Gokje wagen met een engram?C4D schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:44:
[...]
Grrrrr...ik wil een exotic helm voor m'n warlock.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
laat maar weten wat je had.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Niet slecht, kan ik nu een derde hunter aanmaken.
PSN: Leech1984
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik? geen dus nog hahaha. ga het vanavond weer proberen met mijn motes of lightGMacD schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:05:
welke warlock helm had je gekregen?
PSN & XBL: Denkoyugo
Een 3e hunter?...leech1984 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:01:
Net de engram gekocht met mijn hunter: Mask of the Third man kwam eruit.
Niet slecht, kan ik nu een derde hunter aanmaken.
Is veel leuker om 1 hunter, 1 warlock en 1 titan te hebben!
Eens, maar voor gear farmen voor 1 char om deze naar 30 te brengen, zijn 2-3 dezelfde ideaal.jesse111 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:16:
[...]
Een 3e hunter?...
zo heb ik het ook gedaan met mijn hunter.
Nu niet meer btw, nu is mn hunter 30, warlock 27 en titan 10.
Ik hoop zo op een exotic helm voor m'n titan
[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 14-11-2014 11:35 ]
Alweer die chest, die heb ik al sinds de 1e keer.... jammer hoor.
Moet lvl 28 en Nightfall nog. PM me voor PSN ( is me echte naamCrackSlet schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:39:
Dat wordt vannavond nog even de weekly iig op 26 doen, kom 5 muntjes te kort
Nog mensen te porren hiervoor? Vind lvl 28 ook prima, als we m maar halen
Nightfall daarna is ook prima
Ik doe de daily meestal voor 2 characters op lvl 28. Mag altijd iemand mee.Faaz0 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:50:
Is er iemand die me voor het eerst door daily heroic wil loodsen vanavond :-)
ik ben ook nog bezig met die 200 kills zit nu pas op 70 dus wil eventueel wel helpen maar dan vooral killen van alle mobsAlexMar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:43:
Iemand die vanavond rond 22.00 VoG hard wilt doen?Kan eventueel ook iemand helpen met nightfall? Moet voor pocket infinity 200 kills Halen in nightfall.
PSN: FreakGIB
Ik heb niets met een Titan of Warlock.jesse111 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:16:
[...]
Een 3e hunter?...
Wellicht later een keertje, maar voor nu hou ik het bij de Hunter.
Het loont mijns inziens ook niet om verschillende characters te hebben.
Wil wel meedoen vanavond. Met of zonder special tactics?jesse111 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:44:
Ik wil vanavond wel de nightfall en weekly doen.
De weekly moet ik nog 2x doen, de nightfall nog maar 1x
MothafockaC4D schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:12:
[...]
Heb er net 1 tijdens de nightly gekregen. Apotheosis Veil
Op naar lvl 30.
[ Voor 9% gewijzigd door Montaner op 14-11-2014 13:18 ]
Ik heb eindelijk hier wel geluk mee; vorige week de warlock gekregen en nu direct de saint 14 titan helm : )trix0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:48:
Exotic helm voor titan plzkan ik tenminste level 30 worden.
Alweer die chest, die heb ik al sinds de 1e keer.... jammer hoor.
Nu alleen nog een chest uit de VOG nodig en dan op naar de 30 en hard raid!
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Top! Ik denk dat ik rond 20:30 online ben en kan tot +- 22:30 spelen.
Ga je dit ook redden?
lvl 29 warlock (sun)
PSN: XecuterNL
Ikke ook!!jesse111 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:42:
Maar goed, ik wil dus vanavond de nightfall/weekly heroic doen. Wie moet dat nog meer halen?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Top!
Dan zie ik jullie vanavond!
Zoek nog wel 1 reserve in het geval dat vegetto er niet is
Herkenbaar, als die kleine er straks is wordt het nog minder gamen.vegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:48:
hmm moet iik even kijken heb een hoogzwangere vriendin zitten dat is de laatste tijd geen pretjeals t niet lukt post ik even hier
Shadow gaat vanaaf raiden als t goed isBuizerd__NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:11:
Ik krijg nu ook een oproep van Bosjuh en Shadow.
Misschien wilt bosjuh mee doen met ons vanavond?Buizerd__NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:25:
Haha ja kan kloppen, hij gaat hem waarschijnlijk ook zondag doen na onze raids met hun alts.
