Verwijderd
tuurlijk add me maarKookSpook schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:31:
Even een crosspost uit het destiny topic:
Ik ben inmiddels 27,5 en wil mij dit weekend (kids en vrouw zijn weekendje weg) gaan storten op de nightfall strike en normal raid. Daarnaast ook nog even de weekly strike voor coins.
Alleen, omdat ik onregelmatig speel en mijn vrienden vasthouden aan de pc, heb ik onvoldoende friends in mijn psn lijst staan om wat te organiseren. Zodoende kwam ik op destinylfg uit. Om dan iemand te joinen, moet je die persoon dan eerst als friend toevoegen in je psn lijst? Of kan je ergens in destiny iemand opzoeken ingame op zijn psn naam?
Ik heb nm al meerdere keren gehad dat ik via destinylfg iemand wilde joinen maar dat je dan een psn verzoek doet en nooit meer wat hoort.
Vanavond wil ik de weekly strike en/of nightfall doen, als iemand hier ook interesse in heeft, let me know.
Zaterdag overdag maar even kijken of ik de raid in kan 😊
steffeh schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:34:
[...]
Ik verdenk jou ervan dat je samenspant met Bungie, elke keer gebeurd er zoiets.
Guardian Down Booty camp?Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:37:
Ik zou een raid clinic gaan doen maar ik weet niet meer met wie
Gaat dat nog door?
Atlas#22744
Verwijderd
o ja steffeh, weer twee raids en weer geen gear, wel twee vexen, krijg je daar nog een beetje energy voor :-psteffeh schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:34:
[...]
Ik verdenk jou ervan dat je samenspant met Bungie, elke keer gebeurd er zoiets.
Verwijderd
Nee, met iemand anders. Ik weet alleen niet meer wie
Maar een Guardian Down Booty camp raid vind ik ook prima.
Edit: Gevindt
1: Leech1984 - Level 30
2: Ruwi - Level 30
3: Bjorn - Level 30
4: Shadow - Level 30
5: MS1984
6: Faaz0
Reserve: ky66881
Ik vind nog dat 4 lvl 30 overdreven is.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 11:44 ]
Verwijderd
Ruilen voor gear!!! haha
Als je er toch 1 wilt weg doen, dan zou ik even wachten tot de uitbreiding dan krijg je er waarschijnlijk nieuwe items voor. Radiant energy ofzo.
Yip op de ps4 inderdaad. Vanavond om 20.30 ben ik online, het zou fijn zijn als we dan inderdaad een groepje kunnen maken. Ik zet je op mijn lijst.jesse111 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:35:
[...]
Pro tip: ga niet op destinylfg zoeken naar mensen die je willen "helpen"
Goede kans dat wanneer een echte vriend van hun online komt, je uit de fireteam getrapt wordt.
Ik wil je zaterdag wel helpen met de raid en vanavond ben ik om 20:30 online, dan wil ik je wel helpen met de nightfall en weekly
Edit: op de ps4 neem ik aan?
Hetzelfde voor GmacD
Top! Ik denk dat de raid opzich wel een taak is voor de Guardian Down Booty Camp!KookSpook schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:52:
[...]
Yip op de ps4 inderdaad. Vanavond om 20.30 ben ik online, het zou fijn zijn als we dan inderdaad een groepje kunnen maken. Ik zet je op mijn lijst.
Hetzelfde voor GmacD
Raid zaterdag (tijd onbekend)
1. k1ll4hz
2. ironpino
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
Mag me altijd adden. Ik vind het juist leuk om met verschillende mensen te spelen. Altijd in voor NF, weekly en VoGKookSpook schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:52:
[...]
Yip op de ps4 inderdaad. Vanavond om 20.30 ben ik online, het zou fijn zijn als we dan inderdaad een groepje kunnen maken. Ik zet je op mijn lijst.
Hetzelfde voor GmacD
In de ochtend ben ik erbij. Smiddags weg helaasjesse111 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:01:
[...]
