Hier een lvl 29 & 30 die nog beschikbaar zijn voor de VoG vanavond PS4
iemand nog hulp nodig op psn
jansoe13
lvl 29 warlock
anders als er mensen zijn die VOG op hard gaan doen sta ik ook voor open
jansoe13
lvl 29 warlock
anders als er mensen zijn die VOG op hard gaan doen sta ik ook voor open
PSN: jansoe13
Iemand die weekly heroic wil doen? Lvl 22/26
Ik ben een lvl 25 warlock, q_ck
Edit:psn
Ik ben een lvl 25 warlock, q_ck
Edit:psn
[ Voor 6% gewijzigd door Qck op 01-11-2014 20:13 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
lvl 28 warlock zoekt naar weekly nightfall of VOG normal
@hierboven.. misschien handig om er bij te zetten welk platform..
Op zoek naar mensen voor de weekly op level 22,26 en 28
Xbox One: MarkH NL
Xbox Live: MarkH
Verwijderd
Heb hem gewoon nog maar 2x gedaan ps4 psn ronald19782Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:09:
Ik ga vanavond nog raid doen op hard. Voor psn
Met alle zoekenden hierboven valt toch wel een groep voor raid te maken? Hier een lvl 29 hunter op de ps4 die ook een groep zoekt voor VoG.
Psn: Popotastic
Psn: Popotastic
PSN: Popotastic
Ff voor de duidelijkheid, we hadden 5 man level 30 en 1 man level 29, alsnog was het wel pittig. Uiteindelijk binnen 3x teleporten atheon dood gekregen
Verwijderd
Tijd zat :-)Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:48:
Nice. Ik moet ook nog atheon op hard killen.
Iemand morgen tijd?
Als iemand vanavond de raid op normaal (voorkeur vanaf het begin) gaat starten op de ps4, wil ik wel mee.
Stuur maar een invite, heb ervaring met de raid
Stuur maar een invite, heb ervaring met de raid
[ Voor 25% gewijzigd door zekerpixels op 01-11-2014 21:23 ]
Net zelf alleen de lvl. 22 gehaald. lvl. 26 met zijn 2en moet ook wel lukkenMarkH NL schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:07:
@hierboven.. misschien handig om er bij te zetten welk platform..
Eindelijk lvl. 26 na 70 uur spelen, had op zijn zachtst gezegd geen geluk met de legendaries, ik kan de 2 andere classes gelijk voorzien van allemaal legendaries van de engrams
iig, toegevoegd, als er meer mensen weekly strikes of raid op normal willen doen Xbox One: pacificgasten
Verwijderd
Zijn er mensen die morgen op de ps4 de raid op normal willen doen?
mijn psn is: obsessionall en ben een lvl27 warlock
mijn psn is: obsessionall en ben een lvl27 warlock
Raid of weekly, stuur maar een invite. Xbox One - Ouwe Zeem - lvl 27 - Warlock
Uit pure frustratie mijn exotic bounty abandoned. 500 dmg in crucible. Na 8 potjes nog op 10. Nu snel hopen op een nieuwe
Verwijderd
ik lees net over the crucible, dat wanneer je niet zo heel goed bent (zoals ik), er toch mooie "items droppen".
Gebeurt dit tijdens de game zelf? als spelers af worden geknald? of op het einde van het potje?
Gebeurt dit tijdens de game zelf? als spelers af worden geknald? of op het einde van het potje?
Verwijderd
Je krijgt aan het eind wat (als je al iets krijgt), en vaak is dit niet zo veelVerwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:12:
ik lees net over the crucible, dat wanneer je niet zo heel goed bent (zoals ik), er toch mooie "items droppen".
Gast in mijn team net haalde en k/d van slechts 0,4 en kreeg een paarse primairy. Dus dik geluk en puur ad random.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:37:
[...]
