PSN: Fruitschaaltje
PSN: bryanlost
Heb je dit na de reset ( dinsdag) gekregen die checkpoint? Anders issie weg.. Ik kan overigens de shards van de eerste chest wel gebruikenbryanvan schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:25:
Ik heb trouwens nog een checkpoint bij de gatekeeper. Vanaf het moment dat je de relic kan pakken zeg maar. Wellicht handig? Eerste stuk krijg je toch niets (bij mij iig tot dusver)
PSN: bryanlost
29 lock/titan.
....
Vorige keer ging ook lekker met jullie!Fruitschaal schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:30:
Haha, in dat geval start ik liever vanaf het begin.. Shards needed! Zolang ben je toch niet met het begin bezig..
Wil dat nog wel een keertje
....
als er nog plek is wil ik graag meeMichaelg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:14:
Ik zoek nog 3 man voor normal raid vanavond PS4 20:00
-SaSha1103
-mmmvanmilo
-bryanlost
-
-
-
Heb je erbij gezet Bryan 😊
PSN: jansoe13
-SaSha1103
-mmmvanmilo
-bryanlost
-fruitschaaltje
-duckyvite
-BuFFeL_NL
[ Voor 4% gewijzigd door Michaelg op 12-11-2014 17:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hey, is het ineens vroeger geworden?UTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:02:
Vanavond: 19:30-19:45!
1. Utaddict (utaddict1988)
2. Vegetto
3. Busta
4. C4D (lupusergo)
5. Zalathor
6. Sajuuuuuuuuuuuk
Reserve: Steffeh
One-shot tijd!
20:00, pretty please? Ik probeer er eerder te zijn, maar vriendin komt pas laat thuis van haar werk/laat eten.
psn: lupusergo
- RaYsoms
- Buraxo
[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 12-11-2014 18:28 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Heb je genoeg voor straks? Heb niets van zalalalal gehoord, dus weet niet of je op hem moet rekenen. Kan je nog een ander zoekenUTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:00:
[...]
Zijn genoeg filmpjes.
P.s. neem ammo packs mee.
als je een reserve zoekt.....steffeh schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:34:
[...]
Heb je genoeg voor straks? Heb niets van zalalalal gehoord, dus weet niet of je op hem moet rekenen. Kan je nog een ander zoeken
PSN: jansoe13
[ Voor 58% gewijzigd door Montaner op 12-11-2014 18:56 ]
I want to live forever, so far.. so good.
Oke geen probleem we zien je wel verschijnentrix0r schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:40:
Ik ga me haasten om 2015 te halen! Anders 2030 ongeveer.
psn = bjornnl22
Verwijderd
Als je zin hebt? Zoeken er nog 1.
[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 12-11-2014 19:37 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Psn : Lexzorz
Ik start nu opsparraps schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:19:
[...]
Oke geen probleem we zien je wel verschijnen
Iemand had het over 6th chest als je voorbij gorgons komt zonder gezien te worden. Heeft iemand daar een YouTube filmpje van?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Wij hebben net beide kistjes gepakt en ongezien er door heen gekomen.Michaelg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:31:
Thnx luitjes.
Iemand had het over 6th chest als je voorbij gorgons komt zonder gezien te worden. Heeft iemand daar een YouTube filmpje van?
Maar nergens toevallig een chest gezien.
Ik wacht het af
Je kan bij de jumppuzzel ook naar link, misschien dan daar? Of als je een gorgon killed komen er jumplatformen bij om bij de portel te komen. Zouden plekken kunnen zijn waar die chest komt.
Zijn maar ideeen, ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door R-utger op 12-11-2014 21:47 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
BullshitMichaelg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:31:
Thnx luitjes.
Net trouwens weer de legendarische, gezellige Guardian Down raid gehad!
Mijn beste rewards? Een legendary gauntlet engram uit de spiritbloom chest. Voor de rest alleen maar energy, shards en chatterwhite
Alleen de relic en het teleporten was wel wat lastig.
Uiteindelijk toch nog 1:36 erover gedaan.
Weer een lading shards en energies erbij.
Die Praethdjdjfjkrkd huppeldepup erbij en nog een VoC.
Van de week nog eens met een alt doorlopen...
