PSN - ps4 : sir_kowlier
Ja dat gerucht gaat inderdaad de ronde.kowlier schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:45:
mja, de iron banner die er nu inzit schijnt niet de bedoeling te zijn. niets van de veranderingen is doorgevoerd.
was zeker fun, nu weet je een beetje wat je moet doen dat scheelt echt enorm hoop snel nog een keer te gaan is echt lachetha_crazy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:17:
[...]
Haha, geen probleem
[...]
Vond het nog best snel gaan, de eerste keer waren we tot half 2 bezig oid en hadden we hem nog niet down.
Volgende keer gaat het sneller, en inderdaad, weer 3 man de ervaring rijker.
Is ook leuk voor hun
Ik was ook ECHT verrast dat ik maar 3x failde op de jump puzzle. Waarvan 1x op 2 meter van de ingang, laatste dunne strookje lopen (toen was ik even gefrustreerd) ;-)vegetto1983 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:49:
[...]
was zeker fun, nu weet je een beetje wat je moet doen dat scheelt echt enorm hoop snel nog een keer te gaan is echt lache
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja dat is geen probleemBuizerd__NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:37:
Haha ja dacht ik al, zou je na jullie niet kunnen helpen of met je alts gaan?

Atlas#22744
PSN: XecuterNL
Classic valstukje daarUTADDICT schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:50:
[...]
Ik was ook ECHT verrast dat ik maar 3x failde op de jump puzzle. Waarvan 1x op 2 meter van de ingang, laatste dunne strookje lopen (toen was ik even gefrustreerd) ;-)
PS5 PSN: UnrealKazu
JepXecuter NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:01:
Mensen die de weekly en nightfall willen doen?
Dat probeerde ik, en toen was er dus de fail omdat ik tegen de rand boven me aansprong (en dus eigenlijk niet sprong).Kazu schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:01:
[...]
Classic valstukje daarHalverwege dat paadje is er net zo'n driehoekig inhammetje waardoor je van het pad af glijdt. Ik glide altijd om dat gehele pad heen, scheelt een hoop gedoe.
jep hierzo ik voeg je toeXecuter NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:01:
psn = bjornnl22
Verwijderd
eind van de middag lukt dat wel uurtje of half vier ??, welke is het gewordenXecuter NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:01:

Hopelijk is het 3 maal scheepsrecht en wordt het de heart of pratixs of ghallerhorn
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
heb rondje wapens upgraden gedaan, ben ik nou de enige die energy nodig heeft hahahahaR-utger schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:14:
2x de nightfall al gedaan, 1x helm of saints-14, die ik al heb (super helm btw) en 10 energy de 2e run![]()
Hopelijk is het 3 maal scheepsrecht en wordt het de heart of pratixs of ghallerhorn( of hoe je het ook spelt
)
Ik heb er nog 75Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:16:
[...]
heb rondje wapens upgraden gedaan, ben ik nou de enige die energy nodig heeft hahahaha