Ik denk dat vegetto het te druk gaat hebben vanavond
PSN is Physxx
Ik zoek een fresh run en heb ervaring
Vanavond wordt krap. Morgenavond, zondag overdag / avond of wat mij betreft maandagavond komt mij het beste uit. Vanavond wil mijn vriendin wat aandacht sinds ik de hele week voor werk in het buitenland zatvegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:47:
hoelaat PhysX? anders kunnen we miss samen wat starten ik moet ook nog liefst wat later op de avond
Spannend! tweaker babyvegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:48:
hmm moet iik even kijken heb een hoogzwangere vriendin zitten dat is de laatste tijd geen pretjeals t niet lukt post ik even hier
Je mag, als de baby geboren is, in de Dads Of Destiny clan
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
* Little Light incoming *vegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:48:
PSN: Fruitschaaltje
Ja hoor, daily legendary engram welke ice breaker werd, nog wat legendary engrams die wat armor/rommel opleverde. Maar geen legendary engrams meer die een rare gaven of zo. Maar 0 exotic engrams... sowieso nog nooit gevonden.DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:17:
Had het laatst ook al eens gevraagd maar er geen antwoord op gehad, maar heeft iemand de laatste maand nog wel eens gewoon een paars engram gevonden? Erg lang geleden hier, laatste 2/3 Exotic/Legendary wapens heb ik via Marks, Xur of een blauw engram.
bij mij ook alweer een tijd geleden dat ik zo'n paarse rakker heb gevonden. komt misschien ook omdat ik te weinig speel en nu voornamelijk bezig ben op me titan(lvl 18). man o man. wat droppen er dan weinig blauwe engrams... laat staan paarse hahahahaDarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:17:
Had het laatst ook al eens gevraagd maar er geen antwoord op gehad, maar heeft iemand de laatste maand nog wel eens gewoon een paars engram gevonden? Erg lang geleden hier, laatste 2/3 Exotic/Legendary wapens heb ik via Marks, Xur of een blauw engram.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Daily? Die engrams vind je via de daily's of bedoel je dat je ze dagelijks vind? Wat doe je hier precies voor?trix0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:19:
[...]
Ja hoor, daily legendary engram welke ice breaker werd, nog wat legendary engrams die wat armor/rommel opleverde. Maar geen legendary engrams meer die een rare gaven of zo. Maar 0 exotic engrams... sowieso nog nooit gevonden.
voor de 'lootcave' patch vond ik bijna dagelijks wel een paars engram en soms wel 2 per dag, nu al weken niets meer.
Strange coins opsparen loopt ook nog niet bepaald storm hier, denk dat ik over 3 weken wel weer 23 coins heb
p.s. ik vond net dit: http://www.findxur.com/
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 14-11-2014 15:31 ]
Verwijderd
Wat voor oproep?Buizerd__NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:11:
Ik krijg nu ook een oproep van Bosjuh en Shadow.
3x Weekly = 27 coins per weekDarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:21:
[...]
Strange coins opsparen loopt ook nog niet bepaald storm hier, denk dat ik over 3 weken wel weer 23 coins heb
Nightfall wil ook nog wel eens coins geven
warlock en titan lvl29
PSN: jansoe13
Count me in, plus 2 of 3 maatjes van mij (iedereen minimaal lvl 28). Dus we hebben er nog hooguit 1 nodig. Ik heb je al op PSN (cssfir3).strompel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:03:
ronald19782 en ik zoeken nog 4 man voor normal raid op ps4 om 20.30
warlock en titan lvl29
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
I am instrompel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:03:
ronald19782 en ik zoeken nog 4 man voor normal raid op ps4 om 20.30
warlock en titan lvl29
....
Ik wil om 22:00 met nog een 30er het oricels checkpoint fixen zodat de alts daar nog eens loot kunnen krijgen.AlexMar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:17:
Iemand die vanavond de hard raid wilt doen?
Je mag wel meehelpen
Gaan alleen niet de hele raid doen
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
ok dus bij deze:jimmeh22 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:06:
[...]
Count me in, plus 2 of 3 maatjes van mij (iedereen minimaal lvl 28). Dus we hebben er nog hooguit 1 nodig. Ik heb je al op PSN (cssfir3).
ronald19782
jansoe13
buffel
cssfir3 + friends
start om 20.30
Daily strike, sorry ;-)DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:21:
[...]
Daily? Die engrams vind je via de daily's of bedoel je dat je ze dagelijks vind? Wat doe je hier precies voor?
voor de 'lootcave' patch vond ik bijna dagelijks wel een paars engram en soms wel 2 per dag, nu al weken niets meer.
p.s. ik vond net dit: http://www.findxur.com/
Hoelaat? Wil best helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:51:
Wie wilt er mee met hard raid gatekeeper checkpoint.
Lvl 29 hunter.
