Kashikaa
Helaas haal ik het vanavond niet. Wil wel graag een andere keer mee!tha_crazy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:53:
[...]
Nee hoor, ik pak ook wel eens 26's mee in raids.
Trouwens...
Wij zoeken voor vanavond op de PS4, 3 man voor de VoG normal run.
Newbies zijn welkom voor uitleg, tips & tricks en oefening met de relic.
We beginnen om 20:00.
psn: CrazyVin987
- MijnJaz - 27/28 hunter - MijnJaz
-
-
Nog 2 man.
ps. ik ga zelf mee als 30 hunter.
PSN: Maiky1001
Is goedMaiky1001 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:33:
[...]
Helaas haal ik het vanavond niet. Wil wel graag een andere keer mee!
Maar als het goed is zitten we nu vol!
Mensen die Nightfall willen doen??
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ga het toch niet reddenkidicoke schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:40:
Nog twee mensen voor de raid nodig
Wordt filmpje kijken op de bank, anders is het oorlog.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
en ik mijn 4e Bad seed downVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:01:
Holy shit, net uit de nightfall Hawkmoon gekregen.
PSN: jansoe13
Iemand zin in een paar strikes, moet er 5 doen zonder dood te gaan voor een exotic bounty.
Verwijderd
5x nexus doen. Dat is de makkelijkstezekerpixels schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:04:
Iemand zin in een paar strikes, moet er 5 doen zonder dood te gaan voor een exotic bounty.
Verwijderd
heb zelf ook wel een keer zin om een weekly,nightly of VoG te doen,nog nooit gedaan namelijk.
psnid is pruimtabak ben lvl 28 warlock alles legendary.
psnid is pruimtabak ben lvl 28 warlock alles legendary.
Kashikaa en ik willen de raid op hard doen, iemand interesse? Gewoon kijken hoe ver we komen om zoveel mogelijk loot mee te pakken.
Wij zijn beide LVL 29 (Hunter & Warlock) met een volledig geüpgrade wapenarsenaal.
Wij zijn beide LVL 29 (Hunter & Warlock) met een volledig geüpgrade wapenarsenaal.
Verwijderd
We zijn nog op zoek naar 2 spelers voor lvl 26 raid ps4 (laatste 2 fights) - add me: Borealis024
Kom eraan ben er binnen 5 minVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:53:
We zijn nog op zoek naar 2 spelers voor lvl 26 raid ps4 (laatste 2 fights) - add me: Borealis024
psn = bjornnl22
Jaaaa!UTADDICT schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:02:
Mensen die Nightfall willen doen??
Oh ja, wat doen we morgen? Ik begin liever wel zo vroeg mogelijk, kan ik nog ff chillen met m'n vriendin er na.
Wie heeft er zin om aanstaande zondag rond 15.30 VoG op normal te doen?
Ik kan niet wachten
Atlas#22744
Mida graag vandaag xur >_<
Van de week al exotic helm van nighfall gehad, dus geen armor meer nodig, alleen wapens
Van de week al exotic helm van nighfall gehad, dus geen armor meer nodig, alleen wapens
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik hoop dat ie een storyline verkoopt.. schijnt super exotic te zijn
Storyline mag ie houden, als ie 10 nieuwe strikes verkoopt vind ik het ook best
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb 80 coins, dus ik koop alles.
Atlas#22744
misschien moet ik ook maar een alt maken
Is best slim, helemaal als je zelfde class hebt, elke week 18 coins
Atlas#22744
Hoe lang heb je erover gedaan om de alt te levelen?
tussen de 7 en 8 uur
. Vanaf moment dat je bountys kan doen, moet je ze direct doen. Dan gaat het best snel.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Uhm, 5-7 dagen denk ik. In een weekend moet je wel een heel eind komen.
Atlas#22744
Hoelaat komt Xur?
haha man..heb niet meer zoveel game tijd als toen de game uit kwam. Ach weet je, ik heb alle raid gear al, 2 exotic helmen, guantlets en chestpiece voor mn warlock.. voor exotic wapens kopen ga ik geen alt maken denk ik
3u vanmiddagUTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:07:
Hoelaat komt Xur?
10 uur nederlandse tijd.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hmm ja dan heb je er denk ik niet zoveel aanGMacD schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:08:
haha man..heb niet meer zoveel game tijd als toen de game uit kwam. Ach weet je, ik heb alle raid gear al, 2 exotic helmen, guantlets en chestpiece voor mn warlock.. voor exotic wapens kopen ga ik geen alt maken denk ik
Atlas#22744
Nog mensen zin in een raid vanavond?