? ik dacht dat je maar 1 keer per week een reward kreeg bij het doen van de Nightfall ?R-utger schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:14:
2x de nightfall al gedaan, 1x helm of saints-14, die ik al heb (super helm btw) en 10 energy de 2e run![]()
Hopelijk is het 3 maal scheepsrecht en wordt het de heart of pratixs of ghallerhorn( of hoe je het ook spelt
)
PSN: FreakGIB
Verwijderd
niet als je twee karakters hebt :-)FreakGIB schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:18:
[...]
? ik dacht dat je maar 1 keer per week een reward kreeg bij het doen van de Nightfall ?
Ik zit momenteel bij een kleine gemengde groep die vaak samen de weekly, nightfall en natuurlijk VoG op hard doet. Aantal britten, aantal andere europeanen en de voertaal is dus engels.
Gezellige groep met veel teamwork en niemand is te beroerd om te helpen als je nog een bounty of strike moet doen. Meesten hebben ook een alt dus bijvoorbeeld de weekly wordt ook meerdere keren gedaan. Vaak is er op dinsdag, donderdag en/of zondag een raid avond ingepland. Beginnen vaak om 9:30 Engelse tijd dus 10:30 Nederlandse tijd. Beetje laat maar voor mij prima te doen.
We hebben nu altijd genoeg man voor 1 raid ploeg maar we willen er eigenlijk twee dus we zijn op zoek naar ervaren spelers die wel zin hebben om met een vaste en ervaren groep de raid te doen! Liefste 29+ ivm hard mode en lvl 30 is natuurlijk helemaal mooi! Ook volledig geupgrade wapens is een vereiste.
Interesse, laat het me weten
edit: (thanks EIBarto)
Dit is voor PS4!
Overigens zijn de meesten rond de 25 dus een vrij volwassen groep met weinig gezeik!
[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 04-11-2014 12:33 ]
Lijkt me wel handig als je even je platform noemtSgtCaffran schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:28:
Dinsdag Raiddag!
Ik zit momenteel bij een kleine gemengde groep die vaak samen de weekly, nightfall en natuurlijk VoG op hard doet. Aantal britten, aantal andere europeanen en de voertaal is dus engels.
Gezellige groep met veel teamwork en niemand is te beroerd om te helpen als je nog een bounty of strike moet doen. Meesten hebben ook een alt dus bijvoorbeeld de weekly wordt ook meerdere keren gedaan. Vaak is er op dinsdag, donderdag en/of zondag een raid avond ingepland. Beginnen vaak om 9:30 Engelse tijd dus 10:30 Nederlandse tijd. Beetje laat maar voor mij prima te doen.
We hebben nu altijd genoeg man voor 1 raid ploeg maar we willen er eigenlijk twee dus we zijn op zoek naar ervaren spelers die elke week wel zin hebben om met een vaste en ervaren groep de raid te doen! Liefste 29+ ivm hard mode en lvl 30 is natuurlijk helemaal mooi! Ook volledig geupgrade wapens is een vereiste.
Interesse, laat het me weten
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Vanavond de raid gelijk op hard doen?
K1ll??
Beest??
Tussen 1900 en 2000 zou ik wel willen starten.
Verwijderd
Als je 7uur begint wil ik wel meedoen.DrBob078 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:33:
Nieuwe week, nieuwe kansen (nieuwe teleurstellingen).
Vanavond de raid gelijk op hard doen?
K1ll??
Beest??
Tussen 1900 en 2000 zou ik wel willen starten.
Atlas#22744
Kill
Shadow
Bob
Beest?
Baas?
3
2 titans waar is gear mee swap en 1 warlock.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Wellicht dat ik maandag nog wel een keertje mee kan.vegetto1983 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:49:
[...]
was zeker fun, nu weet je een beetje wat je moet doen dat scheelt echt enorm hoop snel nog een keer te gaan is echt lache
Vanavond en donderdag sowieso niet.
Vrijdag zou kunnen, maar dan moet ik om half 10 weg uiterlijk.
Is ook een kwestie van wennen, de eerste keer ging ik 10x het hoekje om, daarna 2 keer en nu eigenlijk bijna niet meer tenzij ik het net een beetje verkeerd time.UTADDICT schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:50:
[...]
Ik was ook ECHT verrast dat ik maar 3x failde op de jump puzzle. Waarvan 1x op 2 meter van de ingang, laatste dunne strookje lopen (toen was ik even gefrustreerd) ;-)
Ja me2!vegetto1983 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:15:
maandag zou ik ook kunnen evt.
Daar heb ik er nog 50+ vanVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:19:
[...]
ik nog 30 shards, en we kunnen niet ruilen
We hebben er dus nog 1 nodig mensen! level 29/30 graag, anders is het onmogelijkDrBob078 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:03:
Hard raid team so far
Kill
Shadow
Bob
Beest?
Baas?
Ugh, nog 4 shards nodig dan level 29...jesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:20:
[...]
We hebben er dus nog 1 nodig mensen! level 29/30 graag, anders is het onmogelijk
Zit voor mijn werk die week helaas in New York. Probeer hem deze week ergens te doen. Het helpt dat ik hem nu al is gedaan heb,vegetto1983 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:15:
maandag zou ik ook kunnen evt.

Of je wordt even keihard genaaid door de nightfall.. wat is dit voor een onzin reward man. Zowel de 5 coins, wat al helemaal nergens op slaat, als de 9 coins.
kan gelijk starten
PSN: jansoe13
Verwijderd
ga zo rijden over een uurtje thuis, vroeg klaar :-), welke is hetstrompel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:31:
zoek 2 man voor de nightfall
kan gelijk starten
trix0r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:26:
[afbeelding]
Of je wordt even keihard genaaid door de nightfall.. wat is dit voor een onzin reward man. Zowel de 5 coins, wat al helemaal nergens op slaat, als de 9 coins.

