaterdag hebben meegeholpen met de raid, Gloves en ice breaker gekregen(had ik al). Ik kan deze zaterdag nu met 2 characters de raid doen =) hunter lvl 29 &titan lvl 27
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Heeft er iemand vanavond zin om een 27 hunter door de nightfall heen te helpen? Zou lekker zijn om die nog even te doen.
Of.
Een spot voor 29 warlock in hard?
Of.
Een spot voor 29 warlock in hard?
Er voor gaan? Dat kon tijdens Iron Banner; het enige moment dat je echt voldoening had nadat je de gauntlets of boots kocht. Dat was iets waar je zelf echt iets voor moet doen, nu krijgen mensen die b.v. meeliften met andere 30-ers een helm. Dat is toch puur geluk? Verder ben je overgeleverd aan het domme RNG systeem wat nergens rekening mee houdt.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:15:
[...]
na ja gewoon volhouden hij valt echt wel een x. Ik ga deze week ook weer voor de helm of gauntlets. Heb er een paar exotics bij nu om de kansen te spreiden. Ik blijf hopen op een helm !!!
Die exotic helmets & chest heb ik al tijden, helpt niks hoor. Je kan beter russian roulette gaan spelen, levert meer op
Misschien beurt dit je op:steffeh schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:34:
[...]
Er voor gaan? Dat kon tijdens Iron Banner; het enige moment dat je echt voldoening had nadat je de gauntlets of boots kocht. Dat was iets waar je zelf echt iets voor moet doen, nu krijgen mensen die b.v. meeliften met andere 30-ers een helm. Dat is toch puur geluk? Verder ben je overgeleverd aan het domme RNG systeem wat nergens rekening mee houdt.
Die exotic helmets & chest heb ik al tijden, helpt niks hoor. Je kan beter russian roulette gaan spelen, levert meer op
http://www.neogaf.com/for...=141012355&postcount=3929
mensen die iets later op de avond VoG willen doen?
rond 21:00 / 21:30 ofzo? heb enkele keren de VoG normal gedaan
VoG HM 1x gedaan niet afkunnen ronden.
Warlock lvl 29, ps4
rond 21:00 / 21:30 ofzo? heb enkele keren de VoG normal gedaan
VoG HM 1x gedaan niet afkunnen ronden.
Warlock lvl 29, ps4
Yeah dat is heel fijn, maar dan ben je level 31 en begint het gezeik weer van voren, want Crota's End drops is gewoon weer lekker RNG, want dat systeem werkt als een zonnetje.Faaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:36:
[...]
Misschien beurt dit je op:
Atlas#22744
Haha ja dat is waar, maar heb je de psychologische grens van 30 ook eindelijk doorbrokenKasai schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:39:
[...]
Yeah dat is heel fijn, maar dan ben je level 31 en begint het gezeik weer van voren, want Crota's End drops is gewoon weer lekker RNG, want dat systeem werkt als een zonnetje.
Verwijderd
Ik lees op het bungie forum dat er nog steeds mensen janken over hoe OP de suros is.
Ik vind het wel meevallen. Mijn Hawkmoon is veel sterker. Meer dan 2 kogels heb je meestal niet nodig.
En als je een beetje kan aimen is dat ook niet moeilijk te raken.
Ik vind het wel meevallen. Mijn Hawkmoon is veel sterker. Meer dan 2 kogels heb je meestal niet nodig.
trieste personen allemaal op dat forum... stop maar met lezen daar, tegen de tijd dat daar eens wat nuttigs op staat ben jij gestopt met destiny spelen....Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:45:
Ik lees op het bungie forum dat er nog steeds mensen janken over hoe OP de suros is.
als je nog eens wat nuttige draadjes wil lezen, http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
HAWKMOON MOAR OP DAN SUROS ?!>!ONE!!? WTFBUNGIE!Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:45:
(voegen we hem gewoon toe aan de 'discussie', zo zijn we dan ook wel weer ;p)
Verwijderd
Ik had gisteren een moment in skirmish. Er staan er 3 bij de deur op mn te schieten met van alles. Ik haal een triple met mn hawkmoon.
