Is er vanavond nog een vog hard waar ik aan kan sluiten? CE hard zou ik ook wel willen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee, als 31 warlock.
Liep vorige week voor het eerst met VoG hard mee, kreeg ik de gjallarhorn.Crashhill schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:21:
[...]
Laatst sleepte we 2 nieuwe mee die nog nooit crota hadden gedaan, krijg ze allebei blackhammer 2e ronde, kreeg 1 er weer een.
Heb ze gelijk verwijderd en op ignore gezetnee grapje. Maar baalde wel.
Afgelopen Zaterdag na 30x templar wel eindelijk de fatebringer(2x nog wel in 1 ronde)
Anderen die al maanden de VoG grinden op hard krijgen hem maar steeds niet, ze moeten instellen dat je na bijv. 5x een bepaalde raid afgerond te hebben 1 stuk loot mag ruilen tegen een stuk loot naar keuze.
Nee dan is een groot deel van de verslaving uit het spel.
Dan heeft iedereen binnen een paar weken alle wapens en is er helemaal geen zak meer aan
Dan heeft iedereen binnen een paar weken alle wapens en is er helemaal geen zak meer aan
We kunnen er natuurlijk allemaal maffe theorien op nahouden maar die RNG nekt me gewoon.DarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:21:
Kameraad kreeg hem ook in zijn 1e potje, ik heb na 17 clears nog altijd geen Fusion Rifle(wel 2x Black Hammer gehad)
Als we nou konden ruilen
Na 22x Vog Hard nog altijd geen f***bringer ook, zelfs extra veel dansen helpt niet.
Verwijderd
Extra dansen hielp voor Steffeh hoor.Crashhill schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:36:
[...]
We kunnen er natuurlijk allemaal maffe theorien op nahouden maar die RNG nekt me gewoon.
Ik denk dat het hielp doordat ikjou de afgrond in solar winde bij de oracles
Atlas#22744
N vriend van me wilt wel mee doen als het niet vol raakt.VOG Hard 20:00 Checkpoint Gorgons OF gatekeeper.
1. Jansoe13
2. Dolledukers
3. Sum1
4. Murcielago (psn: djmurcielago)
5. xKingDaanx (vriend)
6. ...
Reserve: Popotastic
Kijk dan heb je gewoon geluk en daar is niks mis mee.Gearloose schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:31:
[...]
Liep vorige week voor het eerst met VoG hard mee, kreeg ik de gjallarhorn.
Anderen die al maanden de VoG grinden op hard krijgen hem maar steeds niet, ze moeten instellen dat je na bijv. 5x een bepaalde raid afgerond te hebben 1 stuk loot mag ruilen tegen een stuk loot naar keuze.
Maar het ultieme wapen (zo wordt de yolohorn genoemd) moet juist echt verdiend worden door veel tijd in het spel te stoppen, en bepaalde dingen moeten gedaan worden.
Zelfde als je crota HM neer mept, wat krijg je? shards en energy.
Dat soort dingen moet gewoon niet kunnen. Daarvoor ben ik misschien niet te MMO speler.
Echt iets verdienen zit er bij Destiny niet bij, ja de necrochasm die gewoon die hard poep (wat ik zo van andere hoor)
Ultiem wapen is beetje overdreven
Atlas#22744
Ik geef je gelijk mbt de loot van VoG, die is drama. Bij Crota is dat gelukkig verbeterd.
Atlas#22744
Ja gear en wapens is top die droppen bij bosjes, maar over echt iets speciaals waarvoor je hem zo graag wilt blijven spelen want je moet hem bijv. 30x neermeppen om bijv. iets unieks te krijgen wat maar weinigen hebben.Kasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:43:
Ik geef je gelijk mbt de loot van VoG, die is drama. Bij Crota is dat gelukkig verbeterd.
Maarja net zoals ik hierboven schreef ik ben te weinig een mmo speler
Destiny gaat me gelukkig prima af alhoewel ik me soms kapot erger aan die RNG.
Ik heb wow gespeeld, maar de RNG van Destiny is wel andere koekCrashhill schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:45:
[...]
Ja gear en wapens is top die droppen bij bosjes, maar over echt iets speciaals waarvoor je hem zo graag wilt blijven spelen want je moet hem bijv. 30x neermeppen om bijv. iets unieks te krijgen wat maar weinigen hebben.
Maarja net zoals ik hierboven schreef ik ben te weinig een mmo spelerWoW zou ik bijv. al niet kunnen spelen hahaha.
