Vanavond weekly op lvl 28, wie o wie
? PS4 ofcourse, en het liefst lvl 26+
Yes me! EnjoyableTrash.Xgar schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:47:
Iemand zin in weekly strike op Xbox One? XBL: Xgar NL.
Voeg me toe.
Fijn zo'n moeder die rondloopt in je huis. Ben je online bezig, ineens poef, weg internet. 'ja ik wilde even stofzuigen', daar ging m'n strike.
edit: Ik wil the weekly zo wel op lvl 28 proberen, ben zelf lvl 27
edit: Ik wil the weekly zo wel op lvl 28 proberen, ben zelf lvl 27
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 29-09-2014 16:27 ]
edit dubbelpost
[ Voor 89% gewijzigd door DarkElement op 29-09-2014 16:26 ]
Mensen zin om vanavond rond de klok van 8en de raid te gaan doen? Heb hem zelf nog nooit gedaan... Dus alle hulp is welkom. Ps4. Psn is sasha1103 level 26 Hunter
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Mensen die vanavond rond een uurtje of 11 de weekly heroic op lvl 26 of 28 willen doen?
Lvl 27 (Bijna 28) Titan defender met headset hier op de ps4.
Psn: FrankieFrank88
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Yes, ik doe wel mee. Ben nog 26 maar hoop dan 27 te zijn....Michaelg schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:33:
Mensen zin om vanavond rond de klok van 8en de raid te gaan doen? Heb hem zelf nog nooit gedaan... Dus alle hulp is welkom. Ps4. Psn is sasha1103 level 26 Hunter
Hey Frank, ik weet niet zeker of ik 11 uur red, maar anders kom ik je wel ff helpen. Heb 26 al gehaald, maar wil je graag er mee helpen als ik op tijd thuis ben.Dark Master schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:34:
Mensen die vanavond rond een uurtje of 11 de weekly heroic op lvl 26 of 28 willen doen?
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Wat is je psn?Jay-v schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:04:
[...]
Yes, ik doe wel mee. Ben nog 26 maar hoop dan 27 te zijn....
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik zoek nu mensen voor de weekly op 28 
Edit, ga nu poging doen met wat tweakers:)
Edit, ga nu poging doen met wat tweakers:)
[ Voor 36% gewijzigd door kidicoke op 29-09-2014 19:35 ]
Ik heb btw de exotic bounty ook binnen voor de pulse rifle!ShadowSaiyan schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:14:
[...]
Hey Frank, ik weet niet zeker of ik 11 uur red, maar anders kom ik je wel ff helpen. Heb 26 al gehaald, maar wil je graag er mee helpen als ik op tijd thuis ben.
Waar vind ikdie queens missies?
gevonden.
gevonden.
[ Voor 15% gewijzigd door Amaze86 op 29-09-2014 20:15 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nice, dat word dus van de week strikes doen tot we kapot vallen en daarna heel lang vloeken in CrucibleDark Master schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:07:
[...]
Ik heb btw de exotic bounty ook binnen voor de pulse rifle!
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ik speel op de PS4, wil graag de wat moeilijkere Strikes/Raids spelen.
Ook doe ik regelmatig PVP.
Voeg me maar toe, Lexzorz
Ook doe ik regelmatig PVP.
Voeg me maar toe, Lexzorz
Iemand zin om straks de weekly heroic te doen op lvl 26 of 28?
Op level 28 vanavond. Uurtje of 19.30. Ook interesse in Daily en Nightfall btw.Dark Master schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:16:
Iemand zin om straks de weekly heroic te doen op lvl 26 of 28?
nvm, vol.
[ Voor 82% gewijzigd door GSlayer op 30-09-2014 14:14 ]
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Ik zoek ook nog spelers op de Xbox 360 van level 26+ welke de VoG willen aanpakken.
Ik ben er nog steeds voor in. De vorige keer was ik met VengefulJ0hn en Quetelet aan het spelen en was ik ook nog niet echt op level.Feindflug schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:33:
Ik zoek ook nog spelers op de Xbox 360 van level 26+ welke de VoG willen aanpakken.
