Atlas#22744
Atlas#22744
De wil om nu van bepaalde items twee/drie te hebben om niet te hoeven swappen via de tower is nu ook een stuk minder.
[ Voor 26% gewijzigd door KookSpook op 27-02-2015 08:02 ]
Gewoon omdat dat heel erg grappig zou zijn.
Verwijderd
hmmm nix nieuws dan ...... hopelijk heeft hij ook heavy ammo dan :-)Jedi Geub schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:30:
Ik denk: Icebreaker, Suros Regime, Gjalarhorn, Hunger of Crota en VEX Mythoclast
Gewoon omdat dat heel erg grappig zou zijn.
universal remote
heart of praxic fire
Heavy ammo synth
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Atlas#22744
gister wel lekker red death gekregen ..Faaz0 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:06:
ik gok universal remote, mask of the third man, armentarium & heart of praxic fire
Red Death schijnt nu een beest in pvp te zijn.vegetto1983 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:52:
[...]
gister wel lekker red death gekregen ..
Atlas#22744
Ik lekker hunger of crota en light of the abbyss. Alleen jammer dat ik ze allebei al heb. En van die akelige radiant energy ipv shards...vegetto1983 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:52:
[...]
haha dat is altijd bram.. maarja was weer lachen toch daar gaat t om...brambest schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:57:
[...]
Ik lekker hunger of crota en light of the abbyss. Alleen jammer dat ik ze allebei al heb. En van die akelige radiant energy ipv shards...
Crashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:59:
Ik gisteren ook weer een en ander gedaan, 0.0 gekregen, ja een mida-multi tool voor de 2e keer deze week.
Atlas#22744
Dat is ook zo, was zeker lachen, alleen die brug en 5 man...! En, ik hen, zo goed als dat ik benvegetto1983 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:58:
[...]
haha dat is altijd bram.. maarja was weer lachen toch daar gaat t om...

ik ookvegetto1983 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:59:
ik moet nog 3x VOG op hard... miss vanavond paar proberen later op de avond...
https://docs.google.com/s...Q/htmlview#gid=1293445131
[ Voor 50% gewijzigd door Qualixo op 27-02-2015 09:02 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Haha ja inderdaad, had het zelf niet eens door tot jij het zeivegetto1983 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:52:
[...]
Haha nee, dat ding dropped voor iedereen, behalve voor mij
Atlas#22744
Achjah, dat heb ik met de Fatebringer en blackhammer.Kasai schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:31:
[...]
Haha nee, dat ding dropped voor iedereen, behalve voor mij
Atlas#22744
Zijn er trouwens nog mensen vandaag overdag in voor een NF of 2 en/of raid? Heb nog weinig gedaan deze week
\My 4th Horseman is missing. Left it in my vault. Says its "classified". Don't really use it but want to know if anyone else has the same bug.
Las ik zojuist in de comments @ Weekly update van Bungie, zal maar met je Yolohorn gebeuren
Die van mij ook!Crashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:39:
HahaAls Xur mask of the third man verkoopt maakt dat me week weer een beetje goed.
Ik hoef nog maar 4 exotics voor mijn Hunter geloof ik
Atlas#22744
Fatebringer en Hunger of Crota (of GjallarhornCrashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:33:
[...]
Achjah, dat heb ik met de Fatebringer en blackhammer.
Is er belangstelling voor Vault of Glass op Hard vanavond 19:00u?
- Hertzetje
- Sum1
-
-
-
-
4 plaatsen vrij.
Fatebringer kan ik weg strepen van mijn lijstje, kreeg der gister 2 0_0PaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:47:
[...]
Fatebringer en Hunger of Crota (of Gjallarhorn) voor mij ^^
PSN - M4uSzi // -
Die helm is eigenlijk een must natuurlijk voor Crota Hard, want als ik niet hoef te swordbearen kom ik er vaak wel zonder hit vanaf, maar wordt tijd dat ik Crota Hard neer ga kunnen krijgen als zwaarddragerKasai schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Die van mij ook!
Ik hoef nog maar 4 exotics voor mijn Hunter geloof ik
Niks helemaal niks! hahaPaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:47:
[...]