Destiny gaat me gelukkig prima af alhoewel ik me soms kapot erger aan die RNG.
Atlas#22744
En ze brengen te weinig content uit, ik bedoel wat additionele bounties etc. dat zou toch al prima zijn als de dat soort kleine dingen elke maand of om de 2 weken toevoegen.Kasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:47:
[...]
Ik heb wow gespeeld, maar de RNG van Destiny is wel andere koek
En geen events houden met wie kan het leukst met zijn scooter koprollen maken. Hartstikke leuk idee maar, slaar uiteindelijk nergens op. Ja community bezig houden.
Maak gewoon scooter races! Wereld heb je al, scooters heb je al. Enigste wat je moet doen is checkpoints maken en missies toevoegen. Misschien nog een garage voor je scooter voor pimp my ride taferelen en 50% van usersbase is weer blij.
Zijn er nog mensen ervaren met Crota Hard , die vanavond vanaf 19:30 tot uiterlijk 20:30 crota nog willen neerslaan. Ik heb nog een CP bij crota , maar heb vanavond helaas weinig tijd. Mocht er niet genoeg animo zijn vanwegen de opgegeven tijd heb ik eventueel een CP voor de geinteresseerde.
Ik ben zelf level 31.5 Warlock , met geen tracking rocket wel gemaxed . En nog niet eerder voltooid op hard. ( hahah nu ik dit typ niet echt aantrekelijk voor de rest van de groep )
Ik ben zelf level 31.5 Warlock , met geen tracking rocket wel gemaxed . En nog niet eerder voltooid op hard. ( hahah nu ik dit typ niet echt aantrekelijk voor de rest van de groep )
PSN: Ky66881
3 lvl 31ers moet makkelijk lukken maarja, als ze allemaal geen tracker hebben wordt het misschien wat lastiger haha...Ky66881 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:50:
Zijn er nog mensen ervaren met Crota Hard , die vanavond vanaf 19:30 tot uiterlijk 20:30 crota nog willen neerslaan. Ik heb nog een CP bij crota , maar heb vanavond helaas weinig tijd. Mocht er niet genoeg animo zijn vanwegen de opgegeven tijd heb ik eventueel een CP voor de geinteresseerde.
Ik wil je 20:30 wel helpen. Ben lvl 32.Ky66881 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:50:
edit: Laat maar ik las niet goed

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 02-03-2015 15:52 ]
Hmm ja, Queen event was heel leuk, maar daar gaan ze niks meer mee doen. En Iron Banner is helaas maar 1 keer in de maand ofzo.Crashhill schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:50:
[...]
En ze brengen te weinig content uit, ik bedoel wat additionele bounties etc. dat zou toch al prima zijn als de dat soort kleine dingen elke maand of om de 2 weken toevoegen.
En geen events houden met wie kan het leukst met zijn scooter koprollen maken. Hartstikke leuk idee maar, slaar uiteindelijk nergens op. Ja community bezig houden.
Maak gewoon scooter races! Wereld heb je al, scooters heb je al. Enigste wat je moet doen is checkpoints maken en missies toevoegen. Misschien nog een garage voor je scooter voor pimp my ride taferelen en 50% van usersbase is weer blij.
Atlas#22744
@Dark, ik kan maar tot 20:30 vanavond. Als ik geen groep kan vinden kan je het CP overnemen als je wilt ?
PSN: Ky66881
Heeft iemand een gorgons check point voor het kistje?
Psn: TheKrish
Psn: TheKrish
PSN: TheKrish
Queens Event en IB gingen ze reworken na de 1e keer, toen werd er ook al gezegd dat Queens Wrath een stuk meer moeite zou kosten. Ik denk dat ze het met de release van HoW wel weer herintroduceren.Kasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:53:
[...]
Hmm ja, Queen event was heel leuk, maar daar gaan ze niks meer mee doen. En Iron Banner is helaas maar 1 keer in de maand ofzo.
Queen event heb ik dus niet meegemaaktKasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:53:
[...]
Hmm ja, Queen event was heel leuk, maar daar gaan ze niks meer mee doen. En Iron Banner is helaas maar 1 keer in de maand ofzo.
Maarja ik blijf het toch spelen dus ze zullen ook wel iets goeds hebben gedaan, alhoewel van onze groep 2 man zeker al bijna nooit meer online zijn omdat ze het niks meer aan vinden.
Ik zou ook graag liefste nog een keer de brug en crota op hard willen doen met m'n warlock 32.
En crota cp normal op m'n titan 30.