Wel graag ervaring
29 titan
Wel graag ervaring
29 titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
normal of hard?R-utger schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:00:
Wel graag ervaring
29 titan
Normaal
Titan: Crest of Alpha Lupi chest
Hunter: Mask of the Third Man helmet
Warlock: Sunbreakers gauntlets
Weapon: Truth
Exotic Helmet Engram
Exotic Helmet Engram
Atlas#22744
Truth?
Fijn daar heb ik er al 2 van
Fijn daar heb ik er al 2 van
PSN: jansoe13
Thanks!Kasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:10:
Titan: Crest of Alpha Lupi chest
Exotic Helmet Engram
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Jammer dat er niks voor mij bij zit
Atlas#22744
Verwijderd
Ik haal toch maar de Thruth dan, had gehoopt op gjallahorn.
Heb nog geen goede heavy rocketlauncher. en de sunbreakers heb ik al 3x dubbel
Heb nog geen goede heavy rocketlauncher. en de sunbreakers heb ik al 3x dubbel
Gelukkig zit er niks boeiends bij. Mooi coins over om heavy ammo syns te kopen
Dat is zoMichaelg schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:49:
[...]
Gelukkig zit er niks boeiends bij. Mooi coins over om heavy ammo syns te kopen.
En sparrow upgrade

Atlas#22744
Heb heel veel motes of light, helaas de warlock helm uit de helmet engram gehaald ipv titan. Durf geen tweede keer
Ben gelukkig met een warlock alt bezig, dus heb hem toch nodig.

gewoon nog een keer doen joh! roll the diceeeesteffeh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:53:
Heb heel veel motes of light, helaas de warlock helm uit de helmet engram gehaald ipv titan. Durf geen tweede keer![]()
Blauw en groen.
En ik wil paars
Atlas#22744
Zal ik Truth kopen voor mijn 2e hunter, die heeft namelijk nog een Green Heavy Wapon.
Goed wapen. Heb hem helaas al vorige keer gekochtBuizerd__NL schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:01:
Zal ik Truth kopen voor mijn 2e hunter, die heeft namelijk nog een Green Heavy Wapon.
PSN & XBL: Denkoyugo
Als je al een gjallarhorn hebt, laat hem liggen. Als je geen horn hebt, koop je deze
Zijn er nog mensen die vandaag een fresh vog run doen en een nightfal toevallig
Level 28 hunter
Level 28 hunter
[ Voor 9% gewijzigd door Clini op 07-11-2014 11:21 ]
Doen als je nog geen void rocket launcher en Horn hebtBuizerd__NL schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:01:
Atlas#22744
Dit is ook het argument waarom ik zit te twijfelen om 'm te halen. Ik heb nog geen void rocket launcher, en in VoG HM is dat toch wel verdomde handig tegen minotaurs. Een instant 'get out of my face' knop, zeg maar.Kasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:28:
[...]
Doen als je nog geen void rocket launcher en Horn hebt
Alleen, exotics duren zo verdomde lang om te levelen. Mijn ice breaker deed ik een volle 2 weken over, terwijl ik behoorlijk wat speel. Eer dat ik Truth dus goed kan gebruiken in VoG (300 attack, dus), ben ik al weer wat weken verder...
PS5 PSN: UnrealKazu
Voor VOG heb ik de Unfriendly Giant met Void. Scheelt weer wat levellen.Kazu schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:39:
[...]
Dit is ook het argument waarom ik zit te twijfelen om 'm te halen. Ik heb nog geen void rocket launcher, en in VoG HM is dat toch wel verdomde handig tegen minotaurs. Een instant 'get out of my face' knop, zeg maar.
Alleen, exotics duren zo verdomde lang om te levelen. Mijn ice breaker deed ik een volle 2 weken over, terwijl ik behoorlijk wat speel. Eer dat ik Truth dus goed kan gebruiken in VoG (300 attack, dus), ben ik al weer wat weken verder...
PSN: Leech1984
Ja dat is lastig. En irritante aan exotics is dat je geen ander exotic wapen kan equipen...Kazu schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:39:
[...]
Dit is ook het argument waarom ik zit te twijfelen om 'm te halen. Ik heb nog geen void rocket launcher, en in VoG HM is dat toch wel verdomde handig tegen minotaurs. Een instant 'get out of my face' knop, zeg maar.
Ik heb void swarm en een void rocket launcher, dus no way dat ik nog eens een Truth ga levelen
Atlas#22744
wapens levelen gaat toch aardig snel met inleveren van bounties?