Fatebringer en Hunger of Crota (of Gjallarhorn) voor mij ^^
Verwijderd
ikke wel denk iksum1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:48:
Ik ga ervan uit dat Xur geen GHorns verkoopt, dus wil het vanavond wel bij Atheon proberen.
Is er belangstelling voor Vault of Glass op Hard vanavond 19:00u?
- Hertzetje
- Sum1
-
-
-
-
4 plaatsen vrij.
Sweet! congrats!M4uSzi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Fatebringer kan ik weg strepen van mijn lijstje, kreeg der gister 2 0_0
(nu nog dual wield
[ Voor 5% gewijzigd door PaYnE81 op 27-02-2015 09:53 ]
Die wilde je toch niet?!M4uSzi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Fatebringer kan ik weg strepen van mijn lijstje, kreeg der gister 2 0_0
Iemand zin om vanavond rond een uur of 11 vog NM te doen? HM heb ik al gedaan met m'n huntert, en met lvl 27 warlock ga ik vog hm niet redden (denk ik, toch)?
Ik zet je vast in de lijst of wil je op reserve?Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:51:
ikke wel denk ik
VoG Hard vanavond 19:00u
- Hertzetje
- Sum1
- Ronald19782
-
-
-
Verwijderd
zet me er maar op hoor vanmiddag of ik nog offline zooi heb vanavond maar ik spreek je vast nog wel een x vandaag :-)sum1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:56:
[...]
Ik zet je vast in de lijst of wil je op reserve?
- Hertzetje
- Sum1
- Ronald19782
-
-
-
Prima, je staat op de lijst. Mocht er iets uit het echte leven tussen komen dan hoor ik het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:57:
zet me er maar op hoor vanmiddag of ik nog offline zooi heb vanavond maar ik spreek je vast nog wel een x vandaag :-)
Dag destiny :W
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal
Dragon Ball: Xenoverse
Namco Bandai Schrijf een review 1 € 59.99 € 59.99
sum1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:56:
[...]
Ik zet je vast in de lijst of wil je op reserve?
- Hertzetje
- Sum1
- Ronald19782
- Low__Profile
-
-
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
Zou de volgende keer een andere host nemen dan ^^Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:01:
Gister veel glitch tijdens Crota normal gehad, raakt iedereen hem vol met rocketlauncher en daarna primary gaat die nog niet down. Of het zwaard dat zomaar verdwijnt uit het niets. Gelukkig toch weten te halen!
IDD, ik ben er eigenlijk ook wel even klaar mee. Ga nog even wat bounties doen om laatste gear en wapens vol te krijgen en dan wacht ik wel tot de addon. Als die net zo is als Crota wordt dat ook de eindstop ben ik bangtha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:00:
Zo, na gister weer gezeik met CE Hard.
Besteld bij bol.com:
Mida, Helm Saint 14, Mask of Third Man and Skull of Dire Arkahama and Chest Engrams
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 27-02-2015 10:05 ]
Potje Xenoverse bedoel ik draak hahaha
Enjoy Vin! hopelijk zien we je af en toe nog, en zo niet thanks voor je hulptha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:00:
Besteld bij bol.com:
Mask of the Third man!!!tha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:03:
Onbevestigd:
Mida, Helm Saint 14, Mask of Third Man and Skull of Dire Arkahama and Chest Engrams
Bosjuh voor jou is dat een geweldige ofniet? Mida en de mask of the third man!
Deze klopt wel:
No back up plans
Arachnid helmet
HEART OF PRAXIC FIRE
Universal remote
helmet engram
Zie doorgestreeptDarkElement schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:05:
Huh, wel wapen is dat dan, dat is niet de Mida toch
Het zijn niet alleen de glitches.Crashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:03:
Wij hebben als groep zelden veel glitches met Crota op Normal en Hard. Vaag dat zoveel man er zoveel last van heeft.
Maar ook de chalice die weg is (waarmee de lore gesloopt wordt)
Het level verschil (32 max vs 33 mobs)
Tactieken die om zeep worden geholpen (gatekeeper beneden)
Daarbij, 1 foutje is gelijk een wipe.