Je krijgt aan het eind wat (als je al iets krijgt), en vaak is dit niet zo veel
Verwijderd
maar er droppen geen groene boxes he? die ik moet oprapen.
als ik iets krijg is het gewoon random als de ronde voorbij is.
als ik iets krijg is het gewoon random als de ronde voorbij is.
Void shotgun en rumble spelen het duurt ff maar dan haal je de bounty wel hoor duurde mij ongeveer 3 uurtjes die 500 punten en ik ben echt niet super goed in crucibel hoorBiatch schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:55:
Uit pure frustratie mijn exotic bounty abandoned. 500 dmg in crucible. Na 8 potjes nog op 10. Nu snel hopen op een nieuwe
Verwijderd
Ik neb een Atheon hard checkpoint. Willen er mensen vandaag meehelpen?
Liefst ervaring enzo.
Liefst ervaring enzo.
Iemand die met mij de weekly raid wil doen? PSN: Arn0uDz , lvl 22.
Ik en buraxo kunnen je helpen. Hoe laat wil je spelen?Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:23:
Ik neb een Atheon hard checkpoint. Willen er mensen vandaag meehelpen?
Liefst ervaring enzo.
Ik zoek 2 mensen voor atheon hard raid. Level 30 preferred
moet kennis hebben van raid en what to do!
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja klopt, maar bij de DLC die in december uit komt kan je toch level 32
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Hoe laat wil je gaan?Dazzler2120 schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:11:
Ik zoek 2 mensen voor atheon hard raid. Level 30 preferred
Ik ben opzoek naar een fireteam voor Weekly, Nightfall of VoG, Ik ben zelf een level 27 Hunter.
Verwijderd
speel je op ps4? want ik zou wel willen, ben zelf lvl 26 warlock.Buizerd__NL schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:04:
Ik ben opzoek naar een fireteam voor Weekly, Nightfall of VoG, Ik ben zelf een level 27 Hunter.
psn: CrazyWIZRD
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 14:58 ]
1 of 2 man voor vog op x1?
tis een onervaren groepje dus verwacht geen speedrun ofzo, meeste hebben het 1 tot 3x gedaan en niet eens allemaal alles, first come first serve
gamertag: Saranbaatar,
tis een onervaren groepje dus verwacht geen speedrun ofzo, meeste hebben het 1 tot 3x gedaan en niet eens allemaal alles, first come first serve
gamertag: Saranbaatar,
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
@ Borealis024 zoeken jullie nog iemand? Ik ben ene lvl 27 hunter, als jullie bij de eindbaas zijn en ik kan joinen dan wordt ie niet meer gebalanced (tenzij we allemaal dood gaan, dan kan ie meer hebben omdat ik erbij ben gekomen)
Ik had een tijd terug gezegd over easy relic irpn tactic. Heb er video van gemaakt
dit is naar mijn mening de makkelijkste manier voor relic iron te krijgen
'Destiny easy relic iron' bekijken op YouTube - Destiny easy relic iron: http://youtu.be/dC3Yr2YwLSI
dit is naar mijn mening de makkelijkste manier voor relic iron te krijgen
'Destiny easy relic iron' bekijken op YouTube - Destiny easy relic iron: http://youtu.be/dC3Yr2YwLSI
Verwijderd
Nog 2 man gezocht op Xbox one voor VOG op normal vanaf Atheon. Wil je meedoen stuur ff een berichtje
Zijn er nog mensen die met mij mee willen de raid doen op normaal?
Wil rond half 8/8 uur beginnen en natuurlijk de templar cheese voor het 5e kistje
Ik ben 29 titan.
Zoek wel mensen met wat ervaring zodat we hem binnen uurtje hebben.
Wil rond half 8/8 uur beginnen en natuurlijk de templar cheese voor het 5e kistje
Ik ben 29 titan.
[ Voor 21% gewijzigd door R-utger op 02-11-2014 16:37 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
ik zou wel willen ik ben net lvl 27 geworden.R-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:36:
Ik ben 29 titan.