Yeah, behalve exotics
Atlas#22744
Verwijderd
ja deed twee dagen over mijn ijsbrekert :-)GMacD schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:45:
wapens levelen gaat toch aardig snel met inleveren van bounties?
Ik heb ook een void swarm compleet maxed, dus dat helpt al. Maar toch, heb het idee dat bij de Conflux Templar fase een rocket launcher iets handiger is. En inderdaad, ik had er nog niet eens over nagedacht dat ik dan niet meer m'n ice breaker kan equippen...Kasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:44:
[...]
Ja dat is lastig. En irritante aan exotics is dat je geen ander exotic wapen kan equipen...
Ik heb void swarm en een void rocket launcher, dus no way dat ik nog eens een Truth ga levelen
Die heb ik ook, helaas heeft die van mij arc damageleech1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:40:
[...]
Voor VOG heb ik de Unfriendly Giant met Void. Scheelt weer wat levellen.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb een Void Machine Gun maar Machine guns zijn niet mijn favoriete wapens als ik heel eerlijk ben.Kasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:28:
[...]
Doen als je nog geen void rocket launcher en Horn hebt
En daarbij is een Void rocket launcher ook handig om die erbij te hebben.
Keuzes keuzes en keuzes het nadeel van maar 1 exotic kunnen equippen
Zeker! Gewoon kopenBuizerd__NL schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:49:
[...]
Ik heb een Void Machine Gun maar Machine guns zijn niet mijn favoriete wapens als ik heel eerlijk ben.
En daarbij is een Void rocket launcher ook handig om die erbij te hebben.
Atlas#22744
Zijn er nog mensen die de raid op hard willen proberen vanavond? Ben lvl 30 warlock
psn = bjornnl22
Utaddict gaat vanavond nog door en hoelaat liefst rond 19:30
Ik heb 'm deze week al gedaan, maar wil wel mee om de verdwijnende platformen nog een keer te oefenen. Video gezien dat je die platformen als warlock of titan helemaal niet hoeft te gebruiken. Ben Warlock lvl 28.R-utger schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:00:
Wel graag ervaring
29 titan
PSN gestuurd in PM.
[ Voor 1% gewijzigd door sum1 op 07-11-2014 12:32 . Reden: verduidelijking ]
Heb je een link naar die video?sum1 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb 'm deze week al gedaan, maar wil wel mee om de verdwijnende platformen nog een keer te oefenen. Video gezien dat je die platformen als warlock of titan helemaal niet hoeft te gebruiken. Ben Warlock lvl 28.
PSN gestuurd in PM.
De jump puzzel is echt niet zo moeilijk, gewoon rustig blijven en rustig lopen en een beetje springen als het nodig is. Voor de rest moet je in je achterhoofd houden dat ie als spiraal linksom naar beneden gaat en vervolgens gewoon rechtdoor. Het laatste stukje moet je dubbel jumpen.
Atlas#22744
Gewoon vanaf het 2e blok naar de overkant springen en tussendoor kort hoveren/zweven/teleporten zodat je het haalt en niet doodgaat wanneer je landt.Kasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:41:
De jump puzzel is echt niet zo moeilijk, gewoon rustig blijven en rustig lopen en een beetje springen als het nodig is. Voor de rest moet je in je achterhoofd houden dat ie als spiraal linksom naar beneden gaat en vervolgens gewoon rechtdoor. Het laatste stukje moet je dubbel jumpen.

Nog nooit geprobeerd, ik ga gewoon blok voor blok.
Atlas#22744
warlock is gewoon beetje naar rechts gaan en vanaf een lagere platform springensum1 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb 'm deze week al gedaan, maar wil wel mee om de verdwijnende platformen nog een keer te oefenen. Video gezien dat je die platformen als warlock of titan helemaal niet hoeft te gebruiken. Ben Warlock lvl 28.
PSN gestuurd in PM.
Ok,
vanavond VoG normal, startende op Atheon (ik heb de save).
Voorrang voor:
1. Utaddict: utaddict1988
2. Luckylong
3. Vegetto met zijn nieuwe Suros
4. Steffeh 1
5. Zalathor
6. Sajuukkhar88
We starten tussen 20:00 en 20:30.
Als je niet kan, geef ff aan, dan kan iemand anders joinen.