Zal laat op de avond rond 22.30 online zijn. Hopende dat hier nog iets aanwezig met ervaring zodat we er zo door heen wandelen. Moe lukken toch!
En crota cp normal op m'n titan 30.
Zal laat op de avond rond 22.30 online zijn. Hopende dat hier nog iets aanwezig met ervaring zodat we er zo door heen wandelen. Moe lukken toch!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Crota Hard met een beetje ervaring lukken? #yolo
Crota Hard is altijd gokken.
PSN: Eczeem
Nee joh.. 45-60minuutjes en onws vaste team heeft crota 3x neer, als we niet hoefde te vliegen en poppetjes wisseln zou den 15 minuten bezig zijn denk ik. okee soms als ik het zwaard doe hebben we langer nodigDooiedibbes schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:42:
Crota Hard is altijd gokken.
voeg me daar bij aan dark, zoek groep voor crota hard cp voor vanaaf
PSN: libbes1979
Ik hoop het wel, zou leuk zijnEreaser schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:03:
[...]
Queens Event en IB gingen ze reworken na de 1e keer, toen werd er ook al gezegd dat Queens Wrath een stuk meer moeite zou kosten. Ik denk dat ze het met de release van HoW wel weer herintroduceren.
Atlas#22744
Mijn Titaan kan ook nog wel wat Crota Hard actie gebruiken.
ik wil ook wel mee, heb mijzelf er al tussen gezet.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:03:
iemand in voor crota normal full run?? 19:00 vandaag
1.stony-times
2.darkelement1989
3 Biacas
4
5
6
PSN Biacas
Harde Crota actie waar je Spire van gaat risenDooiedibbes schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:59:
Mijn Titaan kan ook nog wel wat Crota Hard actie gebruiken.
Ik ook!Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:03:
1.stony-times
2.darkelement1989
3 Biacas
4 Eczeem
5
6
Naar Orbit en terugDeBierVampier schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Harde Crota actie waar je Spire van gaat risen
Ik ook!Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:03:
1.stony-times
2.darkelement1989
3 Biacas
4 Eczeem
5 lavidz
6
PSN: Lavidz
crota hard cp vanaaf tijd 19.30 / 20.00 / 20.30 uur?
- libbes1979 lvl32 titan
-
-
-
-
-
tijd maakt me niet veel uit heb een hard cp
- libbes1979 lvl32 titan
-
-
-
-
-
libbes1979 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:04:
- libbes1979 lvl32 titan
- darkelement1987 - 32 titan voorkeur 20:30
-
-
-
-
Nog plek voor een 30 titan? Crota normal full run?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
- libbes1979 lvl32 titan
- Biacas lvl 32 hunter/titan voorkeur 20:30
- Okkidreams lvl 32 kan pas vanaf 20:30
-
-
PSN Biacas
19:00 vandaag
1.stony-times
2.darkelement1987 -> ik kan tot 20:30 daarna reserve mochten we het niet redden (ga ik niet vanuit, geldt ook voor Biacas gezien hij dezelfde run dan pakt als ik)
3 Biacas
4 Eczeem
5 lavidz
6 vdNiet-forSpeed
1.stony-times
2.darkelement1987 -> ik kan tot 20:30 daarna reserve mochten we het niet redden (ga ik niet vanuit, geldt ook voor Biacas gezien hij dezelfde run dan pakt als ik)
3 Biacas
4 Eczeem
5 lavidz
6 vdNiet-forSpeed
[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 02-03-2015 18:04 ]
Ik wil misschien ook wel mee knallen met de hard om half 9DarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:03:
19:00 vandaag
1.stony-times
3 Biacas
4 Eczeem
5 lavidz
6 vdNiet-forSpeed
- libbes1979 lvl32 titan
- Eczeem lvl 31 titan (onder voorbehoud, hangt een beetje van het vrouwmens af)
-
[ Voor 6% gewijzigd door Dooiedibbes op 02-03-2015 18:10 ]
- libbes1979 lvl32 titan
- basvanoudenhove lvl 31 warlock? (kan de hele avond)
Ik heb geen ervaring met Crota HM, maar leer snel. Ik hoor t wel of ik mee mag. Ik heb overigens een max geupgrade HoC.
- libbes1979 lvl32 titan
Ik heb geen ervaring met Crota HM, maar leer snel. Ik hoor t wel of ik mee mag. Ik heb overigens een max geupgrade HoC.
[ Voor 4% gewijzigd door assasinbats op 02-03-2015 18:37 ]
Vol? Of overvol...th4k1ck3r schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:39:
[...]