PSN: Leech1984
Volgende week woensdag weer dezelfde groep!
oke kom eraan even char wisselenL490 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:10:
1 man gezocht voor VoG op hard, clearen gaat waarschijnlijk niet lukken maar gewoon zoveel mogelijk loot meepakken.
psn = bjornnl22
Verwijderd
Ik had wel erg veel geluk met Thunderlord, Patience & Time en (!) Atheon's Epilogue!leech1984 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:34:
Was weer een leuke run! Altijd leuk om mensen te helpen die het nog nooit gedaan hebben die Vault of Glass.
Alleen de relic en het teleporten was wel wat lastig.
Uiteindelijk toch nog 1:36 erover gedaan.
Weer een lading shards en energies erbij.
Die Praethdjdjfjkrkd huppeldepup erbij en nog een VoC.
Van de week nog eens met een alt doorlopen...
Verwijderd
ADD me op PS4
Ben de hele dag vrij, dus kijk maar wanneer we gaan.
Hahaha nog een account?Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:48:
Ik wil morgen ook wel nog een keer op hard met m'n alt.
ADD me op PS4
Ben de hele dag vrij, dus kijk maar wanneer we gaan.
Of heb je lvl 29/30 alt?
Was zeker leuk! Helaas geen record, maar 57 minuten is wel okejesse111 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:16:
[...]
BullshitZoveel mensen hebben dit al gedaan en hebben ook die jumppuzzel helemaal afgemaakt, maar niemand heeft ooit een 6e kist gezien
Net trouwens weer de legendarische, gezellige Guardian Down raid gehad!
Mijn beste rewards? Een legendary gauntlet engram uit de spiritbloom chest. Voor de rest alleen maar energy, shards en chatterwhite
Ook qua loot weer geen zak. Zit serieus te overwegen om even gauw een tweede Titan te levelen, dan moet mijn level 16 warlock maar even wachten.
Atlas#22744
Was een leuke run guysFreakGIB schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:15:
[...]
1.bjornnl22 Warlock 30
2.freakgib Hunter 30
3.bartiks Titan 29
4.G2theNO Warlock 30
5.VortexSphere Warlock 30
6.Muite3 Hunter 29
Het was zeker een goede run alleen mag volgende week Atheon wel iets sneller gaan liggenUTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:08:
Prima normale VoG gedaan net! ! Bijna 2 uur met twee mensen die hem nog nooit eerder hadden gedaan. Epilogue en raid gloves gekregen, netjes. Maatje kreeg VoC en Suros, deed hem voor het eerst.
Ik heb ook weer wat leuke loot erbij
[ Voor 4% gewijzigd door Sajuuk op 13-11-2014 08:06 ]
Harder schieten!Sajuuk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:06:
[...]
Het was zeker een goede run alleen mag volgende week Atheon wel iets sneller gaan liggen
Ik heb ook weer wat leuke loot erbij
Hierom heb ik maar heel gauw een Titan aangemaakt hahaha. lvl 17 nu, 3 to go!Kasai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:58:
TITAN POWAH
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
TITAN X 2, dubbel zoveel POWAHKasai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:58:
TITAN POWAH
Verwijderd
Voortaan maar een titan erbij haha
Titan is zo cool dat ik heb besloten tweede Titan te gaan levelen
Atlas#22744
Atlas#22744
Heb een 24 hunter alt, maar ik kan niet wennen aan de jump, warlock glide is gewoon awesomeness
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
heb ook een lvl 28 hunter. Blij dat ik een titan heb gemaakt. sowieso al voor de nightfall en weekly en misschien binnekort ook de VoGvegetto1983 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:40:
ikzelf heb nu 28 hunter en 27 titan ik heb het idee dat ik de titan toch leuker vind maar heb eig niet zoveel tijd om beide bij te houden... lastig
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Dat heb ik nou precies andersom, ik kan niet overweg met die Warlock glideBokkie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:41:
Warlock4life
Heb een 24 hunter alt, maar ik kan niet wennen aan de jump, warlock glide is gewoon awesomeness
Atlas#22744
Ja dat waren wij!jesse111 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:43:
Toch wel grappig dat we gister na de raid naar de tower gingen en daar ook een hele groep tweakers tegen kwamen
#tweakersdanceparty
Triple jumpBokkie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:41:
Warlock4life
Maar heb zelf al een:
30 hunter
27 warlock (met al 1 raid gear stuk + 1 exotic)
10 titan
I need more gear :-)
Verwijderd
Zijn iets met de servers aan het doen toch bij bungie?
Atlas#22744
Jij had toch een screenshot gemaakt Jesse?