Voorrang voor:
2. Luckylong
4. Steffeh 1
5. Zalathor
6. Sajuukkhar88
Voor als er Vanaaf nog een fresh run VOG is dan ben ik beschikbaar
Ps4 level 28 hunter psn is Clini84
Ps4 level 28 hunter psn is Clini84
add me maar op G2theNO !sparraps schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:13:
Zijn er nog mensen die de raid op hard willen proberen vanavond? Ben lvl 30 warlock
Als je van te voren een willekeurig filmpje bekijkt en weet waar je naartoe moet, dan zijn de platformen niet zo moeilijk. Mijn party stond helemaal links aan de overkant op me te wachten, dus ik dacht dat ik daar m.b.v. de platformen naar toe moest.
Als je gewoon aan de rechterkant aan de overkant probeert te landen is het geen probleem, je kunt dan inderdaad ook simpel vanaf het 2e blok springen en voor het landen nog ff afremmen...
Ik wist ook niet dat ik de glide halverwege kon cancelen om sneller te dalen. In het spel nog nooit nodig gehad. Ik sprong steeds op tijd, maar ging te langzaam zodat het platform waarop ik probeerde te landen steeds net onder mijn voeten verdween. Gewoon tijdens de vlucht nog een keertje op de springknop drukken!
De rest van de raid was geen probleem gelukkig.
Als je gewoon aan de rechterkant aan de overkant probeert te landen is het geen probleem, je kunt dan inderdaad ook simpel vanaf het 2e blok springen en voor het landen nog ff afremmen...
Ik wist ook niet dat ik de glide halverwege kon cancelen om sneller te dalen. In het spel nog nooit nodig gehad. Ik sprong steeds op tijd, maar ging te langzaam zodat het platform waarop ik probeerde te landen steeds net onder mijn voeten verdween. Gewoon tijdens de vlucht nog een keertje op de springknop drukken!

De rest van de raid was geen probleem gelukkig.
Ik wil wel reserve zijn..UTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:49:
Ok,
Voorrang voor:
2. Luckylong
4. Steffeh 1
5. Zalathor
6. Sajuukkhar88
( ps: een tweede keer VoG krijg je geen drops,right? )
PSN: Fruitschaaltje
idd, geen drops, tenzij je hard gaat doen!
Verwijderd
Wat verkoopt Xur?
Ben er al achter, ik ga denk Truth kopen want ik heb nog geen goede void zooka.
Ben er al achter, ik ga denk Truth kopen want ik heb nog geen goede void zooka.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 13:06 ]
Verwijderd
Titan: Crest of Alpha Lupi chestVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:03:
Wat verkoopt Xur?
Exotic Helmet Engram
Je kan ook wachten tot het 1 na laatste blok spawnt, daar kunnen alle classen makkelijk op springen. Dan via de laatste naar de kantKasai schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:47:
Nog nooit geprobeerd, ik ga gewoon blok voor blok.
Of zo YouTube: Death from above at Jumping Puzzle Vault of GlassEreaser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:07:
[...]
Je kan ook wachten tot het 1 na laatste blok spawnt, daar kunnen alle classen makkelijk op springen. Dan via de laatste naar de kant
Atlas#22744
Verwijderd
Scout Rifle experience booster x5 - 1 coin (gotta level that Fate of all Fools)Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:08:
Oh weet je misschien ook welke telemetry hij verkoopt?
Machine Gun experience booster x5 - 1 coin
Shotgun experience booster x5 - 1 coin
Heavy ammo synthesis x 5 - 1 coin (because we can't just buy them with glimmer)
Sparrow upgrades (speed and durability) blue and green - 23 coins
Verwijderd
Dank je.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:14:
[...]
Scout Rifle experience booster x5 - 1 coin (gotta level that Fate of all Fools)
Machine Gun experience booster x5 - 1 coin
Shotgun experience booster x5 - 1 coin
Heavy ammo synthesis x 5 - 1 coin (because we can't just buy them with glimmer)
Sparrow upgrades (speed and durability) blue and green - 23 coins
Geen handcanon telemetry

Omg jij ook al Hawkmoon
Atlas#22744
Verwijderd
Wat een bofkontje ben je toch :-)Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:26:
Kreeg hem uit de nightfall, Werd helemaal lijp.
zoek nog 1 persoon voor de weekly op te spelen op dit moment.
psn: fididido1202
psn: fididido1202
Genoteerd,Fruitschaal schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:01:
[...]
Ik wil wel reserve zijn..
( ps: een tweede keer VoG krijg je geen drops,right? )
Wat is je PSN?
@ereaser sick 
@shadow lucker! Ik kreeg coins in de Nightfall
@shadow lucker! Ik kreeg coins in de Nightfall
[ Voor 32% gewijzigd door Kasai op 07-11-2014 13:40 ]
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.