Hawkmoon schijnt ook lekker te werken in de raid (m.u.v. oracles etc). Ik wil hem hebben!Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:50:
Ik had gisteren een moment in skirmish. Er staan er 3 bij de deur op mn te schieten met van alles. Ik haal een triple met mn hawkmoon.
Ik kan niet wachten.Faaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:40:
[...]
Haha ja dat is waar, maar heb je de psychologische grens van 30 ook eindelijk doorbroken
Atlas#22744
Verwijderd
Op normal is het mn main wapen. 1shot als je crit. Op hard gebruik ik VoC.UTADDICT schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:51:
[...]
Hawkmoon schijnt ook lekker te werken in de raid (m.u.v. oracles etc). Ik wil hem hebben!
Had goede hoop op gister met de hard raid, weer niks : (
Haha dankje, maar precies wat Kasai zegt. Maar goed, dan kan je wel ergens echt voor spelen i.p.v. helemaal afhankelijk te zijn van RNG. Denk ook dat ze veel mensen kwijt gaan raken als ze dit systeem niet aanpassen, een ship als reward op hard is echt wel heel triest.Faaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:36:
[...]
Misschien beurt dit je op:
Is echt een heel mooi schip hoor..
Verwijderd
tja ik snap je punt maar ik vind pvp echt heel erg vervelend en raiden met een groep heel leuk. Dus ik blijf het gewoon proberen tot het lukt ..............steffeh schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:34:
[...]
Er voor gaan? Dat kon tijdens Iron Banner; het enige moment dat je echt voldoening had nadat je de gauntlets of boots kocht. Dat was iets waar je zelf echt iets voor moet doen, nu krijgen mensen die b.v. meeliften met andere 30-ers een helm. Dat is toch puur geluk? Verder ben je overgeleverd aan het domme RNG systeem wat nergens rekening mee houdt.
Smaken verschillen Utaddict, ik heb veel liever gear dan zo lompe schip waaraan je niks hebt.
Ik begin het spel echt uit te spugen, zelfs n00bs zijn nog veel eerder level 30 omdat die meeliften met andere terwijl ik al 50 raids aan het doen bent om uberhaupt een chest of helmet te krijgen, heel die RNG systeem slaat nergens op in Destiny zelfs in WoW is dat nog beter.
Ik begin het spel echt uit te spugen, zelfs n00bs zijn nog veel eerder level 30 omdat die meeliften met andere terwijl ik al 50 raids aan het doen bent om uberhaupt een chest of helmet te krijgen, heel die RNG systeem slaat nergens op in Destiny zelfs in WoW is dat nog beter.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hier nog mensen zin in rondje Atheon op hardmode? Heb nog een checkpoint staan met mn alt-guardian, zou die vanavond wel even willen finishen rond 8'en @ X1
Verwijderd
Ik ken het probleem. Wacht zelf al weken op een Vex, dat die een keer dropt. Maar ik vind the raid nog steeds gezellig en leuk om te doen. Dus vind het niet erg, komt vanzelf wel een keer.
(Bij mij duurde het heeeel lang voordat mijn gauntlets dropten).
(Bij mij duurde het heeeel lang voordat mijn gauntlets dropten).
Mijn standaard gun in VoG. Oracles kan ik twee neerhalen met 1 magazijn (13 rounds) op normal mode.UTADDICT schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:51:
[...]
Hawkmoon schijnt ook lekker te werken in de raid (m.u.v. oracles etc). Ik wil hem hebben!
Harpies als je ze in het oog raakt in 2 shots. Moest zelf ook even wennen aan het aimen maar dat gaat vanzelf (zoals ik eerder zei heb ik patent op het verzamelen van handcannons en ik hoop zo erg op de suros )
Verwijderd
50 raids? je grimoire zegt 13Buizerd__NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:07:
Smaken verschillen Utaddict, ik heb veel liever gear dan zo lompe schip waaraan je niks hebt.
Dat is ook b*llsh*t.
En het wordt nog beter, want over 2 weken is al die moeite voor niets geweest. Met TDB-uitbreiding kan je op andere, veel makkelijkere manieren level 30 halen (zodat het hele feestje naar level 32 weer van vooraf aan kan beginnen)Buizerd__NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:07:
DeBierVampier heeft gelijk en des te vreemder het is, wat mij betreft, dat het je zo moeilijk wordt gemaakt om fucking level 30 te worden.