Ik heb ook een warlock alt, maar mis dan altijd m'n titan jump. Als je door dat schild heen loopt zie je linksonder ( boven je HUD ) ook shield of light staan,
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Klopt. Heb m'n warlock alt binnen 3 dagen naar level 20 met bountys. Wil je vanmiddag wel helpen als je online bent.UTADDICT schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:00:
Snelste manier om een char te levelen is met bounties toch?
Atlas#22744
Jupsteffeh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:56:
[...]
Jij had toch een screenshot gemaakt Jesse?
Ik heb ook een warlock alt, maar mis dan altijd m'n titan jump. Als je door dat schild heen loopt zie je linksonder ( boven je HUD ) ook shield of light staan,
Shhht hier zouden we het niet over hebben he
[ Voor 17% gewijzigd door jesse111 op 13-11-2014 10:04 ]
https://support.us.playst...and-share-ps4-screenshotsjesse111 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:04:
[...]
JupIk heb een screenshot gemaakt, heb alleen geen idee waar ik die vandaan moet halen (heb nog nooit een screenshot geupload vanaf mn ps4 hahaha)
Atlas#22744
Hoe werkt dat (afgezien van Faris)?
Als je met een hoger level meegaat kan die bepaalde bountys zoals Kill 10 vex of hive voor je doen, heb je weer 10k erbij aan experience etc.
Of missies op hogere levels waarbij de ander alles afknalt en jij ook exp krijgt : )
Mn titan is nu bijna level 17, als ie 20 is kan ie gelijk level 24 worden
Was een mooie run. Eindelijk van mijn angst voor de shield relic afUTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:08:
Prima normale VoG gedaan net! ! Bijna 2 uur met twee mensen die hem nog nooit eerder hadden gedaan. Epilogue en raid gloves gekregen, netjes. Maatje kreeg VoC en Suros, deed hem voor het eerst.
Patience and Time, Plan C & Praedyths Revenge gekregen.
Nu genoeg shards om naar 30 te gaan, alleen heb ik nog een exotic of raid helm nodig.
Volgende week woensdag zelfde tijd is overigens prima.
psn: lupusergo
Mooi, maak tegen die tijd wel weer een lijstje.C4D schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:14:
[...]
Was een mooie run. Eindelijk van mijn angst voor de shield relic af
Patience and Time, Plan C & Praedyths Revenge gekregen.
Nu genoeg shards om naar 30 te gaan, alleen heb ik nog een exotic of raid helm nodig.
Volgende week woensdag zelfde tijd is overigens prima.
Mijn lock is 16, maar ben er klaar mee dat ik steeds zooi voor mijn Titan krijg, dus wil mijn kansen verdubbelenjesse111 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:11:
Precies, ik werd dus geholpen om de missies op hard te halenZo ging het lekker snel met levelen
Mn titan is nu bijna level 17, als ie 20 is kan ie gelijk level 24 worden
Atlas#22744
Ja opzich een slimme gedachte, maar ik kan wel wachten opzichKasai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:20:
[...]
Mijn lock is 16, maar ben er klaar mee dat ik steeds zooi voor mijn Titan krijg, dus wil mijn kansen verdubbelen
Als mn titan lvl 26/27 is kan ik 3x per week de raid doen en dan voor 3 verschillende classes armor halen.
Vind ik ff wat leuker als dat ik maar voor 1 class dingen kan halen
Atlas#22744
Ik zat net te denken, kan ook een 2e lock maken. Dan kan ik met gear overzetten direct alles 2x doen.jesse111 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:24:
[...]
Ja opzich een slimme gedachte, maar ik kan wel wachten opzich
Als mn titan lvl 26/27 is kan ik 3x per week de raid doen en dan voor 3 verschillende classes armor halen.
Vind ik ff wat leuker als dat ik maar voor 1 class dingen kan halen
Ja precies! Nou heeft een maat van mij dat gedaan, doet al 4 weken lang met 2 warlocks de raids en heeft nog maar 1 raid armourUTADDICT schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:29:
[...]
Ik zat net te denken, kan ook een 2e lock maken. Dan kan ik met gear overzetten direct alles 2x doen.
Atlas#22744
Ik heb echt het geduld niet om weer helemaal van 1-20 te levelenKasai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:30:
[...]
Ja precies! Nou heeft een maat van mij dat gedaan, doet al 4 weken lang met 2 warlocks de raids en heeft nog maar 1 raid armour
Wanneer de servers weer online gaan ben ik in ieder geval uitgenodigd door CrazyVin987! Geen idee of daar nog slots voor open zijn...Frijns.Net schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:37:
Wordt er nog aan raid gedaan op de PS4 vanavond?