Top! Ik denk dat de raid opzich wel een taak is voor de Guardian Down Booty Camp!
Raid zaterdag (tijd onbekend)
1. k1ll4hz
2. ironpino
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
PSN: Eczeem
Dat kan, maar je krijgt dan geen rewards.Dooiedibbes schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:06:
Kun je trouwens meedere malen per week VoG doen?
Verwijderd
Volgends mij is er materiaal die wapens upgrade.
Of dat werkt op oude wapens geen idee.
Random drops blijven wel gewoon mogelijk?jesse111 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:07:
[...]
Dat kan, maar je krijgt dan geen rewards.
Welke random drops? Ik heb van de ~15 raids echt nog maar 2 keer iets groens zien droppen. Verder krijg je helemaal niks in de VOG als je hem voor de tweede keer doet in die week. Alleen uit de spirit bloom chest krijg je glimmer en spirit bloom.Dooiedibbes schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:07:
[...]
Random drops blijven wel gewoon mogelijk?
Ik ga eraf. Zojuist weer oom geworden.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:42:
[...]
Nee, met iemand anders. Ik weet alleen niet meer wie
Maar een Guardian Down Booty camp raid vind ik ook prima.
Edit: Gevindt
1: Leech1984 - Level 30
2: Ruwi - Level 30
3: Bjorn - Level 30
4: Shadow - Level 30
5: MS1984
6: Faaz0
Reserve: ky66881
Ik vind nog dat 4 lvl 30 overdreven is.
Dus er kan weer iemand op de lijst. Faaz0 viel volgens mij ook af.
PSN: Leech1984
Verwijderd
krijg je dan nog wel loot van de templer en atheon?
(Ik dacht als je hem op hard al had gedaan je niks meer krijgt?)
KloptVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:17:
Even voor de duidelijkheid. Ik heb de hard raid al gedaan. met mijn character.
krijg je dan nog wel loot van de templer en atheon?
(Ik dacht als je hem op hard al had gedaan je niks meer krijgt?)
Verwijderd
Nogmaals gefeliciteerd!leech1984 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:13:
[...]
Ik ga eraf. Zojuist weer oom geworden.Dus kan niet garanderen dat ik online ben.
Dus er kan weer iemand op de lijst. Faaz0 viel volgens mij ook af.
Zolang het een raid blijft waarbij de ervaren VoG'ers de beginners / onervaren VoG'ers begeleiden / op sleeptouw nemen, dan wil ik in principe nog steeds meegaan.
Als de overige VoG'ers liever met een ervaren groep gaan, dan pas ik liever voor vanavond aangezien ik hem nog nooit gedaan heb en ik jullie waarschijnlijk dan alleen maar voor de voeten loop
Verwijderd
Ik ben er vanavond nog wel. Misschien alleen iets later.
Verwijderd
We zijn nu bezig om dat klaar te zetten.
We maken ook een 2de clan aan zodat iedereen die meedoen ook de trophy krijgt van raid met de hele clan.
Top om te zien dat het door meerdere wordt opgepakt!Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:26:
Onze clan gaat raid clinics houden.
We maken ook een 2de clan aan zodat iedereen die meedoen ook de trophy krijgt van raid met de hele clan.
Verwijderd
Prima, dan hebben we als het goed is het volgende groepje vanavond:Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:24:
Nee hoor je kan gewoon meelopen is gezellig en dan weet je gelijk hoe alles werkt.
Ik ben er vanavond nog wel. Misschien alleen iets later.
1. <beschikbaar> (Wegvallen van leech1984)
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. Shadow (level 30)
5. MS1984 (level29)
6. <beschikbaar> (Wegvallen van Faasz0)
Reserve was ky66881?
@Shadow: Nice! Keep us informed please. Ben altijd wel in om vaker mee te lopen met de VoG en ook wat onervaren vrienden mee te nemen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 12:31 ]
Nu hebben we alleen nog een website nodig en het is compleetVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:26:
Onze clan gaat raid clinics houden.