Atlas#22744
Verwijderd
Ze hadden de helm bij IB moeten doen ipv boots of gloves. Want de enige manier om de helm te krijgen is hard raid.
ach gewoon exotic helm gebruiken tot je de hard helm krijgt? ben je toch ook 30?
Dat doen ze expres zodat niet iedereen vanaf een paar dagen na de launch alles van game al gezien heeft. Kunstmatige oprekking noem ik 't. Is ook een teken dat er vanaf de launch eigenlijk veels te weinig content in de game zit.Kasai schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:26:
DeBierVampier heeft gelijk en des te vreemder het is, wat mij betreft, dat het je zo moeilijk wordt gemaakt om fucking level 30 te worden.
Doe je nou zo dom of ben je gewoon dom?GMacD schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:28:
ach gewoon exotic helm gebruiken tot je de hard helm krijgt? ben je toch ook 30?
Je moet alsnog dan raid Gaunlets, Chest en Boots hebben om level 30 te worden, als je 1 raid peace niet hebt kan je geen level 30 worden.
Verwijderd
Maar dat is het punt nietGMacD schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:28:
Het is eigenlijk bs dat je maar 1 manier heb om de help te krijgen. We hadden Atheon gekilled En 2 lvl 30 kreeg 2x de helm en de gene die hem nodig heb niet. Dus het hele RNG voor de helm is gelul.
Jij bent volgens mij zo dom......Buizerd__NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:32:
[...]
Doe je nou zo dom of ben je gewoon dom?
Je moet alsnog dan raid Gaunlets, Chest en Boots hebben om level 30 te worden, als je 1 raid peace niet hebt kan je geen level 30 worden.
Met exotic helm en de rest raid gear kun je gewoon lvl30 worden hoor
Ja maar dan moet wel die chest droppen..
Bijna dinsdag jongens, kunnen we onze woede stillen op de nightfall/weeklies.
Voor 30 min max hahaCerebriform schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:36:
Bijna dinsdag jongens, kunnen we onze woede stillen op de nightfall/weeklies.
haha het hele loot'systeem' is BS, ik heb met mn warlock binnen 2 of 3 raids de hele set bij elkaar terwijl vrienden van me nog steeds op 29 hangen.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:34:
[...]
Maar dat is het punt niet
Het is eigenlijk bs dat je maar 1 manier heb om de help te krijgen. We hadden Atheon gekilled En 2 lvl 30 kreeg 2x de helm en de gene die hem nodig heb niet. Dus het hele RNG voor de helm is gelul.
en dom..nah, bijdehand..maybe
Waar kan je dat zien? Als ik naar mijn grimoire ga zie ik alleen 3 of 3 cards acquired.
- edit: oh nvm, als je op het statistiek knopje klikt op de achterkant van de eerste twee grimoires staat er het aantal completions.
[ Voor 41% gewijzigd door Cerebriform op 01-12-2014 11:44 ]
Verwijderd
uhh je gaat naar Activities-raids-middelste kaart-grafiekje.
O shit de ninja edit
O shit de ninja edit
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 11:41 ]
Activities/Raids/CompletionsCerebriform schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:39:
[...]
Waar kan je dat zien? Als ik naar mijn grimoire ga zie ik alleen 3 of 3 cards acquired.
- edit: oh nvm, als je op het statistiek knopje klikt op de achterkant van de eerste twee grimoires staat er het aantal completions.Ik heb er nu 9 gedaan blijkbaar.
Juist niet en dat is het probleem. Om een of andere, niet te volgen, reden heeft bungie voor een TRUE RNG gekozen ipv pseudo-RNG (PRNG). Leuke van randomheid is is dat het bij het opgooien van een munt best wel voor kan komen dat je 20x achter elkaar kop krijgt. Zelfde grapje was eerst ook een probleem bij het shufflen van playlists op ... iTunes volgens mij. Mensen begonnen te klagen dat ze vaak 3x achter elkaar hetzelfde nummer kregen, maar juist dat is de definitie van RANDOM. Apple heeft toen dus extra logica toegevoegd om het ware RNG wat af te zwakken om de schijn hoog te houden van random-heid (pseudo randomheid dus).