PSN: Leech1984
En we zitten voljesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:20:
[...]
We hebben er dus nog 1 nodig mensen! level 29/30 graag, anders is het onmogelijk
level 30 hunter maar ik kan pas rond 20:15 a 20:30DrBob078 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:03:
Hard raid team so far
Kill
Shadow
Bob
Beest?
Baas?
PSN: FreakGIB
Ik heb geen gjallarhorn, dus ik zou het niet wetentha_crazy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:12:
Is het in hard mode btw ook mogelijk om de gatekeeper op venus te solo-en met gjallahorn + golden gun als level 30 of niet?
Zou lekker je gjallarhorn bewaren voor atheon, is ie lekker snel dood.
Ja, alleen dan niet in de bubble gaan staan.jesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:15:
[...]
Ik heb geen gjallarhorn, dus ik zou het niet weten
Zou lekker je gjallarhorn bewaren voor atheon, is ie lekker snel dood.
Werkelijk alles gaat erdoorheen, behalve rockets
Hahahaha ja precies dit...tha_crazy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:22:
[...]
Ja, alleen dan niet in de bubble gaan staan.
Werkelijk alles gaat erdoorheen, behalve rockets
Vorige keer op hard mode zei iemand tegen mij dat je gewoon rockets kon gebruiken in dat relic shield
Ik ging dood
Gelukkig was atheon wel bijna dood, dus we hadden m gehaald ^^
Hadden we gisteren ook....jesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:23:
[...]
Hahahaha ja precies dit...
Vorige keer op hard mode zei iemand tegen mij dat je gewoon rockets kon gebruiken in dat relic shield
Ik ging dood
Hoezo geloofde je hem?jesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:23:
[...]
Hahahaha ja precies dit...
Ik ging dood
nice new York :-) wat voor werk doe je wil ik ook welPhysx schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:24:
[...]
Zit voor mijn werk die week helaas in New York. Probeer hem deze week ergens te doen. Het helpt dat ik hem nu al is gedaan heb,
Geen idee
Zal nooit meer gebeuren
*BOOM* "Guardian down"
- "Oh, kan je geen rocket gebruiken in de bubble?"
Edit: Gelukkig staat friendly fire niet aan, zeg...
[ Voor 16% gewijzigd door Kazu op 04-11-2014 14:30 ]
Ik doe het ook nog wel eens per-ongelukKazu schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:29:
Dat zie ik ook nog best regelmatig gebeuren bij anderen
*BOOM* "Guardian down"
- "Oh, kan je geen rocket gebruiken in de bubble?"

Maar over het algemeen, rocket launcher ammo -> naast 1 van de portals gaan staan
haha, learned the hard way :-)
R&D / technisch. Moet iets buiten New York zijn maar heb nog wel even de tijd om de stad in te trekken. Ben er echter afgelopen 3 maanden al 3 keer geweest en totaal > 20vegetto1983 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:27:
[...]
nice new York :-) wat voor werk doe je wil ik ook welheb je in friends dus kan in de komende tijd nog vaak zat wat mij betreft vormen we een groep ofzo..

Je kan me altijd joinen. Zoek ook nog voor de weekly wat mensen dus dat komt wel goed
[ Voor 6% gewijzigd door Physx op 04-11-2014 14:36 ]
Nare valsspeler.
Ja die bubble zuigt super hardUTADDICT schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:41:
Hehe inderdaad. Hadden gisteren ook sowieso dat die mafkees van een Atheon ons met splash nog wist te raken, zelfs in de bubble.
Nare valsspeler.
Ook staat er op dat middelste platform nog een hoger block, schijnbaar komt de splash damage die daarop wordt gedaan door het schild heen. Maar soms afgelopen raid stond ik helemaal rechts en de relic carrier ook maar kreeg ik nog steeds damage...
True, pas op met de splash.UTADDICT schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:41:
Hehe inderdaad. Hadden gisteren ook sowieso dat die mafkees van een Atheon ons met splash nog wist te raken, zelfs in de bubble.
Nare valsspeler.
Nog een reden waarom ik er eigenlijk bijna niet meer kom
We zijn lvl 30 warlock en lvl 28 Hunter met raid ervaring.
Wie kan en wil meedoen? De bedoeling is om er op een gezellige manier snel doorheen te gaan en 5 kistjes te scoren. Vorige week binnen anderhalf uur gefixed
Raid ervaring en lvl 28+ is pre