Iets van www.guardiandownclinics.com?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:07:
[...]
Daar wil ik je wel mee helpen! Is zo gepiept
Nice. Als we om 11 uur gaan raiden en wel willen van te voren nightfall doen moeten we misschien wel al vroeg beginnen, 10.15u bijv? Voor mij is dat geen probleem hoor, maar dacht even checken.Raw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:09:
heb m al gedaan maar wil je ook best helpen
Ik wil wel meedoen, zoals aangegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:30:
[...]
Prima, dan hebben we als het goed is het volgende groepje vanavond:
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. Shadow (level 30)
5. MS1984 (level29)
Reserve was ky66881?
@Shadow: Nice! Keep us informed please. Ben altijd wel in om vaker mee te lopen met de VoG en ook wat onervaren vrienden mee te nemen
Ik ben nog heul nat achter de oren, zoals blijktsteffeh schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:09:
[...]
Welke random drops? Ik heb van de ~15 raids echt nog maar 2 keer iets groens zien droppen. Verder krijg je helemaal niks in de VOG als je hem voor de tweede keer doet in die week. Alleen uit de spirit bloom chest krijg je glimmer en spirit bloom.
sowieso gaat er al 1 mee, en ikzelf natuurlijk.
Dus, voor de mensen die de VoG nog niet hebben gedaan, is nu je kans om mee te gaan.
Alles zal duidelijk uitgelegd worden, en iedereen krijgt een kans om met de relic te werken.
Dit alles zal op de PS4 gaan plaatsvinden om half 8
-
-
-
-
[ Voor 6% gewijzigd door clockw1ze op 28-11-2014 14:00 ]
Verwijderd
Onze clan wilt raid clinics gaan houden. We hebben hier een tweede clan voor gemaakt zodat mensen die mee willen ook gelijk de trofee Clan raider meepakken.
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/637392
Als je mee wilt doen maak even een post aan op het group forum met class, level en hoevaak je de raid heb gedaan.
Dan maken wij even een planning voor wanneer we kunnen raiden.
Dit is dus voor mensen die de raid nooit/niet vaak gedaan hebben. Niet voor gene die geen groep kunnen vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 13:32 ]
Weer zo'n mooi initiatief! Met de volgende reset zal ik me opgevenVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:07:
Hierbij de clinic post
Onze clan wilt raid clinics gaan houden. We hebben hier een tweede clan voor gemaakt zodat mensen die mee willen ook gelijk de trofee Clan raider meepakken.
Als je mee wilt doen maak even een post aan met class, level en hoevaak je de raid heb gedaan.
Dit is dus voor mensen die de raid nooit/niet vaak gedaan hebben. Niet voor gene die geen groep kunnen vinden.
Verwijderd
Daarna had leech zo'n post gemaakt en daarna ook echt gedaan
Verwijderd
Wat mij betreft prima hoorBusmuiZ schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:33:
Nog ruimte voor de VoG van vanavond voor iemand die het nog niet eerder gedaan heeft? Lvl 27 titan.
Ik wacht nog eventjes op bevestiging van de overige mensen of het vanavond nog doorgaat.
Activity: Normal Raid
Datum: 29-11-2014
Tijdstip: 11:00?
------------------------------------------------------------------------------------------
Speler 1: Raw Kip, Huntart, lvl 29 (onervaren)
Speler 2: prim3rs, Warlock lvl30, Hunter lvl30 of Titan lvl27
Speler 3:Fixojete II, ligt er tzt aan wat er nodig is. 30 Hunter/Titan of 28 Lock
Speler 4: I ColoSsuZz I, als ik me 2e char snel genoeg op 26-27 heb wil ik wel mee.
Speler 5: Doctor Fearless, hunter lvl 28, 11u komt mij goed uit.