In middels ben ik L27, maar heb nog geen goed void wapen

Al enig idee wanneer je de VoG wil bestormen?
Mijn voorkeur gaat uit naar het weekend. Ik ben vanavond wellicht online voor wat nachtval/heroic.Ereaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:17:
[...]
Ik ben er nog steeds voor in. De vorige keer was ik met VengefulJ0hn en Quetelet aan het spelen en was ik ook nog niet echt op level.
In middels ben ik L27, maar heb nog geen goed void wapenIk denk dat Vengful(27) en Quetelet(26) ook wel mee willen doen, zal het vanavond eens vragen.
Al enig idee wanneer je de VoG wil bestormen?
Aangezien we met z'n 3en vanavond de nightfall kunnen doen, zullen we ff een tijd afspreken?
[ Voor 75% gewijzigd door Feihcretsam op 30-09-2014 15:59 ]
Mijn voorkeur in principe ook, aangezien ik gewoon weer op tijd op moet door de weeks.Feindflug schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:43:
[...]
Mijn voorkeur gaat uit naar het weekend. Ik ben vanavond wellicht online voor wat nachtval/heroic.
Ik ben vanavond zoieso online
Heb je de daily nog in de planning?Jay-v schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:21:
[...]
Op level 28 vanavond. Uurtje of 19.30. Ook interesse in Daily en Nightfall btw.
Ik wil nu beginnen aan Weekly Heroic op level 28, we hebben nog één persoon nodig, invite me als je mee wilt (PS4: Beest41)
Edit: done
Edit: done
[ Voor 5% gewijzigd door SCARfaceE op 30-09-2014 19:13 ]
PSN ID: Beest41
Als je nou ff wacht Beest, dan ben ik er om 2000 ook bij. Heb nog niets gedaan deze week. Waarschijnlijk kan je me dan weer overal doorheen loodsen.SCARfaceE schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:13:
Ik wil nu beginnen aan Weekly Heroic op level 28, we hebben nog één persoon nodig, invite me als je mee wilt (PS4: Beest41)
Heb btw wel een exotic shotgun uit een exotic bounty. Is beter te doen dan die van jou, waarbij je 10 rare+ fusions moet dismantelen. :P:P:P
Anders wil ik rond 20:00 de Daily/weekly nog wel met je doenDrBob078 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:20:
[...]
Als je nou ff wacht Beest, dan ben ik er om 2000 ook bij. Heb nog niets gedaan deze week. Waarschijnlijk kan je me dan weer overal doorheen loodsen.
Heb btw wel een exotic shotgun uit een exotic bounty. Is beter te doen dan die van jou, waarbij je 10 rare+ fusions moet dismantelen. :P:P:P
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 30-09-2014 18:30 ]
Er zijn nu rare fusion rifles the koop bin gunsmith, heb hiermee dit deel van De bounty voltooid.DrBob078 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:20:
[...]
Als je nou ff wacht Beest, dan ben ik er om 2000 ook bij. Heb nog niets gedaan deze week. Waarschijnlijk kan je me dan weer overal doorheen loodsen.
PSN: DoubleDutchh
Iemand op dit moment in voor de daily op 28? Ps4
Ik ben er net klaar mee haha en rond die tijd ben ik trainen + CL kijken.DrBob078 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:20:
[...]
Rare fusion rifles waren daarnet te koop dus heb die ook al af
PSN ID: Beest41
Stelletje proleten daar bij Bungie..
Opnieuw een legendary engram.
Weer naar de cryptarch, waaauw een Exotic
, maar niet voor mijn class..
F*ck you 2!
Opnieuw een legendary engram.
Weer naar de cryptarch, waaauw een Exotic

F*ck you 2!
Nog mensen in voor lvl 22 heroic strike? Hogere difficulty gaat 'm nog ff niet worden voor mij. Join me maar op PSN : FritsBlaasbaard
[ Voor 17% gewijzigd door CrackSlet op 30-09-2014 19:29 ]
Ik zoek mensen Weekly Heroic + Weekly nightfall @ 28. PSN: Sjeeeefke (lvl 27 Warlock)
Level 26 hunter zoekt mensen voor Heroics.