Bungie is nog niet zover...
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:41:
[...]
Juist niet en dat is het probleem. Om een of andere, niet te volgen, reden heeft bungie voor een TRUE RNG gekozen ipv pseudo-RNG (PRNG). Leuke van randomheid is is dat het bij het opgooien van een munt best wel voor kan komen dat je 20x achter elkaar kop krijgt. Zelfde grapje was eerst ook een probleem bij het shufflen van playlists op ... iTunes volgens mij. Mensen begonnen te klagen dat ze vaak 3x achter elkaar hetzelfde nummer kregen, maar juist dat is de definitie van RANDOM. Apple heeft toen dus extra logica toegevoegd om het ware RNG wat af te zwakken om de schijn hoog te houden van random-heid (pseudo randomheid dus).
Bungie is nog niet zover...
Iemand anders opgevallen dat Eris Morn rank tussen advisors staat in de app?
Jup, zag ook bij subclass 2/3 staan. Is er iets bekend over 3e subclass voor races?GMacD schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:48:
Iemand anders opgevallen dat Eris Morn rank tussen advisors staat in de app?
subclass staat er helaas al sinds de app bestaan volgens mij.. nog niets bekend dat ik weet!Faaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:51:
[...]
Jup, zag ook bij subclass 2/3 staan. Is er iets bekend over 3e subclass voor races?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het een void damage class zal zijn voor de hunters, een solar damage class voor de titans, en een arc damage class voor de warlocksFaaz0 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:51:
[...]
Jup, zag ook bij subclass 2/3 staan. Is er iets bekend over 3e subclass voor races?
Als je al 10 raids wacht op bepaalde raid gear, dan kan je een exotic chest & helm hebben, maar alsnog ben je aan complete RNG overgeleverd. Net wat debiervampier zegt, de munt kan 20 x op kop vallen. Dat is 1 op 2, dus 50% kans, in de raid loot table zitten wel een stuk of 10 items? Dan heb je minder dan 10% kans dat je hetgeen krijgt wat je nodig bent.Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:34:
[...]
Jij bent volgens mij zo dom......![]()
Met exotic helm en de rest raid gear kun je gewoon lvl30 worden hoor
Iemand op Reddit heeft bijgehouden wat de kans van drops is; http://www.reddit.com/r/D...j/your_vog_loot_forecast/
Atlas#22744
Hey, hey hey! Da's mijn verhaal van die 20x munt hoor. Plagiaat!steffeh schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:55:
[...]
Als je al 10 raids wacht op bepaalde raid gear, dan kan je een exotic chest & helm hebben, maar alsnog ben je aan complete RNG overgeleverd. Net wat gmacD zegt, de munt kan 20 x op kop vallen. Dat is 1 op 2, dus 50% kans, in de raid loot table zitten wel een stuk of 10 items? Dan heb je minder dan 10% kans dat je hetgeen krijgt wat je nodig bent.
Ah chest 17% kans bij de gatekeeper dus... Helm & dat schip hebben bijna evenveel kans bij Atheon op hard, wat een bullshit is dat dan.Kasai schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:57:
Iemand op Reddit heeft bijgehouden wat de kans van drops is; http://www.reddit.com/r/D...j/your_vog_loot_forecast/
Haha, sorry!DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:58:
[...]
Hey, hey hey! Da's mijn verhaal van die 20x munt hoor. Plagiaat!
[ Voor 22% gewijzigd door steffeh op 01-12-2014 12:02 ]
dus gewoon zodra het kan, raid op normal overslaan en op hard doen... morgen weer
Ik wou net het zelfde zeggen Steffeh.
De cijfers kloppen wel zo'n beetje met wat ik heb gezien qua drops, dat is wel grappig.
Wel bijzonder dat van alle 4 de raid armor, de chest het meest zou droppen in hard.
Wel bijzonder dat van alle 4 de raid armor, de chest het meest zou droppen in hard.