Speler 6:
Nog 1 iemand erbij zou leuk zijn =)
fearlessass, moet even kijken hoe laat ik precies uit mn winterslaap ontwaak haha:P
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Verwijderd
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. xShadOw15x(level 30)
5. Tigo_1984 (level29)
6. ky66881
Kan iedereen even zeggen of hij mee gaat of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 13:51 ]
Ik ga niet mee!Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:50:
We hebben voor vanavond:
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. xShadOw15x(level 30)
5. Tigo_1984 (level29)
Verwijderd
Ik ben erbijVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:50:
We hebben voor vanavond:
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. xShadOw15x(level 30)
5. Tigo_1984 (level29)
6. ky66881
Ik ontvang op Zaterdag pas mijn Xbox One dus zal nog niet kunnen helpenRaw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:49:
Console: Xbox One
Activity: Normal Raid
Datum: 29-11-2014
Tijdstip: 11:00?
------------------------------------------------------------------------------------------
Speler 1: Raw Kip, Huntart, lvl 29 (onervaren)
Speler 2: prim3rs, Warlock lvl30, Hunter lvl30 of Titan lvl27
Speler 3:Fixojete II, ligt er tzt aan wat er nodig is. 30 Hunter/Titan of 28 Lock
Speler 4: I ColoSsuZz I, als ik me 2e char snel genoeg op 26-27 heb wil ik wel mee.
Speler 5: Doctor Fearless, hunter lvl 28, 11u komt mij goed uit.
Speler 6:
Nog 1 iemand erbij zou leuk zijn =)
fearlessass, moet even kijken hoe laat ik precies uit mn winterslaap ontwaak haha:P
Zondag dan welEreaser schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:23:
[...]
Ik ontvang op Zaterdag pas mijn Xbox One dus zal nog niet kunnen helpen
zo lang zijn wij niet bezig hoor, van zaterdag ochtend tot zondag, lol
Ik verwacht wel dat we binnen 90min klaar zijn!Raw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:26:
[...]
zo lang zijn wij niet bezig hoor, van zaterdag ochtend tot zondag, lol
Ik red het ook waarschijnllijk weet nog niet zeker tot hoelaat ik werk.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:50:
We hebben voor vanavond:
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. xShadOw15x(level 30)
5. Tigo_1984 (level29)
6. ky66881
psn = bjornnl22
Verwijderd
Mijne zijn:
Hard 43min
Normal 42 volgends mij.
dat sowieso! pindaploppers hebben we niks aanRaw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:28:
pfffffffff........ moet ik dus echt me best gaan doen...
Mijne ook, alleen heb ik normal 1x op iets van 39 min gehaald ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:33:
Wat is btw de snelste tijd van iedereen dat je de raid hebben gehaald?
Mijne zijn:
Hard 43min
Normal 42 volgends mij.
Zaterdag misschien ook wel, maar waarschijnlijk niet om 11 uur
Xbox installeren + Destiny + updates downloaden + waarschijnlijk weer lopen pielen met poorten open zetten
En dan zorgen dat je minimaal lvl26 bent voor de normal raidEreaser schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:40:
[...]
Zaterdag misschien ook wel, maar waarschijnlijk niet om 11 uur
Xbox installeren + Destiny + updates downloaden + waarschijnlijk weer lopen pielen met poorten open zetten
Hard 57mVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:33:
Mijne zijn:
Hard 43min
Normal 42 volgends mij.
Normal 52m.
We hebben altijd wel iemand erbij zitten die moet pissen, roken, drinken of eten
Ik heb al een level 30 Warlock, 28 hunter (die naar 30 kan zodra ik 96 helium farmConvoy schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:42:
[...]
En dan zorgen dat je minimaal lvl26 bent voor de normal raid
[ Voor 30% gewijzigd door Ereaser op 28-11-2014 14:50 ]
Oh, my bad, dacht dat je a.s. zaterdag pas je X1 kreeg.....Ereaser schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:49:
[...]