Psn : Lexzorz
Add me maar gewoon, heb ook headset.
Psn : Lexzorz
Add me maar gewoon, heb ook headset.
Arghhh, net gemist! Zit er sinds het weekend al op te wachtenOuwehandje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:02:
[...]
Er zijn nu rare fusion rifles the koop bin gunsmith, heb hiermee dit deel van De bounty voltooid.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
zoek een aantal medestrijders, op dit moment lvl 25 PSN ; Jansoe13
wil graag de vault of glass proberen
wil graag de vault of glass proberen
PSN: jansoe13
25 Titan, iemand zin in Weekly? PSN: gewoonKevin
Iemand die mij uit het brand wil redden? Ik moet xyor the unwed afmaken (summoning pits). Voor exotic bounty/wapen
Ps4/ f1rebladex
Ps4/ f1rebladex
Iemand zin om de Daily/weekly te doen? Sasha1103 is psn (ps4) level 26 Hunter
Ja, was zeker een lekkere pot. Die weekly strike was behoorlijk pittig, wel erg vermakelijkDarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:02:
@Crackslet, mooie pot, jammer dat ik m niet kon afmaken helaas. Morgen overdoen? Kunnen we eerst evt. heavy ammo inslaan @ Gunsmith in de tower. Zal een hoop schelen bij de eindbaas.
Zojuist heroic strike met Muite3 en VortexSphere afgerond. Pittig als level 25, thanks mannen!
Iemand in voor strikes / nightfall? Lvl 27 titan! Nightfall nog nooit gedaan.
is er iemand die even kan helpen met de eindbaas van de weekly heroic op lvl 28 ??
we komen er met 2 man niet door.
PSN Biacas op ps4
PSN Biacas op ps4
PSN Biacas
Ik wil het wel proberen lvl 26 heroic hier al gedaan? Of is lvl 27 te laag? Bijna 28 btw
Als er mensen zijn die mij willen toevoegen om af en toe een Strike of Raid willen doen, ga je gang!
Xbox one Gamer Tag: Raw kip
Online tijden: meestal s'avonds na 8 uur.
Xbox one Gamer Tag: Raw kip
Online tijden: meestal s'avonds na 8 uur.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Excuses, ik heb over je bericht gelezen en ben gisteren maar bounties gaan doen.Feihcretsam schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:52:
Aangezien we met z'n 3en vanavond de nightfall kunnen doen, zullen we ff een tijd afspreken?
Ik heb morgen wederom mijn vrije dag en ga daarom wat langer door, mocht je nog de Nightfall willen
doen hoor ik het graag.
Nightfall is op zich niet zo lastig.
spoiler:
Als je de kamer binnenkomt van de eindbaas, kun je links achterin achter de kratjes gaan zitten en van daaruit op de eindbaas schieten. 1 persoon passief laten zijn voor de revives (kun je natuurlijk afwisselen).
[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 01-10-2014 11:46 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hetzelfde kun je ook doen met het kratje waar je tegenaan loopt zodra je de boss kamer binnen komt (kan niet missen). Hierachter komen ook geen vijanden en de boss raakt je niet/nauwelijks met rockets.
Ben nu level 20 dus moet light gear verzamelen voordat ik mee kan doen met de echt leuke strikes. Dat kan je kopen bij de vanguard maar dan is minimaal vanguard rank 3 vereist. Ben net rank 1.
Iemand in hetzelfde schuitje en zin om op earth patrol missies te doen voor vanguard reputation?
Iemand in hetzelfde schuitje en zin om op earth patrol missies te doen voor vanguard reputation?
Je hebt Rank2 nodig om armor te kopen. Je reputation omhoog halen doe je het makkelijkste door vanguard bouties te doen.SgtCaffran schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:54:
Ben nu level 20 dus moet light gear verzamelen voordat ik mee kan doen met de echt leuke strikes. Dat kan je kopen bij de vanguard maar dan is minimaal vanguard rank 3 vereist. Ben net rank 1.
ja, als je de ruimte binnenkomt loop je gelijk naar links achterin (boven). Bij de laatste helling kan je links naar beneden springen. Je komt dan in een afgesloten ruimte waarbij je door de kieren langzaam de eindbaas kan verslaan. Je moet alleen geduld en ammo packs meenemen. Ze kunnen je daar nauwelijks raken en als je met z'n drieën bent kan je elkaar reviven wanneer dat nodig is.Biacas schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:49:
is er iemand die even kan helpen met de eindbaas van de weekly heroic op lvl 28 ??