(geen ervaring helaas)
Wil het liefste beetje snel doen en omdat einde stuk moeilijker is geworden voor nieuwe door de random teleport zoek ik liever iemand met ervaring.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:46:
[...]
ik zou wel willen ik ben net lvl 27 geworden.
(geen ervaring helaas)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Leuk! BushyBullet, level 27 Hunter.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:27:
Nog 2 man gezocht op Xbox one voor VOG op normal vanaf Atheon. Wil je meedoen stuur ff een berichtje
Verwijderd
Als we half 8 beginnen kan ik wel meedoen. Moet morgen weer vroeg werken, dus wil het niet te laat makenR-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:36:
Ik ben 29 titan.
We zoeken nog een aantal mensen voor VoG op hard vanavond.
Xbox one!
Xbox one!
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Hier! ik heb al enige ervaring.R-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:36:
Ik ben 29 titan.
Ik doe ook wel mee, level 28 titan.R-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:36:
Ik ben 29 titan.
Wil je zo graag die 2 shards/energy dat je hem wil cheesen dan?
PS5 PSN: UnrealKazu
Wil ook wel meedoen als er nog plaats isR-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:36:
Ik ben 29 titan.
Verwijderd
zou iemand nu VOG willen doen op ps4?? dat word dan de eerste keer dat ik VOG ga doen.
ben lvl 27 warlock
ben lvl 27 warlock
Had er al 2 geregeld. ( wel 26 maar is hun alt. wel vaak raid gedaan)
Maar dan die gaan nu eten, maar ik zei rond 8 uur. Is dat niet erg shadow?
Miss zijn ze ook al weer eerder online.
Maar als dan
- shadow15x
- buizerd_nl
- kazu
Jullie waren er als eerste bij
sorry che, of er moet nog iemand weg vallen dan invite ik je
Voor buizerd en kazu mijn psn is: R-utger
Zie jullie zo
Maar als dan
- shadow15x
- buizerd_nl
- kazu
Jullie waren er als eerste bij
Zie jullie zo
Ik zal je toevoegen op PSN.
Verwijderd
Ik kan wel meedoen maar half 10 wil ik toch wel gaan stoppen.
Kijken wel even hoe snel alles gaat.
Ga er vanuit dat we dan allang klaar zijnVerwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:39:
Ik kan wel meedoen maar half 10 wil ik toch wel gaan stoppen.
Zoek je nog 2 man anders willen ik (VortexSphere) en Muite3 wel mee, beide lvl 28 titan.R-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:
Maar als dan
- shadow15x
- buizerd_nl
- kazu
Jullie waren er als eerste bijsorry che, of er moet nog iemand weg vallen dan invite ik je
Zie jullie zo
Nee sorry, zit al ruim vol.sphere87 schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:16:
[...]
Zoek je nog 2 man anders willen ik (VortexSphere) en Muite3 wel mee, beide lvl 28 titan.
Had niet verwacht dat zoveel man de raid wouden doen.
Je kan er denk ik bijna een 2e groep van maken
Hoe laat? Lvl30 Warlock wil wel mee:) Je weet me te vinden ;-)I ColoSsuZz I schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:55:
We zoeken nog een aantal mensen voor VoG op hard vanavond.
Xbox one!
Oke, is dan bij deze geregeltVerwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:26:
Als iemand in mijn plek wilt mag dat. ik ga toch mee als sherpa
We zoeken nog 1 iemand voor raid op hard
Xbox one
Xbox one
Wij zoeken nog 4 man voor Normal VoG, we starten zodra we vol zijn.
- VortexSphere 28 Titan
- Muite3 28 Titan
- VortexSphere 28 Titan
- Muite3 28 Titan
Twee keer level 26 is wel écht laag eh. Da's dus 2x 42% damage reduction in de Atheon fase. Moeten ze wel goed weten wat te doen, anders wordt het wel pittig.R-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:
Maar als dan
- shadow15x
- buizerd_nl
- kazu
Jullie waren er als eerste bijsorry che, of er moet nog iemand weg vallen dan invite ik je
Zie jullie zo
PS5 PSN: UnrealKazu
Ja.