Ik heb al een level 30 Warlock, 28 hunter (die naar 30 kan zodra ik 96 helium farm) en een 28 titan
Heb alleen normal gedaan. Op mijn warlock en hunter staat bij fastest completion 56 minuten en nog wat seconden. Bij mijn titan staat 17 minuten maar ik denk dat ik toen alleen vanaf de gatekeeper ging ofzo, want no way dat ik in 17 minuten de raid heb gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:33:
Mijne zijn:
Hard 43min
Normal 42 volgends mij.
Cerebriform schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:12:
[...]
Heb alleen normal gedaan. Op mijn warlock en hunter staat bij fastest completion 56 minuten en nog wat seconden. Bij mijn titan staat 17 minuten maar ik denk dat ik toen alleen vanaf de gatekeeper ging ofzo, want no way dat ik in 17 minuten de raid heb gedaan.
Dat klopt jaConvoy schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:00:
[...]
Oh, my bad, dacht dat je a.s. zaterdag pas je X1 kreeg.....
Maar heb ook een 360 waarop ik Destiny digitaal veel te duur op heb gekocht, zodat ik een gratis upgrade naar de X1 heb
kan je niet op postnl zien hoe laat je pakketje aan komt, als ie er nou om 11 uur is, kunnen we wel wachten tot 12 uur ofzo!Ereaser schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:29:
[...]
Dat klopt ja![]()
Maar heb ook een 360 waarop ik Destiny digitaal veel te duur op heb gekocht, zodat ik een gratis upgrade naar de X1 heb
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Verwijderd
Eventjes nog een vraag:Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:50:
We hebben voor vanavond:
2. Ruwi (level 30)
3. Bjorn (level 30)
4. xShadOw15x(level 30)
5. Tigo_1984 (level29)
6. ky66881
Ruwi kan pas na 22.00 uur waarschijnlijk i.v.m. werk.
Voor mij is het geen probleem, zolang het niet na middernacht pas begint
Voor de rest ook geen probleem?
Verwijderd
Ik hoorde ooit ergens een keer dat je dat op bungie.net kan zien, maar zit nu al serieus een kwartier op die site te kijken en te zoeken maar kan niets vindenjimmeh22 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:38:
Waar kun je zien hoe snel je de raid hebt gecleard?
http://www.destinydb.com/ o.a.jimmeh22 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:38:
Ik kan het ook niet vinden daar. Op de Grimoire card staat alleen hoe vaak je hem hebt uitgespeeld, hoeveel kills/deaths, maar geen completion time.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:40:
[...]
Ik hoorde ooit ergens een keer dat je dat op bungie.net kan zien, maar zit nu al serieus een kwartier op die site te kijken en te zoeken maar kan niets vinden.
![]()
![]()
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Verwijderd
Ja precies, hij geeft bij mij 28 clears aan, maar ik denk dat hij een Atheon CP afmaken ook als clear ziet.jimmeh22 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:42:
[...]
Ik kan het ook niet vinden daar. Op de Grimoire card staat alleen hoe vaak je hem hebt uitgespeeld, hoeveel kills/deaths, maar geen completion time.
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:44:
[...]
Ja precies, hij geeft bij mij 28 clears aan, maar ik denk dat hij een Atheon CP afmaken ook als clear ziet.
Wij kijken als we weer terug in orbit zitten in de aftermatch scherm.jimmeh22 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:38:
Dat is touchpad ding op ps4
Verwijderd
Of heeft iedereen al een keer de raid gedaan?
Ik kan niet zo laat nog de raid doen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:39:
[...]
Eventjes nog een vraag:
Voor mij is het geen probleem, zolang het niet na middernacht pas begint![]()
Tot 21:30 is voor mij max.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 15:58 ]
Ik ben wel geïnteresseerd in een Nightfall en Weekly clinic.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:54:
Maar is niemand geintreseerd in een raid clinic?