PSN - ps4 : sir_kowlier
Als kasai en jij gaan, wij zijn ook met z'n drieën. Dan nog eentje voor morgen misschien?Buizerd__NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:37:
Haha ja dacht ik al, zou je na jullie niet kunnen helpen of met je alts gaan?
Kan je nog een half uurtje wachten?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:38:
Wie wilt er nightfall doen?
Dan kunnen snieuwho en ik wel meedoen
....
Ik wil en kan denk ik wel :-)Crash schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:24:
Snieuwho en ik zijn nog op zoek naar een groepje voor de raid op normal rond 19:00
Wie kan en wil meedoen? De bedoeling is om er op een gezellige manier snel doorheen te gaan en 5 kistjes te scoren. Vorige week binnen anderhalf uur gefixed
Mocht er nog plek zijn dan heb ik ook wel interesse. LVL 29 Warlock met raid ervaring en een volledig geüpgrade wapenarsenaal.Crash schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:24:
Snieuwho en ik zijn nog op zoek naar een groepje voor de raid op normal rond 19:00
....
Morgen moet ik raidensteffeh schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:38:
[...]
Als kasai en jij gaan, wij zijn ook met z'n drieën. Dan nog eentje voor morgen misschien?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
weet dat ik niet voldoe aan de lvl 28 maar zou ik misschien vanaaf ook kunnen join ben een lvl27 warlock, mn psn is obsessionallCrash schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:24:
Als het goed is is de raid voor morgen met kasai al vol
Zoek je nog mensen? Level 29 titan en raid nu stuk of vijf keer gedaan. Misschien heb ik nog een maatje ( level 28 hunter ).Crash schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:24:
Ik zit al met een volle raid, behalve mijn alt niet.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Oh ik dacht dat je vroeg of hij je kon helpen met z'n alt, nevermind dan.Buizerd__NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:42:
[...]
Ik zit al met een volle raid, behalve mijn alt niet.
Atlas#22744
Heb tot nu toe altijd met jullie op zaterdag mee gedaan, count me in :-)Kasai schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:17:
Sorry we zitten al vol inderdaad, zaterdag gaan met de alts, ik zal tzt berichtje posten ^^
Ja, wat is je psn?steffeh schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:42:
[...]
Zoek je nog mensen? Level 29 titan en raid nu stuk of vijf keer gedaan. Misschien heb ik nog een maatje ( level 28 hunter ).
[Edit]
Al gevonden en toegevoegd
Ja, tuurlijk. Heb je net toegevoegdL490 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:29:
[...]
Mocht er nog plek zijn dan heb ik ook wel interesse. LVL 29 Warlock met raid ervaring en een volledig geüpgrade wapenarsenaal.
[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 04-11-2014 17:47 ]
Als je niet al te laat start willen ik (VortexSphere level 29 warlock) en muite3(level 29 hunter) wel mee doen. Vanuit gaande dat je het over de PS4 hebt.trix0r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:09:
Mensen die vanavond normal raid willen doen? Fresh start.
Add maarsphere87 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:12:
[...]
Als je niet al te laat start willen ik (VortexSphere level 29 warlock) en muite3(level 29 hunter) wel mee doen. Vanuit gaande dat je het over de PS4 hebt.
Ik en een vriend van me willen wel mee. Ik: UnrealKazu, level 28 titan, en m'n maat is BaggerSmurf, level 27 titan.trix0r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:14:
[...]
Add maarzodra we er nog 2 hebben starten we direct....
Allebei meer dan genoeg raid ervaring, by the way.
[ Voor 8% gewijzigd door Kazu op 04-11-2014 20:18 ]
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:40:
dindsdag voor de raid op normal alvast vrijwilligers? Kwart voor 9, 9 uur. Beginnen.
1. | Ruwi_NL |
2. | zekerpixels |
3. | bjornnl22 |
4. | Popotastic |
5. | che-075 |
6. | Lockylung |
Reserve | vegetto |
PSN: joeri213
Wie o wie?!
Dat was een snelleKazu schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:17:
[...]
Ik en een vriend van me willen wel mee. Ik: UnrealKazu, level 28 titan, en m'n maat is BaggerSmurf, level 27 titan.
Allebei meer dan genoeg raid ervaring, by the way.
PS 4, PSN: VortexSphere
[ Voor 10% gewijzigd door sphere87 op 04-11-2014 21:39 ]
Ik wil wel mee. Popotastic 29 huntersphere87 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:38:
Nog 2 mensen die mee willen voor de raid op normal, net met onze anders characters de raid net in een uur gecleared;)
Ik add je wel
PSN: Popotastic
Nog 1 voor VoG normalsphere87 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:38:
Nog 2 mensen die mee willen voor de raid op normal, net met onze anders characters de raid net in een uur gecleared;)
Xbox one
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2014 22:27 ]
psn vagr-ant
Is goed, join maar via CrazyVin987kagematsuri schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:05:
Ik wil wel vagr-ant 30 warlock kom nu online
Verwijderd
Fatebringer gekregen

Thnx guys, volgende week weer
Dit topic is gesloten.