Als 1x het zwaard weg is -> wipe
1 down te weinig en de ogres niet snel genoeg down -> wipe
swordbearer die wegrent -> wipe
[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 27-02-2015 10:09 ]
50 euro bij de MM.tha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:00:
Besteld bij bol.com:
PSN: Popotastic
Universal remote is geweldig na de PVE buff. En je kan sniper riffle en shotgun runnenDarkElement schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:06:
Oh leuk, dat wapen had ik ook nog niet zie ik net, is dat wat? Stats zien er niet denderend uit.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
ik heb zo mijn bronnenDarkElement schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:04:
Vin waar haal jij zo snel Xur's inventory vandaan altijd.
Dan pak ik 'm mee.rnenator schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Universal remote is geweldig na de PVE buff. En je kan sniper riffle en shotgun runnen
Atlas#22744
Same here.Physx schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:02:
[...]
IDD, ik ben er eigenlijk ook wel even klaar mee. Ga nog even wat bounties doen om laatste gear en wapens vol te krijgen en dan wacht ik wel tot de addon. Als die net zo is als Crota wordt dat ook de eindstop ben ik bang
Maatje van me gaat waarschijnlijk al helemaal niet terugkomen.
En ik twijfel nog.
Indien saint 14 verkocht wordt zal ik nog ff 3x heroic rennen (coins zijn op aan heavy ammoPaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:03:
[...]
Enjoy Vin! hopelijk zien we je af en toe nog, en zo niet thanks voor je hulp
Maar verder zal ik weinig meer online zijn
Gewoon de missie lijn volgens, kan eventueel met vrienden samen. rond lvl 10 krijg je bounties, meepakken dan gaat je xp lekker hard, en patrols doen (voor de bounties) Strike op het level dat je hem kan (voor wat extra gear; hier zit matchmaking op)razRDJ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:16:
Klopt het dat je in het begin niet veel met mensen speelt? Ik doe missies op het moment vooral solo en het gaat best moeilijk. Soms kom ik in areas met level 20-30 of unknown. Terwijl ik nog maar level 4 ben. (Xbox One)
En je bent in notime lvl 20
Mocht je flink wat level hogers zitten dan de missie, dan kun je em ook op heroic doen voor meer XP (sneller levelen)
Vanaf lvl 4 krijg je bounties.PaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:21:
[...]
Gewoon de missie lijn volgens, kan eventueel met vrienden samen. rond lvl 10 krijg je bounties, meepakken dan gaat je xp lekker hard, en patrols doen (voor de bounties) Strike op het level dat je hem kan (voor wat extra gear; hier zit matchmaking op)
En je bent in notime lvl 20
Mocht je flink wat level hogers zitten dan de missie, dan kun je em ook op heroic doen voor meer XP (sneller levelen)
Tot level 16/17/18 kun je het beste gewoon de storyline doen, en tussendoor de bounty's en vanaf lvl 8 kan je wat strikes(denk aan de bounty die je dan kan meenemen) afwerken. Vanaf level 18(story is dan afgelopen) kun je de strike playlist doen totdat je lvl 20 bent, je kunt dan sparen voor vangaurd gear met light zodat je hoger in level kunt worden. Vanaf level 27 kun je raids gaan spelen.razRDJ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:16:
Klopt het dat je in het begin niet veel met mensen speelt? Ik doe missies op het moment vooral solo en het gaat best moeilijk. Soms kom ik in areas met level 20-30 of unknown. Terwijl ik nog maar level 4 ben. (Xbox One)
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
ow echt? dacht hoger pas haha sorry! al weer ff geleden
Ja dat klopt wel, op Normal kun je fouten goed opvangen.tha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Het zijn niet alleen de glitches.
Maar ook de chalice die weg is (waarmee de lore gesloopt wordt)
Het level verschil (32 max vs 33 mobs)
Tactieken die om zeep worden geholpen (gatekeeper beneden)
Daarbij, 1 foutje is gelijk een wipe.
Als 1x het zwaard weg is -> wipe
1 down te weinig en de ogres niet snel genoeg down -> wipe
swordbearer die wegrent -> wipe
Hard moet eigenlijk perfect gaan.