PSN Biacas op ps4
als je eindbaas aan de andere kant staat kan je proberen om ammo te rapen. doe dit 1 voor 1 zodat je eventueel kan quiten en weer joinen. Zijn er gister een half uurtje mee bezig geweest (met het laatste stuk)
dat gaat om de weekly nightfall..
Je hebt helemaal gelijk, wapens is rank 3. Maar het probleem is dat ik alle bounties al heb gedaan voor de vanguard en dat ik nog nergens vlakbij rank 2 zit. Zullen vast meer mensen dit probleem hebben dus dacht misschien willen 2 mensen met mij wat vanguard rep farmen zodat we light armour kunnen kopen.Jay-v schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Je hebt Rank2 nodig om armor te kopen. Je reputation omhoog halen doe je het makkelijkste door vanguard bouties te doen.
Vanguard bounties schieten meer op dan patrols waar je 10 krijgt voor een missie. Je kunt het soms wel combineren, als je bounties geen missies vereisen of je toch wat resources moet harvesten.SgtCaffran schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:54:
En vergeet ook de daily/weekly/public events niet. Je hebt immers ook nog marks nodig om die armor te kopen.
YouTube: Destiny Rep Farming Guide {Max Reputation Farming} (Rep, Marks, Engrams, Spinmetal) (500-800 Rep/Hr)LOTG schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:11:
[...]
Vanguard bounties schieten meer op dan patrols waar je 10 krijgt voor een missie.
Kijk dit maar eens, 500 rep/uur. Dan ben ik zo klaar. Nogmaals, ik kan op dit moment geen bounties meer doen, ik heb alles al gedaan lijkt het. Alleen nog stories op heroic mode maar dat kan ik nog niet doen,
Het idee is hier dat je op Earth met z'n drieën verspreidt en dan 1 voor 1 alle patrols doet. VIP patrol missie is 25 rep, alle anderen zijn 10 rep. Als je met z'n drieën bent hoef je niet zo ver te reizen steeds dus je kan heel snel alle patrols doen en elke keer krijgt iedereen +10/25.
[ Voor 20% gewijzigd door SgtCaffran op 01-10-2014 14:24 ]
Vanavond iemand VoG doen?
al 22:00 starten.
PSN:alainduckers
al 22:00 starten.
PSN:alainduckers
Een handtekening?!
Ik ben tussen 22.30 en 23.00 uur thuis en heb wel interesse!
Lvl 27 titan defender. Psn: FrankieFrank88.
Lvl 27 titan defender. Psn: FrankieFrank88.
heb je toegevoegd!
Een handtekening?!
Vanguard rep farmen?SgtCaffran schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, wapens is rank 3. Maar het probleem is dat ik alle bounties al heb gedaan voor de vanguard en dat ik nog nergens vlakbij rank 2 zit. Zullen vast meer mensen dit probleem hebben dus dacht misschien willen 2 mensen met mij wat vanguard rep farmen zodat we light armour kunnen kopen.
Count me in..
Ik tik bijna aan tegen Rank II..
PSN: mRFreeman-nl
Nu we toch op het onderwerp Vanguard rep/marks zitten. Gisteren Rank 3 behaald en Unfriendly Giant gekregen, ben echter aan het sparen voor de helmet. Wat is de snelste manier om je marks aan te vullen?
>inb4 welfare legendaries
Ik wil ook wel meedoen met de Raid. XecuterNL (lvl 27 warlock)
Hier ook even reageren. Ja ik wil ook raiden tegen de klok van tienen. Sasha1103 is psn. Level 27 Hunter
Als iemand de weekly herioc wilt doen of nog iemand zoekt toss me maar een invite Frietjuh(Ps4)
Nice. Dan hebben we zeker 6 man vanavond.