Je mag best doodgaan. Alleen niet hele team....DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:39:
Ik ben niet zo goed in 'niet doodgaan', dus de nightfall is niks voor mij.
als het niet te laat is wil ik ook wel mee.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:51:
Wie wilt er mee met hard raid gatekeeper checkpoint.
level 30 hunter
Wij hebben de raid vorige week vrijdag voor de 1e keer gedaan en zijn toen tot aan Atheon gekomen, dus de basics kennen wij nu wel, maar een beetje aansturing door ervaren mensen kan absoluut geen kwaad! Wij (lvl 27 Titan en lvl 27 Warlock) zullen goed luisteren naar jullie "orders" haha.
We zoeken dus nog 4 mensen. Als je mee wil doen, wil je ons dan op PSN een friend request sturen (BulldozerPP en X-Ray_81)? Dan zal ik een fireteam invite sturen om precies 21.00u.
Wij willen wel mee, beide raid ervaring VortexSphere (level 28 titan) en Muite3 (level 27 warlock) beide chars zijn alts.BulldozerPP schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:34:
Wie wil ons vanavond om 21.00u helpen met een normal raid (PS4)?
Wij hebben de raid vorige week vrijdag voor de 1e keer gedaan en zijn toen tot aan Atheon gekomen, dus de basics kennen wij nu wel, maar een beetje aansturing door ervaren mensen kan absoluut geen kwaad! Wij (lvl 27 Titan en lvl 27 Warlock) zullen goed luisteren naar jullie "orders" haha.
We zoeken dus nog 4 mensen. Als je mee wil doen, wil je ons dan op PSN een friend request sturen (BulldozerPP en X-Ray_81)? Dan zal ik een fireteam invite sturen om precies 21.00u.
Wellicht kan ik ook nog helpen, hangt even af van de kleine of ze slaapt.BulldozerPP schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:34:
Leuk, thanks! Ik heb je friendrequest al geaccepteerd. Ik stuur je straks de fireteam invite.sphere87 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:35:
[...]
Wij willen wel mee, beide raid ervaring VortexSphere (level 28 titan) en Muite3 (level 27 warlock) beide chars zijn alts.
Haha, die van mij slaapt al ;-). Laat maar weten of het lukt straks!leech1984 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:39:
[...]
Wellicht kan ik ook nog helpen, hangt even af van de kleine of ze slaapt.
Ik vind 887 met vegetto :-)vegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:03:
Ik kan later op de avond raiden of weekly
Iemand die me kan helpen met de weekly. Nodig voor coins en exotic bounty
[ Voor 17% gewijzigd door Biatch op 14-11-2014 20:04 ]
I want to live forever, so far.. so good.
Wil ook meedoen, als er nog ruimte is.BulldozerPP schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:34:
heb een lvl 25 warlock die wel meewil. first-timer voor VoG maar heb wel uitgebreide raid-ervaring in het algemeenBulldozerPP schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:34:
Biatch schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:00:
[...]
Ik vind 887 met vegetto :-)
Iemand die me kan helpen met de weekly. Nodig voor coins en exotic bounty
Biatch, je kan mij toevoegen, PSN hieronder
minimaal lvl 28
aanvang per direct
21:00 gaan we. Kan je dan?Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:31:
@leech
Wil jullie ook wel komen helpen! Hoelaat gaan jullie?
Warbringer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:05:
Bas en ik zijn bezig met de weekly, bijna aan het eind. wie wil er nog ff mee doen?
Eentje nodig plsWarbringer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:05:
Bas en ik zijn bezig met de weekly, bijna aan het eind. wie wil er nog ff mee doen?
Je kunt gewoon rechts onder dat platform daar gaan zitten. Vanuit daar kun je rustig alle enemies killen.
Verwijderd
Ik ga toch niet mee heren. Heb net al hard gedaanVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:58:
20:15/20:30 Zaterdag dan??? Hard Raid
Ruwi_NL 30 warlock
Zekerpixels 29warlock
Leech1984 29 hunter
SRbinYu 30 titan
BjornNL22 29/30?
(Shadow1/ FreakGIB)
Als iemand een normal raid morgen wilt doen, wil ik wel mee.
Dat maar gedaan ja, crude but effective. Pixel bedankt iigL490 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:21:
[...]
Je kunt gewoon rechts onder dat platform daar gaan zitten. Vanuit daar kun je rustig alle enemies killen.
Geen probleem.Warbringer schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:35:
[...]
Dat maar gedaan ja, crude but effective. Pixel bedankt iig
Is er nog iemand die de nightfall wil doen, ben al solo gestart
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Verwijderd
ik wil wel mee doen.vegetto1983 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:49:
iemand nightfall ga nu online
Psn: Hertog_Rick
Dit topic is gesloten.
![]()