Gewoon bounties doen en dan de missies rushen! Je bent zo klaar met allestrix0r schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:39:
[...]
Ik heb echt het geduld niet om weer helemaal van 1-20 te levelenheb een level 6 hunter, maar pff...
Servers offline, PSN onderhoud, tot hoe laat?YmX schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:41:
[...]
Wanneer de servers weer online gaan ben ik in ieder geval uitgenodigd door CrazyVin987! Geen idee of daar nog slots voor open zijn...
Atlas#22744
Verwijderd
Haha, dat werkt dus nog steeds: eerst klagen hier en dan raiden...Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
Zijn er nog mensen, die van het weekend een hard raid gaan doen? Ik wil graag mee. Tegen die tijd ben ik ook level 30! Nadat ik gisteren had lopen klagen op het forum dat ik nooit me handschoenen kreeg. Heb ik ze gehad gisteren! jeeh
Verwacht maar een flinke klaag post van mij volgende week dinsdag!
Prima toevoeging dit...RRCreations schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:26:
Weet je wat pas irritant is, mensen die level 30 zijn en 'meehelpen' met de raid en denken dat ze goddelijk zijn en alles in hun eentje kunnen doen.
Graag gedaan! Echter heb ik wel een vraag, de raid van de aankomende DLC. Is het al bekend op welk level normal zal zijn? Zullen ze beginnen op level 30 en zal hard dan level 32 zijn?
Door de gelekte beelden was volgens mij bekend geworden dat sommige missies op hogere levels zullen zijn dan nu, zullen de nieuwe niet raid-armors dan ook meer light hebben?
Atlas#22744
Zal wel 28-32 worden, zoals nu 26-30.RRCreations schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:38:
[...]
Graag gedaan! Echter heb ik wel een vraag, de raid van de aankomende DLC. Is het al bekend op welk level normal zal zijn? Zullen ze beginnen op level 30 en zal hard dan level 32 zijn?
Door de gelekte beelden was volgens mij bekend geworden dat sommige missies op hogere levels zullen zijn dan nu, zullen de nieuwe niet raid-armors dan ook meer light hebben?
Wij hebben misschien vrijdagavond wel plekdjbarney schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:30:
Zijn er nog mensen die vanavond een VoG first-timer willen meenemen op een raid? XBO, heb een l29 hunter en een 28,5 warlockgamertag: DeejayBarney
De servers gaan overigens vanavond offline voor wat maintenance
[ Voor 15% gewijzigd door greyfox1987 op 13-11-2014 12:34 ]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Physxx lvl 28 hunter
Ben nu solo op lvl 28 bij de eindbaas. Iemand die wil helpen?
[ Voor 34% gewijzigd door Physx op 13-11-2014 13:01 ]
Zou ook graag mee willen met de hard raid ben lvl 30 titan defenderVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
Zijn er nog mensen, die van het weekend een hard raid gaan doen? Ik wil graag mee. Tegen die tijd ben ik ook level 30! Nadat ik gisteren had lopen klagen op het forum dat ik nooit me handschoenen kreeg. Heb ik ze gehad gisteren! jeeh
Als het zaterdagavond is, wil ik wel mee.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
Ik wil wel mee. Hoelaat ongeveer?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
PSN: Leech1984
Verwijderd
Dan hebben we:
Ruwi_NL 30 Warlock
Zekerpixels lvl 29 Hunter
Leech1984 lvl 29 hunter
SRbinYu lvl 30 titan
.....
....
Wie willen er nog mee liefst nog 1 dertiger minimaal.
(FreakGIB)
(BjornNL22)
Verwijderd
Hoe laat gaan jullie?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
Zullen we zaterdag doen dan. De tijd maakt mij niet veel uit, als het maar in de avond is.
Dan hebben we:
Ruwi_NL 30 Warlock
Zekerpixels lvl 29 Hunter
Leech1984 lvl 29 hunter
SRbinYu lvl 30 titan
.....
....
Wie willen er nog mee liefst nog 1 dertiger minimaal.
(FreakGIB)
(BjornNL22)
Ik heb nog nooit hard gedaan, maar zou deze graag willen proberen.
lvl 30 hunter, psn : Lexzorz
Dit topic is gesloten.
![]()