Rokz04,XecuterNL, frankiefrank88, alainduckers, lokitroy en ikzelf.
Koel, hebben jullie hem al eerder gedaan?Michaelg schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:25:
Zo een aantal van jullie een FR gestuurd. Wat is dat request real name eigenlijk bij sommige?
Ik ben wel pas vanaf 22.30 uur vrij dus rond kwart voor online. Mocht het zo zijn dat je op mij moet wachten? Dan vind ik het niet erg als je iemand anders voor mijn plek kiest.Michaelg schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:25:
Dan zie je de echte naam erbij staan ipv de nickname.paulgielens schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:20:
Zo een aantal van jullie een FR gestuurd. Wat is dat request real name eigenlijk bij sommige?
Wie wil er vrijdag op de X1 mee gaan raiden vanaf 20:00?
Heb je zin, geef het dan aan in het volgende topic (x1 slowchat, zodat het duidelijk is dat je op de X1 zit enzo en houden we het daar even centraal
.
uchiha tijntje in "[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!"
Heb je zin, geef het dan aan in het volgende topic (x1 slowchat, zodat het duidelijk is dat je op de X1 zit enzo en houden we het daar even centraal
uchiha tijntje in "[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!"
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Was gisteren de nightfall aan het doen toen je me geloof ik invite, toen die klaar was ben ik gelijk naar bed gegaanFeindflug schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:57:
Nu we toch op het onderwerp Vanguard rep/marks zitten. Gisteren Rank 3 behaald en Unfriendly Giant gekregen, ben echter aan het sparen voor de helmet. Wat is de snelste manier om je marks aan te vullen?
En Vanguard Tiger in de strike playlist
Of public events farmen.Jay-v schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Je hebt Rank2 nodig om armor te kopen. Je reputation omhoog halen doe je het makkelijkste door vanguard bouties te doen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat die vanguard reputation teller kapot is bij mij, verschillende bounties ingeleverd maar hij blijft maar staan op 604/2000 om rank 2 te behalen, knap lomp...
Heb je niet een class item van dead orbit/fwc/new monarchy aan?Fatal Mind schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:14:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat die vanguard reputation teller kapot is bij mij, verschillende bounties ingeleverd maar hij blijft maar staan op 604/2000 om rank 2 te behalen, knap lomp...
nog 7 uur stage lopen en dan weer destiny......
Ik nog 6 uurtjesRaw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:10:
nog 7 uur stage lopen en dan weer destiny......
hahaha draak!jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
Ik nog 6 uurtjesDaarna even eten en sporten denk ik, daarna weer vol op aan de bak met destiny
jij zit ook gewoon de hele dag te tweaken!
Heerlijk joh, werken in de IT, wel jammer dat zowat alle sites hier geblocked zijn, gelukkig is tweakers niet geblockedRaw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
hahaha draak!
jij zit ook gewoon de hele dag te tweaken!
Wie kan/wilt er vanavond trouwens even raiden/weekly strike/nightfall doen? Ik ben online vanaf 20:00 tot 22:00 wss
Edit: ben lvl 27 hunter atm, dus het liefst samen met mensen die lvl 26+ zijn
Edit: ben lvl 27 hunter atm, dus het liefst samen met mensen die lvl 26+ zijn
[ Voor 26% gewijzigd door jesse111 op 02-10-2014 11:18 ]
weekly/nightfall, sign me upjesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:15:
Wie kan/wilt er vanavond trouwens even raiden/weekly strike/nightfall doen? Ik ben online vanaf 20:00 tot 22:00 wss
psn: chrono_nl
Testspecialist
Jawel, eentje van new monarchy, maar ik was onder de indruk dat ik allebij die punten kreeg. Dit was blijkbaar dus een foute aanname........Ereaser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:28:
[...]
Heb je niet een class item van dead orbit/fwc/new monarchy aan?
Ik wil zelf ook de nightly te doen, psn: renesism(lvl 28titan)
Okay nice, dan gaan we vanavond ff de nightfall en weekly doen RRCreations & ini
Dit topic is gesloten.