Atlas#22744
Verwijderd
Zo dan. 10% kans dat de vex gedropt wordt hmmm.... Ik gok dat ik hem nog minimaal 6x moet doen haha
morgen krijg jij ém joh.. positief blijvenVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:09:
Zo dan. 10% kans dat de vex gedropt wordt hmmm.... Ik gok dat ik hem nog minimaal 6x moet doen haha
Dat roepen we al een paar weken tegen elkaar
Atlas#22744
Ik heb de hard raid volgens mij 6 keer gedaan.. en heb afgelopen week de Vex gekregen!Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:09:
Afgelopen week was zowiezo een top week kwa drops...
Eerst een legendary heavy weapon engram van de nightfall... Je zou zeggen dat het niet al te best is...
Maar er kwam een Ghallajorn uit!! Dag erop een legendary heavy weapon engram van de daylie... kwam Truth uit... (Deze had ik helaas al)
En Toen van de hard raid een extra set gloves, 2 chests, Praedyth's Timepiece en Hawkmoon!. En dus als kers op de taart de vex van de tweede hard raid van de week.
Mis nu nog vision of confluence van de raid die ik nog zou willen hebben.
Jij mist niks meer hoorYmX schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:15:
[...]
Ik heb de hard raid volgens mij 6 keer gedaan.. en heb afgelopen week de Vex gekregen!
Afgelopen week was zowiezo een top week kwa drops...
Eerst een legendary heavy weapon engram van de nightfall... Je zou zeggen dat het niet al te best is...
Maar er kwam een Ghallajorn uit!! Dag erop een legendary heavy weapon engram van de daylie... kwam Truth uit... (Deze had ik helaas al)
En Toen van de hard raid een extra set gloves, 2 chests, Praedyth's Timepiece en Hawkmoon!. En dus als kers op de taart de vex van de tweede hard raid van de week.
Mis nu nog vision of confluence van de raid die ik nog zou willen hebben.
JIJ KRIJGT HET VANAVOND!
DON'T JINX IT!
All I want for Christmas, is the GJALLARHORN
All I want for Christmas, is the GJALLARHORN
[ Voor 83% gewijzigd door jesse111 op 01-12-2014 12:36 ]
He mensen,
Ik zoek 4 of 5 ervaren (!) raiders van minimaal lvl 29 met maxed wapens om me ff te helpen met Atheon checkpoint op HARD. Heb zelf een lvl 30 titan met maxed raid wapens.
Vandaag liefst rond 17:30, maar later is ook mogelijk.
Anyone?
Ik zoek 4 of 5 ervaren (!) raiders van minimaal lvl 29 met maxed wapens om me ff te helpen met Atheon checkpoint op HARD. Heb zelf een lvl 30 titan met maxed raid wapens.
Anyone?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Vaak genoeg de raid gedaan maar nooit op hard gecomplete (liepen vast bij de GateKeepers). Lvl 29 hunter met maxed VoC, maxed Praedyths en maxed Gjallarhorn.jimmeh22 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:42:
He mensen,
Anyone?
PSN4: MrSirion
Kan pas op zn vroegst vanaf 18.30
+/- half 8 VoG normal.
Ervaring niet belangrijk.
PS4
- Biatch
-
-
-
[/quote]
PS4
- Biatch
-
-
-
[/quote]
Inderdaad door alle SC zou je het vergetentha_crazy schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:54:
+/- half 8 VoG normal.
PS4
- BasFromNL
-
-
-
[/quote]
Biatch schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:56:
[...]
Inderdaad door alle SC zou je het vergeten
Ik wil wel op de reserve lijst voor de VoG. Hoef 'm niet echt te doen, maar kan altijd de ervaring gebruiken toch?tha_crazy schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:54:
+/- half 8 VoG normal.
PS4
- Biatch
-
-
-
[/quote]
Prima, maar moet em nog wel vol krijgentiguan schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:13:
[...]
Ik wil wel op de reserve lijst voor de VoG. Hoef 'm niet echt te doen, maar kan altijd de ervaring gebruiken toch?
+/- half 8 VoG normal.
PS4
- Biatch
-
-
-
=Reserve=
trahdeog
Verwijderd
Volgens mij is de nieuwe raid wel gelijk beschikbaar vanaf het begin als de DLC volgende week uitkomt. HAd gehoord dat we nog 2 weken moesten wachten ofzo.