Ik weet het dat er damge reduction dan hebt op Atheon.
Mocht het echt niet lukken dan kunnen ze altijd nog switchen of halen er andere bij
Ik heb eventueel wel interesse mocht je niemand anders kunnen vinden ;-)I ColoSsuZz I schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:27:
We zoeken nog 1 iemand voor raid op hard
Xbox one
Iemand ooit in de Raid (normal) gehad dat de vijanden vanaf Atheon geglitched waren? Bij ons vanmiddag wel. Ze regenereerden health en stonden soms stil zonder dat we damage konden doen. Maar mee gestopt, want was echt niet grappig.
We hebben nog plek, dus je kan komenConvoy schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:32:
[...]
Ik heb eventueel wel interesse mocht je niemand anders kunnen vinden ;-)
Omdat niet ben geinvite omdat bleek dat er 1 extra was, was de groep volR-utger schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:
Maar als dan
- shadow15x
- buizerd_nl
- kazu
Zie jullie zo
Ik zeok nog een fireteam voor VoG normal.
zoets hebben wij nu bij het openen van vogOctagen schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:37:
Iemand ooit in de Raid (normal) gehad dat de vijanden vanaf Atheon geglitched waren? Bij ons vanmiddag wel. Ze regenereerden health en stonden soms stil zonder dat we damage konden doen. Maar mee gestopt, want was echt niet grappig.

Yup hadden we zaterdag ook, erg irritant.
Atlas#22744
Wij zijn met zijn drieën, nog 2 anderen die de VOG willen doen?Buizerd__NL schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:21:
[...]
Omdat niet ben geinvite omdat bleek dat er 1 extra was, was de groep vol
Ik zeok nog een fireteam voor VoG normal.
Edit, PS4 : )
Kijk maar als je nog 2 mensen kan regelen, zoja kom ik wel online.
Verwijderd
ik ben level 22 en wil een heoric doen voor de 1e keer.
wordt ik niet automatisch in een team gezet als ik die kies? ik kom de hele tijd alleen.
dan is het een beetje moeilijk:p
wordt ik niet automatisch in een team gezet als ik die kies? ik kom de hele tijd alleen.
Hebben er 5Buizerd__NL schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:49:
Kijk maar als je nog 2 mensen kan regelen, zoja kom ik wel online.
Nog 1tje dan, hoelang denk je VoG te kunnen clearen? want ik heb namelijk geen zin om het heel laat te maken.
Sorry nog buizerd, bleek waar ik mee had afgesproken ineens met een groepje van 3 waren inplaats van 2Buizerd__NL schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:12:
Nog 1tje dan, hoelang denk je VoG te kunnen clearen? want ik heb namelijk geen zin om het heel laat te maken.
En omdat dat al een groepje was en moest er 1 alsnog afvallen.
Had graag met ze 7e gedaan maar mag niet van bungie

Uuh best lang nog 
Doordat we 2x26 en 1x27 hadden.
Bij atheon scheelde dat heel veel, maar ik gok iets rond anderhalf uur.
Doordat we 2x26 en 1x27 hadden.
Bij atheon scheelde dat heel veel, maar ik gok iets rond anderhalf uur.
Verwijderd
Anderhalf uur is toch een goede tijd.
Ik wil binnenkort even de hard raid doen, zijn daar geïnteresseerden voor?
Ik wil binnenkort even de hard raid doen, zijn daar geïnteresseerden voor?