Dat Normal en Hard verschillen snap ik opzich wel. Uiteindelijk is het ook een heel saaie RAID.
Vault of Glass is echt leuk. Crota is gewoon maar okee want we moeten hem doen hahaha.
Klopt, VoG vind ik echt leuk.Crashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Ja dat klopt wel, op Normal kun je fouten goed opvangen.
Hard moet eigenlijk perfect gaan.
Dat Normal en Hard verschillen snap ik opzich wel. Uiteindelijk is het ook een heel saaie RAID.
Vault of Glass is echt leuk. Crota is gewoon maar okee want we moeten hem doen hahaha.
Crota is meer een 'Taak'.
Daarom deed ik alleen nog maar normal voor de exotic drops.
Maar de laatste paar die ik nog moet hebben (red death bijv.) boeien me ook niet echt
Jawel die ook, maar wil ook graag VoCbrambest schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:55:
[...]
Die wilde je toch niet?!
Iemand zin om vanavond rond een uur of 11 vog NM te doen? HM heb ik al gedaan met m'n huntert, en met lvl 27 warlock ga ik vog hm niet redden (denk ik, toch)?
PSN - M4uSzi // -
Volgens mij heeft iedereen dat een beetje, Vallus zonder burns als nightfall was zo'n domper na de Iron Banner.tha_crazy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:12:
[...]
Same here.
Maatje van me gaat waarschijnlijk al helemaal niet terugkomen.
En ik twijfel nog.
[...]
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de shotgun PVE buff die voor totaal andere gameplay kan zorgen en de pulse riffle buff, waardoor ze in pvp enig nut hebben.
Maar eerlijk, als Titanfall 2 er zou zijn, zou ik 10x liever dat spelen dat het 'huiswerk' dat Destiny elke week vraagt. Een simpele lineaire shooter waarbij je gewoon naar een hoog level gaat zonder loot-systeem. Evolve speltype trekt me niet, Far Cry heeft niet de lekkere gameplay, BF hardline

Had hetzelfde in het begin hoor, het wordt niet echt goed uitgelegd ofzo. Maar je vind je weg snel genoegrazRDJ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:23:
Heb Destiny gisteren gekocht, het was voor mij nogal vaag hehe
Maar ik snap dat mensen er soms moe van worden hoor, dat was met WoW en zn eeuwig grindfest ook tegen het releasen van nieuwe content aan.
Ik hoop echt dat Bungie House of Wolves wat groter maakt, anders gaan ze denk ik veel spelers verliezen voor Destiny 2 ooit uit gaat komen.....
HoW gaat niet veel anders worden. Comet dat moet DE uitbreiding worden.PaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:31:
Voor loot spelen moet denk ik ook niet je hoofd taak zijn, het gaat om fun tenslotteAls het als werk gaat voelen gaat er iets niet goed, het zou ontspanning moeten zijn ^^ (just my 2 cents)
Maar ik snap dat mensen er soms moe van worden hoor, dat was met WoW en zn eeuwig grindfest ook tegen het releasen van nieuwe content aan.
Ik hoop echt dat Bungie House of Wolves wat groter maakt, anders gaan ze denk ik veel spelers verliezen voor Destiny 2 ooit uit gaat komen.....
En diablo heb ik nog. Toch ook wel weer is leuk om in de ps4 te stoppen
[ Voor 28% gewijzigd door Physx op 27-02-2015 10:37 ]
Die zat er ook nog tussen iddCrashhill schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:33:
[...]
HoW gaat niet veel anders worden. Comet dat moet DE uitbreiding worden.
Als mensen interesse verliezen dan komen ze heel vaak niet meer terug. Ah well, we'll see
Ik heb wel vertrouwen in Destiny 2. Als je ziet hoeveel ze al meenemen van de community.PaYnE81 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:31:
Ik weet alleen niet of ik weer zoveel tijd in een game wil en kan steken... En als je niet de tijd in de game kan steken, kan je niet alle content spelen, dus kan je volgens mij maar beter de game helemaal niet halen.

Credits naar de almighty megaman van Reddit
[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 27-02-2015 11:04 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dit topic is gesloten.