Luke Smith @LukeWasRight
(Crota's End, the next Destiny Raid will begin at Level 30 (Normal) when it goes live on 12/9.)
Zou mooi zijn.
Luke Smith @LukeWasRight
(Crota's End, the next Destiny Raid will begin at Level 30 (Normal) when it goes live on 12/9.)
Zou mooi zijn.
Yup, ik neem de 10e vrij.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:19:
Volgens mij is de nieuwe raid wel gelijk beschikbaar vanaf het begin als de DLC volgende week uitkomt. HAd gehoord dat we nog 2 weken moesten wachten ofzo.
Luke Smith @LukeWasRight
Zou mooi zijn.
Raiden iemand 10 december, 11 uur 's ochtens tot laat?
Of 9 december 7 uur tot we hem hebben ?
We moeten waarschijnlijk 2 weken nog wachten, ook best wel logisch, want we moeten eerst Eris helpen en haar shit fixen
We moeten Eris versieren.
Atlas#22744
Met kerstlampjes?Kasai schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:24:
We moeten Eris versieren.
Met een dance-off!
Atlas#22744
Verwijderd
Deze tweet komt van the lead raid designer van Bungie. Maar zou me niks verbazen, als we eerst nog moeten wachten.
Ik hoop wel dat ze in ieder geval iets van een missie toevoegen om Eris te redden uit de Hive Caverns in plaats van dat ze *PLOEP* in de tower verschijnt op de 9e. Helemaal gezien bungie de expansion zit te hypen met dingen als "jah we weten dat het verhaal helemaal nergens op slaat maar met deze uitbreiding brengen we daar verandering in"
Ik zal je toevoegen, kijken we wel ff hoe laat het wordt.DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:45:
[...]
Vaak genoeg de raid gedaan maar nooit op hard gecomplete (liepen vast bij de GateKeepers). Lvl 29 hunter met maxed VoC, maxed Praedyths en maxed Gjallarhorn.
PSN4: MrSirion
Kan pas op zn vroegst vanaf 18.30
Echt niet, hup raid in day onejesse111 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:23:
We moeten waarschijnlijk 2 weken nog wachten, ook best wel logisch, want we moeten eerst Eris helpen en haar shit fixen
Alleen atheon?jimmeh22 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:42:
He mensen,
Anyone?
Ik wil wel helpen.
Zeg maar wat je wilt, level 29 warlock sunbro
of level 30 hunter gunbro.
Kan wel ff binnen een uurtje toch als we om half 7 beginnen (zie de bier vampier
[ Voor 19% gewijzigd door tha_crazy op 01-12-2014 13:43 ]
Protip: neem deze crazy gozer mee, solo'd met gemak ff de gatekeepers met zn gjallarhorn (die ik nu ook eindelijk gemaxt hebtha_crazy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:40:
[...]
Alleen atheon?
Ik wil wel helpen.
Kan wel ff binnen een uurtje toch als we om half 7 beginnen (zie de bier vampier)
Dat is praktisch valsspelenDeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:43:
[...]
Protip: neem deze crazy gozer mee, solo'd met gemak ff de gatekeepers met zn gjallarhorn (die ik nu ook eindelijk gemaxt heb)
Hahaha! Je laat mij wel steeds lachen van jouw jokes.Kasai schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:31:
Met een dance-off!
Tja je moet wat
Gjallarhorn + golden gun = Epic
Alleen Atheon ja. Thanks. We kunnen binnen 10 min klaar zijn als iedereen weet wat ie doettha_crazy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:40:
[...]
Alleen atheon?
Ik wil wel helpen.
Kan wel ff binnen een uurtje toch als we om half 7 beginnen (zie de bier vampier)
Wat is je PSN?
CrazyVin987jimmeh22 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:45:
[...]
Alleen Atheon ja. Thanks. We kunnen binnen 10 min klaar zijn als iedereen weet wat ie doet
Wat is je PSN?
Laat maar even weten, ik heb liever m'n warlock mee, maar als je 30ers tekort komt pak ik m'n hunter wel.
Dit topic is gesloten.
![]()