VOG Hard 20:00 Checkpoint Gorgons OF gatekeeper.
1. Jansoe13
2. Dolledukers
3. Sum1
4. Murcielago (psn: djmurcielago)
5. xKingDaanx (vriend)
6. Lupusergo (warlock, 32)
Reserve: Popotastic
Bovenstaande was de laatste lijst die ik zo snel ben tegengekomen.
[ Voor 11% gewijzigd door C4D op 02-03-2015 19:11 ]
psn: lupusergo
Iemand voor crota normal om 2000?
Atlas#22744
Ik doe wel mee als er genoeg gegadigden zijnKasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:17:
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
Mocht je nog iemand nodig zijn wil ik wel meeKasai schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:17:
Sorry man. Op het moment dat je een bericht stuurde waren we zo goed als klaar. Gewoon met 4 man even snel doorheen gerushed.
Zoeken nog 1 lvl31/32 voor crota hard full run
[ Voor 3% gewijzigd door Deurpost op 02-03-2015 20:28 ]
Twee personen zoeken nog een activiteit... Level 31 en level 32...
PSN: Fruitschaaltje
Nog steeds op zoek naar 1 lvl 31 of 32 voor crota hard
Gaat de hard crota raid nog door?
Anders zoek ik een andere groep
[ Voor 34% gewijzigd door libbes1979 op 02-03-2015 20:50 ]
Hebben zojuist iemand gevondenDeurpost schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:45:
Nog steeds op zoek naar 1 lvl 31 of 32 voor crota hard
helaas redden wij het ook niet. sorry, zijn nog bezig met Crota normaal....libbes1979 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:49:
Gaat de hard crota raid nog door?
PSN Biacas
Om half 10 zijn the Pianistje en ik ook nog beschikbaar.. level 31 en 32
Bedankt, maar duurde te lang, ik ben wat anders gaan doen.assasinbats schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:30:
- libbes1979 lvl32 titan
Als iemand nog mee wilt ROC'en, be our guest..
Iemand die ff mee wil schieten met de Oracles en de Templar?
Op Hard
Op Hard
PSN: jansoe13
Net crota hard gedaan in 15-20 min supergroepje heellijk. Weer een fang erbij
Nog 1 iemand nodig voor nightfall! We zijn bijna bij eindbaas
PSN-ID: Hettic1
Bedankt darkie voor de fatebringerDarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:30:
Wauw de templar afmaken ging best goed als relicholder vond ik zelf zonethad eerlijk gezegd verwacht dat ik het ging verpesten.
Wij zoeken nog 2 man voor een VOG normal
Wil er iemand mee ?
Wil er iemand mee ?
Wil ik wel invite mag naar me psnBaseBoyNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:53:
Wij zoeken nog 2 man voor een VOG normal
Wil er iemand mee ?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Wie morgen @ 10.00u een aantal nf's/ heroics..? Liefste eerst de nf's 3x...wie wie wie
Ik doe weer met je meeNickrsd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:08:
Wie morgen @ 10.00u een aantal nf's/ heroics..? Liefste eerst de nf's 3x...wie wie wie
We zoeken 1 persoon Vault of Glass normal.. Nu..
Morgen of overmorgen is men Warlock al weer lvl 30 hoop ik. Als ik 1 lvl32 armor krijg van Crota normal of hard xD
Ik en arnoudz gaan om 10.00 nf doen, wie doet er mee
Ik ga wel mee, doen we ook weekly?Nickrsd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:55:
Ik en arnoudz gaan om 10.00 nf doen, wie doet er mee
Eerst de NF's, weeklys hebben nu matchmaking dus minder prioriteit.
Prima, ik doe wel 2 nightfall meeArn0uDz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Eerst de NF's, weeklys hebben nu matchmaking dus minder prioriteit.
Sexy prime
Nightfall
Nightfall – If all players die, you will be returned to orbit.
Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Arc Burn - Arc damage from any source is increased by 300%
LightSwitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage.
Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage
Nightfall
Nightfall – If all players die, you will be returned to orbit.
Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Arc Burn - Arc damage from any source is increased by 300%
LightSwitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage.
Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage
En Megaman had weer gelijk
Atlas#22744
en gaan nu
Bizar he! He figured it out
Mijn Thunderlord heeft er zin in.
Atlas#22744
ikke wel hoor royFaaz0 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:03:
Nou, wie heeft zin Sexy Prime ff 3x neer te skieten vanavond
Dit topic is gesloten.