Als ie bugged is. Moet je even terug naar orbit en weer verder gaan. Hebben wij ook wel eens gehad met de relic bij defeat atheon (ineens geen oracles meer mee kapot te krijgen).Bokkie schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:51:
[...]
zoets hebben wij nu bij het openen van vogminotaurs die health regennen, laatste mm health die er niet af wil, etc
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hadden we 2x gedaan, fireteam leader 3x veranderd. en zelfde euvel, uiteindelijk iedereen de game laten hard herstarten.Michaelg schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:02:
[...]
Als ie bugged is. Moet je even terug naar orbit en weer verder gaan. Hebben wij ook wel eens gehad met de relic bij defeat atheon (ineens geen oracles meer mee kapot te krijgen).
Vervolgens in 4 minuten de poort open... Kutbugs.
Alleen normale strikes en strike playlist hebben group find, op level 22 kun je dus beste level 22 strike playlist gaan doenVerwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:50:
ik ben level 22 en wil een heoric doen voor de 1e keer.
Atlas#22744
Verwijderd
Hoi,
Nu 3x de raid gedaan en het blijft erg leuk :-). Heb alleen Atheon nog niet gedaan omdat dan vaak wat mensen gaan afhaken, en zeker als je niet echt op elkaar bent ingespeeld is dat wel lastig. Gaan er nog mensen vanavond de raid doen dan wil ik wel graag nog een x oefenen voordat de boel wordt gereset morgen.
Greetzzz, Ronald
Nu 3x de raid gedaan en het blijft erg leuk :-). Heb alleen Atheon nog niet gedaan omdat dan vaak wat mensen gaan afhaken, en zeker als je niet echt op elkaar bent ingespeeld is dat wel lastig. Gaan er nog mensen vanavond de raid doen dan wil ik wel graag nog een x oefenen voordat de boel wordt gereset morgen.
Greetzzz, Ronald
Ik zou hem graag voor de reset nog even doen. vorige week niet aan toe gekomen. PSN: Djmilos
Edit: Dat zou vanavond zijn dan.
Edit: Dat zou vanavond zijn dan.
[ Voor 15% gewijzigd door JackP op 03-11-2014 08:10 ]
Zijn er hier ook mensen die vooral vrijdag avond (23:00 tot laat) en zaterdag middags vooral spelen? Wil ook wel is graag zo'n raid doen ofzo. Ben nu level 22 warlock!
raid is minimaal lvl 26, keep on leveling guardian!clockw1ze schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:12:
Zijn er hier ook mensen die vooral vrijdag avond (23:00 tot laat) en zaterdag middags vooral spelen? Wil ook wel is graag zo'n raid doen ofzo. Ben nu level 22 warlock!
Iemand zin om mij te helpen met weekly heroic op 28?
Meer zielen meer vreugde
Edt: laat maar, heb hem al gesoloed
Meer zielen meer vreugde
[ Voor 20% gewijzigd door R-utger op 03-11-2014 08:51 ]
Weinig vreugd dan dus...R-utger schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:34:
Meer zielen meer vreugde
Damn hoe doe je dat, ik ging de hele tijd dood, zelfs achter dat muurtje en boven op die rand.R-utger schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:34:
Meer zielen meer vreugde
Hij is slo heel goed te doen, als je beetje goeie void wapens hebt;Cerebriform schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:56:
[...]
Damn hoe doe je dat, ik ging de hele tijd dood, zelfs achter dat muurtje en boven op die rand.
Voor mij werkte atheon's epilogue, praedyths revenge en the Truth enorm goed (alles void damage)
Turth en epilogue voor de axis minotaur dat spawnt; sniper om de boss te hitten met 5k each shot
Easy.Cerebriform schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:56:
[...]
Damn hoe doe je dat, ik ging de hele tijd dood, zelfs achter dat muurtje en boven op die rand.
Gebruik gewoon 3 void wapens, incl. de atheon epilogue dan schiet je alles aan flarden.
En bij de nexus moet je idd even voorzichtig doen en goed opletten voor de minitaur achter je.