Verwijderd
Fair enoughFaaz0 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:58:
jawel, ik moet alleen eerst een nieuwe headset gaan regelen voor ik VoG ga doen
Verwijderd
Als je wilt, maak even een post op onze clan pagina. Dan kunnen we als je wilt gelijk tijdelijk in de clan stoppen voor de clan raid trophy.Faaz0 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:02:
[...]
Ff kijken of ik hem uit m'n werk ergens kan regelen, anders wordt het later dit weekend voor mij.
Inderdaad. Onze clan wilt nieuwe mensen door de raid heen gaan helpen.tiguan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:
Clinic? Is dat een soort eerste keer ofzo?
Niet carrien, maar guiden.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 16:06 ]
Verwijderd
Shadow, hier ben ik zeer in geïnteresseerd.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:54:
Maar is niemand geintreseerd in een raid clinic?
[...]
Ik kan niet zo laat nog de raid doen.
Tot 21:30 is voor mij max.
Wil ook graag lid worden van je clan
Even over vanavond, pakken we een andere datum aangezien niet iedereen kan?
Verwijderd
Maak even een post op de groep forum met je psn, level, class en hoevaak je de raid heb gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:06:
[...]
Shadow, hier ben ik zeer in geïnteresseerd.
Wil ook graag lid worden van je clanKan ik me gewoon aanmelden via de site van Bungie?
Even over vanavond, pakken we een andere datum aangezien niet iedereen kan?
Als we genoeg mensen hebben kan het vanavond ook nog. Maar we kijken wel ff.
Precies, ik kan vanavond ook komen met IronPino denk ik, dan doe ik morgen wel met hem de nightfall en weeklyVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:08:
[...]
Maak even een post op de groep forum met je psn, level, class en hoevaak je de raid heb gedaan.
Als we genoeg mensen hebben kan het vanavond ook nog. Maar we kijken wel ff.
Moet jij de Nightfall ook nog doen? Zo ja, zin om 'm vandaag even te doen? (LvL 30 Warlock)tiguan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:
Clinic? Is dat een soort eerste keer ofzo?
Moet de Weekly trouwens ook nog.
Verwijderd
Als je mee wilt doen maak even een post aan op het group forum met class, level en hoevaak je de raid heb gedaan.
Dit is dus voor mensen die de raid nooit/niet vaak gedaan hebben. Niet voor gene die geen groep kunnen vinden. En we helpen je door de raid door alles uit te leggen enzo. Het is niet zo dat wij je door de raid slepen.
Verwijderd
Verwijderd
En de volgende raid is minimale level 28 volgends mij, niet zeker. En shards krijg je vanzelf wel als je de raid doet
Verwijderd
Bedankt voor je reactie, als ik eenmaal level 29 ben kan ik gaan beginnen aan hard raids toch? En inderdaad volgens mij is de volgende raid vanaf level 28 dus ik denk dat ik al weet wat ik ga doenVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:29:
Armamentarium is volgends mij een best goede chest. Dus ik denk dat level 29 een goede keuze is.
En de volgende raid is minimale level 28 volgends mij, niet zeker. En shards krijg je vanzelf wel als je de raid doet
Ik zou sowieso de IB-gauntlets helemaal upgraden. Die geven namelijk 30 light.. Altijd handig.. Armamentarium is relax, maar houd er rekening mee dat je de legendary helm die naar 30 light kan alleen in de Hardmode Raid kunt halen.. Oftewel, als je naar level 30 wil gaan, is het eenvoudiger om een exotic helm te pakken.. De raid-chest met 30 light, krijg je namelijk ook bij de normal raid.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:25:
Ik zit een beetje met een dilemma en zou graag advies krijgen. Op moment heb ik precies genoeg shards om mijn character d.m.v. armamentarium en IB gaunlets & legs naar level 29 te brengen. Momenteel ben ik level 27, ik vroeg me af of ik beter level 27 kon blijven i.v.m. de DLC of dat ik mijn shards zal gebruiken om level 29 te bereiken. Ik weet ook niet zeker ofdat de hard raid dan wel mogelijk is als ik eenmaal level 29 ben, heb wel gister de VOC gekregen dus die zal ik in ieder geval snel gaan maxen. Ik hoor graag hoe jullie hierover denken. Alvast bedankt!
PSN: Fruitschaaltje
Verwijderd
Maar de normal raid moet je toch wel binnen 1 uur kunnen halen, ook met newbies erbij.
Mocht je het niet redden wil ik nog wel een raid opzetten vanavond vanaf een uur of half 9 a 9 uur...Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:38:
Anders beginnen jullie toch alvast! als je nog iemand kan vinden!!! Dan kan ik later altijd nog joine!
Maar de normal raid moet je toch wel binnen 1 uur kunnen halen, ook met newbies erbij.
Wel een HARD raid, Ikzelf ben een lvl 30 warlock, en heb 2 vrienden die mee willen beiden zijn 29... 1 hunter en 1 titan.
Dit betekend dat ik nog drie spots heb voor iig 2 30`s en 1 29 of 3 30s uiteraard.
Dus wie intresse heeft let me know hier op t forum dan komt t goed...
PS4 Hard Raid 20:30:
V1ct0m0rph lvl 30 warlock
pimhamers lvl 29 hunter
drdoelloos lvl 29 titan
-
-
-
Greetz
Ik heb een 29 warlock en 30 Hunter in de aanbieding.
Liever de warlock.
Ik wil m'n laatste gear.
Lijkt mij prima 😊jesse111 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:14:
[...]
Precies, ik kan vanavond ook komen met IronPino denk ik, dan doe ik morgen wel met hem de nightfall en weekly
Ik ben vanavond helaas niet beschikbaar ivm verjaardag van een maatVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:39:
[...]
Eventjes nog een vraag:
Voor mij is het geen probleem, zolang het niet na middernacht pas begint![]()
PSN: Ky66881
Verwijderd
Lijkt me beter dat we dan met deze groep een andere keer gaan inderdaad. Mochten er nog mensen zijn die vanavond nog iemand nodig hebben en het niet erg vinden dat deze persoon nog geen ervaring heeft met de VoG, dan lees ik het graagKy66881 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:51:
[...]
Ik ben vanavond helaas niet beschikbaar ivm verjaardag van een maatmaar ik hou me aanbevolen voor de volgende keer
Ik moet de Nightfall en de Weekly ook nog doen, en Tiguan volgens mij alleen de Nightfall.
Je staat al in mijn vriendenlijst dus we kunnen er zo doorheen knallen.
Als er vanavond nog een raid word gestart laat het me weten.
@leech, @ruwi, @bjorn,
Ik heb nog die checkpoint van een dindsdag als julie nog interesse hebben,
evt vanavond of morgenavond?
Klopt. Hoe laat wilde je de nightfall gaan doen?L490 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:08:
[...]
Ik moet de Nightfall en de Weekly ook nog doen, en Tiguan volgens mij alleen de Nightfall.
Je staat al in mijn vriendenlijst dus we kunnen er zo doorheen knallen.
Checkpoint wil ik wel.zekerpixels schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:30:
@leech, @ruwi, @bjorn, @shadow, @MS1984/Tigo_1984
Als er vanavond nog een raid word gestart laat het me weten.
@leech, @ruwi, @bjorn,
Ik heb nog die checkpoint van een dindsdag als julie nog interesse hebben,
evt vanavond of morgenavond?
Alleen even kijken hoelaat ik online ben. Zal rond een uurtje of 21:00-21:30 zijn.
Pfff baby's nemen veel tijd in beslag!
Maakt mij niet zo heel veel uit, ben nu al online, dus kijk maar.tiguan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:32:
[...]
Klopt. Hoe laat wilde je de nightfall gaan doen?
het zal wel 22:00 worden want ruwi wilde ook meeleech1984 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:33:
[...]
Checkpoint wil ik wel.
Alleen even kijken hoelaat ik online ben. Zal rond een uurtje of 21:00-21:30 zijn.
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()