Gebruik op de nexus een void sniper, heb een helemaal kale void sniper doe met die 1000 meer damage dan fully icebreaker.
Met warlock gebruik resurect als dat nodig is, met titan een schild zodat je zelf veilig kan staan.
Schiet gewoon 4 kogels en loop maar achter om je health te regeneraten als dat nodig is.
Niet meer, niet minder
Ik was met een 10 minuten klaar.
Ik deed hem op deze manier YouTube: Destiny Guide - The Nexus SOLO (Nightfall / Heroic)Cerebriform schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:56:
[...]
wel oppassen voor splashdamage
dit weekend nog eens de raid afgewerkt. had wel al het checkpoint bij atheon, maar toch eens opnieuw gedaan met een nieuwe groep. ging supervlot, en vooral bij atheon mij super geamuseerd. heeft ons een poging of 6 gekost, maar uiteindelijk ging die supervlot neer eens ik wat met die relic leerde werken.
titan shield met damage bonus opzetten en knallen die handel
wel enkel atheons epilogue, voor de rest ascendant energy...
wil nu toch wel eens armor vinden om naar 29+ te gaan
PSN - ps4 : sir_kowlier
Verwijderd
Heb je dat Atheon checkpoint nog, ik moet alleen dat stukje nog doen.kowlier schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:29:
dit weekend nog eens de raid afgewerkt. had wel al het checkpoint bij atheon, maar toch eens opnieuw gedaan met een nieuwe groep. ging supervlot, en vooral bij atheon mij super geamuseerd. heeft ons een poging of 6 gekost, maar uiteindelijk ging die supervlot neer eens ik wat met die relic leerde werken.
Je kan gewoon met normale legendary armor 29 worden.... Snap niet waarom mensen dat niet doen.kowlier schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:29:
Is alleen maar in je voordeel en full raid gear heb je wss toch niet binnen 10 raids.
Verwijderd
Ja daar heb je wel een punt en het scheelt echt een heel stuk heb ik ontdekt. Er zit veel verschil tussen lvl 28 en 29 ............R-utger schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:35:
[...]
Je kan gewoon met normale legendary armor 29 worden.... Snap niet waarom mensen dat niet doen.
Is alleen maar in je voordeel en full raid gear heb je wss toch niet binnen 10 raids.
Level 29 biedt geen voordeel boven level 28, dus hoef je geen shards uit te geven aan je normale legendary gear.
Atlas#22744
Ik heb nog een checkpoint op de gatekeeper van gisteravond. Zelf heb ik hem al een aantal keer gedaan, maar twee maatjes nog niet. Is hun eerste raid ook.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:34:
[...]
Heb je dat Atheon checkpoint nog, ik moet alleen dat stukje nog doen.
Jij zin om vanavond te helpen? Dan hebben we er eventueel vier. Zijn er nog twee anderen die vanavond met de VOG normal mee willen helpen vanaf de Gatekeeper?
Zou in een half uurtje moeten kunnen : )
Verwijderd
ja heel graag !!!!!!!steffeh schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:39:
[...]
Ik heb nog een checkpoint op de gatekeeper van gisteravond. Zelf heb ik hem al een aantal keer gedaan, maar twee maatjes nog niet. Is hun eerste raid ook.
Jij zin om vanavond te helpen? Dan hebben we er eventueel vier. Zijn er nog twee anderen die vanavond met de VOG normal mee willen helpen vanaf de Gatekeeper?
Zou in een half uurtje moeten kunnen : )
Volgens mij zit er geen verschil in damage bij 28 level mobs.Kasai schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:36:
Level 29 biedt geen voordeel boven level 28, dus hoef je geen shards uit te geven aan je normale legendary gear.
Maar je eigen defense is hoger en je zou eventueel met de hard raid mee kunnen en daar de helm uit krijgen.
En tegen de tijd dat je full raid gear hebt, heb je ook wel genoeg shards om het te upgraden hoor.
Dit topic is gesloten.